Stránka 17 z 60

Re: N53B30O0

Napsal: úte 06.06.2017 09:47
od pavproch
Nikdo nic?

Nebo aspoň radu/odkaz, kde bych si to mohl nastudovat (jako strojař se elektrickýmn otázkám snažím vyhýbat jak jen to jde...)

Re: N53B30O0

Napsal: úte 06.06.2017 11:58
od starML
Tak jo Pavle, elektrikář rád pomůže - tam, kde máš palec levé ruky jsou zkroucené dráty a pod ním je "něco", co vypadá jako relátko, ale na rozdíl od předchozího obrázku z WDS má dráty směrem dolů. Totéž (=obráceně) je na dalším vyobrazení z ETK, kde jsem si dovolil z důvodu věrohodnosti použít Tvoje VIN.

Obrázek

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=61_3934

Takže se k tomu znova dopracuj a vyndej tu černou kostičku. Ty dráty zůstanou dole v relé-soklu (držáku), protože elektrice je úplně fuk, kudy dráty vedou. Na tom relátku, které vyndáš a tom náhradním musí být stejné orientované kontakty (tohle není jedno) a jejich označení musí odpovídat označení na původním i náhradním relátku, tj. 30, 87, 87 a 85. A při vytahování si všimni, jakou orientaci kontaktů mělo to původní relátko - musíš ho tam namáčknout stejně. Je to tak udělané, že se jinak zasunout nedá, ale větší silou jde všechno.
:D
Ten relé-sokl vypadá takto:
Obrázek

Re: N53B30O0

Napsal: úte 06.06.2017 14:55
od pavproch
Kura, tak to sem byl opravdu kůsek od teho.... Kuju, bude pokus č. 3.

Re: N53B30O0

Napsal: úte 06.06.2017 16:08
od pavproch
Tak pokus č. 3 odkládám, neb sem přišel zase na disproporce....

Obrázek

Chjo no....

Re: N53B30O0

Napsal: úte 06.06.2017 16:22
od de-nitro
Hlavni rele je to cerny,zadny jiny rele na motor to auto nema,mam to na n54 stejne.Jeste muzes mit vadny nektery z relatek co jsou pripajeny vevnitr v pojistkovce ale to neni uplne bezna zavada imo.

Re: N53B30O0

Napsal: úte 06.06.2017 16:30
od pavproch
já ale koupil v autorizáku hlavní relé K6300 podle VIN a dostal MODRÉ, ne černé....

Re: N53B30O0

Napsal: čtv 08.06.2017 09:51
od pavproch
Kuwa, kuwa, kuwa.... taxem fčera dostal nepříliš optimistickou odpověd na otázku ohledně rozsvěcující se kontrolky mazání při dostatku oleje....

MOHLY BY to být přidřené misky ojničncíh ložisek, prý se to u N53 po 200+tis km občas stává.... ach jo...

Jelikož mi chybí jen asi 400 km do řádného servisu, tak to opatrně dojedu, při servisu udělám Engine Flush od Millerse, potom průplach, dám nový CFS + filtr a budu jezdit "normálně" a budu to sledovat - dyž sa ta kontrolka rozsvítí znova, tak.... olej ven, motor ven, vana ven a prohlídka/výměna... chjo no... dyž už to bude tak, tak přitem nechám udělat i celou generálku motoru (kterou sem sice plánoval až na 300tis km, ale co už, tak ji halt udělám už při necelých 240 tis km...)

Re: N53B30O0

Napsal: čtv 08.06.2017 09:56
od pavproch
Btw, můj dvorní mechanik si s 3er předefčírem sjel (na STK a ME a zpět = schopen, odveden na 2 roky... ufffff.... :twisted: ) a oznámil mi , co já v poslední době cítil taky ale nechtěl si to připustit.... ze skoro 300 hlavého stáda co tam bylo, takových nějakých 50 kobyl umřelo..... navíc to někdy lehce cuká v tahu, nejde tak lineárně jak šlo dřív a furt temu ty nepadají otáčky při větším zápřahu.... prostě v tym motoru je něco (skoro) špatně.... a budeme to muset řešit....

Re: N53B30O0

Napsal: čtv 08.06.2017 20:48
od Totic
Hm hmm možná cukají ty pověstný vstřiky, leda jezdit a čistit. Shell vylepšila V-powery pro dnešní přímovstřiky viz.. http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.p ... 0#p1091051

A s výkonem se jet zklamat na brzdu se taky každýmu nechce, njn. 8-)

Re: N53B30O0

Napsal: čtv 08.06.2017 21:02
od pavproch
šell (to sfinstvo.... :twisted: ) do nádrže jen přes mou mrtvolu.....

vstřiky tam mám už asi třetí .....preventivně....

Re: N53B30O0

Napsal: čtv 08.06.2017 21:26
od pavproch
btw, neska sem jel domů do ta3 a těch 220km ujel bez rozsvícení či jiných ztrát, ale nejede to 100%... chjo no....

Re: N53B30O0

Napsal: čtv 08.06.2017 21:49
od starML
http://auto-mania.cz/shell-predstavuje-nova-premiova-paliva/ píše:...na sacích ventilech u zážehových agregátů s nepřímým vstřikováním.
Bohu žel, přímovstřikové ventily vyčistíš jen granulátem z vlašských ořechů.

Re: N53B30O0

Napsal: sob 10.06.2017 14:55
od pavproch
Jaxem neska šlapal z kopca taxem uvažoval (do kopca nělzja, nedostatek kyslíku) .... a začíná se mi to v hlavě srovnávat..... na podzim, teda pokud se brambor nerozsype dříff, mu asi nadělím kompletně NOVÝ drivetrain (motor, převodovka, spojka, dvouhmota, VTG a samozřejmě vše, co je na tom navěšeno - rozvody, čerpadla oleje i vody, řemeny, kladky, klapa sání....) - vše nové díly z BMW, žádná druhovýroba či šroťák..... a opět to zajedu systémem pedal to metal od prvního km....

Otázka je - koho oslovit? Samozřejmě Mirage, ale koho dalšího? JaraX o mně (teda N53) nemá zájem.....

Re: N53B30O0

Napsal: sob 10.06.2017 17:46
od TANN3R
Hele, ty seres peníze? Protože jinak si nedokážu vysvětlit tvoje odhodlání tohle dělat, ještě pak u Mirage.. :D To bude servis tak za 600k, u Mirage tak krát dva :D

Re: N53B30O0

Napsal: sob 10.06.2017 17:49
od pavproch
Neseru. Sere mě Brusel, bo jinak bych si koupil nové.... chcu benzín atmosféru více než 4 hrnky, manuál, čtyřhrab a kombík (EDIT: bez přiblblých asistentů všehokoliv a bez navigace) ..... díky Bruseli (dle vzoru prtel) si už takové nové nekoupím..... NASRAT!

Re: N53B30O0

Napsal: sob 10.06.2017 18:55
od MMM123
pavproch píše:Jaxem neska šlapal z kopca taxem uvažoval (do kopca nělzja, nedostatek kyslíku) .... a začíná se mi to v hlavě srovnávat..... na podzim, teda pokud se brambor nerozsype dříff, mu asi nadělím kompletně NOVÝ drivetrain (motor, převodovka, spojka, dvouhmota, VTG a samozřejmě vše, co je na tom navěšeno - rozvody, čerpadla oleje i vody, řemeny, kladky, klapa sání....) - vše nové díly z BMW, žádná druhovýroba či šroťák..... a opět to zajedu systémem pedal to metal od prvního km....

Otázka je - koho oslovit? Samozřejmě Mirage, ale koho dalšího? JaraX o mně (teda N53) nemá zájem.....
Ty si blázon..:)

Re: N53B30O0

Napsal: sob 10.06.2017 21:15
od JaraX
jarax by zájem i měl, ale jednak není čas (na půl roku dopředu plno) a jednak mi přijde plýtvání mým časem hrabat se v přímovstřiku kterej se stejně zesere, nevidím důvod do toho auta tak investovat, málo motor, málo koní, moc problémů, moc peněz. Samozřejmě je to každýho věc a každej to vidí jinak. toť můj pohled na věc. nebere to zle nebo osobně.
a tvůj názor je prostě relativní, každý je na nějakém levelu a na jinej se dívá blbě, já bych nechtěl přímovstřik a méně než V8, ty bys nechtěl turbo a méně než R6, a jinej kdo má R4 turbo přímovstřik by zas nechtěl R3 hybrid přímovstřik.

Re: N53B30O0

Napsal: sob 10.06.2017 22:16
od de-nitro
hmm teda novy je novy ale nez davat 350k za motor mozna bych zvazil nakej rebuild...

Re: N53B30O0

Napsal: sob 10.06.2017 22:26
od Hanz
Při tomhle uvažovaném rozpočtu by se ti vyplatilo tam nechat zastavět S54, s trochou snahy by to šlo i legalizovat (ať už skutečně nebo kamufláží - předělat vrchní kryty ala N53).

Re: N53B30O0

Napsal: ned 11.06.2017 20:52
od pavproch
Samozřejmě i nad S54 sem uvažoval, ale problém vidím (možná zbytečně) v tom xDrive.... to tam mám a chcu nechat....

@JaraX: dík za upřímnou odpověď.