Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
---
Re: E65-760i
Jeste me napada, ze zatimco u V8 nema pocet najetych km smysl resit, u V12 to smysl zrejme ma. U auta se 100tis se asi neni potreba vstrikovaci soustavy bat, zatimco u 300tis to bude blizko pred servisem, protoze prodejce asi nebude delat drahej servis a pak hned prodavat. V tomhle bude tedy taky podstatny rozdil pri shaneni auta.
Re: E65-760i
no já ti nevím, ale M73 mi proti N73 přijde jako totální nuda
Re: E65-760i
btw nafta smrdí víc jak plyn, tak bych to asi nazýval nějak jinakPetoK píše:JJ, a dalsich 9 z10 ludi na to hned zabudne, ked zisti ze to nejde prerobit na ten smrad...![]()
![]()
![]()
Uz som tu mal pripad, ze pan to kupil, na druhy den sa zobudil z LPG, a na treti den to hned predaval...![]()
![]()
Re: E65-760i
není lepší to první vyzkoušet? třeba pak E60 prodávat nebudešcheater píše:Až to bude 100% aktuální tak si určitě udělám výlet do olomouce abych se ujistil že jeto to co přesně chci. Abych se zase zbytečně neunáhlil .Zatím si dělám jen takovou představu co chtít a co ne. Možný je že pak zjistím že mi vůbec nesedne a bude vymalovánoJaraX píše:cheater prostě se někdy stav prozkoumat nějaké sedmy a uvidíš. Ale ze všeho nejdřív se musí prodat E60, potom se můžou zkoušet sedmy a nakonec nějakou vybrat.
Re: E65-760i
Na Slovensku ještě nedokázali přestavět jediné auto na LPG dobře, tak na to radši pořád nadávaj. Já už jsem si zvykl, občas koukám pro pobavení na SK fórum a tam je to hlavně samej stance, spliter, polep a performace úpravy u 20/30d 
Cheater: nevíš co chceš. Podle mě po prvním projetí budeš vědět, jestli V12 jo nebo ne. Za mě, V12 ti dá ještě menší zážitek z jízdy, než V8. Teda ona ti dá zas v něčem lepší zážitek, ale není to pro nějakého nadšeného petrolheada, je to o něčem jiném. Jako celek je 760i naprosto dokonalé auto, výkon pořád a všude, komfort díky charakteru toho motoru je zas úplně jinde, ale prostě je to o tom, co má být ten zážitek.

Cheater: nevíš co chceš. Podle mě po prvním projetí budeš vědět, jestli V12 jo nebo ne. Za mě, V12 ti dá ještě menší zážitek z jízdy, než V8. Teda ona ti dá zas v něčem lepší zážitek, ale není to pro nějakého nadšeného petrolheada, je to o něčem jiném. Jako celek je 760i naprosto dokonalé auto, výkon pořád a všude, komfort díky charakteru toho motoru je zas úplně jinde, ale prostě je to o tom, co má být ten zážitek.
Re: E65-760i
jj tam jsou schopni tě přesvědčovat že E70 35d je komfortnější jako e65 760i 

Re: E65-760i
750i e38 krátkou jsem řídil a je to pecka ten motor tahá luxusně od začátku do konce a pokud je vybavená tak tě V12 bude hodně bavit.
Jde tu o jinou věc a tím je o generaci starší auto.
Takže problém s korozí a spousty věcí se musí měnituz jen díky stáří.
Jako auto na léto a víkendy s parkováním v garáži super ale na denní ježdění to fakt není. Ta zima ty auta dost ničí. Navíc v porovnání s 760i je už vykonově jinde 326hp Vs 450hp je velký rozdíl.
Takže bejt tebou cheater koukám po vybavené 745-750i e65/66. Jsou novější a nereznou a výbavou jsou jinde ... případně pokud nechceš plyn a narazíš na 760i za fajn cenu je zde i tato možnost.
Ušetřené kilo dáš bokem na servis a uvidíš.
Strašák jako vstriky a čerpadla vidíš majitelé řeší po svém a mnohem levněji....
Projedes si obě varianty a uvidíš co se ti bude více líbit
Jde tu o jinou věc a tím je o generaci starší auto.
Takže problém s korozí a spousty věcí se musí měnituz jen díky stáří.
Jako auto na léto a víkendy s parkováním v garáži super ale na denní ježdění to fakt není. Ta zima ty auta dost ničí. Navíc v porovnání s 760i je už vykonově jinde 326hp Vs 450hp je velký rozdíl.
Takže bejt tebou cheater koukám po vybavené 745-750i e65/66. Jsou novější a nereznou a výbavou jsou jinde ... případně pokud nechceš plyn a narazíš na 760i za fajn cenu je zde i tato možnost.
Ušetřené kilo dáš bokem na servis a uvidíš.
Strašák jako vstriky a čerpadla vidíš majitelé řeší po svém a mnohem levněji....
Projedes si obě varianty a uvidíš co se ti bude více líbit
Naposledy upravil(a) Filozof dne sob 14.09.2019 10:27, celkem upraveno 1 x.
Re: E65-760i
Super, že si mu to napsal. Teď už ví, co potřebuje. 

Re: E65-760i
jak řeší majitelé vstřiky po svém?
Re: E65-760i
prošťouchnou to špejlí
Re: E65-760i
No je ich samozrejme menej, zase niekedy sa objavia v dobrych cenach aj za menej jak 750, a vyhoda je ze vzdy tam mas veci ako komforty, palubku v kozi, adaptive..kedze to bolo pri tejto motorizacii v zaklade...
Re: E65-760i
pokud chceš V8, kup si V8, pokud chceš V12, kup si V12, prostě to bud uservisuješ, nebo to prodáš,
vyzkoušej obě sedmy, udělej si obrázek a kup co se ti bude líbit, než nám to zakážou
vyzkoušej obě sedmy, udělej si obrázek a kup co se ti bude líbit, než nám to zakážou
Re: E65-760i
Jak píše Michal, když se zaměříš na hledání 760i/Li a nebudeš spěchat, opravdu se objevují v nabídce levnější individualy s V12 pod kapotou než s V8 a hlavně 760 má v základu vše podstatný, takže tam je skoro každý individual nabouchanej. Pokud mě paměť neklame, tak občas někde chybělo NV, ACC nebo dvojskla u verzí po FL, před FL jsem nikdy nesledoval.
Re: E65-760i
Myslel jsem obecně strašite tu brutální cenou za opravu čerpadel a vstřiků a nakonec majitel napíše že to bylo v pohodě za pěknou cenu a vstřiky věřím si taky nechá někde repasovat nebo vymění jen konkrétní vstřik špatný... nebo se musí měnit všechny ?asi by to chtělo větší vzorek majitelů 760i ať mají zde potenciální kupci představu ...JaraX píše:jak řeší majitelé vstřiky po svém?