Kdyby mě bylo 24 let, už bych sháněl hypotéku, ženu a plánoval dítě, ve 40 se to špatně dohání, každého věc.
Tentokrát stojím na druhé straně, F10 je blbost za 300, to je utopie, pořád platí, koupit v super stavu 450+. Já mám s F10 najeto 10Kkm od konce června. 530xd, průměrka 6,8 stav A1, jinak bych ropáka nikdy nekoupil. Náklady 100x nižší než jsem měl po 5tis u E65.
Tím se vracím, že rozhoduje stav, v kterém se auto koupí. Stav dnešních aut, hezky to vysvětlil Jarax s kýblem vody
Co mě vadí, digi budíky, málo místa a to jako fakt, jak se říká, z venku huj vevnitř = malý. Audio úplně k hovnu, HiFI taky k hovnu..to je žalostnej stav

Základní audio u E65 hrálo lépe než HiHi v F10

Sedačky menší než E65 komforty, hlavovky lepší.
8q teda pecka, než se rozesere, proti 6q sametový chod. Výbava, vše na stejný brdo, SC, výhřev volant, HUD = píčovina na zamotání hlavy.
Interiér pěkný moderní, zvenku super, krásný pěkný. No za další 2 roky mě čeká G. Pořád vě mě vyvolává víc emocí 4,4 E53

Jak říkal kamrád, E53 dělá strašnýho povyku pro nic, hrozně řve a nejde a E70 sterilně dělá to že jede, ale bez emocí a humbuku kolem.
E60

mám E70 a asi měli patenet na nejrozvrzanější auto na světě, tohle u F10 vůbec neznám, tam je všechno ok, žádné negativní hluky.
Co mě u F10 nejvíc mrzí je podvozek, pokud nemám super asflat, je to, jak skákající koza

sport převodovka + nastavitelný podvozek.
535d nevím proč by měla být nejlepší varianta, to je ale pěkná blbost

spíš ta nejhorší.
Buď 535i a nebo 530d u F10 vše ostatní se bude ultra srát, s tím, že srát se bude, za čas vše. Dle mě je limit pro F10 při štěstí max 300Kkm.
Takže být mě 24 dnes, jdu do 335iCC/E64 650

E60 se vyhnu obloukem, jako 5er a 7er na co ve 24 fotrovaťět !!!