danulah píše:No udivuje mě jak víš,že je stříkaná,jestli to poznáš z fotek jsi dobrý.
No pozná to asi podle barvy která se nikdy na M5 e39 nedávala, bych teda odhadl
A jestli si chceš koupit M5 za 189k proto že na ní máš ale nemáš na kus za 350k.
Tak takové auto vypusť z hlavy, bo se za chvilku pose_eš...
A buď to prodáš a nebo tě to finančně oddělá
Já mám na své aktuálně naběháno poctivejch 71k km a dnes v Invetlu lítali takové cifry za servis, že se mechanici divili (bo sami nevědi co kolik stojí)
PT:"Hlasí se vám lambda"
Já:"hm, tak ji vyměníme"
PT:"No a nebo to bude katalyzátor"
Já:"hm"
PT:"Chcete je objednat?"
Já:"

to jo, jeden bude tak za pade ne??"
PT:" Ne ne tolik to nebude

"
PT: po chvilce hledání v pc "tak je to 48k za kus x2

"
Já:

" plus práce a jsme na kolika?"
PT: "práce za cca 7k i s montážnim materiálem"
Já: "hm fajn, tak já zatím jedu do práce at na to vydělám a za půl roku se vrátim

" (jasně, je to taky tim že mám další dvě auta a hypotéku na krku)
A to se vyplatí

hlavně u auta pro které ubývají kvalitní komunikace :/
Dnešní zkušenost s Vanosem stejná, se nešteluje se rovnou mění... A kolik to stojí? Max. 10k finální cena pro každou stranu cca 48k takže stejně jako kat.
Servisovat M5 je jako servisovat 2 normální auta
A řekl bych že tahle zelená bude potřebovat hodně velkej servis
Raději chvilku počkej a nebo obětuj víc peněz a kup nějaké zachovalé a poctivé a ne tuhle votuzeninu.