Stránka 18 z 165

Napsal: ned 10.06.2012 18:40
od Thang
Jak pise Jarax, motor je opravdu nejdulezitejsi cast vybavy :) Ma 728i je toho dukazem :) Po meste staci, ale jak vyjedu na dalnici ci okresku, tak se trapim :)

I kdybych mel sebelepsi vybavu. Kdyz auto nejede, pomalu akceleruje, tak je pozitek z jizdy minimalni. Priste minimalne 200kW, ale to neznamena 3.5ku...

Napsal: ned 10.06.2012 18:45
od Vlasta
Že vás to baví, jezdit v těch pastouškách. F10 M550d rules

Napsal: ned 10.06.2012 18:52
od caknakis
není nad inteligentní příspěvek :roll:

Napsal: ned 10.06.2012 18:58
od Vlasta
No, vždyť

Napsal: ned 10.06.2012 19:00
od caknakis
:D :D

Napsal: ned 10.06.2012 19:39
od hurvajs77
co dodat... :D :D :D

Napsal: ned 10.06.2012 20:39
od JaraX
hurvajs77 píše::-D Ona jede i 730d neboj. Mozna je lenivejsi pri rozjezdu, ale jede :). Chapu, ze jsou zivejsi i rychlejsi auta. Dulezite je, ze jsem spokojen, ne? Az budu menit auto, budu koukat vyse. Jestli Te to zajima, se Snejkem jste mne nahlodali s LPG...


äle to není jen o tom že to jede nebo nejede, když se 730d zastavíš a stojíš na křižovatce tak víš že to má naftovej motor, a neříkej že ne, něco mam v těch autech naježděno, prostě se to třepe, turbodíra je tam taky nepříjemná, ten rozjezd na jedničku je prostě hrůza, nejdřív nic nic nic a pak to vyrazí. krom toho, máš odvahu vyrazit s tvým autem třeba na gibraltar jak byl snejk? a nebo na jih řecka? pěkně si do toho natankovat sbrskou a makedonskou naftu? netřepali by se ti kolena 2500km od domu že ti odejde turbo? nebo vstřik? nebo nějaky z x čerpadel?
nebojíš se že ti odejde převodovka která má u nafty mnohem menší životnost než u benzínu? a co když jednou vemeš špatnou naftu? toho se taky nebojíš? nebo že to z ničeho nic ztratí výkon a ty budeš řešit proč ?
a nebo že to bude žhavit i když nebudeš startovat a bude ti to vybíjet baterku (to se u 3.0d celkem stava),

Napsal: ned 10.06.2012 20:52
od Vlasta
hurvajs77 píše:co dodat... :D :D :D

Co chceš. Fantazii se meze nekladou

Napsal: ned 10.06.2012 20:56
od Vlasta
JaraX píše:Re:

Když auto bourá, hoří jenom benzín, nafta jenom od benzíňáku do kterýho bourá. Díky, nemusím

Napsal: ned 10.06.2012 20:59
od siko34
JaraX píše:
hurvajs77 píše::-D Ona jede i 730d neboj. Mozna je lenivejsi pri rozjezdu, ale jede :). Chapu, ze jsou zivejsi i rychlejsi auta. Dulezite je, ze jsem spokojen, ne? Az budu menit auto, budu koukat vyse. Jestli Te to zajima, se Snejkem jste mne nahlodali s LPG...


äle to není jen o tom že to jede nebo nejede, když se 730d zastavíš a stojíš na křižovatce tak víš že to má naftovej motor, a neříkej že ne, něco mam v těch autech naježděno, prostě se to třepe, turbodíra je tam taky nepříjemná, ten rozjezd na jedničku je prostě hrůza, nejdřív nic nic nic a pak to vyrazí. krom toho, máš odvahu vyrazit s tvým autem třeba na gibraltar jak byl snejk? a nebo na jih řecka? pěkně si do toho natankovat sbrskou a makedonskou naftu? netřepali by se ti kolena 2500km od domu že ti odejde turbo? nebo vstřik? nebo nějaky z x čerpadel?
nebojíš se že ti odejde převodovka která má u nafty mnohem menší životnost než u benzínu? a co když jednou vemeš špatnou naftu? toho se taky nebojíš? nebo že to z ničeho nic ztratí výkon a ty budeš řešit proč ?
a nebo že to bude žhavit i když nebudeš startovat a bude ti to vybíjet baterku (to se u 3.0d celkem stava),


neda mi nereagovat :)
To co pises,ze vsetko mozne,ale aj nemusi.Pohon na benzin je super,dlhe roky bol pre mna priorita.Ale pokial neurobis predstavbu na LPG (ak je to mozne) tak jazdenie na beznin dnes je neunosne..Mam este mercedes ecko W211 co je V6 a teraz mam BMW 740D V8 a poviem ti ze ako blaznim,tak blaznim na ceste,mam mansiu spotrebu a ovela vacsi vykon ako u toho benzinu.
Kamos ma F1 750i xd a vravel ze to zerie jak krava a nejde to ani predat,ze dnes ludia aj ked auto chcu kupit za 2 mega ojazdene,tak nechcu jazdit za 14-16litrov benzinu.

Nechcem nikoho odradzat od kupy benzinu,ale zase mi nedalo nereagovat ako tu hanis ten diesel ;)

Napsal: ned 10.06.2012 22:14
od Vlasta
Přece si musí nějak vnitřně obhájit tu investici do LPG. Když si koupil opici, musí mít i na banány. Takhle je to tak, že ji musí krmit pilinama

Napsal: pon 11.06.2012 02:06
od jacob
co se pořád to LPG řeší, nikdo z BMW to tam sériově nedal, tak to tam prostě nepatří :D , když si koupim auto v benzínu, tak tam dávám benzín, proč tam mám dávat plyn ? Já nechci plyn, vždyť se s tím nesmí ani parkovat pod nákupnim centrem :D a já ani nevim kde se ty plyny prodávaj, nemám čas :D prostě jedu na benzínku, dám tam benzín, posloucham jak bublá benzín, cítim jak hezky voní, ten motor je spokojenej, protože je pro benzín stvořenej... to auto má rádo benzín, co ho budu dusit nějakym plynem !!! :))))))))))))

Napsal: pon 11.06.2012 08:36
od hurvajs77
to JaraX: čoveče, ani bych se nebál. Příští rok jsem se chtěl sebrat a vyrazit na okružní cestu po Evropě. Co jsem to tak zatím počítal, tak je to cca 10tis. km. A nemám strach, že by se něco stalo. Nechci se tu hádat, ani udělat flame, ale pokud by dieslové motory byly tak špatné, jak píšeš, nedělali by se, protože by nebyla poptávka. A podle toho co jsem četl, patří dieslové motory BMW mezi špičku, ne-li nejlepší. Je mi jasné, že ty to vidíš se strany servisu, děláš v autech a že u diesla se může pokazit více věcí, ale také nemusí. Na druhou stranu, mně benzín láká, to neříkám že ne. Sám jsem měl 735i E32. Ano, diesel je trošku pomalejší, ale... Nejsem žádný Sébastien Loeb abych musel na každé křižovatce, zastavení mít rozjezd, že budou lítat kostky a hořet gumy. I 730d je silné auto, ano má možná menší prodlevu při sešlápnutí plynu, ale tak hrozné to není. Já jsem se svým autem spokojený a mám ho rád. Samozřejmě existují lepší auta, živější. Výměna třeba za 745Li by se mi líbila, ale bylo by to s doplatkem a ten se mi dávat nechce. Nehledě na to, že jsem do auta dal nová světla, koupil v podstatě všechny plasty nové a pár dalších věcí, které byly špatné. Takže už i jen proto se mi nechce a nebudu auto měnit - případný kupující to nikdy neocení. A upřímně, než abych řešil podobné problémy na jiném autu, tak si budu užívat toho co mám teď, ačkoliv si někteří myslí, že 730d je podauto, které BMW nemělo nikdy vyrobit. Do auta dodělím jen věci, které jsem se rozhodl, že si tam dám. A třeba za 1 / 3 / 5 / 10 let až budu řešit jiné auto, budu uvažovat o benzinu a třeba i o 760Li. Možná.

Jednoduše řečeno, mne zatím diesel nezklamal. Až se to stane a měl bych investovat hafo peněz, třeba na diesel zanevřu. Třeba.

Jooo, ještě bych zapomněl, ano benzin má lepší zvuk, ale rozhodně mi můj diesel na křižovatce neudělá ze smetany máslo, jak se klepe. Motor je možná trošku více slyšet, ale rozhodně se auto jinak netřese.

Napsal: pon 11.06.2012 08:49
od JaraX
siko34 píše:
JaraX píše:
hurvajs77 píše::-D Ona jede i 730d neboj. Mozna je lenivejsi pri rozjezdu, ale jede :). Chapu, ze jsou zivejsi i rychlejsi auta. Dulezite je, ze jsem spokojen, ne? Az budu menit auto, budu koukat vyse. Jestli Te to zajima, se Snejkem jste mne nahlodali s LPG...


äle to není jen o tom že to jede nebo nejede, když se 730d zastavíš a stojíš na křižovatce tak víš že to má naftovej motor, a neříkej že ne, něco mam v těch autech naježděno, prostě se to třepe, turbodíra je tam taky nepříjemná, ten rozjezd na jedničku je prostě hrůza, nejdřív nic nic nic a pak to vyrazí. krom toho, máš odvahu vyrazit s tvým autem třeba na gibraltar jak byl snejk? a nebo na jih řecka? pěkně si do toho natankovat sbrskou a makedonskou naftu? netřepali by se ti kolena 2500km od domu že ti odejde turbo? nebo vstřik? nebo nějaky z x čerpadel?
nebojíš se že ti odejde převodovka která má u nafty mnohem menší životnost než u benzínu? a co když jednou vemeš špatnou naftu? toho se taky nebojíš? nebo že to z ničeho nic ztratí výkon a ty budeš řešit proč ?
a nebo že to bude žhavit i když nebudeš startovat a bude ti to vybíjet baterku (to se u 3.0d celkem stava),


neda mi nereagovat :)
To co pises,ze vsetko mozne,ale aj nemusi.Pohon na benzin je super,dlhe roky bol pre mna priorita.Ale pokial neurobis predstavbu na LPG (ak je to mozne) tak jazdenie na beznin dnes je neunosne..Mam este mercedes ecko W211 co je V6 a teraz mam BMW 740D V8 a poviem ti ze ako blaznim,tak blaznim na ceste,mam mansiu spotrebu a ovela vacsi vykon ako u toho benzinu.
Kamos ma F1 750i xd a vravel ze to zerie jak krava a nejde to ani predat,ze dnes ludia aj ked auto chcu kupit za 2 mega ojazdene,tak nechcu jazdit za 14-16litrov benzinu.

Nechcem nikoho odradzat od kupy benzinu,ale zase mi nedalo nereagovat ako tu hanis ten diesel ;)


co je 750 ixd ?

Napsal: pon 11.06.2012 08:51
od JaraX
jacob píše:co se pořád to LPG řeší, nikdo z BMW to tam sériově nedal, tak to tam prostě nepatří :D , když si koupim auto v benzínu, tak tam dávám benzín, proč tam mám dávat plyn ? Já nechci plyn, vždyť se s tím nesmí ani parkovat pod nákupnim centrem :D a já ani nevim kde se ty plyny prodávaj, nemám čas :D prostě jedu na benzínku, dám tam benzín, posloucham jak bublá benzín, cítim jak hezky voní, ten motor je spokojenej, protože je pro benzín stvořenej... to auto má rádo benzín, co ho budu dusit nějakym plynem !!! :))))))))))))


tak bych se chtěl mět. najedou cca 40 000km ročně a fakt nedám za palivo ani 160 000 za benzín, ani 110 000 kč za naftu když mužu dát 80 000kč za LPG! a jezdit za komfort benzínu.

Jinak plyn narozdíl od benzínu nemá co udělat.

Napsal: pon 11.06.2012 09:03
od siko34
JaraX píše:
siko34 píše:
JaraX píše:[quote="hurvajs77"]:-D Ona jede i 730d neboj. Mozna je lenivejsi pri rozjezdu, ale jede :). Chapu, ze jsou zivejsi i rychlejsi auta. Dulezite je, ze jsem spokojen, ne? Az budu menit auto, budu koukat vyse. Jestli Te to zajima, se Snejkem jste mne nahlodali s LPG...


äle to není jen o tom že to jede nebo nejede, když se 730d zastavíš a stojíš na křižovatce tak víš že to má naftovej motor, a neříkej že ne, něco mam v těch autech naježděno, prostě se to třepe, turbodíra je tam taky nepříjemná, ten rozjezd na jedničku je prostě hrůza, nejdřív nic nic nic a pak to vyrazí. krom toho, máš odvahu vyrazit s tvým autem třeba na gibraltar jak byl snejk? a nebo na jih řecka? pěkně si do toho natankovat sbrskou a makedonskou naftu? netřepali by se ti kolena 2500km od domu že ti odejde turbo? nebo vstřik? nebo nějaky z x čerpadel?
nebojíš se že ti odejde převodovka která má u nafty mnohem menší životnost než u benzínu? a co když jednou vemeš špatnou naftu? toho se taky nebojíš? nebo že to z ničeho nic ztratí výkon a ty budeš řešit proč ?
a nebo že to bude žhavit i když nebudeš startovat a bude ti to vybíjet baterku (to se u 3.0d celkem stava),


neda mi nereagovat :)
To co pises,ze vsetko mozne,ale aj nemusi.Pohon na benzin je super,dlhe roky bol pre mna priorita.Ale pokial neurobis predstavbu na LPG (ak je to mozne) tak jazdenie na beznin dnes je neunosne..Mam este mercedes ecko W211 co je V6 a teraz mam BMW 740D V8 a poviem ti ze ako blaznim,tak blaznim na ceste,mam mansiu spotrebu a ovela vacsi vykon ako u toho benzinu.
Kamos ma F1 750i xd a vravel ze to zerie jak krava a nejde to ani predat,ze dnes ludia aj ked auto chcu kupit za 2 mega ojazdene,tak nechcu jazdit za 14-16litrov benzinu.

Nechcem nikoho odradzat od kupy benzinu,ale zase mi nedalo nereagovat ako tu hanis ten diesel ;)


co je 750 ixd ?[/quote]

Myslel som uz novy model F01 a benzin 750i so systemom Xdrive.

Napsal: pon 11.06.2012 12:23
od Filozof
JARAX má pravdu ostatně i ted hodně relativně bohatých podnikatelu jezdí ve VOLVU, MERCEDESU , AUDI, BMW a dávají si hojně LPG systemy.
Proč asi ?

Protože uspořit ročně třeba 150tis x 3-4roky je třeba 450-600k a to jsou peníze za které se defakto pořizuje nejčastěji 2-3leté ojeté prémiové auto.

Takže jasně at si každej jezdí jak chce ale dneska hodně lidí přechází k LPG tak bych to tak neshazoval ze stolu.
U nového auta jak píše tak je jasné že asi bere raději naftu co jezdí o několik litru levněji a i prodej bude bez problému.

Jak tady ale většina z nás řeší auta 3 a více let, tak tam už se uvažuje co to bude mít zda naftu-benzin či LPG.

A jezdit v nějaké trosce 1,6i či 3-4litru s LPG mam asi jasno. za stejnou spotřebu uplně jiné svezení a komfort.

Tak jsem se vykecal :D

Napsal: pon 11.06.2012 12:26
od caknakis
A jak by jste vyřešili F01? Která nejde zplynovat.....hmmm? Budete dělat machra, že mám sedmu ve čtyřlitru a místy budete jako Snejk jezdit ve fáčku. :-)

Napsal: pon 11.06.2012 14:33
od Snejk
Az my budeme mit f01 uz davno prestavbova sada bude k dispozici :roll:

Napsal: pon 11.06.2012 14:51
od caknakis
:D :D to si nemyslím. Zkoušel jsem po tom pátrat a snad jediné sady co jsou, tak na TSI a FSI motory...kterých je prostě nejvíc. Kdo ví, jestli se jim to vyplatí vyvíjet. Ale stejně se to nevyplatí, když F01 po liftu 3.0D žere nějákých 5.7... ok, i kdyby to bylo 7-8 v reálu, tak pořád je to lepší, než plyn. I u blbé E38 vychází prostě nafta líp, já jsem schopný s ní po práglu jezdit za 9 a 740i to dává v plynu za 18-20... a to je prostě fakt.

Pokud by F01 740i po liftu žrala v plynu do 10l, tak není co řešit.... ale to se prostě nestane.