Stránka 16 z 22

Napsal: stř 20.01.2016 19:35
od Zdenda530d
matiz píše:BMW není prominentni, ale premiova automobilka. Takovy maly, lec podstatny rozdil :mrgreen:

Člověk by neměl používat cizí termity, když je nezná suterénně nebo není v dobré konvici, protože je zde veliké rizoto, že to skončí fiatem. Každý se tváří jako suvenýr, ale vrátí se mu to jako buzerant!
Já ale myslel prominentní!!! Ve smyslu "výsadní/nedostižný/přední", (což pro mě BMW je) kdybych chtěl napsat prémiový, napsal bych prémiový a když budu chtít napsat "chleba namazaný hovnem" napíšu; "chleba namazaný hovnem"

takže klid suteréne...

Napsal: stř 20.01.2016 21:50
od ACDC
Prémiová byla. Dnes je to koncern. Mydlí to jak baťa cvičky, hlavně množství. Hodně řad, ať si vybere každý, koho nezajímá poháněná náprava. MKO dýzl. Spolehlivost v prdeli, kvalita taky. Kdybych nepotřeboval náhradní díly, pro mně za mně ať zkrachuje nebo zanikne. Před deseti lety bych každého za takové prohlášení chtěl zabít, dnes je mi to jedno. Svět se stejně v prdel obrací..

Napsal: stř 20.01.2016 22:18
od Misanek
ACDC píše:Prémiová byla. Dnes je to koncern. Mydlí to jak baťa cvičky, hlavně množství. Hodně řad, ať si vybere každý, koho nezajímá poháněná náprava. MKO dýzl. Spolehlivost v prdeli, kvalita taky. Kdybych nepotřeboval náhradní díly, pro mně za mně ať zkrachuje nebo zanikne. Před deseti lety bych každého za takové prohlášení chtěl zabít, dnes je mi to jedno. Svět se stejně v prdel obrací..
Bohužel je tenhle úhel pohledu asi i správný... :roll:

Napsal: čtv 21.01.2016 08:57
od Zdenda530d
Přesto všechno je pro mě BMW (stále ještě) výsadní automobilka. Nerad bych viděl aby dopadla jak Volvo nebo Jaguár. Pro zisk udělala nějaký ten malinký předohrab, uplácala narychlo pár průserových motorů a v zájmu zisku (konkurenceschopnosti) snížila náklady ruku v ruce s kvalitou. Možná se vrátí doba, kdy bude opět vítězit kvalita a spolehlivost nad designem a do té doby musí i BMW nějak "přežít".

Napsal: čtv 21.01.2016 09:00
od JaraX
dokud ty auta alespon jednou tolik nezdraží tak to těžko bude kvalitní,
já vidím jak šla do kytek F01 s kvalitou a to je to 7Er, to nejlepší od BMW a to auto je takový sráč, o F10 se vůbec nebavím, G11 je minimalně ergonomii stejně tuctové auto, je to jen vylepšená F01 a předpokládám že kvalita nahoru nepůjde, takže už šetřím na 9er, jestli to bude stát kotel tak by to mohlo být i trochu kvalitní.

Napsal: čtv 21.01.2016 09:09
od Zdenda530d
Peníze se totiž cpou do BEZVÝZNAMNÝCH dílů, které někdo nařídil, že tam být musí... pak se šetří na takových banalitkách jako motor, převodovka, nápravy a další nepodstatné části.

Napsal: čtv 21.01.2016 09:15
od JaraX
oto ani tak nejde, spíš jde o to že v autech není inflace, taková E38 v roce 1994 startovala na stejných penězích jako dnes G11, jenže za těch 22 let už je hodnota penez jinde,
G11 by měla startovat někde aspon na 5ti megách v základu, pak by to auto mohlo být zajímavé a kvalitní, jinak se musí šetřit,
i když dle kamaráda z vývoje v Dingolfingu byl rozpočet na g11 hodně otevřeny, narozdíl od rozpočtu na G3x kde dostane pojeb za každý euro, a to bude teprve šajze BMW

Napsal: čtv 21.01.2016 10:50
od Misanek
bohužel seobávám, že ta lepší doma již nepřijde. Euro normy budou čím dál tím tvrdší, a aby se jim dalo vyhovět, bude třeba motory více ochuzovat o rotující váhu a na druhou stranu snižovat jejich ztrátovost na úkor jejich kvality a životnosti. Ve finále mi tahle honba za zkurvenými emisními normami přijde víc než zvrácená, když si uvědomim, že na výrobu takového motoru bylo potřeba množství materiálu a energie, nemluvě i o exhalacích s jehož výrobou spojených, a pak ten motor po dvou kilech zaklepe protože se potká. A to kvůli tomu, aby náhodou nevypustil o pár kilo víc emisí.
Ale ten fakt, že se musí vyrobit další motor, s čímž souvisí ta náročnost zmíněná výše, už nikoho nesere :roll:

Napsal: čtv 21.01.2016 11:11
od Filozof
JAraxi ale to se cpeš někam k RR nebo bentley ... nemúžeš 7er mít od 5-10mega kde se pohybuje nejvyšší segment nejdražších aut.

Takže za 5mega máš napráskanou výbavou 750-760Li. A to si myslím je fajn. Pak ji za 10let koupíš za 3-4kila a to auto má prostě duši výbavu a pokud je kvaitně sestavené a měl ji pan dokonalý tak bude vypadat fakt dobře a i sloužit s běžným servisem ještě hodně dlouhé roky.

U nás je problém opravdu spíše to že i nové auta po 5letech kdy je má první majitel někdy vypadají dost zoufale a pak další 2 majitel tomu dá korunu a 3tí si koupí hujdu - (naleštěnou bídu) do které finančně zahučí.... úprotože převodovka je před smrtí ...motor chce udržbu a podvozek chce novej každej na to kašlal...atd. a pak si tady někdo koupí auto co má 5-600tis km na tacho 176tis km a diví se že ve 2kilech mu odešla převodovka a kouří se mu z motoru modrej dým...a podvozek chce investice atd.

Nebavím se o tom že se dnes vymýšlí plno EKO kurvítek do motorů a jednotek aut aby se auta servisovala 5x častěji a stálo to 5x více než je třeba....

Napsal: čtv 21.01.2016 11:26
od JaraX
a myslíš že kvalita Rollse bude taky stejná jak před 20ti rokama jo?
dneska se dělá kvalita jen na OKO
i ten rolls je prostě moc levnej.
o autech od nás se nebavím, tady sou samy vraky

Napsal: čtv 21.01.2016 12:17
od JaraX
nemůže to téma někdo konečně už přejmenovat? spoustu lidi to pak mate

Napsal: čtv 21.01.2016 15:10
od rhinos
ale to je jednoduche.....

vidim to i u nas ve firme.Delame pro zakazniky temer po celem svete narocne technologicke celky. Pri domlouvanikseftu se resi hlavne ucinnost a cena.
No a tak je kazdy stroj original.A v podstate na kazdem stroji je nejaka nova nevyzkousena vec a kdyz se v prubehu vyroby nebo nedejboze pri zkusebnim provozu ukaze ze neco nefunguje tak jak se predpokladalo tak se to proste musi zbastlit tak aby byly splneny podminky smlouvy.
Kazde zdrzeni je cenove oceneno:)
A podle me pri vyvoji noveho auta je to podobne.Neco se sice muze projevit pri testovani ale jsou veci co se projevi az v provozu a uz proste neni cesta zpet...neda se rict - tak kluci tohle nevyslo tak to cele zahodime a zacneme znovu.
Je to podle me io tom ze dnes jsou ty motory a auta mnohem slozitejsi a tech veci co se muzou po*** je mnohem vic a ten tlak od manageru je taky mnohem vetsi...je nezajima ta technika ale jen cisla a grafy prodeje

Napsal: čtv 21.01.2016 15:24
od kurevtor
Zdenda530d píše:Auto technicky v pořádku mám a o ovzduší to celé není, ale klidně to tak ber. Naco si namáhat hlavu a používat něco jako vlastní rozum, když naše názory za nás mohou "vymyslet" jiní.
V mém autě ekozmrdstvo ve formě DPF být nemá, ale kdo ví, jak dlouho bude moje BMW jezdit, je to jen technická záležitost a jako každá má svou životnost (a nebo mi ji někdo zakáže - máme přeci demokracii) a pak co? Nezbyde mi než koupit nějakou novou spotřební plechovku kde DPF bude (jak dlouho bude ona ekologická spása lidstva v autě funkční???? jestli tedy někdy funkční z výroby vůbec byla???) Opravdu nehodlám podporovat něčí dobře rozjetej byznys ze svého...
Lepší počítat s variantou, která nemusí nikdy nastat, než pak čumět jak puk. Pro jsem si jen tak pro klid duše nachystal nějaké alternativy, víc v tom nehledej.

Nicméně pár týdnů v novém roce ukázalo, že se nic nejí tak horké a vše na STK funguje prakticky při starém.

mmch, ten bezzubej portorikánec s titulkama pobavil. Někdo si vyhrál...
to jsi ale neodpověděl na to, kdo tě nutí utratit těch 30-80 tisíc. Nikdo tě totiž nenutí :lol:
Na jednu stranu chápu tvůj pohled, připadá ti to jako buzerace, ale neber to tak negativně... do tvého současného báwa tě nikdo nebude nutit DPF dodělat (aspoň doufam :-) ) , ale takhle to nejde donekonečna. Jednoho dne zkrátka budeš muset mít auto, které škodí ovzduší méně. A za to jsem rád.
Čili zkus to chvíli nevnímat z pozice toho jednotlivce, ale z dlouhodobého pohledu celé společnosti, případně čtvrti, kde žiješ...

Ty to bereš a priori jako buzeraci, já to beru jako vývoj pozitivním směrem. Já jsem pro to, aby měl každý co nejvíc osobní svobody, ale svoboda jednotlivce nemůže být bezbřehá, naše auta znečišťují zbytečně ovzduší čili je potřeba to omezit. Taky je potřeba si uvědomit, že to u nás pořád není zas tak striktní... Pořád můžeš vzít Avii a jet si zablbnout do centra Prahy například....
A ještě jedna rada - pokud jste někdo striktně proti těmto opatřením, protože jste prostě typičtí Češi co si musí stěžovat na vše a vždy - zajeďte si třeba do Moskvy nebo jiného znečištěného a smradlavého města posoudit situaci, kterou byste si přáli vy ;-)

Co se týče té ceny aut... Vy furt argumentujete jak jsou nová báwa nespolehlivá.... Přijde mi to jako trochu pokřivený pohled, protože to, že jsou nespolehlivá jsou jen vaše dojmy a zkušenosti. Jenže co byste teda chtěli? Jednu sérii nového modelu každou sudou pětiletku? A aby se auta dědila 4 generace, protože vydrží 20 let na dně Orlíku a pak odjedou po svejch?
Auto je normální spotřební zboží, které podléhá skáze, nedělejte z toho rodinné stříbro... ;-)

7er za 5-10 mega? Joooo, to by si ho asi koupilo hodně lidí, když by za ty prachy mohli mít S-Klasse / A8 a k tomu top víkendovku typu Ferarri / Lambo :lol:

Napsal: čtv 21.01.2016 17:38
od JohnyB
jeden paranoidni dotaz - cetl jsem zde na foru, ze BMW kdysi poslalo newsletter, ze se vuz s automatem nema na P vytacet. Dochazi k necemu takovymu na mereni emisi? Nerad bych, aby mi domrdali prevodovku...

Napsal: čtv 21.01.2016 18:08
od Teddy
Nejvíc to mají v hlavě v pořádku ti, co buzerujou řidiče aut. Když jim pak kolem baráku projede vlak, kterej za tu jednu cestu nadělá větší neplechu, než auto v dobrém stavu za celou dobu jeho životnosti. Pak kolem proletí 30 let starý letadlo a nadělá 100x větší bordel. Pak se kouknu na moře na starý tankery a nákladní lodě a už mi ani nestačí nuly.

Kurevtore, je pravda, že je potřeba snižovat negativní vlivy na životní prostředí. Současně ale každej ví, že je potřeba začít s tím nejhorším. Je to jako bys stavěl dům od střechy.

Bohužel Zdenda má pravdu. Tohle je celý hlavně o penězích. Je to prostě způsob jak lidem vytahat peníze z kapes.

Mimochodem kdyby chtěli ty auta opravdu řešit, tak zavedou reálný měření emisí s reálnými tolerancemi. Tím nemyslím stk, ale přímo na silnici. Ty starý paštiky a tuzingový sračky by během chvilky vymizely ze silnic.

Nevíte, není někde k dispozici měření emisí téhož motoru s DPF a bez DPF? Zajímalo by mě jakej rozdíl v tom opravdu je. :D

Napsal: čtv 21.01.2016 18:22
od e155
kurevtore - na jednu stranu mluvíš o pozitivním dopadu na okolí, na druhou stranu, největší ekologická zátěž je výroba, nikoliv provoz auta. Takže cesta auta - spotřebáku je cestou do pekel. Prakticky tím, źe si nechávám své dvě E39tky a nekupuji něco nového, se chovám ekologičtěji, než kdybych si teď koupil dva nové elektromobily.

Napsal: čtv 21.01.2016 18:30
od Zdenda530d
No, mě moje e39 plně vyhovuje ve všech směrech (má vše co potřebuji a design se mi snad líbí tím víc, čím postupují léta) stejně jako zbytek mého vozového parku... Nemám tedy ze své vůle důvod měnit.

Napsal: čtv 21.01.2016 18:39
od Misanek
kurevtor píše: Na jednu stranu chápu tvůj pohled, připadá ti to jako buzerace, ale neber to tak negativně... do tvého současného báwa tě nikdo nebude nutit DPF dodělat (aspoň doufam :-) ) , ale takhle to nejde donekonečna. Jednoho dne zkrátka budeš muset mít auto, které škodí ovzduší méně. A za to jsem rád.
Hele, ale ono tohle ekošílenství a dpfmánie nejde brát jinak než negativně, pokdu má člověk na danou věc aspoň trochu objektivní a nedívá se jenom na výsledné (bůhví ješta jak moc pravdivé) čísla o emisích daného vozu. Jak už tu někdo napsal výše, musíš se hlavně zamyslet nad odpadními látkami vznikajícími při výrobě jednak automobilu jako takového, a pak samozřejmě při výrobě věcí jako je dpf. A to se nebavím o čištění dpf a eventuelní jeho likvidaci. Neni to prostě jenom o tom, že z výfuku jde dýchatelný vzduch s vůni jehličnatého lesa...

Napsal: čtv 21.01.2016 18:58
od Giovany1971
Misanek píše:
kurevtor píše: Na jednu stranu chápu tvůj pohled, připadá ti to jako buzerace, ale neber to tak negativně... do tvého současného báwa tě nikdo nebude nutit DPF dodělat (aspoň doufam :-) ) , ale takhle to nejde donekonečna. Jednoho dne zkrátka budeš muset mít auto, které škodí ovzduší méně. A za to jsem rád.
Hele, ale ono tohle ekošílenství a dpfmánie nejde brát jinak než negativně, pokdu má člověk na danou věc aspoň trochu objektivní a nedívá se jenom na výsledné (bůhví ješta jak moc pravdivé) čísla o emisích daného vozu. Jak už tu někdo napsal výše, musíš se hlavně zamyslet nad odpadními látkami vznikajícími při výrobě jednak automobilu jako takového, a pak samozřejmě při výrobě věcí jako je dpf. A to se nebavím o čištění dpf a eventuelní jeho likvidaci. Neni to prostě jenom o tom, že z výfuku jde dýchatelný vzduch s vůni jehličnatého lesa...
Jo kdyby z toho výfuku šel vzduch z vůní lesa..tak si ten sráč tam namontuji i když jsem ho já nevyndal..Neni to jenom o tom že auto je spotřební věc... prostě je nesmysl tak složitý technologický celek...který je na výrobu velmi energeticky náročný...považovat za spotřebák .. to že auto jezdí 10 ..15let.. je mnohem šetrnější pro naši zemi..jak z hlediska surovin..ale hlavně eko zátež...Další věc ..která je zřídka obhájci pseudoekologie zminována..je fakt.. že tyhle auta mají vyšší spotřebu..a ještě u většiny eu 3..4 regeneraci provádí nafta..
Když se sečtou náklady a eko zátěž na výrobu dpf..pak jeho nekonečné regenerace..pak popř chemie na jeho čištění...pakliže již nejde..tak se musí koupit nový...a také likvidaci...a v neposlední řadě také spotřeba paliva..tak jsou všechny argumenty těch řvounů v prdeli.

Napsal: čtv 21.01.2016 19:31
od Misanek
jasně, vyšší spotřeba. To je taky faktor, na který jsem mimo jiné zapomněl i já. Jinak euro 3 bych do toho ještě moc netahal - u nich neni standartem a podmínkou dpf. Např E39 face je eu3 a žádné tyhle kurvítka nemá.

Každopádně tady tohle ekokurvení mechanismů jde nejvíce vidět ve stavebnictví (ve kterém se poměrně dost pohybuji). Dnešní stavební stroje se již nevyrábí bez selektivní katalitické redukce (tudiž bez potřeby chcanek) a dpf. Proč? No to mi taky někdo kurva vysvětlete. Tyle mašiny většinou pracují, tudiž vypouštějí exhalace mimo zastavěné oblasti, tudíž argument "vynášení si smetí" mimo města je naprosto lichý. Bordel z nich vyletí tak jak tak, byť neni třeba zahulená roura výfuku. A to se ani nebavím o již zvýšené spotřebě (přecejenom rozdílová hodnota zvýšení spotřeby v porovnání s tou samou motorizací stoupá jejim objemem) oproti motorizacím těchto mechanismů bez scr a dpf. Dále (dle mého už dost přehnaná) citlivost na kvalitu nejenom nafty, ale i močoviny, servisní prostoje spojené s neustálým sraním vstřikování močoviny, jelikož při chybě tohohle systému motor pomalu stahuje výkon a jde do nouzáku...

Takže si tohle všechno spočítejte vy, zastánci flltrů a podobných věcí. Větší spotřeba phm, větší náklady nejenom na provoz, ale i výrobu, emise vznikající "nad rámec" při potřebe servisních úkonů, které by bez těchhle systémů pravděpodobně nevznikly atd atd... Neni všechno zlato, co se třpytí