"V tom pripade mi vousy nevadi."
Ehm...
V tom pripade mi steptrinic nevadi
Uprimne receno, kdyz jsem videl, co dela automat s V8 (e38 740i) - zrejme na sportovni rezim - tak tem otackam si moje auto s manualem (e34 520i) ani zdaleka nepricuchlo - a ze ho obcas nakrmim
ja si se steptronikem v zime vyhraju celkem dost a stejne v driftu nepridavas nejak extra plyn ja ho jenom lechtam a nepreradi je to asi o citu a zvyku
lepši byla e32:) tam si navolil režim M a dal si dvojku a ani nepřeřadil ani nepodřadil. pořad měl 1.. 2 ...3 jak ste dali paku.
e38 když daš jedničku tak ji tam prostě maš až do omezovače a dvojku to nezařadi ani kdybys na hlavě skakal prostě maš plnej plyn ručičku na kraj červeneho a už to przniš. stejně tak na dvojku... trojku... čtyřku... co tam dáš to tam máš a mužeš si bejt jistej že se to z toho nehne.
no ja mam nesteptronic (PRND432) a ked dam dvojku tak to radi do max. dvojky, teda 1 a 2 .... ked dam 4 tak to radi do tej styrky, 5. stupen nezaradi, takze neviem ako tam drzite ten samotny kvalt, u e32 tak jak pise Snejk sa to dalo pri zvoleni M a vtedy drzal prevod aky bol na pake ("D" bola 4. rychlost)
medvidek píše:Ale zas to bude mit mensi silu,ja bych sel naopak,vetsi sila mensi rychlost (kolikrat za rok jedes 200km/h a vic) ja jezdim prevazne po meste. Jo a libil by se mi samosvor. Netusis,jestli ma Player samosvor??? Sel by diff. z e-39 na sedmu???
player samosvor nema, ma mrdku, včera jsem si četl o diffech na e38, 750 je delší, ale jen o kousek, je to tuším 2,80 na 2,90 je to čistě tah ze strany bmw kvuli max rychlosti.
takže poměrově to bude 2,80:2,90 a jde o to že klesne spotřeba, chybí tomu prostě kvalt, a 200 a víc jezdím hoodně často, jezdívam často brzo rano do školy po dalnici 300km a to si davam dycky 200 tempomat.
medvidek píše:Ale zas to bude mit mensi silu,ja bych sel naopak,vetsi sila mensi rychlost (kolikrat za rok jedes 200km/h a vic) ja jezdim prevazne po meste. Jo a libil by se mi samosvor. Netusis,jestli ma Player samosvor??? Sel by diff. z e-39 na sedmu???
player samosvor nema, ma mrdku, včera jsem si četl o diffech na e38, 750 je delší, ale jen o kousek, je to tuším 2,80 na 2,90 je to čistě tah ze strany bmw kvuli max rychlosti.
takže poměrově to bude 2,80:2,90 a jde o to že klesne spotřeba, chybí tomu prostě kvalt, a 200 a víc jezdím hoodně často, jezdívam často brzo rano do školy po dalnici 300km a to si davam dycky 200 tempomat.
todle videt nekdo z PČR prej tempomat na 200
Tempomat na 200 neni nic nenormalniho.. jezdival jsem trasu Mar.Lazne-Ostrava toptime 3h36min
praha-brno sem daval na tempomat 200 i s e32. když už to bylo rozjetý tak to bylo nezastavitelný jednou se mi povedlo jet asi ve tři rano a to sem na ten tempomat dojel z prahy až do brna a nevypnul ho
Ahoj chlapi. Chci se Vás zeptat na to, co si myslíte o E32 740:-) celou diskusi jsem pročetl, ale kdyby to někdo z Vás mohl jednoduše podtrhnout a udělat závěr, tedy i nějaké výhody a nevýhody auta.
Mám autoservis a s opravami není problém.
Mám totiž zálusk na nějakou E32 740, jedna se tu na fóru prodává.
Tak mě motivujte;-) a proč zrovna takovou starou BMW "mršku"? Jednoznačně se mě strašlivě líbí:-) toť celá věda...
Díky za odpovědi
kralik píše:Jestli se ti libi, tak jdi jednoznacne do toho! Ctyrlitr V8 je tutovka.
ano hodně se mi líbí... což o to...mám rád BMW, už od mala a nebýt toho, že mám ameriku, měl bych BMW ještě dříve:-)
apropo, jak je to s tím nikasilem? má válce také ošetřeny tímto způsobem? protože ono se pak prodraží generálka motoru, pokud by byl potřeba výbrus
kralik píše:Jestli se ti libi, tak jdi jednoznacne do toho! Ctyrlitr V8 je tutovka.
No mě by nevadila ani 730, ikdyž tady jí každý zatracuje, že je slabá já tedy nevím, ale sedma E32 je limuzína a jízda na pohodu a za druhé, jedu si jako král:-) v krásném korábu...
motor m60 at už v e32 nebo e38 je prostě dost nesmrtelná záležitost. určitě tě od něj vubec nebudu odrazovat, sam sem si kuli tomu motoru koupil e38 ale prostě e32 kuli tý kráse a stylu musim mít taky... 740 je prostě zkloubení obojího, krásný design a skvělý motor, bohužel jen malo z nich ma bežovej interier a tak sem musel přejít na e38 . co se servisu týče tak motor jako blok je dost stabilní, určitě bych měnil hadice na vodu, ale jinak tam neni co zničit. zapalovací soustava když jede tak se neřeší (ma moduly s civkou na každej valec, ne rozdělovače a kable), a prostě tam neni moc co řešit pokud koupíš pěknej kousek. jezdi to za málo. určitě bych do toho šel
Camo: Když to hooodně shrnu, tak je zapotřebí vlastně jen hotovost...
Jediná podmínka je, že má vozidlo národnostní schválení, třeba ze SRN musí mít vozidla tzv. ABE kod, popř. novější vozidla tzv.globální homologaci. Pokud nemá nár. schv., pak platí 8 let.
Jinak cizí TP, dovozová STK, kupní smlouva, vypsat žádosti a je to - samozřejmě + správní poplatky vč. ekokot daní....