Stránka 19 z 21
Napsal: ned 12.10.2014 12:58
od kabyr01
Souhlas s Jaraxem, ten instruktor tam s takovým člověkem riskuje život v těhle rychlostech... A nechat se zabít kvůli nějakýmu mamlasovi, myslím že to za to nestojí
Jinak bych měl taky zájem se zúčastnit nějakého pěkného dne se supersporty

Napsal: ned 12.10.2014 17:22
od Filozof
sorry ale jet 230km/h po čisté dálnici je připosranost. Já jsem jezdil 240km/h hodněkrát a nevidím v tom problém. Kdybych pak mohl v lambu jen 230km/h docela by mě to nasralo.
Když si půjčím supersport chci jej za ty prachy vyzkoušet pořádně.
Psal jsem že jiní instruktoři neměli problém nechat projet rychleji lidi (ferko jelo prej 280km/h)ale fakt jde o člověka co tam je zrovna.
Proto by byl ten okruh mnohem lepší jak běžná silnice.
230km/h dá dneska většina aut na rovné silnici je to uplně v klidu a to Lambo to tam má hned.
bylo by fajn vyzkoušet já osobně to porsche když píše že je tak fajn.
Napsal: ned 12.10.2014 18:46
od vlastnemec
Osobně jsem taky pro okruh, pokud by byla možnost rád se přidám, ale určitě né kvůli max rychlosti a kolik max pojedu po naší dálnici to se mi zdá trochu ujetý, více mě zajímá potenciál těchto vozů v zatáčkách přilnavost zrychlení a brzdy, supersport je auto, které 0-100 udělá pod 5 a za poloviční čas se dostane 100 - 0. Jinak ze sedmou jsem zkoušel omezovač a byl tam celkem rychle a v pohodě, pokud si ho necháte odkódovat pojede o dvacet až třicet více a to je těch 280 co tu někteří chtějí.
Napsal: ned 12.10.2014 21:22
od 222-222
na okruh samozřejmě můžete ale musí se zaplatit...
pronájem na jeden den v Mostě je cca 280 000,-
Brno jeden den cca 500 000,- ,
podle zajištění, které se odvíjí podle počtu účastníků, ceny bez DPH
a nevím jestli jste schopni tam někde jet 300 km/h
Napsal: ned 12.10.2014 21:51
od T613
neplati tam pojistka, po kazdem kole vymena brzd a pneu po jelitech co neumi jezdit ...
nemuze tohle nekdo presunout do pokecu, ja bych si radsi precetl dal o zdejsi 760 nez tyhle pindy

Napsal: ned 12.10.2014 22:59
od Pilsner
Odblok omezovace?neskurvim tim auto,nebo je tam patricna rezerva?
Napsal: ned 12.10.2014 23:45
od zzeli
Tomasis píše:S tím Porsche nemám problém jezdit celý den a když se večer vracím do Prahy (jezdím i Slovensko), tak si tu jízdu ještě užívám, kdežto s tím Nissanem to mastím ať už to mám za sebou. O zbylých autech ani nemluvím, to jsou trakaře

Kdyz jsem byl v Pribrami, tak jsem zkousel i Porsche na sednuti. Samo o sobe se mi moc nelibi, ale je pravda, ze posezeni tam bylo luxusni az me to prekvapilo, jak pohodlny to melo sedacky. GTR naproti tomu stalo za hovno...strasne uzkej sedak a tlacilo to do stehen z boku, pulhodina mi uplne stacila.
Jinak Corvetta s manualem slavila u kamose uspech
vlastnemec píše:více mě zajímá potenciál těchto vozů v zatáčkách přilnavost zrychlení a brzdy
Instruktori te nenechaj jet plnej knedlik, protoze ty auta musej taky vydrzet pro ostatni platici a za dalsi ti instruktori maji taky pud sebezachovy, takze podle toho jak cloveka odhadnou, tak ho nechaji jet.
Jezdit okruh na plnej taky nenechaj, protoze ty gumy a brzdy sou dost drahy, proto se na tech "akcich" jezdi relativne piano a pak zkouska maximalky na draze. Jinak ty dosazeny rychlosti jsou samozrejme omezeny delkou drahy, tj. ze neco jelo jen 250 neznamena, ze to nemelo koule.
Napsal: ned 12.10.2014 23:45
od vita11
Neskurvíš. Omezovač na 250km/h je gentleman agreement mezi výrobcema aut a německou vládou k nezavedení omezené rychlosti na dálnicích.
Napsal: úte 14.10.2014 11:29
od kurevtor
jaroslav píše:Z 0-100 ten vytuneny Nissan 300ZX na GT-R nema (ani to neresi pretoze to nema na zavody), ale akonahle sa rozbehne tak rozhoduju kone ktorych ma viac. Ono seriove GT-R je tiez dost tazke auto oproti 300ZX. V zatackach je vraj pomalsi nez konkurencia (proc to nevim). Bavime sa ale o autach kde jedno je seriove a druhe brutalne vytunene a odlahcene takze je to mimo. Pointa bola ze za relativne male peniaze moze clovek ziskat docela vykonne auto a nemusi sahat po GT-R, gallardach atd.
Ked s tym ide po dialnici na tempomat 130km/h tak to zere tak 14.5L. Menej to nikdy nezerie

no jo, ale ty jsi psal opak, že ten 300ZX dá ve zrychlení GT-R

proto jsem psal to s tím real racingem, protože tam ty hodnoty zrychlení jsou přesné a na GT-R prostě nic nemá...
tu pointu moc nechápu... kolik přesně jsou "relativně malé peníze" ?
ještě k těm půjčováním supersportů - docela se divím, že to prochází, zejména v ČR, kde rádi lidi bonzujou. Je jasný, že každý si to zkusí aspoň na 220 km/h...
Tomasis: jaké máte zkušenosti s policejními passaty?

A už někdo přišel o papíry na místě? A co to zbořený lambo ve 270?

přežili to?
Napsal: pát 31.10.2014 01:36
od Pilsner
Tak auto uz mam doma

, cena opravy 97000,- vc. DPH. 6Mesicu zaruka.
P.
Napsal: pát 31.10.2014 14:13
od daviii
Jaké jsou první dojmy ? 6 měsíců je teda chabá útěcha za 97tis .
Napsal: pát 31.10.2014 15:50
od vlado42
Pilsner píše:Tak auto uz mam doma

, cena opravy 97000,- vc. DPH. 6Mesicu zaruka.
P.
Tak to je dost hrozny ale , protoze kdyz odvezes starou skříň do DE dostanes za 1350EUR novou s roční zárukou a měnč seženeš taky za dobrý peníze.
Napsal: pát 31.10.2014 16:32
od vita11
vlado42: myslíš skříň na oblečení?? nová špajska na 760i ze seriozního zdroje asi za 1.350 € pravda moc nebude ... když nová (tauschová) stojí podle ETK 10.336 €
Napsal: pát 31.10.2014 16:37
od kurevtor
6 měsíců bych vůbec neřešil, záruka nebude potřeba, teď zas bude převodovka určitě živá x let a y set tisíc km....
Napsal: pát 31.10.2014 19:33
od Pilsner
Prvni dojmy paradni,jede tooo.
Zaruku bych taky neresil,kdyz se k tomu budu chovat normalne tak pry neni problem 200,300 tis km,kdyz budu jezdit plyn brzda tak taky treba jen 100-150 tis.
Zalezi na zachazeni ,jako se vsim.
P.
Napsal: pát 31.10.2014 20:34
od vlado42
vita11 píše:vlado42: myslíš skříň na oblečení?? nová špajska na 760i ze seriozního zdroje asi za 1.350 € pravda moc nebude ... když nová (tauschová) stojí podle ETK 10.336 €
Je tady o tom vlakno , a dva členove to takhle řešili a jeden zrovna s 760 tam byl a platil tuhle cenu. Stara převodovka se tam nechá a za novou zaplatiš. Není tam menič ani mechatronik . Převodovku má druhým rokem a bez problému.
Napsal: pát 31.10.2014 20:38
od vlado42
vita11 píše:vlado42: myslíš skříň na oblečení?? nová špajska na 760i ze seriozního zdroje asi za 1.350 € pravda moc nebude ... když nová (tauschová) stojí podle ETK 10.336 €
Tady odkaz
http://www.automatik-getriebeservice.de stači zavolat říct číslo převodovky a máš jí připravenou. Nyní se to pohybuje na 1400 EUR
Napsal: pát 31.10.2014 22:11
od vita11
Za těch 1.450 € je to repasovaná převodovka bez měniče a mechatroniku. Komplet nová převodovka je za 3.490 €, což je dneska 97tis Kč bez montáže. A vzhledem k tomu, že tady Pilsner psal "Cela prevodovka v pici,co mohlo tam bylo zesrany",tak bych moc nepočítal s tím, že by se dal mechatronik použít ze staré převodovky. A mechatronik není zrovna levná záležitost, pokud vím
Napsal: pát 31.10.2014 22:33
od Pilsner
Ano menily vse,od mechatroniku az po Z. Proste nova repasovana prevodovka.
P.
Napsal: pát 31.10.2014 22:35
od vlastnemec
No vyměnit skříň a nechat mechatronik a měnič, v těchhle kilometrech je měnič načatý a proč asi jde hlavně ta skříň srát? Hlavním důvodem je mechatronik který posílá slabý tlak oleje na jednotlivé koše a lamely jdou do prdele a s tím další.
Jinak by mě celkem zajímalo, jestli v Jihlavě mají mašinu na otestování mechatroniky? Tím je nechci hanit, ale za ty prachy a to znám nákupky už by na ní měli mít vyděláno.