Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 8
- Registrován: ned 12.07.2009 00:00
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 8
- Registrován: ned 12.07.2009 00:00
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Mám auto koupené z Německa už s plynem a ušetřil jsem tím pádem 40 tisíc nejméně. Cenu ojetiny LPG skoro nezvedne. Mám sekvenční Tartarini.
S LPG je to stejné jako se zbytkem auta, rozhoduje stav. Prohlídni si jak je to namontované, koukni zda je to zapsané v TP (jde to dolegalizovat i tady) a koukni do kdy má nádrž platnost.
S LPG je to stejné jako se zbytkem auta, rozhoduje stav. Prohlídni si jak je to namontované, koukni zda je to zapsané v TP (jde to dolegalizovat i tady) a koukni do kdy má nádrž platnost.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 8
- Registrován: ned 12.07.2009 00:00
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Francis píše:Mám auto koupené z Německa už s plynem a ušetřil jsem tím pádem 40 tisíc nejméně. Cenu ojetiny LPG skoro nezvedne. Mám sekvenční Tartarini.
S LPG je to stejné jako se zbytkem auta, rozhoduje stav. Prohlídni si jak je to namontované, koukni zda je to zapsané v TP (jde to dolegalizovat i tady) a koukni do kdy má nádrž platnost.
Díky MOC ZA TIPY
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 8
- Registrován: ned 12.07.2009 00:00
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
prave vzdy byl muj sen mit poradnou lod a nejlepe bmw měl jsem e30 318i pak e39 525tds ale vzdy me zamrazilo když okolo projelo v8 ten syty brutalnií zvuk s karoserii delky 5metrů. Jenže jsem řešil právě tu spotřebu jelikož by to bylo jedine moje auto sice jsem samotař ale najezdim asi tak 1000km za měsíc. Miluji značku s těmi třemi dábelskými písmeny hold u mě platí heslo jednou bmw navždy bmw a to za všech okolností



-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
potřeboval bych poradit s LPG mám Prins VSI a celý můj problém je popsán tady:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... sc&start=0
když to shrnu problém s vysokou spotřebou benzínu (cca 17l) jsem vyřešil opravou výfuku, ale stále spotřeba LPG 15,8l/100km a hlavně lambdy (obě nový) skenují špatně a sinusoida je hrozná (viz obrázek str.2) a motor prostě nepálí jak má (cívky změřeny a jsou dobrý, svíčky nový iridiový)
pokud bude někdo, tak hodný a celý to přečte a zkusí na něco přijít budu mu moc vděčný, protože pořád tápu a nikde se nechytám, už jsem zkusil asi všechno a pořád je spotřeba LPG obrovská
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... sc&start=0
když to shrnu problém s vysokou spotřebou benzínu (cca 17l) jsem vyřešil opravou výfuku, ale stále spotřeba LPG 15,8l/100km a hlavně lambdy (obě nový) skenují špatně a sinusoida je hrozná (viz obrázek str.2) a motor prostě nepálí jak má (cívky změřeny a jsou dobrý, svíčky nový iridiový)
pokud bude někdo, tak hodný a celý to přečte a zkusí na něco přijít budu mu moc vděčný, protože pořád tápu a nikde se nechytám, už jsem zkusil asi všechno a pořád je spotřeba LPG obrovská
Bratn píše:potřeboval bych poradit s LPG mám Prins VSI a celý můj problém je popsán tady:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... sc&start=0
když to shrnu problém s vysokou spotřebou benzínu (cca 17l) jsem vyřešil opravou výfuku, ale stále spotřeba LPG 15,8l/100km a hlavně lambdy (obě nový) skenují špatně a sinusoida je hrozná (viz obrázek str.2) a motor prostě nepálí jak má (cívky změřeny a jsou dobrý, svíčky nový iridiový)
pokud bude někdo, tak hodný a celý to přečte a zkusí na něco přijít budu mu moc vděčný, protože pořád tápu a nikde se nechytám, už jsem zkusil asi všechno a pořád je spotřeba LPG obrovská
Je to divné že se benzín spravil na cca 10L/100km a LPG má stále o 5L vyšší spotřebu.
Pak bych hledal hlavně problém v nastavení plynu či problem u něj.
Co fitr vzduchový? Vyměna fitru u LPG co se má měnit. Není zanesenej ? Nebo hledat příčinu u LPG.
Když to dáš borcum co jsou profici v LPG servisu měli by přijít kde je chyba.
Projevuje se jízda autem nějak? když jedeš plynule do omezovače ?
Smrdí více auto na LPG ? (spalování)
Nevzal jsi špatnej plyn někde ?
Podle čeho měříš spotřebu ? jezdíš každý den stejnou trasu stejným stylem ?
co těsnení pod hlavou válců ? Nemáš svíčky od oleje ?
Sepiš si kompletní seznam věcí co by to mohlo bejt a projed si to ještě jednou zda jsi něco neopoměl.
Mě zlobilo LPG se spotřebou a problem byl jednou v tom FILTRU LPG a potom seřízení na diagnostice taky LPG. výměna vstřiků LPG špatně dávkovali a jezdil jsem za 16L.
Ted mám pruměr 12L 50/50 brno/dálnice a to jezdím svižně s 525i 24v s vanosem 141KW. takže starší motor a má o něco málo větší spotřebu než tvuj motor.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Andrea píše:Bratn píše:opravdu radatohle může říct leda někdo kdo tomu naprosto nerozumí
promin ale pokud si kupíš bmw tak musíš počítat s tím že to bude trošku baštit...a cpát do toho lpg je ta největší zhovadilost!
no a proc nemit ctyrlitr se spotrebou fabie


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance