Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Nové M3/M4

Zde povídání pouze o ///M powerech :-)
Zpráva
Autor
blesk666
Registrovaný
Příspěvky: 305
Registrován: sob 17.07.2010 00:00

#41 Příspěvek od blesk666 »

kosh: ty mas E92 nie? sedacky v M3 F80/M4 F82 su podstatne lepsie. Mal som predtym Recaro Sporster CS v Megane RS Cup - co su jedny z najlepsich sedaciek na trhu (OEM za priplatok do Rencka montovane) a musim konstatovat ze sedacky v M3 F80 su snad este o kusok lepsie. Aspon teda pre mna lebo Recaro mi bolo trochu sirsie a v M3 ked si sedacky dofuknem tak mam este lepsie drzanie chrbta ako v Recare. - zaroven sirsi rozsah nastavenia je super (aj sklon sedaku)
kosh
Registrovaný
Příspěvky: 2393
Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
Bydliště: Albrechtice

#42 Příspěvek od kosh »

Aktuálně mám M3 F80. Ano sedačky jsou lepší než v E92, ale boční vedení je pořád na můj vkus malé :)
blesk666
Registrovaný
Příspěvky: 305
Registrován: sob 17.07.2010 00:00

#43 Příspěvek od blesk666 »

kosh: tvoje porovnanie M3 E92 a M3 F80?
Uživatelský avatar
tommee
Registrovaný
Příspěvky: 660
Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Bydliště: Praha

#44 Příspěvek od tommee »

Chlapi, díky za postřehy! Mně to právě dává smysl už kvůli tomu, že M3 F80 narozdíl od zbytku portfolia vypadá pěkně a citlivě postavená. Když se člověk zbaví digihry ASD uvnitř, která mi vyloženě vadí.

Mám poskládanou variantu ZCP, protože jsem stejně chtěl jít do adaptivního podvozku, který by měl univerzálnost ještě zvýšit. Trochu váhám ale nad těma sedačkama v ZCP. Mají mírně výraznější boční vedení. Ty dvě díry bůhvíproč ale znemožňují dát do nich dofuk bederní opěrky. Seděl jsem v tom chvilku, a ta chvilka působila superpohodlně, ale delší zkušenost nenahradí.
blesk666
Registrovaný
Příspěvky: 305
Registrován: sob 17.07.2010 00:00

#45 Příspěvek od blesk666 »

ZCP urcite stoji za uvahu ak chces s autom navstevovat viac okruh, mas v plane aj tak objednat adaptivny podvozok a chces tie 20" disky aj za cenu ich vyraznejsie vyssej hmotnosti proti zakladnym kovanym a velmi lahkym 18".
Bederku ja mavam vyfuknutu a nedofukujem ju ani pri dlhsej jazde. Dofuk bocnic ak tam je tak to je zaklad. Bocne vedenie by malo byt rovnake u ZCP aj "zakladnych" sedaciek. Su tam len tie vyrezy. Active sound mam v plane tiez deaktivovat.
kosh
Registrovaný
Příspěvky: 2393
Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
Bydliště: Albrechtice

#46 Příspěvek od kosh »

E92 je těžká, má horší podvozek než F80. Chybí tomu ta komunikativnost, hravost, ... , celkově na mě to auto působilo spíše jako GT než sportovně laděné coupe na vymetání zatáček.
F80 má zase blbé řízení, ale jinak je ve všech ohledech lepší. Myslím, že se jedná o moc podařenou generaci M3 obecně
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#47 Příspěvek od pavproch »

já dostal šanci si zařídit jednu z nemnoha F80 v manuálu, které jsou tady v CZ (Bonde, díky) a .... to auto mne vůbec, ale vůbec neoslovilo, rychlé to je čert ale řidičsky vstřícné, tvárné, hladké to není - prostě takle si sportovní sedan nepředstavuju

a při denním používání (což lze) by mě to sralo asi hodně.....

du to zkusit pohledat, co sem tenkrát o té jízdě napsal...
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#48 Příspěvek od pavproch »

tutaj sou ty zážitky - a ejhle bezprostřední pocity nebyly tak negativní, jak ve mně nyní po delší době zůstaly.....



pavproch píše:Tak neska byl TEN DEN ..... :D

Nejen že sem byl povožen, ale byl sem i připušcen za knipl.... ///M3 f80 v čem? no v manuálu přece, jak jinak.... Bonde , moclikráte, moclikráte děkuju... ^:)^

Tož asi takle: esli sa o nečem dá říct, že je to kurewsky rychlé, tak o tomhle... poté, co se probudí větrník a zahluší to posraté EURO5 , tak ten zátah a ochota jít do otáček je naprosto fenomenální... ač je přímo brutálně rychlé , zároveň je to velmi dobře čitelné a řiditelné plynem (bavíme se samozřejmě o nastavení "Sport" a DSC off)... a zároveň velmi řidičské i velmi příjemné na řízení a svezení i po rozbité okresce.... vše (pedály, řazení, řízení) jde tak akorát ztuha a přitom přesně... kvedlat s tím klockem je fakt radost, zvuková kulisa je adekvátní stádu pod kapotou (falešné zvuky jsou v tomhle konkrétním autě "off"), sázet tam meziplyny jde skoro samo... řekl bych, že v dnešní pokřivené době je to asi to nejlepší možné přiblížení se k původnímu významu sloganu "Sheer driving pleasure"....

Jen malé pihy na kráse sou zpomalené reakce na práci s plynem (větrník) a při předpisovém popojíždění po městě EURO5 vítězící i nad ///M.

No, akoráth.... zistil sem přesně to, čeho sem se obával že zistím... 431 foukaných hřebců je na toho stárnoucího fitipaldiho, co je ve mně, už příliš.... obávám se, že dřív nebo později bych to poslal do kukuřice....

Tož tak, no... :ymblushing:
blesk666
Registrovaný
Příspěvky: 305
Registrován: sob 17.07.2010 00:00

#49 Příspěvek od blesk666 »

pavoroch: kolko si mal moznost na tej M3 F80 odjazdit? a skusal si menit nastavenia? mne napriklad vyhovuje na bezne jazdenie nastavenie odozvy plynu a vyfuku an "Eficient" riadenie na "Comfort" (ma vtedy podla mna najviac citu). Vtedy je M-krotke plyn jemne davkovatelny a celkovo take "smooth". Uplny protiklad mam pod tlacitkom "M2" DSC Off, plyn a vyfuk "Sport Plus" a riadenie "Comfort" vtedy je auto vybusne, napruzene, divoke, grobianske. Na okreskach si to kombinujem- Sport Plus vsak je vsetko ale nie jemnost a plynulost- ak si mal to necudujem sa.
Inak ja mam tiez manual
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#50 Příspěvek od pavproch »

moc ne, asi padesát km, všechno v sport+ modu (DSC off)
Uživatelský avatar
tommee
Registrovaný
Příspěvky: 660
Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Bydliště: Praha

Re: Nové M3/M4

#51 Příspěvek od tommee »

Hoj, zajimalo by me kolik tu mame majitelu M3/4 rady fX? Jake jsou vase prozatimni zkusenosti a z ceho jste do Fka presedlali?
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina

Re: Nové M3/M4

#52 Příspěvek od Sweden »

Tady o nikom nevim, koukni na bmwklub.sk , tam v klubovych autech par kousku najdes.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Uživatelský avatar
tommee
Registrovaný
Příspěvky: 660
Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Bydliště: Praha

Re: Nové M3/M4

#53 Příspěvek od tommee »

Bmwklub.sk jsem zkouknul, je fakt, že tam jsou asi 2. Spíš mi bylo smutný, že tady se nikdo nevyskytuje. Trochu jsem se zbláznil a po asi dvouletým vybírání je jedna na cestě
kosh
Registrovaný
Příspěvky: 2393
Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
Bydliště: Albrechtice

Re: Nové M3/M4

#54 Příspěvek od kosh »

Hmmm, odepisoval jsem ti cca o jednu stranu zpět.
V případě dalších dotazů .... poslouchám :)
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina

Re: Nové M3/M4

#55 Příspěvek od Sweden »

tommee píše:Bmwklub.sk jsem zkouknul, je fakt, že tam jsou asi 2. Spíš mi bylo smutný, že tady se nikdo nevyskytuje. Trochu jsem se zbláznil a po asi dvouletým vybírání je jedna na cestě
dle mého každý nemá 1.5mega na jetou M3/M4 a ne každého kdo na to má tyhle oturbené motory berou a ten kdo na to má tak nejspíš z 90% nebude chodit na bmwklub. Osobně bych taky rád nějakou diskuzi, zajímavosti a fotky viděl tady v tom topicu, ale kde nic tu nic, tak aspoň něco na SK klubu no :( ;)
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: Nové M3/M4

#56 Příspěvek od pavproch »

Nejsem teda vlastníkem ani provozovatelem f80 ale.... už sem měl možnost řídit (jednu snad ze dvou či tří v CZ registrovaných) ///M3 f80 v manuálu (Brno a okolí) a .... moc mě to (projevem) nezaujalo ..... je to rychlé jaxfiň, ale takové nějaké "divné".... už sem taky řídil ///M2 (taky v manuálu, heč) a to byla teda jiná jízda, to se mi dost líbilo (i přes větrník pod kapotou)... tožtak no....
Pajk85 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2873
Registrován: úte 26.04.2016 00:00

Re: Nové M3/M4

#57 Příspěvek od Pajk85 Člen Klubu »

M3 F80 v manuálu? To bych si chtěl zkusit, jelikož standart je automat. Ten jsem řídil a je to brutál. Nemohl jsem týden spát. M2 považuju za jakýsi "nedomrd", "M4 pro chudé" :D Je to takový neosobní auto, nedá se skoro konfigurovat. Takže co kus, to stejný auto. Jízda věřím, že je v pořádku. Ale je to jen můj laický pohled na věc. 8-)

Nicméně čeho si nešlo u M3 nevšimnout, byla tragicky obšitá palubka. Naprostá hrůza, chtělo se mi blít. Auto za 2 a půl mio a švy křivý a chybný. Takže tohle v příplatkové výbavě nehledat. A nebylo to pouze mým kusem, je to standart. FUJ!!!
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové M3/M4

#58 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Jako zcela upřímně, bych asi v manuálu ani F80 nechtěl, jako když jsem s ní jel v automatu, tak jsem měl co dělat s rukama na volantu aby to jelo aspoň chvilku rovně a ne se ještě zdržovat něčím jako je řazení :lol: :lol: Pravda je, že bylo trocha slizko a zimáky tomu taky nepřidají, ale i tak... :twisted: :lol:
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Pajk85 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2873
Registrován: úte 26.04.2016 00:00

Re: Nové M3/M4

#59 Příspěvek od Pajk85 Člen Klubu »

Souhlas. Taky si to nedokážu představit, proto bych to chtěl zkusit.
kosh
Registrovaný
Příspěvky: 2393
Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
Bydliště: Albrechtice

Re: Nové M3/M4

#60 Příspěvek od kosh »

Člověk si zvykne. Mám automat a za manuál bych ho vyměnil hned.
Odpovědět