cheater píše:Já mám airbox vylepenej zevnitř lepidlem na okna, nevim co stím němečtí soudruzi dělali ale už jsem to viděl na víc autech z DE. Vliv to nemá na nic ani to není vidět ale mě se to nelíbí. Někdo mi posílal odkaz na allegro a tam byl za docela slušnej peníz.
Já když to auto pořizoval tak by mě nenapadlo jak bude problém sehnat někoho na servis, když chceš něco starší viz ten airbox atd ... Nikdy předtím jsem nemusel řešit abych někoho sháněl na servis, pak čekal třeba měsíc, pak zas volal jestli to platí, potom auto dopravit naštěstí jen 50 km daleko, ale zase shánět někoho s druhým autem co tě odveze zabiješ tím minimálně 2 hodiny času.
Tohle je taky třeba zvážit, protože tohle je pro mě asi největší mínus toho všeho.
já si třeba běžně jezdím pro auta svých zákazníků, nemusí řešit žádný odvozy apod, ale stojí to prachy, zadarmo se mnou nikdo nepojede
nebo že mi zákazník doveze auto a ja ho hodím domů. často se i podaří domluvit že třeba zákazník z hradce doveze auto, a zrovna si bere auto druhý z pardubic, tak jedou spolu, a tím mají o starost mín oba dva.
daedalus píše:Tak já chápu vaše nadšení z cabria ale mám to prostě jinak
Rozumím ti. Nemám rád slunko a tím pádem u mě Cabrio nemá šanci. Zatím všechny stály za hovno. Spálená lebka, nebo alespoň krk. Hovno z toho vidím, protože světlo jde nepřirozeně zhora. Argument, že je to auto i motorka v jednom je úplně mimo.
Neberte jako podnět k hádce. On jen napíše, že kabro ne a stejně mu ho pořád nutíte.
Navíc snad všechny cabria se staženou střechou vypadají nedomrdle.
- horan, nikdo mu nic nenutí, nabízíme mu zkoušku, myslím že za to člověk nic nedá, já myslím že to je naopak hezký kolik lidí se nabídne
- cheater jasně klidně i 1000km, já se rád projedu, když to zákazník zaplatí
daedalus píše:Tak já chápu vaše nadšení z cabria ale mám to prostě jinak
Rozumím ti. Nemám rád slunko a tím pádem u mě Cabrio nemá šanci. Zatím všechny stály za hovno. Spálená lebka, nebo alespoň krk. Hovno z toho vidím, protože světlo jde nepřirozeně zhora. Argument, že je to auto i motorka v jednom je úplně mimo.
Neberte jako podnět k hádce. On jen napíše, že kabro ne a stejně mu ho pořád nutíte.
Navíc snad všechny cabria se staženou střechou vypadají nedomrdle.
Pokud zkusis kabrio a nemas to rad, proc ne. Pokud ho clovek nidky nezkusil, tak je fajn si to prvne alespon vyzkouset Tim spis, kdyz to lidi nabizi Pokud i potom bude proti, proc ne, ale to rozhodnuti bude alespon zalozeny na nejakych realnych zkusenostech
cheater píše:A to jedeš klidně i 400km pro auto?? Ale myslím si že takováhle služba je pro spoustu lidí k nezaplacení. Potřebuju servis. Zavolám. Víc neřeším.
JaraX jezdi pro auta mnoooohem dal, tohle je pro nej jen takovej malej odpoledni vylet
musíte brát že nikdo učenej ze stromu nespadl, nebo jak se to říká. člověk si myslí co vše nemá, dokud nezkusí něco jinyho.
co já bych dal za to kdyby mě tehdy někdo tím vším provedl
Pánové vážím si vašich nabídek na svezení a děkuji za ně,jsem ale skálopevně přesvědčen,že to cabrio nebude,např. 25 let jsem rodině odolával abych koupil kombík,nestalo se tak,místo toho mám 2 sedany a 1 hatchback,tyto dva typy karoserie prostě nemusím,na 99% nikdy vlastnit nebudu,nelíbí se mi to vzhledově.
Tak v tom pripade bych ja osobne koukal na E63/65/66 S DD (pripadne EDC M6, E65/66) je to super svezeni Pricemz 6er je z pohledu zazitku nejzajimavejsi. 7er je prerostly akvarko
Itchy: řekl bych že pravě ta 7er v longu je pro rodinu nejlepší ze všech možností a taky nejbezpečnější, 6er je spíše na víkendy pro radost ale cestovat v tom Dálky ???
To bych fakt nechtěl .
Každé to auto je pro něco jiného.
Tak ať si rozmyslí zda chce hračku na víkendy nebo plnohodnotné auto na vše i na cestování.
Filozof: Vsak mam v tom vyberu i dlouhou sedmu :) Tazatel hledal nejlepsi obal na N62 a to je podle me 6er nebo 7er ;-) At se projede obema a sam pozna, co mu osobne vic vyhovuje :)
Jinak co je pro tebe dalka? Amsterdam nebo Benatky jezdim s 6er bezne :)
Pes je pro me osobne jedinej relevantni argument pro kombika :)
S54 s turbem a jsi na 500whp s rostoucím výkonem do 7tis... imo jiná liga za podobné či menší peníze, podle základu... a s trochou snahy to projde TK...
cheater píše:Řešil taky někdo jak v E65 vozit psa?? Dejme tomu máme 4 členou rodinu a kam se psem? Mě by rvalo srdce ho navat do kufru pokud bych ho tam vůbec napcpal. Ale to je spíš celkově filozofická otázka kam se psem v sedanu.
Hydrokufr v e65 má celkem sílu, ten si se psem poradí.
pes není problém jsou na to takové návleky na sedačky aby se nezničili a poutání. Pes je připoután a sedí či leží na zadních sedačkách a nic neponičí....v longu si může sednout na zem dle velikosti psa.
6ka je pěkná a sportovní ale jezdit stím stovky km asi nebude pro každého, je to surové a zábavné ale jezdit stím delší trasy je jen pro ryzí fandy.
7er je taková rodinná sportovní limuzína na vše
Pavproch: nevím jak e46 ale tady mají borci E36 kam cpou V8 a jezdí stím na drift závody. A může to bejt celkem zábavné ježdění pro radost ...
Co je prosimtě na e63 surového? Vždyť je to pohodlnější než e60 nebo Sup III a v tom kupodivu lidi normálně jezdí a neteče jim krev z uší.. Argumenty o psech a harantech na zadních sedačkách neberu. 6er je auto pro dva, ty zadní sedačky jsou tam spíš jen jako kulisa.
Filozof opět nečte a radí. Když někdo píše, že je 4 členná rodina + pes, tak je asi píčovina mu doporučit ten psí hadr, co zabere všechny tři sedačky, protože je natáhlej od dveří ke dveřím a je pověšenej za přední a zadní opěrky hlav. A děcka mrdne do kufru nebo pošle vlakem, ne?