Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Transfagarasan 2014 - víkendovka v srpnu

srazy a akce pořádané nejen BMWklubem
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2229
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav

#341 Příspěvek od vita11 Moderátor »

jenom vodní pumpa? tak to je to auto ještě statečnější než jsme si všichni mysleli :D asi nevydržela ty otáčky :lol: a to jsem myslel, že tam někde v kopcích budu pumpu řešit já :lol:

a nemáš zač :wink:
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
Uživatelský avatar
AlexZ4
Registrovaný
Příspěvky: 433
Registrován: čtv 19.01.2012 01:00
Bydliště: Praha

#342 Příspěvek od AlexZ4 »

blackjack píše:Neměl bych se tam jak dostat a je nesmysl aby pro mě někdo jezdil.
No já to mám do Kozomína asi 10km, takže tě klidně naberu... :-)
Fun Factory = BMW Z4 2.5si
EX Fun Factory = Subaru Impreza WRX STi
Uživatelský avatar
Kani
Registrovaný
Příspěvky: 1583
Registrován: ned 15.03.2009 01:00
Bydliště: Orlova

#343 Příspěvek od Kani »

blackjack píše:Přátelé a kamarádi, účastníci TF2014... Právě jsem zjistil co jste na mě ukuli a nemám slov.
Neni za co Peto

Auto je opravdu statecnejsi nez jsme si vsichni mysleli :D

Strasne me sere, ze to mam tak daleko, jinak bych se s vama dneska taky potkal. Snad nekdy
Uživatelský avatar
AlexZ4
Registrovaný
Příspěvky: 433
Registrován: čtv 19.01.2012 01:00
Bydliště: Praha

#344 Příspěvek od AlexZ4 »

blackjack píše:Přátelé a kamarádi, účastníci TF2014... Právě jsem zjistil co jste na mě ukuli a nemám slov.
Nemáš zač... Pravidla Top Gearu sice stále platí, ale na druhou stranu, ti hošíci taky mají svůj štáb co jim pomáhá :-) Takže nemáš zač...
Fun Factory = BMW Z4 2.5si
EX Fun Factory = Subaru Impreza WRX STi
Uživatelský avatar
blackjack
Registrovaný
Příspěvky: 1270
Registrován: sob 21.01.2012 01:00
Bydliště: Kozomín (Středočeský kraj)

#345 Příspěvek od blackjack »

Kdybych byl v Kozomíně tak to neřeším, byl jsem domluvený s Víťou, ale jsem v Polepech u Litoměřic, skládal jsem tu to auto :)

Statečný auto to je :) Má můj hold. Měli jste ho vidět jak na mě řvalo na platu, že ho tu 3 dny honím jak nadmutou kozu a pak ho tam nechám přes noc samotný :D
Obrázek
Uživatelský avatar
Kani
Registrovaný
Příspěvky: 1583
Registrován: ned 15.03.2009 01:00
Bydliště: Orlova

#346 Příspěvek od Kani »

Takze ty jsi v Polepech a nabizis nalepky? :palec:
houmik
Registrovaný
Příspěvky: 196
Registrován: úte 10.06.2014 00:00

#347 Příspěvek od houmik »

blackjack píše:Přátelé a kamarádi, účastníci TF2014... Právě jsem zjistil co jste na mě ukuli a nemám slov.

:respect: :Poklona: :respect: :Poklona: :respect:

Velice si toho vážím a všem mockrát děkuji. Nevěřil bych, že se sejde taková skvělá skupina lidí a jsem rád, že jsem některé z vás mohl poprvé poznat osobně :)

Máte to u mě všichni schované! Klobouk dolu a velké díky! Tohle dělá klub klubem!
Bylo to asi to jedine, jak jsme ti mohli my ostatni pomoct. :palec: Drzim palce, at to mas rychle opraveny a muzes to zase prohanet jak benzinaka. :D
Uživatelský avatar
Kani
Registrovaný
Příspěvky: 1583
Registrován: ned 15.03.2009 01:00
Bydliště: Orlova

#348 Příspěvek od Kani »

Cele Rumunsko clovek projede bez uhony a dneska na krizovatce do me najede Avia. Nevim jestli brecet, nebo vrazdit! :evil:
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#349 Příspěvek od xyron »

Hlavně nevraždit najížděním do lidí na ostrůvcích.. :!:
Uživatelský avatar
Kani
Registrovaný
Příspěvky: 1583
Registrován: ned 15.03.2009 01:00
Bydliště: Orlova

#350 Příspěvek od Kani »

To je ted popularni spise v Praze :D
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2229
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav

#351 Příspěvek od vita11 Moderátor »

tak to nasere :evil: a že jsme si v tom Rumusnku občas koledovali :D
je to moc?
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
Uživatelský avatar
Kani
Registrovaný
Příspěvky: 1583
Registrován: ned 15.03.2009 01:00
Bydliště: Orlova

#352 Příspěvek od Kani »

Nevim v jakem rozsahu, ale levy predni blatnik minimalne, neco chytlo kolo a pod kapotu sem se radeji jeste nedival. To si schovavam na vecer jakozto bonus. Hlavne je ten blatnik lehce pres okraj kapoty, takze sem to nechtel otvirat namiste, protoze bych to uz nemusel zavrit

Obrázek
upload pic
Uživatelský avatar
blackjack
Registrovaný
Příspěvky: 1270
Registrován: sob 21.01.2012 01:00
Bydliště: Kozomín (Středočeský kraj)

#353 Příspěvek od blackjack »

Kani to je mi líto... Kdo byl viníkem? Doufám že on. Pak to z peněz od pojišťovny dáš do pucu a většinou ještě něco zbyde :)

Jinak fotky z našeho výletu:

http://blackjack8928.rajce.idnes.cz/Transfagarasan_2014

Ještě jich tam pár na konec přidám od Vítka, hodně jsem to probral, bylo to přes 1000 fotek, účastníci je dostanou všechny spolu se zdrojovými videi.

Enjoy!
Obrázek
Uživatelský avatar
Kani
Registrovaný
Příspěvky: 1583
Registrován: ned 15.03.2009 01:00
Bydliště: Orlova

#354 Příspěvek od Kani »

Nastesti jejich chyba, on odbocoval doleva a najednou hodil blinkr, potom co tam stal pet minut, doprava a proste se rozjel. Ja uz jenom troubil, protoze za mnou a vedle me byly auta.

Jinak kdybych to pocital podle origo cen dilu, tak je to pekna raketa a to nevim co me ceka pod kapotou, tu otevru az s pojistovakem. Ted to nechci rvat.
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2229
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav

#355 Příspěvek od vita11 Moderátor »

to by snad mohl byt "jenom" ten blatník ... vypadá to na to :wink:
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
Uživatelský avatar
Kani
Registrovaný
Příspěvky: 1583
Registrován: ned 15.03.2009 01:00
Bydliště: Orlova

#356 Příspěvek od Kani »

Cim vic na to cumim tim vice problemu vidim. Uvidime
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#357 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Nosník v poškozeném místě je poměrně daleko od povrchu karoserie, tipuju to na nový blatník a lak odřené kapoty po otevření.
Vzhledem k ceně originálních dílů a práce bys neměl prodělat :-)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Uživatelský avatar
Kani
Registrovaný
Příspěvky: 1583
Registrován: ned 15.03.2009 01:00
Bydliště: Orlova

#358 Příspěvek od Kani »

Doufam, ze likvidator se na to bude divat podobne Francisi. Neskutecne me to sere.
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#359 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Report sice již existuje od blackjacka v klubovkách, i s fotkami, ale nedá mi to nenapsat to i sem ...

Akce vyšla podle očekávání. Počasí skvělé, parta výborná, ... 7 vozů (E36 325td(s) saloon, E36 325i coupe, E36 328i convertible, E36 328ti Compact, E90 325i saloon a 2x Z4 2.5si)
Odjezd z Průhonic podle plánu v pátek ve 4:20 ráno. Cesta víceméně bez problémů, s přestávkami na jídlo, tankování a připojování účastníků (Kani s paní v Břeclavi + Houmik u Mosonmagyarovaru).
Zdržení na trase byla, kolona na dálnici v Maďarsku, nehoda na obchvatu v Aradu a oprava silnice mezi Aradem a Devou.
Příjezd do Sibiu po 22. hodině jejich času.
Náš hotel, Best Western Silva je skvělý, parkovaní ve dvoře s hlídačem, bohatá snídaně, ... za ty peníze by tady byla lepší ubytovna.
Sobotní výjezd na Fagaraš byl úchvatný. První část z Cartisoary byla lesem, po výjezdu z lesa měli všichni úsměv "od ucha k uchu". Do zatáček je vidět, místní jezdí nahoru předpisově vpravo a výleetním tempem, po ránu slabý provoz. Nádherné zážitky.
Sjeli jsme na druhé straně až k přehradě Vidraru. Trasa nad lesem perfektní, v lese kolem přehrady méně přehledná, nicméně desítky kilometrů zatáček s rovinkami v desítkách metrů. Zatáček nepočítaně, jedna za druhou.
Po noclehu v Sibiu v neděli výjezd na Transalpinu mírně zklamal. Našli jsme jen perfektní úsek 12km nové široké silnice uprostřed ničeho, příjezd i odjez skrz desítky kilometrů silnic poškozených povodněmi, místy spíš rally Dakar než silnice.
Večer jsme vyhodnotili, po konzultaci s mapami a předchozími návštěvníky, že nejlepší část Transalpiny jsme vynechali. Přehodnotili jsme potřebu dodržení plánu a brzy ráno vyrazili na spodní, jižní, část Transalpiny.
Dobře jsme udělali. Nový povrch silnice, nahoře bez svodidel, adrenalinový zážitek. Jak to tam vypadá, zjistíte na http://transalpina.biz .
Po zahájení stoupání na Transalpinu došlo k prvnímu problému - tds začalo plivat fridex a přehřívalo se, nešla otevřít kapota. Otvírání jsme pokořili brzy, přehřívání ne. Se šeti vozy jsme projeli zbytek Transalpiny tam a zpět a spolkli oběd.
6 aut pokračovalo domů podle zákona TopGearu, já s blackjackem, majitelem td(s) jsme počkali na vychladnutí, extrahovali termostat, zjistili že to nepomohlo a tipovali to na "fouklé" těsnění pod hlavou. Svezli jsme nemocné auto dolů do města Novaci, zaparkovali pro jistotu u Gendarmerie a vydali se s hodinovým zpožděním stíhat první skupinu.
Předjezdci zvolili nevhodnou trasu, jeli desítky km krokem. My nápodobně, v národním parku Defileul Jiului na silnici 66 je mnoho zůžení na jeden pruh a řízení semaforem.
Po třetím semaforu jsme se přepli do rumunského modu používání semaforů - nezávisle na svítící barvě jedou všichni v obou směrech :-)
Když už to vypadalo na dostihnutí první skupiny na maďarských hranicích, začala mi blikat kontrolka dobíjení. Alternátor musel ven, uhlík nedoléhal na sběrný kroužek. Na propilování díry držící regulátor nebyo nářadí, nezbylo než odřezat část regulátoru a posunout jej blíž k ose alternátoru a kompenzovat opotřebený uhlík.
Toto další hodinoivé zdržení zapříčinilo dojetí první skupiny až v Břeclavi, a to jen opětovným přepnutím do rumunského modu jízdy. Co to znamená? Za světla jsou obce rozděleny rychlostně do dvou kategorií a to +10 a +30. V noci se limit posouvá na +50 a dvojnásobek :-) Mimo obec v noci rychlostní limity asi neplatí, trasu Caransebes-Temešvár, něco přes 80 km, jsme dali pod 40 minut :-D
Ještě před odjezdem domů jsme vymýšleli varianty dopravy td(s) do Česka nebo odprodej v Rumunsku. Konečná varianta byla dojezd v úterý ráno domů, lehce se prospat, zapůjčit tahač E39 540i Touring + plato a ještě ten den večer po osmé vyrazit zpět pod jižní Transalpinu.
Díky pečlivému výběru trasy jsme dojeli bez zdržení a včas, našli nepojízdné auto kompletní, naložili a vyrazili zpět k domovu. Jeli jsme tři v autě, z toho dva s B+E řidičákem a střídali se během tankování. I tak ná únava zmohla a tři hodiny jsme stáli v Maďarsku na odpočívadle a spali.
Tahač byl slíben vrátit nejpozději ve čtvrtek v 10:00, což se povedlo, plato bylo odpřaženo v 9:50 a k majiteli tahače je to jen kilometr.

Tolik ve zkratce, podrobněji včera na Čerňáku a nebo na BIGu.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#360 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

realizační tým:
Koukám do mapy, sepisuju si délky úseků a kvalitu povrchu. V neděli jsme jeli jen severní část Transalpiny, 31 km jsme ujeli k jednomu konci nového povrchu, tomu co jsme jeli někteří dvakrát. Pak jsme jeli 80 km kolem přehrady Vidra až na silnici 7 do Brezoi. Víte jak daleko jsme byli od severního konce úseku, který jsme jeli v pondělí? 5 km. Stačilo ujet 5 km a nemuseli jsme jet rally Dakar kolem přehrady Vidra, pouhých 5 km správným směrem :-)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Odpovědět