Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

nejpovedenější motor E32 a E38

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
Starosta
Registrovaný
Příspěvky: 767
Registrován: stř 08.08.2007 00:00

#41 Příspěvek od Starosta »

"V tom pripade mi vousy nevadi."
Ehm...
V tom pripade mi steptrinic nevadi :D

Uprimne receno, kdyz jsem videl, co dela automat s V8 (e38 740i) - zrejme na sportovni rezim - tak tem otackam si moje auto s manualem (e34 520i) ani zdaleka nepricuchlo - a ze ho obcas nakrmim :lol:

Sry za OT a dik za info.
KAMIL740
Registrovaný
Příspěvky: 1413
Registrován: pon 15.01.2007 01:00

#42 Příspěvek od KAMIL740 »

ja si se steptronikem v zime vyhraju celkem dost a stejne v driftu nepridavas nejak extra plyn ja ho jenom lechtam a nepreradi je to asi o citu a zvyku :D
bas2
Registrovaný
Příspěvky: 408
Registrován: stř 11.04.2007 00:00

#43 Příspěvek od bas2 »

JaraX píše:
Starosta píše:
JaraX píše:...a steptronic je lepší na normal ježdění, ale je třeba nepoužitelnej na blbnutí v zimě.

Proc je steptronic naprd na blbnuti v zime? Jen zvedavost, diky.


protože když chceš prasit a mít tam třeba dvojku tak při podtočení ti stejně podřadí a při přetočení zas přeřadí.


...a u NEsteptronicu jak drzis napr. dvojku?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#44 Příspěvek od JaraX »

bas2 píše:
JaraX píše:
Starosta píše:[quote="JaraX"]...a steptronic je lepší na normal ježdění, ale je třeba nepoužitelnej na blbnutí v zimě.

Proc je steptronic naprd na blbnuti v zime? Jen zvedavost, diky.


protože když chceš prasit a mít tam třeba dvojku tak při podtočení ti stejně podřadí a při přetočení zas přeřadí.


...a u NEsteptronicu jak drzis napr. dvojku?[/quote]

zařadím 2, dyt u nesteptronicku jde taky řadit
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#45 Příspěvek od Snejk »

lepši byla e32:) tam si navolil režim M a dal si dvojku a ani nepřeřadil ani nepodřadil. pořad měl 1.. 2 ...3 jak ste dali paku.
e38 když daš jedničku tak ji tam prostě maš až do omezovače a dvojku to nezařadi ani kdybys na hlavě skakal prostě maš plnej plyn ručičku na kraj červeneho a už to przniš. stejně tak na dvojku... trojku... čtyřku... co tam dáš to tam máš a mužeš si bejt jistej že se to z toho nehne.
bas2
Registrovaný
Příspěvky: 408
Registrován: stř 11.04.2007 00:00

#46 Příspěvek od bas2 »

no ja mam nesteptronic (PRND432) a ked dam dvojku tak to radi do max. dvojky, teda 1 a 2 .... ked dam 4 tak to radi do tej styrky, 5. stupen nezaradi, takze neviem ako tam drzite ten samotny kvalt, u e32 tak jak pise Snejk sa to dalo pri zvoleni M a vtedy drzal prevod aky bol na pake ("D" bola 4. rychlost)
BMWX5power
Registrovaný
Příspěvky: 1506
Registrován: sob 16.02.2008 01:00
Bydliště: Pacov

#47 Příspěvek od BMWX5power »

JaraX píše:
medvidek píše:Ale zas to bude mit mensi silu,ja bych sel naopak,vetsi sila mensi rychlost (kolikrat za rok jedes 200km/h a vic) ja jezdim prevazne po meste. Jo a libil by se mi samosvor. Netusis,jestli ma Player samosvor??? Sel by diff. z e-39 na sedmu???


player samosvor nema, ma mrdku,
včera jsem si četl o diffech na e38, 750 je delší, ale jen o kousek, je to tuším 2,80 na 2,90 je to čistě tah ze strany bmw kvuli max rychlosti.

takže poměrově to bude 2,80:2,90 a jde o to že klesne spotřeba, chybí tomu prostě kvalt,
a 200 a víc jezdím hoodně často, jezdívam často brzo rano do školy po dalnici 300km a to si davam dycky 200 tempomat.


todle videt nekdo z PČR prej tempomat na 200 :lol:
BMW e66 745Li
BMW e53 X5 3.0D
butthead740
Registrovaný
Příspěvky: 377
Registrován: pon 23.06.2008 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně

#48 Příspěvek od butthead740 »

petr-p10 píše:
JaraX píše:
medvidek píše:Ale zas to bude mit mensi silu,ja bych sel naopak,vetsi sila mensi rychlost (kolikrat za rok jedes 200km/h a vic) ja jezdim prevazne po meste. Jo a libil by se mi samosvor. Netusis,jestli ma Player samosvor??? Sel by diff. z e-39 na sedmu???


player samosvor nema, ma mrdku,
včera jsem si četl o diffech na e38, 750 je delší, ale jen o kousek, je to tuším 2,80 na 2,90 je to čistě tah ze strany bmw kvuli max rychlosti.

takže poměrově to bude 2,80:2,90 a jde o to že klesne spotřeba, chybí tomu prostě kvalt,
a 200 a víc jezdím hoodně často, jezdívam často brzo rano do školy po dalnici 300km a to si davam dycky 200 tempomat.


todle videt nekdo z PČR prej tempomat na 200 :lol:


Tempomat na 200 neni nic nenormalniho.. jezdival jsem trasu Mar.Lazne-Ostrava toptime 3h36min
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#49 Příspěvek od Snejk »

praha-brno sem daval na tempomat 200 i s e32. když už to bylo rozjetý tak to bylo nezastavitelný :) jednou se mi povedlo jet asi ve tři rano a to sem na ten tempomat dojel z prahy až do brna a nevypnul ho
Camo
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: ned 22.03.2009 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#50 Příspěvek od Camo »

Ahoj chlapi. Chci se Vás zeptat na to, co si myslíte o E32 740:-) celou diskusi jsem pročetl, ale kdyby to někdo z Vás mohl jednoduše podtrhnout a udělat závěr, tedy i nějaké výhody a nevýhody auta.
Mám autoservis a s opravami není problém.
Mám totiž zálusk na nějakou E32 740, jedna se tu na fóru prodává.
Tak mě motivujte;-) a proč zrovna takovou starou BMW "mršku"? Jednoznačně se mě strašlivě líbí:-) toť celá věda...
Díky za odpovědi
kralik
Registrovaný
Příspěvky: 319
Registrován: stř 02.01.2008 01:00
Bydliště: Praha

#51 Příspěvek od kralik »

Jestli se ti libi, tak jdi jednoznacne do toho! Ctyrlitr V8 je tutovka.
Camo
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: ned 22.03.2009 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#52 Příspěvek od Camo »

kralik píše:Jestli se ti libi, tak jdi jednoznacne do toho! Ctyrlitr V8 je tutovka.

ano hodně se mi líbí... 8) což o to...mám rád BMW, už od mala a nebýt toho, že mám ameriku, měl bych BMW ještě dříve:-)
apropo, jak je to s tím nikasilem? má válce také ošetřeny tímto způsobem? protože ono se pak prodraží generálka motoru, pokud by byl potřeba výbrus :?
Camo
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: ned 22.03.2009 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#53 Příspěvek od Camo »

kralik píše:Jestli se ti libi, tak jdi jednoznacne do toho! Ctyrlitr V8 je tutovka.

No mě by nevadila ani 730, ikdyž tady jí každý zatracuje, že je slabá :?
já tedy nevím, ale sedma E32 je limuzína a jízda na pohodu a za druhé, jedu si jako král:-) v krásném korábu...
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#54 Příspěvek od Snejk »

motor m60 at už v e32 nebo e38 je prostě dost nesmrtelná záležitost. určitě tě od něj vubec nebudu odrazovat, sam sem si kuli tomu motoru koupil e38 ale prostě e32 kuli tý kráse a stylu musim mít taky... 740 je prostě zkloubení obojího, krásný design a skvělý motor, bohužel jen malo z nich ma bežovej interier a tak sem musel přejít na e38 :). co se servisu týče tak motor jako blok je dost stabilní, určitě bych měnil hadice na vodu, ale jinak tam neni co zničit. zapalovací soustava když jede tak se neřeší (ma moduly s civkou na každej valec, ne rozdělovače a kable), a prostě tam neni moc co řešit pokud koupíš pěknej kousek. jezdi to za málo. určitě bych do toho šel
Camo
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: ned 22.03.2009 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#55 Příspěvek od Camo »

No a ještě sehnat nějakou pěknou 740 E32 v čr jich moc není na prodej:-( a obávám se, že by něšla přihlásit, kdyby se dotáhla ze zahraničí..
Pietro
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: pon 01.11.2004 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#56 Příspěvek od Pietro »

Camo píše:No a ještě sehnat nějakou pěknou 740 E32 v čr jich moc není na prodej:-( a obávám se, že by něšla přihlásit, kdyby se dotáhla ze zahraničí..


Ale šla... :D
Camo
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: ned 22.03.2009 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#57 Příspěvek od Camo »

Pietro píše:
Camo píše:No a ještě sehnat nějakou pěknou 740 E32 v čr jich moc není na prodej:-( a obávám se, že by něšla přihlásit, kdyby se dotáhla ze zahraničí..


Ale šla... :D

šla? áha...já měl za to, že vozidla starší 8 let přihlásit u nás nejdou...
a co je k dovozu takového auta potřeba?:-) kromě peněz...
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Kontaktovat uživatele:

#58 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

Camo píše:šla? áha...já měl za to, že vozidla starší 8 let přihlásit u nás nejdou...

Od června 2006, kdy šel v platnost slavný "bodový systém" už zase jdou :wink: a co je potřeba? Třeba já, viz podpis :)
Pietro
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: pon 01.11.2004 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#59 Příspěvek od Pietro »

Camo: Když to hooodně shrnu, tak je zapotřebí vlastně jen hotovost...
Jediná podmínka je, že má vozidlo národnostní schválení, třeba ze SRN musí mít vozidla tzv. ABE kod, popř. novější vozidla tzv.globální homologaci. Pokud nemá nár. schv., pak platí 8 let.
Jinak cizí TP, dovozová STK, kupní smlouva, vypsat žádosti a je to - samozřejmě + správní poplatky vč. ekokot daní....
Camo
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: ned 22.03.2009 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#60 Příspěvek od Camo »

Áha, takže například 740 E32 by šla dotáhnout ze zahraničí?
Odpovědět