Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Transfagarasan 2014 - víkendovka v srpnu
Do mapy jsem se sice nedíval, ale myslel jsem si, že to na sebe musí v podstatě navazovat. Což vytváří uplně suprovou trasu na projižďku ... jet to odspodu až po ten 12km úsek, který jsme si opakovali. Jsou tam úseky, kde se královsky povozíš, úseky kde se pokocháš nádhernou scenérií..
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
JJ, asi 1,5 km jsou severojižní 67C a západovýchodní 7A jedna silnice
https://www.google.com/maps/dir/45.4351 ... m0!1m0!3e0
https://www.google.com/maps/dir/45.4351 ... m0!1m0!3e0
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Rada "u cikánského tábora vpravo a pak vlevo" je v tamním kraji bezcenná, to bys na každé druhé křižovatce jel vpravo 

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Této rozpravy jsem se nezúčastnil, byl tam snad nejnáročnější přejezd vymleté cesty, trvalo dlouho než jsme projeli všichni.
Dělám si přehled zajímavých úseků i těch kterým je lépe se vyhnout. Napříště mi vychází jako nejoptimálnější varianta jet 1. den tam spodem kolem Dunaje a přespat v horském novém středisku nad Novaci a celý druhý den strávit na Transalpině, bez zbytečných přejezdů. Večer odjet na Transfagaraš a přespat opět přímo na místě, třeba v hotelu s výhledem na vodu, tam co jsme obědvali. Na trať můžeme hodně brzy, jednou si to dát i před snídaní, hned po východu slunce, to bude možná úplně prázdno.
Zvažuju vzít s sebou krátký difer a na místě ještě první den večer vyměnit nebo namontovat před cestou a obětovat trochu komfortu a maximální rychlost.
Dělám si přehled zajímavých úseků i těch kterým je lépe se vyhnout. Napříště mi vychází jako nejoptimálnější varianta jet 1. den tam spodem kolem Dunaje a přespat v horském novém středisku nad Novaci a celý druhý den strávit na Transalpině, bez zbytečných přejezdů. Večer odjet na Transfagaraš a přespat opět přímo na místě, třeba v hotelu s výhledem na vodu, tam co jsme obědvali. Na trať můžeme hodně brzy, jednou si to dát i před snídaní, hned po východu slunce, to bude možná úplně prázdno.
Zvažuju vzít s sebou krátký difer a na místě ještě první den večer vyměnit nebo namontovat před cestou a obětovat trochu komfortu a maximální rychlost.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
u přehrady Vidraru, obědvali jsme tam: http://hotelvaleacupesti.ro
středisko Ranca, přímo Transalpině http://www.booking.com/hotel/ro/pensiun ... ca.cs.html
Ceny takřka jako v Sibiu, šetří to čas za přejezdy
středisko Ranca, přímo Transalpině http://www.booking.com/hotel/ro/pensiun ... ca.cs.html
Ceny takřka jako v Sibiu, šetří to čas za přejezdy

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
no tim sem prave myslel, ze kdyz dojedes na konec severni casti Transalpiny, tak nesmis "zhnusen" povrchem rezignovat v pokracovani na jizni konec, nedejboze si myslet, ze DN67C konci. Ale prave uhnout doprava, doleva a jsi na tom nejlepsimFrancis píše:Rada "u cikánského tábora vpravo a pak vlevo" je v tamním kraji bezcenná, to bys na každé druhé křižovatce jel vpravo

Jaka je cesta od Targu Jiu, nejeli jste spodem pres DN67? My se vytrestali usekem po DN66 Targu Jiu - Petrosani a to byla katastrofa. Kazdopadne pokud bych se chtel projet, volil bych cestu Caransebes-Resita-Anina-Iablanina-Baile Herculane (zde pretrpet cca 30km na krizeni67D/66A a pak po 67D je luxusni usek na Baia de Arama. Targu Jiu - Novaci

Na prodlouzeny vikend ideal. Ostatne premyslim, ze se tam v zari vratim, na 3-4 dny

Co utrzena cesta na zacatku jizniho useku, mysleno kdyz jedes ze severni strany 67C?
Francis: přejezd zase zajistí, že při relativně poklidném tempu zahřejeme drivetrain, než auto dostane za uši 
zeleznak:
Navigace stylem "u cigánského tábora" není v této oblasti moc přesná. Jenom na severní části Trnasalpiny jsme potkali asi 4 takové ležení. Zhuseni jsme na inkriminované křižovatce vůbec nebyli, právě naopak. Měli jsme za sebou luxusní 12 km úsek přes vrchol hory, kde jsme byli skoro sami (asi díky tomu, že je z obou stran příjezd přes polní cestu) a nádherně jsme si ho užili. Někteří i několikrát.
DN67 jsme projeli od odbočky na Transalpinu až po Drobeta-Turnu Severin. Je to pěkný úsek pro rychlé přesuny na místo určení.
DN67D projížděla skupina, které po vzoru TopGearu opustila umřelé auto
Nevím jestli má cenu trpět tu rozbitou část kvůli tomu pěknému kousku. Aktuálně teď byl ten úsek opravdu hodně rozbitý. Možná tak na motorce. Když už, tak bych to jel od Targu Jiu, jak bych potkal první díru, tak se otočil a dal si to ještě jednou zpátky
Utrženou cestu nevim jestli myslíš tu stejnou, ale jeden utržený kus jsme tam potkali.

zeleznak:
Navigace stylem "u cigánského tábora" není v této oblasti moc přesná. Jenom na severní části Trnasalpiny jsme potkali asi 4 takové ležení. Zhuseni jsme na inkriminované křižovatce vůbec nebyli, právě naopak. Měli jsme za sebou luxusní 12 km úsek přes vrchol hory, kde jsme byli skoro sami (asi díky tomu, že je z obou stran příjezd přes polní cestu) a nádherně jsme si ho užili. Někteří i několikrát.

DN67 jsme projeli od odbočky na Transalpinu až po Drobeta-Turnu Severin. Je to pěkný úsek pro rychlé přesuny na místo určení.
DN67D projížděla skupina, které po vzoru TopGearu opustila umřelé auto


Utrženou cestu nevim jestli myslíš tu stejnou, ale jeden utržený kus jsme tam potkali.
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Ověřená, s platem, je cesta Szeged -> Arad -> Timisoara -> Lugoj -> Caransebes -> Orsova -> Drobeta-Turnu Severin -> Motru -> Targu Jiu -> Novaci
Je to asi o 60 km delší, ale pěkná silnice 1. třídy (Arad-Temešvár je dálnice), kolem větších měst, vlastně všech výše vypsaných, obchvaty. V současnosti bezproblémový průjezd, bez uzavírek nebo semaforů (s jedinou výjimkou, nový obchvat uzavřen a jezdí se starými serpentinami, už si nepamatuju kde).
vita11: ústrojí prohřeješ rychle. Bydlet přímo v u trati má výhodu možnosti jednoho průjezdu po svítání, na prázdné (snad) silnici, před hotelovou snídaní místo rozcvičky ve fitcentru
Je to asi o 60 km delší, ale pěkná silnice 1. třídy (Arad-Temešvár je dálnice), kolem větších měst, vlastně všech výše vypsaných, obchvaty. V současnosti bezproblémový průjezd, bez uzavírek nebo semaforů (s jedinou výjimkou, nový obchvat uzavřen a jezdí se starými serpentinami, už si nepamatuju kde).
vita11: ústrojí prohřeješ rychle. Bydlet přímo v u trati má výhodu možnosti jednoho průjezdu po svítání, na prázdné (snad) silnici, před hotelovou snídaní místo rozcvičky ve fitcentru

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Zavřený úsek je někde mezi Caransebes a odbočkou na 67D. Přesně si nepamatuju kde, ale spíš v jížní části úseku. Je to ale hodně krátká objížďka (do 5 km).
Já radši zahřívám pomalu. Možnost projet si to v podstatě kdykoliv je ale pravda lákavá představa
Já radši zahřívám pomalu. Možnost projet si to v podstatě kdykoliv je ale pravda lákavá představa

V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Zeleznak píše o úmyslu jet tam v září, což se, Alexi, s tvou nemožností v druhé půli srpna shoduje. Opět prodloužený víkend? 

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition