Stránka 16 z 26

Napsal: sob 08.05.2010 19:43
od miloshm
Má někdo zkušenosti s klepáním ozývajícím se z převodovky ZF 5HP30 v e34 540i? Vím, že převodovka není v nejlepším stavu - občas pořádně nezařadí zpátečku atd. Dnes jsem si všimnul, že po nastartování se ozývá klepání z pod auta - dělá to i při stojícím vozidle a frekvence je závislá na otáčkách. Od motoru bych řekl, že to nejde. Už jsem si pořídil manuální převodovku a ve středu to dávám na předělání. Jenže teď jsem dost daleko od domu a to ještě potřebuji dojet s vozíkem. Má někdo zkušenosti - jestli se to vysype hned nebo jestli to ještě pár km vydrží? Zatím jsem s tím ujel asi 60 km a připadá mi, že je to stejné. Díky za všechny rady nebo tipy!

Napsal: ned 16.05.2010 13:58
od ownstyle
Takze repas v JP Transmissions hotovy. Viac najdete tu:
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=81596

Napsal: čtv 20.05.2010 18:57
od bavorak260
V kapličce pod otáčkoměrem je displej polohy páky voliče automatické převodovky a údaje o programu elektronického systému. Příklad: (A - D).

Dotaz: Múže to být pojistkou že mi to neukazuje a kterou?Klakson mi taky nefunguje a tomu popisu v pojiskové skříňce nerozumím.

Napsal: pon 28.06.2010 15:30
od RuDoSh
nevite jestli ma prevodovka ZF 4HP24 nejaky odvetravaci otvor? Mam v ni asi velky tlak a vystrelilo mi to nove gufero....

Napsal: pát 02.07.2010 11:40
od j6134
Máte někdo zkušenost s repasováním pouze měniče? Zajímá mě, jestli kvalita komponent odpovídá originálu (prý ano, v jednom servisu mi řekli, že díly berou přímo od Sachse), případně zda měl někdo s repasovaným měničem po nějaké době potíže. Můžete mi doporučit někoho, kdo to dělá (+ přibližná cena)? Jedná se mi o provedení N35 na A5S440Z z 540iA E39. Nebo kdyby se někomu válel funkční doma...

Napsal: sob 03.07.2010 14:34
od raging

Napsal: úte 27.07.2010 20:03
od kott2
Vie niekto poradit?? automat akosi nechce preradit z 2 na 3 pri vacsej akceleracii .pokial idem v norme a nevytacam tak tam padne 3 ostatne rychlosti idu normalne .Ide o E39 525 tds sedan.

Napsal: ned 26.09.2010 11:56
od miloE39
Mám E39 2001 Touring. No možná to je ono, ale já prostě cítím, jak auto znatelně přidá plyn, až mě zatlačí do sedačky (jen trošku samozřejmě :)) a pak nadřadí.[/quote]

Ahoj mne robi to iste.menil som olej aj filter pri 180km ked som auto kupil.normalne sa bojim co bude robit ked je bude mrznut.presne ako pises pridavam na D a plyn drzim rovnomerne a pred tym ako si preradi sa zvysia otacky.ked sa zohreje tak ok.

Este otazka nakolko to je moj prvy automat je normalne ze to tak preklzuje ked zrychlujem alebo tam je nieco pokazene co vlastne znamena prevodovka ma zamknut

Napsal: pát 15.10.2010 17:58
od shwaaraa
Čau, mám sice 2002 A6 4.2 V8 s tiptronicem, ale asi to bude spíš obecný dotaz:
Po dlouhém stání (cca 8h a více) mi poslední dobou (od začátku ranních mrazů?) po nastartování a následném přeřazení na D nebo R (cca 5s po nastartování) auto cukne. Resp. není to žádná rána, ale i přes šlápnutou brzdu auto o pár cm popojede. Tak nevím, jestli není něco špatně.
Může to být jen příčinou blbé kombinace mrtvých zadních brzd (v úterý jedu vyměnit) s 300PS a quattrem? Nebo byste hledali chybu v převodovce? Před cca 3000km jsem měnil olej a byl prej čistej bez špon a podle http://www.prevodovka.cz ve velmi nadstandardním zachovalém stavu...

Napsal: pát 15.10.2010 19:32
od mario42
shwaaraa píše:Čau, mám sice 2002 A6 4.2 V8 s tiptronicem, ale asi to bude spíš obecný dotaz:
Po dlouhém stání (cca 8h a více) mi poslední dobou (od začátku ranních mrazů?) po nastartování a následném přeřazení na D nebo R (cca 5s po nastartování) auto cukne. Resp. není to žádná rána, ale i přes šlápnutou brzdu auto o pár cm popojede. Tak nevím, jestli není něco špatně.
Může to být jen příčinou blbé kombinace mrtvých zadních brzd (v úterý jedu vyměnit) s 300PS a quattrem? Nebo byste hledali chybu v převodovce? Před cca 3000km jsem měnil olej a byl prej čistej bez špon a podle http://www.prevodovka.cz ve velmi nadstandardním zachovalém stavu...


to co popisuješ se čas od času stává (znám to z mnoha aut, mám vypozorované že nejčastěji se to stane následující den po předchozím krátkém večerním zacouvání na parkovací místo). Pokud to nejsou vyloženě extrémně tvrdé hydraulické rázy tak bych z toho nečílil. Ty hydraulické ventily už po letech nemusí chodit tak jemně jako kdysi, můžou být už citlivější na teplotu nebo v některém místě nepatrně přidírají, ale funkce převodovky tím v zásadě ohrožena není.

Napsal: pát 15.10.2010 21:12
od shwaaraa
jojo, to je přesně ono. Večer si tak 8m couvnu na místo do mírného kopečka. Rázy nejsou tvrdé, je to spíš takové zhoupnutí dopředu. Převodovka má najeto 272.000km (bez repasu). Tak to jsem rád, že můžu být klidný. Díky!

Napsal: ned 28.11.2010 21:37
od jiriik
A co výměna oleje v automatu ?Provádět nebo neprovádět? A asik v servisu BMW ?

Napsal: pon 13.12.2010 15:11
od jiriik
[quote="jiriik"]A co výměna oleje v automatu ?Provádět nebo neprovádět? A asik v servisu BMW?Nebo nevíte jaká je tato firma http://www.kaps.cz/ ?
Předem děkuji.

Napsal: čtv 16.12.2010 13:45
od 3llf
měnit,pokud jsi zručnej,zvládneš to i doma :wink:

Napsal: ned 23.01.2011 00:02
od jan93
panove nevíte nahodou kolik se leje do automatu oleje , kde koupím filtr a vyměním si ho sam jak z kontroluji kolik mam oleje v převodovce .

Napsal: pon 24.01.2011 08:25
od ajfel
zkus si to tema precist cele a vse se dozvis ... :wink:

Napsal: stř 26.01.2011 12:42
od jiriik
Ahoj, nedávno jsem nekde četl článek o automatech BMW. jsou dva druhy GM, ZF.Chtěl jsem se jen zeptat jestli někdo neví jaký mám já ve svojí E60 2003. ZF automaty jsou mnohem lepší než ty GM, tak mě to celkem zajímá :D

Napsal: stř 26.01.2011 13:29
od mario42
jiriik píše:Ahoj, nedávno jsem nekde četl článek o automatech BMW. jsou dva druhy GM, ZF.Chtěl jsem se jen zeptat jestli někdo neví jaký mám já ve svojí E60 2003. ZF automaty jsou mnohem lepší než ty GM, tak mě to celkem zajímá :D


E60 už má výhradně ZF

Napsal: stř 26.01.2011 14:02
od jiriik
mario42 píše:
jiriik píše:Ahoj, nedávno jsem nekde četl článek o automatech BMW. jsou dva druhy GM, ZF.Chtěl jsem se jen zeptat jestli někdo neví jaký mám já ve svojí E60 2003. ZF automaty jsou mnohem lepší než ty GM, tak mě to celkem zajímá :D


E60 už má výhradně ZF


Moc děkuji.

Napsal: čtv 27.01.2011 19:31
od jeanes
Zdravim, mam vyhlidlou jednu E46 320d 110kW. Dnes jsem se byl v jedne projet. Je to automat z roku 2003 a stav tacho kolem 100.000km. Jizda se mi zdala celkem v poradku. Jedine co me trosku rozhodilo bylo to, ze kdyz jsem brzdil na krizovatce, tak motor jakoby nesel uplne klidne, ale "vrcel" vic nez pri volnobehu. Myslite ze je to v poradku? Za to auto nechce uplne nejmin a tak bych nerad koupil neco, co se me pak rozsype!
Moc vas prosim o nejake rady co zkusit abych zjistil jak na tom automat je - asi je to tady uz napsane ale nemam cas prolezat cele forum nebo i tohle 22 strankove vlakno...

Diky moc