Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Věčný boj Dieslu s Benzínem :-)

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Petr_1
Registrovaný
Příspěvky: 895
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#381 Příspěvek od Petr_1 »

Originál zaslal Lukas H.
[B]Jsem chtel dat do moji E36 4.0D z E38 a nacipovat to na 333Ps a 752Nm ale pak me od toho jeden clovek odradil... Myslim ze by Mko melo co delat... :)


Řeknu ti, že tohle by byl fakt nářez. Emkaři by asi kroutili nevěřícně hlavama, že je pojela nafta. S e36kou by čtyřlitr cvičil pořádně. Jenže našroubovat motor jak tele do celkem stísněnýho prostoru by nebyla žádná prdel, plus převodovku, předělat kardan, řazení atd. Ten motor musí mít taky pořádnou váhu, takže ještě pérování a tlumiče a co by tomu řikali brzdy a čepy na ramenech?
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#382 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Originál zaslal Petr
[B]Řeknu ti, že tohle by byl fakt nářez. Emkaři by asi kroutili nevěřícně hlavama, že je pojela nafta. S e36kou by čtyřlitr cvičil pořádně. Jenže našroubovat motor jak tele do celkem stísněnýho prostoru by nebyla žádná prdel, plus převodovku, předělat kardan, řazení atd. Ten motor musí mít taky pořádnou váhu, takže ještě pérování a tlumiče a co by tomu řikali brzdy a čepy na ramenech?


No myslim ze problem by to nebyl uz jsem osmivalec v E36 nekde videl... Problem by byl s ostatnimi veci a hlavne s elektronikou...
N54 PWR
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#383 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

mozna tak na dalnici .. na normalnich silnicich asi tezko. Neni vsechno jen o vykonu.
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#384 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Originál zaslal driver
[B]No, jednak bych rekl, ze Enzo JE sportovni auto, bez ohledu na to, kdo ma sanci si to koupit a jednak, s pojmem sportovni auto mi to pripada jednoznacne, rozdil mezi "sportovni" a "zavodni" se tady evidentne kdekomu z Vas trosku ztraci.


mas pravdu
Petr_1
Registrovaný
Příspěvky: 895
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#385 Příspěvek od Petr_1 »

Originál zaslal LOPOLO
[B]mozna tak na dalnici .. na normalnich silnicich asi tezko. Neni vsechno jen o vykonu.


Proč máš pocit, že by nedokázal držet krok. Váha nebo špatná ovladatelnost těžkýho předku?
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#386 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

jasne ... rozlozeni vahy je rozhodne jedna z klicovejch veci
Petr_1
Registrovaný
Příspěvky: 895
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#387 Příspěvek od Petr_1 »

Originál zaslal Lukas H.
[B]No myslim ze problem by to nebyl uz jsem osmivalec v E36 nekde videl... Problem by byl s ostatnimi veci a hlavne s elektronikou...


Určitě by se nějakej zádrhel našel, ale když se chce tak jde téměř všechno.
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#388 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Originál zaslal LOPOLO
[B]mozna tak na dalnici .. na normalnich silnicich asi tezko. Neni vsechno jen o vykonu.


Taky by se naladil jen motor, muselo by se samozrejme poladit vsechno, prevody, brzdy, podvozek, rozlozeni hmotnosti a jeste urcite spousta dalsich veci...
Ale prestavba by to byla fakt husta, myslim ze za 300k by se to dalo spachat... Za 100k mi nabizel ze mi tam da 3.0d s 225Ps a 500Nm...
N54 PWR
Petr_1
Registrovaný
Příspěvky: 895
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#389 Příspěvek od Petr_1 »

Originál zaslal LOPOLO
[B]jasne ... rozlozeni vahy je rozhodne jedna z klicovejch veci


Máš pravdu, že ten čumák by byl hodně těžkej a při větší akceleraci v zatáčkách by zadel měl silnou tendenci ustřelovat, což by proti emku, jeho podvozku a rozložení váhy bala jistě velká nevýhoda. Leda to vyřesit posunutím převodovky až dozadu , jenže to už je překopání moc věcí a vznik by hybrid se spoustou utopanejch peněz a výsledkem nejistým.
Petr_1
Registrovaný
Příspěvky: 895
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#390 Příspěvek od Petr_1 »

Originál zaslal Lukas H.
[B]Taky by se naladil jen motor, muselo by se samozrejme poladit vsechno, prevody, brzdy, podvozek, rozlozeni hmotnosti a jeste urcite spousta dalsich veci...
Ale prestavba by to byla fakt husta, myslim ze za 300k by se to dalo spachat... Za 100k mi nabizel ze mi tam da 3.0d s 225Ps a 500Nm...


Tak přemejšlim, jestli bych za 300k nešel hned do emka, než předělávat celou káru.
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#391 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Originál zaslal Petr
[B]Tak přemejšlim, jestli bych za 300k nešel hned do emka, než předělávat celou káru.


Jasne ze by byl nesmysl rvat do toho takovy prachy, ale mel bys naftu co pojede Mko to by byla docela dobra kuriozita... Zajimalo by me jestli uz to nekdo udelal... :) Jsem videl v E30 5.0 12 valec... :)
N54 PWR
Petr_1
Registrovaný
Příspěvky: 895
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#392 Příspěvek od Petr_1 »

Originál zaslal Lukas H.
[B]Jasne ze by byl nesmysl rvat do toho takovy prachy, ale mel bys naftu co pojede Mko to by byla docela dobra kuriozita... Zajimalo by me jestli uz to nekdo udelal... :) Jsem videl v E30 5.0 12 valec... :)


Nevim jestli se někdo pustí do takovýhle přestavby, možná by jsi byl první.:D
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00

#393 Příspěvek od Martinéz »

to lukash...v nemeckym inzertnim casaku DAZ prodavali dokonce e36 v kupecku z roku 92, do kteryho pro vystavu v tokyu narvali motor z CSI. byl za 30k ojro. jinak 4.0d v e36 by byl mazec. v coupecku by to bylo jeste lepsi...bys byl asi evropskej unikat..:)
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#394 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

cpat tam V motor je nesmysl z techto duvodu: a) rizeni - musel bys dat prevodku z 5ky, cimz ztratis na citlivosti /volant-prevod-prevod-kola/ b) posilovac - uz se tam proste nevejde, musel by se presunout dopredu pred motor, nemluve o dlouhym tahlu /prasarna/ c) rozlozeni hmotnosti - u celohlinikoveho motoru /ne-diesel/ by se to dalo zkousnout, kazdopadne zapomen na system transaxl, netusim, kam by jsi chtel dostat prevodovku a jak ji tam uchytit... d) spousta "drobnosti" - prekopani palubky, vody, elektriky, serva... je to resitelny, ale nic nebude mit origo-look, bude to na vselijakych drzacich, na mistech, kde nebude zrovna motor :-)
imho nema vyznam prekopavat na V8 benzin, protoze Mko.... na V8D taky ne, protoze vaha... R6D mno nevim :-) Pro zarputile fanousky asi jo :-)
“Ability is what you're capable of doing.”
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00

#395 Příspěvek od Martinéz »

jinak bokem k tomu pruznymu zrychleni trojek..80-120 na 4stupen..

330i-6,9s
330d-6,1s

...jinak to icko ma o jen o 0,3 lepsi pruzny zrychl. nez 4valcova 320d. o necem tom trochu taky mluvi, ale sou to jen prospekty..
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#396 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Ach jo ... ja tam mam v osumdesati dvojku ... Martinezi, nebud sakra zabednenej ... tenhle udaj prece lidi naseho typu vubec nezajima. My prece radi radime a mame motor v otackach.
vita
Registrovaný
Příspěvky: 75
Registrován: sob 05.07.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#397 Příspěvek od vita »

a? testujou 80-120 na libovolnej převod :-) a bude to fer.
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#398 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Originál zaslal Martinéz
[B]jinak bokem k tomu pruznymu zrychleni trojek..80-120 na 4stupen..

330i-6,9s
330d-6,1s

...jinak to icko ma o jen o 0,3 lepsi pruzny zrychl. nez 4valcova 320d. o necem tom trochu taky mluvi, ale sou to jen prospekty..


Jsem to zkousel a mam 8s.. :)
Jinak Lopolo tezko budes na dvojku zrychlovat z 80 na 120... :)
Myslim ze kdyby to merili na trojku tak na tom budou hodne podobne...
N54 PWR
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#399 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

Originál zaslal darmon
[B]uz jen japonci.


to je píčovina...... :fuckoff:
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#400 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

uprostred dam za tri .. furt to bude rychlejsi ... pri nejhorsim na trojku. Kdyz de vo cas tak ctyrku radim ve 160km/hod a ne v osumdesati :-)
Odpovědět