
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW Krotil
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 17
- Registrován: stř 18.04.2007 00:00
ja jsem mu jen volal o maly o krouzek, na sklade podle cisla nemel, ale ochotne se nabidl, ze tam ma nejaky bez cisel, ze si muzu prijet zadarmo vybrat, zda mi nejakej nebude pasovat, pak sem ho teda nepotreboval, tak sem se mu omluvil a on, ze je vse v poradku, tak je mozna fakt naladovej 

vlevo je matal
a vpravo Killca 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 451
- Registrován: čtv 12.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj..Já sem u něj začátkem září kupoval E39 a Krotil byl velice ochotnej... přivezl sem si sebou měřák na tlaky, nechal mě auto rozebrat na place a ještě mi točil startérem. Auto mělo špatnou baterku takže po 3tím měření KO, za chvíli přišel s nabíječkou a šlo se dál. V autě sem se tam štoural s kamarádem dobře 45min ztoho 30min po jejich psané pracovní době.
A za druhé když auto odhlásil na mne tak sem mu volal že přijedu si pro TP a on že je někde na baráku a že tam za 30min bude a to to bylo taky v pátek někdy kolem jejich zavíračky.
Co sem u nich kupoval tak bylo u nich servisováno a ochotné mi vyjel FA za opravy a co se kde dělalo.
Takže nějak si nemohu stěžovat. toť vše.
A za druhé když auto odhlásil na mne tak sem mu volal že přijedu si pro TP a on že je někde na baráku a že tam za 30min bude a to to bylo taky v pátek někdy kolem jejich zavíračky.
Co sem u nich kupoval tak bylo u nich servisováno a ochotné mi vyjel FA za opravy a co se kde dělalo.
Takže nějak si nemohu stěžovat. toť vše.

Nyní: BMW E61 530i 05"/BMW E46 325Ci 03"/VW Transporter 2,5Tdi-Long 06"/Yamaha FZS 1000 04"
EX: BMW e36 316i 97"/BMW e39 523i 97"/BMW e39 525i 01"/LADA NIVA Offroad spec. 99"/Toyota 4Runner Offroad special 94"
EX: BMW e36 316i 97"/BMW e39 523i 97"/BMW e39 525i 01"/LADA NIVA Offroad spec. 99"/Toyota 4Runner Offroad special 94"
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 605
- Registrován: úte 19.12.2006 01:00
- Bydliště: Chodov u Karlových Varů
Jj,mám taky pozitivní zkušenost co se týká koupě auta,kupoval jsem u něj svou e65,auto bylo v pořádku,je to bývalé auto generálního ředitele Ferony,měl šoféra,staršího pána a s každou maličkostí jezdili do Auto Base,kde vlastně auto jako nové kupovali,takže serviska poctivě vedená jen u nich,km seděli,závady žádné,jednání s Krotilem musím říct perfektní,až mě to překvapilo.K autu byla nová sada zimních kol a jelikož mi asi 10tis chybělo
nechal jsem u něj kola,doma jsem desítku vyžebral,poslal mu je na účet a v neděli večer,mimo pracovní dobu mi je ochotně vydal 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 122
- Registrován: stř 08.07.2009 00:00
- Bydliště: The Dark Side of the Moon
Byl jsem tam na diagnostice, s panem Krotilem jsem nejednal, nebyl tam, byl tam misto neh takovy vysoky pan. Nechci se rozepisovat- proste se choval tak hulvatskym zpusobem, ze jsem z pulky zaplatil, rekl, co si o nem myslim, poprosil, at mi auto okamzite vrati a jel jsem jinam (kde se mimochodem ukazalo, ze problem je v necem uplne jinem a byl vyresen, kdezto ten pan profesor z Krotila mi uz chtel menit ridici jednotku)...
Opet rikam, s panem Krotilem jsem nejednal, verim, ze by to bylo o necem jinem.
(Jen doufam, ze taky nebudu oznacen za lhare... jsem mel pocit, ze se sem muzou psat jakekoliv nazory, dokud jsem si neprecetl tady prvni stranku)
Opet rikam, s panem Krotilem jsem nejednal, verim, ze by to bylo o necem jinem.
(Jen doufam, ze taky nebudu oznacen za lhare... jsem mel pocit, ze se sem muzou psat jakekoliv nazory, dokud jsem si neprecetl tady prvni stranku)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 393
- Registrován: pát 25.03.2005 01:00
- Bydliště: na samotě
- Kontaktovat uživatele:
Tak se musím přidat s negativní zkušeností, nebo spíše s chováním, které jsem nepochopil - jestli maj tohle zapotřebí
Nahrával jsem do jedné e60ky češtinu, pán měl KO filtr pevnejch částic.
Nějak narazil na Krotila, že mu to prý vyčistí.
Filtr vyčistili, ale rozsvítila se mu kontrolka motoru a nešla jim smazat.
Tak pánovi oznámili, že ten motor nejde smazat kvůli té češtině
Pak měl ještě problém s okénkem u řidiče, samovolně se spustilo.
Bylo mu řečeno, že to je také češtinou. Že už tam prý takovejch aut měli mraky
) to už jsem se docela bavil. Každej, kdo se trochu zabývá s BMW ví, že to může dělat jakékoliv auto, e46, e60 atd. a že to má na starost GM nebo KBM modul.
Nevím, zda to dělají schválně, nebo jestli tam fakt pracují tak hloupý lidi.
Zřejmě asi ani nevědí jak iDrive funguje, asi si myslí, že ovládá celé auto, včetně motoru
Pán mi volal, přijel, napíchnu auto a vidím, že na motoru je chyba EGR ventilu.
každý pochopí, že pokud se závada neodstraní, tak smazat nejde, na toto asi nemají u krotila školení, nebo nevím

Nahrával jsem do jedné e60ky češtinu, pán měl KO filtr pevnejch částic.
Nějak narazil na Krotila, že mu to prý vyčistí.
Filtr vyčistili, ale rozsvítila se mu kontrolka motoru a nešla jim smazat.
Tak pánovi oznámili, že ten motor nejde smazat kvůli té češtině

Pak měl ještě problém s okénkem u řidiče, samovolně se spustilo.
Bylo mu řečeno, že to je také češtinou. Že už tam prý takovejch aut měli mraky

Nevím, zda to dělají schválně, nebo jestli tam fakt pracují tak hloupý lidi.
Zřejmě asi ani nevědí jak iDrive funguje, asi si myslí, že ovládá celé auto, včetně motoru

Pán mi volal, přijel, napíchnu auto a vidím, že na motoru je chyba EGR ventilu.
každý pochopí, že pokud se závada neodstraní, tak smazat nejde, na toto asi nemají u krotila školení, nebo nevím

ted mel kamarad u krotila svoji e39, aby mu opravil neco na podvozku-cepy, tycky rizeni atd, jo a jeste vrtuly u sahary. Oprava stala 25000,-
po tydnu mu zase neco odeslo a nahodou byl u znamyho v servisu, takze se mu na to kouknul a jen se ho zeptal, proc na podvozek dava cinskou vyrobu! Kamarad prej-nene tam je origo bmw od krotila
Takze se jelo za Krotilem co to ma znamenat. Faktury ukazat nechtel a ze se obcas stane, ze tam daji druhovyrobu, ale v cene origo!!
Nicmene se kamarad zminil, ze to pujde nahlasit. V tom se mu hned cirou nahodou vratilo 15000,- zpet
po tydnu mu zase neco odeslo a nahodou byl u znamyho v servisu, takze se mu na to kouknul a jen se ho zeptal, proc na podvozek dava cinskou vyrobu! Kamarad prej-nene tam je origo bmw od krotila

Takze se jelo za Krotilem co to ma znamenat. Faktury ukazat nechtel a ze se obcas stane, ze tam daji druhovyrobu, ale v cene origo!!
Nicmene se kamarad zminil, ze to pujde nahlasit. V tom se mu hned cirou nahodou vratilo 15000,- zpet

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 82
- Registrován: pát 24.01.2014 01:00
Tak ja mam take zkusenost s timto servisem. Pred pul rokem jsem tam necham menit zadni brzdy,kotouce,celisti rucni brzdy a desticky. Cena za toto asi podobna jako u jinych,ale nechapu proc po predani auta byla uplne vyjeta nadrz, na test brzd spotrebovali cca 15 litru benzinu, dale mi nechali castecne odkryte calouneni sedacky u spolujezdce,nechapu v cem se tam vrtali. Pak jsem tam mel jeste problem s nadrzi a za to jim prace vysla asi na 6 tisic. Pochybuju,ze by to tak dlouho trvalo. Poradte mi nejaky servis v Praze,kde je malo stiznosti...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 8903
- Registrován: pon 13.08.2007 00:00
- Bydliště: Kladno, tam je patriotovo ...
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, s BMW Krotil jsem měl jen jednu zkušenost z loňského podzima, tak se o ní podělím. Všechny 4 stránky tohoto toppicu sem přečetl a docala žasnu, kolik negativních zkušeností s ním máte. Chápu, že se nikdo nezavděčí všem, ....tohle je ale docela dost.
Popíšu mojí zkušenost .....
Na podzim sem u své e36 Iso asi nabral vodu někam k motoru, v MEGA buřině, auto bylo nepojízdné. Tedy sice jelo, motor se ale hádal, jel na půl plynu, občas to úplně zdechlo, kouř z výfuku, celé se to klepalo atd. Auto sem dam do opravy svému dvornímu automechanikovi, mmj. borec na BMW, vždy si ví, vždy mi pomohl. Auto měl asi 2 měs, je sice pravda, že je dost časově vytížený, dělal i na jiných autech......co je ale podstatné, že auto neopravil. Poprvé v životě sem viděl, jak je bezradný, auto neopravil. A proto ho nechal odvést do BMW Krotil s tím, že už mu tam kdysi něco dělali na jeho e39 a on byl s nima spokojený. Já pochopitelně souhlasil, šlo mi jen o to, aby auto jezdilo. Prý se předběžně na cca 11 tis kč. Asi po týdnu, cca, bylo auto hotové a kamarád mi volal, že nějak navečír jede auto vyzvednout do servisu. Říkám OK, pak mi ho dovez. A teď to začlo ...
1.) kamarád auto v servise v Praze vyzvedl, dojel s tím 1 km na pumpu, kde po natankování auto nenastartoval. Byl nasranej, hned mi to volal. A taky volal do servisu, ať se na to přijedou podívat, že ujel jen 1 km. Pak mi volal, že nebyly jen utáhlé kontakty na autobaterii, že je vše OK. Tak sem si oddychl a čekal až mi auto doveze na Kladno.
2.) poté jel kamarád přes 20 km na Kladno. Shodou okolností začalo pršet, jako kdysi, kdy se mi auto posralo. Auto přestalo jet, tedy těsně před Kladnem, prý stejné příznaky jako kdysi v létě. Ihned mi to volal, říká mi, woe, posaď, tomu neuvěříš. Mi to odvyprávěl, já nasranej...a říkám, co tedy dál. A on že ráno jim do Prahy zavolá, že auto opět nejede, ať si ho odvezou, že oprave je ještě v záruce. Druhý den přijedu za kamarádem na jeho dílnu, kde si chci na auto podívat. Zvednu kapotu, vidím že vlnovec sání není zcela nasazený, že je tam 1 cm mezera. A taky na tom horním konci chybí ta kovová stahovačka, která je i na druhém konci. Osobně sem ten vlnovec v červenci na autě měnil, obě kovové stahovačky sem tam dával. Tak sem ten konec harmoniky nasadil pořádně, dotáhl to, auto projel a vše OK. Teď mám s autem najeto sice jen cca 30 km a vše OK, ale asi to bude v pořádku (auto nyní garážuji, tedy přes zimu, ale je OK ).
Čili, když to shrnu, plusy a mínusy.
plus :
- opravili mi auto, auto jezdí, nikdo kromě BMW Krotil si s tím nevěděl rady. Za to mají mé velké díky.
mínus
- předběžně se dohodli s kamarádem na ceně 11 tis, nakonec sem platil 21.700,-Kč.
(to bych ještě pochopil, třeba tam našli něco jiného, co bylo nutné vyměnit, opravit..atd)
- ale co jim neodpustím, že auto dodělával v lepším případě učedník 1. ročníku obor automechanik, případně místní kotelník, nástěnkář, uklízečka, hlídač, údržbář ...atd)
Protože nedotáhnout kontakty na autobaterii a nedat svorku na vlnovec, to je myslím amatérská chyba. Uznávám, auto opravili, vše OK, ale jinak za mě výborný přístup si pokazí tak amatérským závěrem. Původně jsem je chtěl jen a jen chválit, takhle ale nemohu. Mám u nich tedy smíšené pocity, na jednu sranu borci, co mi auto opraví, na druhou sranu udělají v závěru takové školácké chyby.
Jiné zkušenosti s nima nemám. Jinak na autě byla měněna řídící jednotka za 6.500 kč, diagnostika za 800 kč, práce 9.000,-Kč, různé těsnění, filtry, oleje, snímač oleje škrt. klapky...atd, fakturu jsem dostal.
Popíšu mojí zkušenost .....
Na podzim sem u své e36 Iso asi nabral vodu někam k motoru, v MEGA buřině, auto bylo nepojízdné. Tedy sice jelo, motor se ale hádal, jel na půl plynu, občas to úplně zdechlo, kouř z výfuku, celé se to klepalo atd. Auto sem dam do opravy svému dvornímu automechanikovi, mmj. borec na BMW, vždy si ví, vždy mi pomohl. Auto měl asi 2 měs, je sice pravda, že je dost časově vytížený, dělal i na jiných autech......co je ale podstatné, že auto neopravil. Poprvé v životě sem viděl, jak je bezradný, auto neopravil. A proto ho nechal odvést do BMW Krotil s tím, že už mu tam kdysi něco dělali na jeho e39 a on byl s nima spokojený. Já pochopitelně souhlasil, šlo mi jen o to, aby auto jezdilo. Prý se předběžně na cca 11 tis kč. Asi po týdnu, cca, bylo auto hotové a kamarád mi volal, že nějak navečír jede auto vyzvednout do servisu. Říkám OK, pak mi ho dovez. A teď to začlo ...
1.) kamarád auto v servise v Praze vyzvedl, dojel s tím 1 km na pumpu, kde po natankování auto nenastartoval. Byl nasranej, hned mi to volal. A taky volal do servisu, ať se na to přijedou podívat, že ujel jen 1 km. Pak mi volal, že nebyly jen utáhlé kontakty na autobaterii, že je vše OK. Tak sem si oddychl a čekal až mi auto doveze na Kladno.
2.) poté jel kamarád přes 20 km na Kladno. Shodou okolností začalo pršet, jako kdysi, kdy se mi auto posralo. Auto přestalo jet, tedy těsně před Kladnem, prý stejné příznaky jako kdysi v létě. Ihned mi to volal, říká mi, woe, posaď, tomu neuvěříš. Mi to odvyprávěl, já nasranej...a říkám, co tedy dál. A on že ráno jim do Prahy zavolá, že auto opět nejede, ať si ho odvezou, že oprave je ještě v záruce. Druhý den přijedu za kamarádem na jeho dílnu, kde si chci na auto podívat. Zvednu kapotu, vidím že vlnovec sání není zcela nasazený, že je tam 1 cm mezera. A taky na tom horním konci chybí ta kovová stahovačka, která je i na druhém konci. Osobně sem ten vlnovec v červenci na autě měnil, obě kovové stahovačky sem tam dával. Tak sem ten konec harmoniky nasadil pořádně, dotáhl to, auto projel a vše OK. Teď mám s autem najeto sice jen cca 30 km a vše OK, ale asi to bude v pořádku (auto nyní garážuji, tedy přes zimu, ale je OK ).
Čili, když to shrnu, plusy a mínusy.
plus :
- opravili mi auto, auto jezdí, nikdo kromě BMW Krotil si s tím nevěděl rady. Za to mají mé velké díky.
mínus
- předběžně se dohodli s kamarádem na ceně 11 tis, nakonec sem platil 21.700,-Kč.
(to bych ještě pochopil, třeba tam našli něco jiného, co bylo nutné vyměnit, opravit..atd)
- ale co jim neodpustím, že auto dodělával v lepším případě učedník 1. ročníku obor automechanik, případně místní kotelník, nástěnkář, uklízečka, hlídač, údržbář ...atd)
Protože nedotáhnout kontakty na autobaterii a nedat svorku na vlnovec, to je myslím amatérská chyba. Uznávám, auto opravili, vše OK, ale jinak za mě výborný přístup si pokazí tak amatérským závěrem. Původně jsem je chtěl jen a jen chválit, takhle ale nemohu. Mám u nich tedy smíšené pocity, na jednu sranu borci, co mi auto opraví, na druhou sranu udělají v závěru takové školácké chyby.
Jiné zkušenosti s nima nemám. Jinak na autě byla měněna řídící jednotka za 6.500 kč, diagnostika za 800 kč, práce 9.000,-Kč, různé těsnění, filtry, oleje, snímač oleje škrt. klapky...atd, fakturu jsem dostal.