Dawes píše:Schválně taky projdu všechny hadičky.Občas slyším v kabyně takovej pískot v určitých otáčkách.Zkusím zjistit o vejku příčinu a pak nechám DPF vyčistit.Jsem v nouzáku skoro furt,jenom prvních 10 min. po startu to jede jak má,potom se ukáže kontrolka a šlus.Nemáš zkušenost s nějakou firmou na čištění?Děkuji
Prdlou hadicku podtlaku bys asi neslysel, spis prestane neco fungovat. Ta k EGR ventilu je rozumne pristupna. Ta druha co jsem mel prasklou ja, ta je na spodku auta za katem.
http://www.realoem.com/bmw/null/showpar ... 8301737774
(je to videt na tom katu jako takova trubicka nahore a vede to hned za filtr)
Prvni je to kovovy, pac by to tam shorelo, pak je to nejaka specialni hadicka a jeste obalena ochranou proti teplu a ta vede k tomu cidlu.
Pak uz tam tam mam asi jenom hadicku ke klapkam. pokud jsi je dal pryc a hadicku odpojil, je potreba ji zaslepit (ja tam mel vrazeny sroubek, kdyz jsem to koupil...) a nektere modely maji podtlakem snad ovladane i turbo. Ja bych rekl ze to tam nemam, ze to je jenom elektronicky. nejsem mechanik, takze ti presne nereknu, ale proste zkontroluj co pujde a bude ti pripadat, ze na to muze mit vliv

Jinak pres DIS se da zjistovat hodnota toho zpetneho tlaku. Na volnobeh je tam tusimze povolen max tlak 20 mbar. Ja mel asi 40. Po cisteni tusimze 11, aktualne nevim nezkousel jsem porovnavat.
Pak to zkousi tusimze na 2000 otacek a tam je snad 50mbar max, ale to bych ti kecal, kdybych rekl, ze jsem si jisty. V DIS je to napsane ty hodnoty u toho testu.
Jinak cistit jsem to nechal v DPF-TECH v Kladne. Dovezl jsem jim vytazeny filtr a tusimze 2 dny to trva, nez ti to vratej hotovy. Podle urovne zaspineni. Delaji to suchou cestou v nekolika fazich. Z cele akce mas pak protokol s poctem cisteni a testy propustnosti. Vahu pred a po.
Vahu ty neoveris, protoze tobe vracej filtr svareny, takze tam mas navic dva svary.
