Stránka 19 z 21

Napsal: ned 12.10.2014 12:58
od kabyr01
Souhlas s Jaraxem, ten instruktor tam s takovým člověkem riskuje život v těhle rychlostech... A nechat se zabít kvůli nějakýmu mamlasovi, myslím že to za to nestojí :roll:

Jinak bych měl taky zájem se zúčastnit nějakého pěkného dne se supersporty :wink:

Napsal: ned 12.10.2014 17:22
od Filozof
sorry ale jet 230km/h po čisté dálnici je připosranost. Já jsem jezdil 240km/h hodněkrát a nevidím v tom problém. Kdybych pak mohl v lambu jen 230km/h docela by mě to nasralo. :lol:

Když si půjčím supersport chci jej za ty prachy vyzkoušet pořádně.
Psal jsem že jiní instruktoři neměli problém nechat projet rychleji lidi (ferko jelo prej 280km/h)ale fakt jde o člověka co tam je zrovna.
Proto by byl ten okruh mnohem lepší jak běžná silnice.

230km/h dá dneska většina aut na rovné silnici je to uplně v klidu a to Lambo to tam má hned.

bylo by fajn vyzkoušet já osobně to porsche když píše že je tak fajn.

Napsal: ned 12.10.2014 18:46
od vlastnemec
Osobně jsem taky pro okruh, pokud by byla možnost rád se přidám, ale určitě né kvůli max rychlosti a kolik max pojedu po naší dálnici to se mi zdá trochu ujetý, více mě zajímá potenciál těchto vozů v zatáčkách přilnavost zrychlení a brzdy, supersport je auto, které 0-100 udělá pod 5 a za poloviční čas se dostane 100 - 0. Jinak ze sedmou jsem zkoušel omezovač a byl tam celkem rychle a v pohodě, pokud si ho necháte odkódovat pojede o dvacet až třicet více a to je těch 280 co tu někteří chtějí.

Napsal: ned 12.10.2014 21:22
od 222-222
na okruh samozřejmě můžete ale musí se zaplatit...

pronájem na jeden den v Mostě je cca 280 000,-

Brno jeden den cca 500 000,- ,

podle zajištění, které se odvíjí podle počtu účastníků, ceny bez DPH

a nevím jestli jste schopni tam někde jet 300 km/h

Napsal: ned 12.10.2014 21:51
od T613
neplati tam pojistka, po kazdem kole vymena brzd a pneu po jelitech co neumi jezdit ...

nemuze tohle nekdo presunout do pokecu, ja bych si radsi precetl dal o zdejsi 760 nez tyhle pindy :roll:

Napsal: ned 12.10.2014 22:59
od Pilsner
Odblok omezovace?neskurvim tim auto,nebo je tam patricna rezerva?

Napsal: ned 12.10.2014 23:45
od zzeli
Tomasis píše:S tím Porsche nemám problém jezdit celý den a když se večer vracím do Prahy (jezdím i Slovensko), tak si tu jízdu ještě užívám, kdežto s tím Nissanem to mastím ať už to mám za sebou. O zbylých autech ani nemluvím, to jsou trakaře 8)


Kdyz jsem byl v Pribrami, tak jsem zkousel i Porsche na sednuti. Samo o sobe se mi moc nelibi, ale je pravda, ze posezeni tam bylo luxusni az me to prekvapilo, jak pohodlny to melo sedacky. GTR naproti tomu stalo za hovno...strasne uzkej sedak a tlacilo to do stehen z boku, pulhodina mi uplne stacila.

Jinak Corvetta s manualem slavila u kamose uspech :twisted:

vlastnemec píše:více mě zajímá potenciál těchto vozů v zatáčkách přilnavost zrychlení a brzdy


Instruktori te nenechaj jet plnej knedlik, protoze ty auta musej taky vydrzet pro ostatni platici a za dalsi ti instruktori maji taky pud sebezachovy, takze podle toho jak cloveka odhadnou, tak ho nechaji jet.

Jezdit okruh na plnej taky nenechaj, protoze ty gumy a brzdy sou dost drahy, proto se na tech "akcich" jezdi relativne piano a pak zkouska maximalky na draze. Jinak ty dosazeny rychlosti jsou samozrejme omezeny delkou drahy, tj. ze neco jelo jen 250 neznamena, ze to nemelo koule.

Napsal: ned 12.10.2014 23:45
od vita11
Neskurvíš. Omezovač na 250km/h je gentleman agreement mezi výrobcema aut a německou vládou k nezavedení omezené rychlosti na dálnicích.

Napsal: úte 14.10.2014 11:29
od kurevtor
jaroslav píše:Z 0-100 ten vytuneny Nissan 300ZX na GT-R nema (ani to neresi pretoze to nema na zavody), ale akonahle sa rozbehne tak rozhoduju kone ktorych ma viac. Ono seriove GT-R je tiez dost tazke auto oproti 300ZX. V zatackach je vraj pomalsi nez konkurencia (proc to nevim). Bavime sa ale o autach kde jedno je seriove a druhe brutalne vytunene a odlahcene takze je to mimo. Pointa bola ze za relativne male peniaze moze clovek ziskat docela vykonne auto a nemusi sahat po GT-R, gallardach atd.

Ked s tym ide po dialnici na tempomat 130km/h tak to zere tak 14.5L. Menej to nikdy nezerie :D


no jo, ale ty jsi psal opak, že ten 300ZX dá ve zrychlení GT-R :-) proto jsem psal to s tím real racingem, protože tam ty hodnoty zrychlení jsou přesné a na GT-R prostě nic nemá...

tu pointu moc nechápu... kolik přesně jsou "relativně malé peníze" ? :-)

ještě k těm půjčováním supersportů - docela se divím, že to prochází, zejména v ČR, kde rádi lidi bonzujou. Je jasný, že každý si to zkusí aspoň na 220 km/h...

Tomasis: jaké máte zkušenosti s policejními passaty? :-) A už někdo přišel o papíry na místě? A co to zbořený lambo ve 270? :-( přežili to?

Napsal: pát 31.10.2014 01:36
od Pilsner
Tak auto uz mam doma :-) , cena opravy 97000,- vc. DPH. 6Mesicu zaruka.

P.

Napsal: pát 31.10.2014 14:13
od daviii
Jaké jsou první dojmy ? 6 měsíců je teda chabá útěcha za 97tis .

Napsal: pát 31.10.2014 15:50
od vlado42
Pilsner píše:Tak auto uz mam doma :-) , cena opravy 97000,- vc. DPH. 6Mesicu zaruka.

P.
Tak to je dost hrozny ale , protoze kdyz odvezes starou skříň do DE dostanes za 1350EUR novou s roční zárukou a měnč seženeš taky za dobrý peníze.

Napsal: pát 31.10.2014 16:32
od vita11
vlado42: myslíš skříň na oblečení?? nová špajska na 760i ze seriozního zdroje asi za 1.350 € pravda moc nebude ... když nová (tauschová) stojí podle ETK 10.336 €

Napsal: pát 31.10.2014 16:37
od kurevtor
6 měsíců bych vůbec neřešil, záruka nebude potřeba, teď zas bude převodovka určitě živá x let a y set tisíc km....

Napsal: pát 31.10.2014 19:33
od Pilsner
Prvni dojmy paradni,jede tooo.
Zaruku bych taky neresil,kdyz se k tomu budu chovat normalne tak pry neni problem 200,300 tis km,kdyz budu jezdit plyn brzda tak taky treba jen 100-150 tis.
Zalezi na zachazeni ,jako se vsim.

P.

Napsal: pát 31.10.2014 20:34
od vlado42
vita11 píše:vlado42: myslíš skříň na oblečení?? nová špajska na 760i ze seriozního zdroje asi za 1.350 € pravda moc nebude ... když nová (tauschová) stojí podle ETK 10.336 €
Je tady o tom vlakno , a dva členove to takhle řešili a jeden zrovna s 760 tam byl a platil tuhle cenu. Stara převodovka se tam nechá a za novou zaplatiš. Není tam menič ani mechatronik . Převodovku má druhým rokem a bez problému.

Napsal: pát 31.10.2014 20:38
od vlado42
vita11 píše:vlado42: myslíš skříň na oblečení?? nová špajska na 760i ze seriozního zdroje asi za 1.350 € pravda moc nebude ... když nová (tauschová) stojí podle ETK 10.336 €
Tady odkaz http://www.automatik-getriebeservice.de stači zavolat říct číslo převodovky a máš jí připravenou. Nyní se to pohybuje na 1400 EUR

Napsal: pát 31.10.2014 22:11
od vita11
Za těch 1.450 € je to repasovaná převodovka bez měniče a mechatroniku. Komplet nová převodovka je za 3.490 €, což je dneska 97tis Kč bez montáže. A vzhledem k tomu, že tady Pilsner psal "Cela prevodovka v pici,co mohlo tam bylo zesrany",tak bych moc nepočítal s tím, že by se dal mechatronik použít ze staré převodovky. A mechatronik není zrovna levná záležitost, pokud vím

Napsal: pát 31.10.2014 22:33
od Pilsner
Ano menily vse,od mechatroniku az po Z. Proste nova repasovana prevodovka.

P.

Napsal: pát 31.10.2014 22:35
od vlastnemec
No vyměnit skříň a nechat mechatronik a měnič, v těchhle kilometrech je měnič načatý a proč asi jde hlavně ta skříň srát? Hlavním důvodem je mechatronik který posílá slabý tlak oleje na jednotlivé koše a lamely jdou do prdele a s tím další.

Jinak by mě celkem zajímalo, jestli v Jihlavě mají mašinu na otestování mechatroniky? Tím je nechci hanit, ale za ty prachy a to znám nákupky už by na ní měli mít vyděláno.