Stránka 3 z 3
Napsal: pát 03.02.2012 14:43
od Vlasta
Už jsem to tady psal, stačí číst
Napsal: pát 03.02.2012 23:51
od M3maniac
Vlasta píše:Na té D11 je jeden takovej kopeček, kde by se to na těch 330 teoreticky rozjelo. ale zase jsou tam trochu zatáčky. Nevím, kdo z vás řídil auto <300 km/h, ale tam už na dálnici jedete prostředkem po čáře a ty svodidla se vám zdají kurwa blízko
Tak abych se přiznal tak GT3 se při této rychlosti chovala velmi klidně

zkoušeli jsme to na autobahnu OV-OL a povedlo se to až na čtvrtý pokus, pořád samej aviatik

po čtvrtém pokusu zaznělo : kurva olomouc

reálně to mohlo bejt tak 305- 307 v TP píšou myslím 310.Jinak v autě dva stokiloví drobečci

jen jsem si říkal co by asi dělal příslušník ve velmi rychlém pasátu

Napsal: ned 05.02.2012 20:05
od caknakis
Ze zvědavosti jsem zabrousil na stránky G-Power... a nabízejí tam kit pro E39 M5. Jedná se jen o software, takže asi 10 kw nahoru, trošku krouťáku a odblok omezovače.
A teď to hlavní, víte jakou udávají maximální rychlost po této upravě? 285 Km/h....
Já nechci v žádném případě zpochybňovat cokoliv, kdo tady co napsal, ale myslím, že tahle firma by asi nepsala žádné blafy....
Napsal: ned 05.02.2012 23:20
od Meda
Asi jde taky o to, za jakych podminek to zkouseji vyrobci a za jakych se to na Xty pokud snazime udelat my, majitele..
Tezko se ti bezne povede najit dostatecne dlouho rovinku kde muzes zkusit maximalku, proto to asi vsichni zkousi na dalnicich za minimalniho provozu, ale idealne na castech, ktere vedou z kopce a trochu ti pomohou, coz asi vyrobce nezkousi
Jinak mi udavana maximalka od G-poweru 285km prijde divna, z vlastni zkusenosti, samozrejme rychlost tachometrova, takze kdo vi o kolik to premeruje, ale nevidim nejmensi duvod proc by to nejela i seriova, ja mam do mirneho kopce 275km a stale zrychlovala

Napsal: pon 06.02.2012 11:28
od bmw--jury
M3maniac píše:Vlasta píše:Na té D11 je jeden takovej kopeček, kde by se to na těch 330 teoreticky rozjelo. ale zase jsou tam trochu zatáčky. Nevím, kdo z vás řídil auto <300 km/h, ale tam už na dálnici jedete prostředkem po čáře a ty svodidla se vám zdají kurwa blízko
Tak abych se přiznal tak GT3 se při této rychlosti chovala velmi klidně

zkoušeli jsme to na autobahnu OV-OL a povedlo se to až na čtvrtý pokus, pořád samej aviatik

po čtvrtém pokusu zaznělo : kurva olomouc

reálně to mohlo bejt tak 305- 307 v TP píšou myslím 310.Jinak v autě dva stokiloví drobečci

jen jsem si říkal co by asi dělal příslušník ve velmi rychlém pasátu

Z vlastní zkušenosti vím, že ten Passat prostě nejede víc jak 240 km/h vím je to divné ale je to tak , klidně se do mě pustit jak jede mnohnem víc atd . ale mě je to jedno..protože to vím na stoprocent , aspon ten daný kus víc nejel .
Jinak osobně si myslím, že by měla jet e39 víc jak 285 km/h... ale to nevím ....protože jsem v ní nejel, ale co třeba vím tak obyčejné 330 Ci E46... s lepším sáním a výfukem v dobré kondici s málo km najeto , udělá 250 km/h celkem v klidu bez problému.. a to nemusí jet z kopce za dobrého počasí atd . ...
Napsal: pon 06.02.2012 12:59
od Hanz
doporucuju precist:
http://www.e31.net/resistance.html
pokud znas celni plochu a Cd, muzes zkusit udelat podobnou tabulku
+programek na vypocteni rychlosti pokud zname zprevodovani:
http://www.e31.net/GearSpeed_e.html
treba e36 ma Cd 0.30/21.1 sqf a pres 320km/h neni realne ani s 600PS (prokluz kol, vztlak, pri montazi pritlacneho kridla zmacknuti pruzin-zadku ve vetsi rychlosti, predni spoilery maji snahu odpadavat, ...)
e39 ma Cd 0.27/23.36 sqf
Napsal: úte 14.02.2012 18:31
od daneke38
Audi RS4 Biturbo 315km/h dle tacho ale chip+vyfuk od MTM
Napsal: úte 14.02.2012 20:12
od Vlasta
Čtyři kroužky pro teploušky?
Napsal: úte 14.02.2012 20:42
od daneke38
kdo ma kruhy neni druhy ?
Napsal: úte 14.02.2012 21:51
od matal
daneke38 píše:kdo ma kruhy neni druhy ?
Jj..ale až třetí..

Napsal: úte 14.02.2012 23:50
od MattyX
tadle olympiada by leckomu zde ukazala zada

Napsal: stř 15.02.2012 10:57
od daneke38
MattyX píše:tadle olympiada by leckomu zde ukazala zada

To mas pravdu,ikdyz mam ted ///M3 tak se mi po tom kopanci od turb hodne styska

Napsal: pát 11.05.2012 09:59
od bmw335
co je na tom 330 s M5 e60? hlavně je to tachometrových 330 takže cca něco malinko přes 300 skutečných....
Napsal: sob 12.05.2012 21:49
od pesa
V10 e60 posunuty omezovac na 305kph, ale ja ted musim sekat latinu, takze zatim jen 280kph (tachometrovych)
Napsal: čtv 26.07.2012 00:00
od OlafCZ
Trochu off topic, sorry, ale na téma proměřování tacho: po FL E90 320D 184 Ps s automatem má při protočený rafičce za 260 km/h dle GPS reál asi 233 km/h. Naposledy ověřeno na známý rovince na A555 mezi Kolínem n. R. a Bonnem. Takže i když BMW tolik neproměřujou a s M nemám vůbec žádnou zkušenost, nebude kolem těch 10% běžná míra?
Napsal: čtv 26.07.2012 18:49
od DAVe_1
Vlasta píše:Čtyři kroužky pro teploušky?
klasika

Napsal: ned 12.08.2012 19:40
od pesa
e60 V10 - 316km/h tachometrových - stále s omezovačem na 305km/h - při 7tis otáčkách na 7. stupeň
od 300km/h rychlost stoupala stale po 2km/h na HUD a na teto rychlosti se citelne zastavila - tzn. dle meho by mohla jet 325km/h...