Stránka 19 z 165

Napsal: pon 11.06.2012 14:59
od ada540i
To mi neříkej, že stejným stylem jízdy budeš jezdit za 9l nafty nebo za 20l LPG :roll: Mám sice e39 540i a po městě jezdim okolo 14l benzínu ve špičce, na LPG by to muselo byt do 16l. Ikdyby to bylo u e38 za 18l, tak to cenově vychází stejně jako tvých 9l nafty...

Napsal: pon 11.06.2012 15:17
od caknakis
Já nemám LPG, mám E38 3.0D a E32 4.0. Beru, co mi říkal Fishmaker... má E38 ve čtyřlitru a cestování do práce po městě mu vychází něco přes 18l LPG... určitě se k tomu tady vyjádří.

Napsal: pon 11.06.2012 15:24
od caknakis
já osobně nic nemám proti plynu. Dokonce jsem uvažoval, že bych ho dal do E32 a jezdil s ní denně. I bych zkousnul, že přijdu třeba o rezervu, nebo, že auto už nikdy nebude originál. Ale co fakt nezkousnu je, že se to furt musí štelovat, že když mi to tam frajer namontuje, tak tam já nevím za 2000km musím zas a hlavně, že každé 3-4 auto ke kterému jsem si čuchnul pod kapotu, tak prostě tím plynem smrdí jak stará kurva.

když se podívám na různé topicy, tak na plynu prostě furt někdo něco řeší a neví v čem to je...nebo to na mě alespoň tak působí.

ukažte mi přestavbu, kterou prostě jebnu do auta a nebudu se muset o ní už více starat. A v tu chvíli nemám co řešit a jdu se nechat zplynovat :-))

Napsal: pon 11.06.2012 16:28
od Filozof
Ok neměl jsem auto uplně bez problemu ale to bylo hlavně na začátku cca 2měsíce po namontování pak to jezdilo 4roky jak švýcarky.
Ted se musí vyměnit filtr akorát. Nepočítám běžné spotřební věci na autě tlumiče,kotouče atd.

Celkové investice za skoro 5let do LPG jsou cca 1500kč ano správně jen revize 200kč každej rok a 500kč filtr a štelování to je vše !!!

Najel jsem cca 120tis km. Auto E34 525i 24v a teď mi ukaž stejné investice v naftě ?
Co vše budu měnit a k kolik mě to bude stát ?
Nepočítal jsem peníze co jsem uspořil při spotřebě pruměrně cca 10-11L/100km LPG.
Je to vícebodobé vstřikování řízené procesorem. Žádnej karbec jak mají favorit a smrdí na sto honů ...toto auto vubec nesmrdí.
Naopak z výfuku jde mnohem čistější zbytkové plyny.

Při koupě LPG do auta jsem nevěřícně kroutil hlavou, jak je to možné že nic necítím prostě jsem byl z toho nadšený. :)

MOD fishmaker : necituj přímo předchozí příspěvek ;)

Napsal: pon 11.06.2012 17:25
od fishmaker
předně bych chtěl upozornit, že toto téma není o spotřeb DIESEL vs BENZIN / LPG ;)

jinak ano...já jezdim jak píše caknakis 18-20l LPG / 100km...ostatně v podpisu mám dlouhodobou průměrnou spotřebu kterou si poznamenávám na spritmonitor.de
smířil sem se s tim, že je jezdim "za 20 plynu" po PRAZE ... což v přepočtu vychází na cenu 10l benálu...a za to budu jezdit s kdejakym dvoulitrem...pokud jedu za míň tím lépe ;)

nebudem tady rozebirat jestli je to hodne nebo malo...kazdej ma jinej styl jizdy, ja mám M60tku a M62jka muze brat min...navic jak už sme tu několikrát probírali....není město jako město (já to mám do práce 8km z toho 6km v centru jsou kolony...něco jinýho je jezdit po obchvatu ;)

jinak po dalnici ve ctyrech 140-160 tempomat davam 12-13L plynu...což vychází kolem 5,8l benzinu...

jinak co se tyka udrzby...tak jezdim na pravidelny prohlidky po 10tis km (i kdyz ted sem trochu ve skluzu)....jinak jen jezdim a tankuju...jednou jsem mel "problem" ze mi praskly nejaky kolinka plastovy u reduktoru...jinak na tom mam 45tis km a vpohode ;)

prosím diskutující, aby v tomto tématu nadále pokračovali jak název napovídá ve srovnávání výbavy, technických rozdílů apod. u E60 a E65 místo spotřeby ;)

Napsal: pon 11.06.2012 20:58
od caknakis
ok, zpátky k topicu.
Mám univerzální radu pro všechny, co rozmýšlejí mezi pětkou a sedmou.

Už v první třídě vás naučili, že 7 je víc než 5. Tak se toho držte

Napsal: pon 11.06.2012 21:47
od hurvajs77
no vidíš caknakisi, to je pravda, ale jak vidíš, je plno lidí, kteří si to nemyslí. Už jsem to tu psal, že jsem měl E61 a ted E65. Rozdíl je kurva diametrální, ikdyž je E65 je 4 roky starší. 7er je prostě absolutně jiná liga

Napsal: úte 12.06.2012 09:57
od JaraX
kluci kluci kluci,
proč tady srovnavate 730D a 740i? když už chcete srovnavat tak srovnavejte 740d a 740i, a 730D a 728i, max 730i, když hodně zavřu oči tak i 735i.
druha vec je že si myslím že fishmaker ma LPG špatně seřízeny už jsme se o tom bavili když jsem mu dělal hydrokufr, ale nestihl jsem to načíst, seřidit.
další věc je že šeřizovat LPG po 10tkm je zbytečnost, ja seřizuju svoje po
montáži, 1000km, 5000km, 10 000km, a pak už po 40-50 000km, jde o to že prostě vstřikovač je mechanicka komponenta kterej si seda, takže je potřeba to prvotní seřízení ale chystam se udělat na vstřikovače "stolici", takže ten vstřikovač už bude zaběhlej když se bude davat do auta, pak bude stačit auto seřizovat jen po montaži a pak třeba 50 000km,
jinak nejezdím nikde žadny kolony po městě, ale když srovnam nesrovatelne a to je 740ilpg vs 730D ve spotřebách, s obouma autama co jsem měl
100 kmh dálka 730D 6, 740i 10,5
město 730D 9, 740i 15
200kmh dálka 730D 13 740i 14
dalnice 140 730D 7,8, 740i 12,5

u E65 je benzín mnohem lepší než moje prehistorická M60 a je schopen jezdit s krásnou spotřebou.
jinak pokud bych si šel pro fungl nový auto a řešil spotřebu, tak určitě kupuju naftu, nebudu dávat plyn do auta v záruce.

Napsal: úte 12.06.2012 10:28
od Vlasta
O tom to přece je, každej máme jiný priority. Moje příští volba je F10 M550d

Napsal: úte 12.06.2012 10:32
od JaraX
tak to přeju hodně štestí a narvanou peněženku

Napsal: úte 12.06.2012 10:44
od Vlasta
No, ještě tak půl roku počkám, až se vychytají mouchy. E60 535d mám 5 let, měním zatím jenom spotřebák. Pokud nepadneš do nějaké pasti, dá se to v pohodě ufinancovat

Napsal: úte 12.06.2012 10:54
od JaraX
jj spotřebák, turbo,druhy turbo, vstřiky, čerpadlo, podavací čerpadlo :D
dělam si prdel, 535 je jedina dobra nafta s kterou jsem jel, nevyhoda je ta že 745i v LPG ho ve všem předčí, ale absence turbo díry a lineární charakteristka motoru tam nemá chybu, škoda že už jsi tchán prodal a misto toho si pořidil 530D

Napsal: úte 12.06.2012 10:57
od caknakis
Už se těším na ty topicy za pár let.... chcíplo mi turbo, nevíte které? :-)))

Napsal: úte 12.06.2012 12:08
od JaraX
preventivně vyměníme všecky 3

Napsal: úte 12.06.2012 20:06
od Vlasta
Tož začínám spořit

Napsal: úte 12.06.2012 21:47
od aristoloser
caknakis píše:Už se těším na ty topicy za pár let.... chcíplo mi turbo, nevíte které? :-)))

chcíplo mi 4té turbo u 714i :lol:

Napsal: úte 12.06.2012 21:56
od hurvajs77
Až to fishmaker bude číst, tak nás všechny zabanuje... :D

Napsal: úte 12.06.2012 22:34
od JaraX
tady je stejně nejduležitější jen první stránka

Napsal: stř 13.06.2012 07:12
od Filozof
co má E38 něco jako DYNAMIC DRIVE je i EDC ? nebo jak se jmenuje podobnej system ? u E38 a jakej je tam rozdíl ?

Mě se líbí luxusní 7er, ale E65 mi zase přijde že je nákladnější jak E38 která poskytuje luxus / peníze na servis bude jistě lepší.

a koupě nějaké vonavky v plné palbě rok 99-01 by bylo určo zajimavější než běžná E65 která bude mít 2x ale i 3x dražší náhradní díly.

do roka max dvou plánuji upgrade na 7er tak nechci přijít o podobný system jaký má e65 s dynamic drive.

Napsal: stř 13.06.2012 07:23
od JaraX
e38 má EDC který omezuje naklanění auta, nastavuje optimální tuhost tlumičů apod.
Jinak dily na E65 stojí min jak na e38, pokud se bavíme o nových samozřejmě.