Stránka 3 z 93

Napsal: pon 05.03.2012 21:22
od JaraX
chcu tam jet v květnu :)

Napsal: úte 06.03.2012 16:30
od items
no to by bolo super .....

... minule som sa to tu uz pytal len niako sa k tomu nik nevijadril tak neviem skusim este raz : ...co je podla vas lepsie kupit rocnik vyroby 2005 zo slabsov vybavov a nabehanymi cca 240 000km alebo rocnik starsi trebarz 2003-2004 zo silnejsou vybavvov a nabehanim skoro rovnakym poctom kilometrov? (berme do uvahy ze interier a pocit z auta su cca rovnake, pytam sa preto lebo dost casto se tu omielane problermi s elektronikov u starsich rocnikov)

Napsal: úte 06.03.2012 16:49
od JaraX
to je všecko strašně relativní,

Napsal: úte 06.03.2012 18:26
od serwo
items píše:ma tak napadlo ze da sa zapnut webasto aj ked je teraz +5 stupnov ? nieco som v manuali cital ze to funguje eln pri nizkych teplotach
Musi byt vonku pod +16 st., vtedy sa ti pusti pri nacasovani. Z kabiny ho vsak mozes zapnut hocikedy.

items píše:Vcera na nemeckom fore som cital,ake to robi problemy v zime ked mrzne ( a ver mi ze u nas naozaj silno mrzne )
Ja som s autom uz 2 roky v Norsku, a to tu byva aj -20 st. (samozrejme norskych "minus" je uplne nieco ine ako nasich) a musim zaklopat, soft-close mi este nikdy nezamrzol.

Napsal: úte 06.03.2012 21:11
od items
njn realativne to je mi jasne :) len tak nazor som myslel ze by tu niekto napisal :)

...hmm no super tak ze webasto sa zapina samo pod +16 :)

..a s timy -20 uplne suhlasim ine je uz aj tuna medzi kosicami a popradom :D

Diky za info

Napsal: úte 06.03.2012 21:17
od hurvajs77
noo, ja byl asi pred 2-3 tydny na horach, jak byly ty vetsi mrazy. Mam 730d. Soft-close nezamrzl ikdyz auto vlastne jen stalo nebo se presunulo na sjezdovku 2km. Cely tyden bylo v noci pod -22st. Rekord byl -28st. Vse v poradku

Napsal: pát 09.03.2012 18:27
od items
este mam par otazok .. na fore som haldal ale nasiel som len manual k pouzivaniu vozidla je tuna niekde aj manual ale servisny? .....alebo ako to je s vymenov oleja v motore ? popripade prevodovky a palivoveho filtru ? ....ze vraj palivovy filter je vyhrievany tka koli tomu sa to pytam.

nechcem zakaldat novu temu tak to hodim tu ..co stoji a kde sa da kupit kabel na diagnostiku popripade niaky program a manual na to alebo ako to funguje-nastavuje?
...z akych typov bmw (jednalo by sa o diagnosticky kabel na e65)
..pytam sa preto lebo tuna u nas to je bieda tak asi si budem musiet pomahat ako viem aj ked nemam z tim zatial ziadne skusenosti


Dakujem

Napsal: sob 10.03.2012 01:41
od serwo
Tu mas servisny manual, prip. si to stiahni ako ISO a nainstaluj
http://tis.spaghetticoder.org/

Diagnosticky interface
http://allegro.pl/show_item.php?item=2162605323

Napsal: sob 10.03.2012 21:02
od items
ta diagnostika z polska to je len cisto kabel alebo ma to aj niaky program ? ... ci program si stiahnem ? ....

Dakujem

Napsal: ned 11.03.2012 12:47
od serwo
Asi len kabel. Diagnostiku si treba kupit.

Poprosim zmazat duplicitne posty - jebalo netu

MOD fishmaker : vymazány duplicitní příspěvky

Napsal: ned 11.03.2012 16:51
od items
hmmm a diagnostiku si kde mozem zakupit ..popripade stiahnut ?:)
ide mi len o to ze vidim ze na tomto aute to treba uz riesit aj po tejto stranke a tu kde byvam sa tym niako nik nezaobera (nemyslim servisi) tak si budem musiet asi pomahat sam z vasou pomocov :D

....pri 730d treba menit rozvody? ak ano pri kolkych km ( mozno to bolo niekde uz spominane tak sa ospravedlnujem )

Napsal: čtv 22.03.2012 10:04
od items
hmm nikto nic ?

MOD fishmaker : necituj poslední příspěvek ;)

Napsal: sob 24.03.2012 11:21
od JaraX
žadne rozvody se nemění, je tam řetěz,mění se to po stovkach tisic až je to hlučny, do te doby ti 5x odjede turbo, 20 vstřikovaču, 5x prasknou svody, odejde podavací pumpa a modul žhaveni, pravděpodobně nevyměníš separator a pak ti to tlakem roztrhne hadice, odejte ti EGR no a někdy pak budeš řešit rozvody.

Napsal: pon 26.03.2012 20:26
od items
sory za tu citaciu ...
...fuu hned som kludnejsi ked viem aky bude postup :D:D:D:D
..ozaj ako to je z tim turbom u 7er je celkom spolahlive ci odchadza jak kazde ine ? ( pri beznej prevadzke s beznim medzikusom ) :D

Napsal: čtv 29.03.2012 03:12
od Abraham
Panove, psali jste, ze prevodovky se kurvi a to obvzlast u ropaku, ale jak je na tom 740i? Nechci slyset, spatna/dobra.. Zajimal by me nejaky realny odhad, kolik se da najet, kdyz budu pocitat s horsi variantou: koupim od ceskeho ridice?

Napsal: čtv 29.03.2012 07:54
od JaraX
740i myslím E65 poFL?

Napsal: čtv 29.03.2012 08:59
od Hlavi
Vybíráním E65 745i před fl jsem přišel na to že je jedno jestli auto koupíš od čecha nebo němce, pokud to nebude první majitel (nebo prokazatelně starající druhý) tak nikdy nevíš jak se k tomu chovali ti další majitelé... Jestli ale budeš hledat 7er od prvního majitele, který když měl na auto za 3 mega a tím pádem i na servis tak si myslím że ti převodovka jen tak neodejde, zvlášť u benzínu, pokud jí neodděláš sám... Hlavně vyměnit olej v převodovce u odborníka. Mě koupě čeká nejdřív v září ale už od listopadu sbírám informace :-) Btw. když 7er po fl tak by byla lepší 750i ;-)

Napsal: pát 30.03.2012 12:16
od Abraham
Jen pro ujisteni, je e65 a e65 po fl=e66? Nemam v tom uplne jasno. Urcite bych koukal na e65 po fl, ale cenove rozdily tam jsou.. Me jde hlavne o vybavu.. A tu za stejnou cenu dostanu vyssi v 65.. Myslim:-)

Napsal: pát 30.03.2012 12:20
od PITAK
E66 znamená long. Jedno jestli před nebo po fl.

Napsal: pon 14.05.2012 19:04
od xaler
JaraX píše:žadne rozvody se nemění, je tam řetěz,mění se to po stovkach tisic až je to hlučny, do te doby ti 5x odjede turbo, 20 vstřikovaču, 5x prasknou svody, odejde podavací pumpa a modul žhaveni, pravděpodobně nevyměníš separator a pak ti to tlakem roztrhne hadice, odejte ti EGR no a někdy pak budeš řešit rozvody.


Tohle si vytisknu a pověsím do kanceláře.