Stránka 20 z 680
Napsal: čtv 17.03.2016 11:19
od kurevtor
vlastnemec píše:Tomasis píše:Proč tak hnusnej volant

Protože je to Alpina origo volant.
Origo Alpina volant neboli volant z E60 s alpina logem
Tohle auto je pro mě rozporuplné. Volant hroznej, lízátko vepředu, laufy vzadu ale jen 2. Ještě by to mohlo mít přítlačný křídlo
Ten nárůst výkonu oproti atmosféře je masakr. Zajímalo by mě jak je na tom B7 oproti V12

Napsal: čtv 17.03.2016 11:40
od tomas777
Tomasis píše:Originál neorignál, prostě je to volant ze staré pětky. To už si soudruzi mohli dát snahu a zadělat ty tlačítka i do volantu ze sedmičky

A taky ty tlačítka + / - jsou strašně nízko. To musí být strašně neergonomický.
Napsal: čtv 17.03.2016 11:43
od tomas777
kurevtor píše:vlastnemec píše:Tomasis píše:Proč tak hnusnej volant

Protože je to Alpina origo volant.
Origo Alpina volant neboli volant z E60 s alpina logem
Tohle auto je pro mě rozporuplné. Volant hroznej, lízátko vepředu, laufy vzadu ale jen 2. Ještě by to mohlo mít přítlačný křídlo
Ten nárůst výkonu oproti atmosféře je masakr. Zajímalo by mě jak je na tom B7 oproti V12

A mě by zajímalo, jak jsou na tom Alpiny E65/E66 B7 ve srovnání s klasickou E65/E66 z hlediska spolehlivosti, dostupnosti náhradních dílů a pod. A co přestavba na plyn? Nemá někdo zkušenosti?
Napsal: čtv 17.03.2016 12:05
od Misanek
Sorry, ale do Alpiny cpát plyn mi už přijde jako fakt docela velká prasárna

Napsal: čtv 17.03.2016 14:02
od kurevtor
tomas777 píše:A mě by zajímalo, jak jsou na tom Alpiny E65/E66 B7 ve srovnání s klasickou E65/E66 z hlediska spolehlivosti, dostupnosti náhradních dílů a pod. A co přestavba na plyn? Nemá někdo zkušenosti?
jsem laik, ale čekal bychm že spolehlivost nebude o tolik horší, myslel jsem, že hlavní rozdíl je v tom kompresoru. Udělat ale z 333 koní 500.... to asi není jen tak , takže asi toho bude víc jinak.
Pokud se nepletu tak tady jeden uživatel s B7 v plynu je

Napsal: čtv 17.03.2016 20:37
od Jaris330D
Popravdě řečeno proč by měla být prasárna dát B7 do LPG? Když to bude dobře fungovat, tak proč ne. Poslouchám názory, co lidí opovrhuje nad LPG, ale kdyby se dal motor předělat na vodu, tak už to vidím, co lidí by stálo ve frontě před servisem, kde tuto úpravu provádějí. Věřte tomu, že i Formule1 by jezdila na LPG, kdyby ty vlastnosti pohonu byli stejné a náklady poloviční. Nehledě tomu, že má lepší emisní hodnoty.
Napsal: čtv 17.03.2016 21:07
od vlastnemec
Jojo přesně tak.
Jestli tu má někdo B7 nevím ale je tu uživatel co měl tuším e39 540 potom šel e60 545 a chtěl jít do e60 m5 ale nakonec pořídil e60 b5 a celkem si to hodně pochvaloval oproti m5. Kompresor dokáže divy ale určitě trochu zapracovali na motoru jak poladěním tak posílením.
MOD fishmaker : necituj přímo předchozí příspěvek
Napsal: ned 03.04.2016 14:30
od niceriki
ahoj, co rikate na tohle, uz je v inzerci cca mesic, sice nema vyhrivany volant a sibr, masaze a dvojity skla.. ale jinak je to rozumna vybava..
http://www.cartecgroup.com/bmw-745i/
Nejvic se mi na tom libi ze to je primo z autorizaku.. Ma smysl tahat vlastniho technika (ktereho teda stejne nemam)?
Diky za informace
Napsal: ned 03.04.2016 14:52
od Don
Chtel jsem se jet podivat. Zatim neni cas. Auto z autorizaku to neni, nic o nem nevedi - volal jsem tam.
Napsal: ned 03.04.2016 14:57
od niceriki
Aha.. ja si prave rikal ze to vykoupili od klienta, kterej treba vzal po letech neco jineho.. hmm.. tak diky za info
Napsal: ned 03.04.2016 16:49
od Don
Stoji v Carteku, ale prolezle ho nemaji, pouze ho nabizeji.
Napsal: ned 03.04.2016 18:36
od zzeli
Ten komfort access je nejakej divnej, nevidim stribrny kliky. Nejsou zadni komforty, coz mozna zas tak nevadi u kratke sedmy. Jinak slusnej bordel v aute. Jo a chybi nivo.
Napsal: ned 03.04.2016 19:29
od Ori94
Na prodej je od prosince

Napsal: pon 04.04.2016 19:06
od ls
Napsal: pon 04.04.2016 19:14
od JaraX
je to uživatele Atimen (Ati) z klubu,
par let jsem to auto neviděl ale dřív to byla topovka, chybí pár věcí co bych nepřekousl (zadní idrive, ACC, keyless a nějaká jemná kůže, adaptivní světla) ale jinak hodně zajímavej a slušně vybavenej long, kterej nebude určitě vrak.
cenově si myslím že to prodává zbytečně levně.
Napsal: pon 04.04.2016 19:42
od ls
Levně? Stránku zpět uvádíš, že jste dovezli 750li 2007 za 10300euro.
To LPG tam dělal kdo?
Napsal: pon 04.04.2016 19:47
od JaraX
levně na česky poměry, u nás ty auta stojí víc protože se nikomu nechce jet do DE, navíc mi předface přijde v některých věcech lepší jak poface a dle mě nemá smysl za auto dát nějaky šileny prachy i když je to novější rok.
LPG tam dělal muj byvalej plynař.
Napsal: pon 04.04.2016 19:49
od ls
Pořád jsem na vážkách jestli jít znovu do X5 a nebo vyzkoušet 7.
Napsal: pon 04.04.2016 19:54
od JaraX
to nejde srovnávat, komfort sedmy je uplně jinde než X5, X5 je spíš taková dodávka bez komfortu, která projede všude, dobrá do města, sedma je zase na hltání kilometrů. já mám obě a to je ideální

Napsal: úte 05.04.2016 08:14
od Rejchy
Nebyl se někdo podívat na tuhle sedmu? Ta cena mi přijde dost nízká na tu výbavu co má.Samozřejmě chybí třeba logic,ale zas to má webasto a spoustu jiných věcí.
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list