Stránka 3 z 14
Napsal: stř 26.07.2006 20:51
od bergos
Napsal: stř 26.07.2006 20:54
od Memory
V origo stavu by byla lepší

I když mít takovouhle raketu a hezky jí naložit musí být fakt zážitek

Napsal: stř 26.07.2006 20:55
od Kail
To je krása,prostě klasika

...
Já neříkám že se mi nový BMW nelíběj,ale už to postrádá ty pravý Baworystický rysy,prostě 4 kulatý světla,2 odélníkový ledviny,to už u těch novejch tak nějak zakrnělo a skoro nic z toho nezbylo.Myslím že je to velká škoda,po několik desetiletí se ta tradice držela a teď se pomalu rozpouští...
Sakra,jsem se nějak rozepsal,no ale aspoň jsem se tu vyprázdnil

Napsal: stř 26.07.2006 21:02
od Memory
Kail píše:To je krása,prostě klasika

...
Já neříkám že se mi nový BMW nelíběj,ale už to postrádá ty pravý Baworystický rysy,prostě 4 kulatý světla,2 odélníkový ledviny,to už u těch novejch tak nějak zakrnělo a skoro nic z toho nezbylo.Myslím že je to velká škoda,po několik desetiletí se ta tradice držela a teď se pomalu rozpouští...
Sakra,jsem se nějak rozepsal,no ale aspoň jsem se tu vyprázdnil

Hele ale tak to je se všema autama.

Napsal: stř 26.07.2006 21:12
od Kail
Asi máš pravdu,krom BMW docela dost fandím Hondě,a je to uplně to samí...Vždycky se mi líbyl její styl (i když moc dlouhou hystorii nemaj),hlavně auta kolem roku 90,starý Accordy,Preludy,CRXka,NSXka,to je prostě bomda,krásně rozpláclý a motory s V-TECem absolutně bez konkurecne...Dneska když vidím novýho Civika tak bych zvracel...
Napsal: stř 26.07.2006 21:24
od Memory
Kail píše:Asi máš pravdu,krom BMW docela dost fandím Hondě,a je to uplně to samí...Vždycky se mi líbyl její styl (i když moc dlouhou hystorii nemaj),hlavně auta kolem roku 90,starý Accordy,Preludy,CRXka,NSXka,to je prostě bomda,krásně rozpláclý a motory s V-TECem absolutně bez konkurecne...Dneska když vidím novýho Civika tak bych zvracel...
heh

dneska ustupujou charakteristické rysy vozů a design jako takový se přizpůsobuje požadavkům trhu. BMW si toho drží ještě hodně oproti konkurenci, i když BMW vlastně konkurenci nemá

Napsal: stř 26.07.2006 21:27
od Kail
Krásně řečeno,hlavně ta poslední věta

Napsal: stř 26.07.2006 21:29
od Memory
Jó kdysi jsem měl trojku (e30) 323i. Naprosto v geniálním stavu najeto tak 70 000 Km dovezenou z Rakouska. Každej večer jsem ji chodil pohladit a popřát dobrou noc. Ta byla nádherná. Dodnes nechápu proč jsem ji prodával.

Napsal: stř 26.07.2006 21:31
od Kail
Memory píše:Jó kdysi jsem měl trojku (e30) 323i. Naprosto v geniálním stavu najeto tak 70 000 Km dovezenou z Rakouska. Každej večer jsem ji chodil pohladit a popřát dobrou noc. Ta byla nádherná. Dodnes nechápu proč jsem ji prodával.

Tahle sedma bude lepší

...A co máš na normální ježdění když tahle bude jen výletní?
Napsal: stř 26.07.2006 21:36
od Memory
Kail píše:Memory píše:Jó kdysi jsem měl trojku (e30) 323i. Naprosto v geniálním stavu najeto tak 70 000 Km dovezenou z Rakouska. Každej večer jsem ji chodil pohladit a popřát dobrou noc. Ta byla nádherná. Dodnes nechápu proč jsem ji prodával.

Tahle sedma bude lepší

...A co máš na normální ježdění když tahle bude jen výletní?
No VW Bora 1,9 SDI rok 2002... jezdí to za 4 litry na 100

Trochu protiklad k té E32, co? Ta spolkne 4 litry jen na nastartování

Ale od tý doby co se tu několik příspěvků zpět psalo o e38 mám brouka v hlavě - prodat tohle a koupit na civilní ježdění nějakou luxusní 740

Palivo mi stejně hradí zaměstnavatel

Napsal: stř 26.07.2006 21:39
od Memory
No ale musim se držet při zemi. Moje drahá polovička to vystihla hezkou větou: "Báwa jsou jak pokémoni - máš jednoho a chceš všechny"

Napsal: stř 26.07.2006 21:42
od Kail

,zaměstnavatel bude asi koukat až se spotřeba vyhoupne ze 4 litrů na 16

...No ale jestli máš prachy tak bys do něčeho "autoidnějšího" než je ta Bora mohl jít

.Ne však že by byla špatná...
Jinak,co na tu sedmu půjde za elektrony?Myslím že Alpiny by jí sekly,ale zase jestli jí chceš mít opravdu ve 100% původního stavu tak by to chtělo klasický paprskový hliníkáče,co se na ně dávaly origo...
Napsal: stř 26.07.2006 21:50
od Memory
Kail píše::lol: ,zaměstnavatel bude asi koukat až se spotřeba vyhoupne ze 4 litrů na 16

...No ale jestli máš prachy tak bys do něčeho "autoidnějšího" než je ta Bora mohl jít

.Ne však že by byla špatná...
Jinak,co na tu sedmu půjde za elektrony?Myslím že Alpiny by jí sekly,ale zase jestli jí chceš mít opravdu ve 100% původního stavu tak by to chtělo klasický paprskový hliníkáče,co se na ně dávaly origo...
No co se týká těch kol, tak tam rozhodně nechám ty co tam jsou viz. fotky. To jsou originály nejoriginálnější

prostě turbíny
No za Boru bych mohl dostat tak 250 tis. , za to bych pořídil luxusní e38 a ještě by mi zbylo...

Nicméně si tuhle představu musím nějak vymlátit z hlavy. Jezdí to zadarmo a je to nový. Prostě takovej dělník

Napsal: stř 26.07.2006 21:57
od Kail
No heej,já jsem těm kolům na fotkách nějak nevěnoval pozornost a měl jsem dojem že tam sou jen nějaký puklice...Tyhle sou v pohodě,a docela čumim v jakým sou stavu,vypadaj jak nový.
No nic,du do sprchy a chrápat,zejtra vstávám brzo...Zdar a nezapomeň dát sedmě pusu na dobrou noc

Napsal: stř 26.07.2006 22:03
od Memory
Kail píše:No heej,já jsem těm kolům na fotkách nějak nevěnoval pozornost a měl jsem dojem že tam sou jen nějaký puklice...Tyhle sou v pohodě,a docela čumim v jakým sou stavu,vypadaj jak nový.
No nic,du do sprchy a chrápat,zejtra vstávám brzo...Zdar a nezapomeň dát sedmě pusu na dobrou noc

No proto

Mám takovej pocit, že ty kola maj větší cenu než celé auto... Někde jsem četl. že za ně někdo nabízí 20 tis. za kus.
Napsal: sob 29.07.2006 09:49
od krakatit
ja nevim ale E38 je preci jen jine kafe nez E32, ta uz je dost stara ale zase ne natolik aby to vypadalo jako veteran

radeji bych investoval
do E38, ta je urcite lepsi...
http://www.blacklightcomputers.com/data/bmw7.jpg
Napsal: ned 30.07.2006 16:07
od bmw_pepa
Nedávno jem koukal kolik ty tvoje kola stojej v BMW nový, a docela mi to rozhodilo sandál. Vychází na nějakejch 110 000 kč. Když jsem to řek kamarádovy kterej je chtěl na jednu vládní Tatru 613S, protože na ní byly
daný nový z továrny, tak se málem zhroutil. Jinak se mi na sedmě moc líběj. Jiný bych tam nedával.
Napsal: pát 04.08.2006 12:23
od Kail
Blbost,v čem je e38 tak úžasná naproti e32?Vždy? je to téměř to samí,akorát že je e38 o něco novější - tím pádem nabízí i pár vychytávek navíc.Ale pokud se budem bavit o pohodlí tak je to skoro stejný.Technika v prvních e38 je taky skoro stejná.
A to ani nemluvím o tom že ta na tý fotce neni Long a je to "jen" 740i,zatímco ta jeho e32 je 750i a long

Napsal: pát 04.08.2006 18:19
od Memory
Kail píše:Blbost,v čem je e38 tak úžasná naproti e32?Vždy? je to téměř to samí,akorát že je e38 o něco novější - tím pádem nabízí i pár vychytávek navíc.Ale pokud se budem bavit o pohodlí tak je to skoro stejný.Technika v prvních e38 je taky skoro stejná.
A to ani nemluvím o tom že ta na tý fotce neni Long a je to "jen" 740i,zatímco ta jeho e32 je 750i a long

No já mám takovej pocit, že poslední modely e32 těsně před nástupem e38 mají úplně stejné vychytávky jako e38

nicméně na první pohled se to nezdá. ...auta stárnou, korodujou, lak bledne a novější e38 se proti staré e32 zdá hned o poznání "modernější"... ale co, možná se pletu - jsem jenom člověk

Napsal: pát 04.08.2006 18:27
od Memory
ještě dodatek:
mám takovej pocit, že poslední modely e32 byly osazovány i xenonama, o parkovacím radaru a různým protikluzných systémech nemluvě.
Taky by mě zajímalo co si mám představit pod označením BMW 750 iLS - viz. ETK On-Line ... že by nějaká nadstandardní výbava?
