Stránka 3 z 6

Napsal: pát 23.01.2004 16:16
od Lukas H.
darmon píše:
Lukas H. píše:Asi mam kratkou pamet :) , kde ze jsem neprojel?

asi jo, na retarderu na konci sokolovsky si se tvaril ze vystoupis a auto preneses na zadech, dtto na kazdym zeleznicnim prejezdu :D


To ze jedu pomalu snad neznamena ze neprojedu, ne? :) Pres prejezdy jezdim pomalu kvuli kurveni podvozku ne kvuli spojlacum...

Napsal: pát 23.01.2004 16:33
od vally
Já nevim, mně se tuning obecně moc nelíbí a u sedmičky už vůbec ne. Je to podle mýho luxusní kára s lehkým nádechem do sportovna a spojlery, vytažený blatníky apod. už jen plzní tak krásný auto, jakým je sedma už v serii. I když známej má 728i, je celá černá, černý folie, páradní origo kola a vzadu čtyři laufy - včetně svodů origo remus. A nevypadá to vůbec špatně...
Hlavní je to nepřehánět a tahle stříbrná se mi už zdá dost přeplácaná.

Napsal: pát 23.01.2004 16:39
od Jawak
Já mám rád decentní tuning, Lukashova kára je f poho, (až na ty Lexus lampy, není nad červeno-bílý :) ) jenom mě by tam ještě chyběly fólie, holt každýho jinej názor, jako vždycky :wink:

Napsal: pát 23.01.2004 17:25
od vally
Neni tuning, jako tuning. Když si dá někdo na káru pořádný kola, nějaký ten decentní spojler ( žádný WRC ), dozadu pěkný vejfály ( tím nemyslím okapový roury a řev jak závoďák ), tak tomu říkám pěknej tuning.

Už ale nemusim, když někdo tahá z nízkejch obsahu mega výkony a pak takzvaný opticky tuning, neboli, jak jsem se dozvěděl na jednom tuning serveru = auto 40 - 50 koní, spojlery všude kam se podíváš - čím větší tím lepší, polepy ( nesmí chybět nike, tuning, remus a hlavně NO FEAR ), výfuk - roura jak od kamen a samozřejmě šílenej řev, velmi důležité jsou imitace všech možnej pikačovin. Málem bych zapomněl na nejdůležitější věc, tj. rádio - minimálně 1 000 watt, samozřejmě čím víc tím líp, výšky a středy nejsou důležitý - hlavně basy!!! Kdo po půhodině cesty vyleze z auta a nemá hlavu jako meloun neni prostě in!!!

Napsal: pát 23.01.2004 17:41
od darmon
vally píše:Neni tuning, jako tuning. Když si dá někdo na káru pořádný kola, nějaký ten decentní spojler ( žádný WRC ), dozadu pěkný vejfály ( tím nemyslím okapový roury a řev jak závoďák ), tak tomu říkám pěknej tuning.

Už ale nemusim, když někdo tahá z nízkejch obsahu mega výkony a pak takzvaný opticky tuning, neboli, jak jsem se dozvěděl na jednom tuning serveru = auto 40 - 50 koní, spojlery všude kam se podíváš - čím větší tím lepší, polepy ( nesmí chybět nike, tuning, remus a hlavně NO FEAR ), výfuk - roura jak od kamen a samozřejmě šílenej řev, velmi důležité jsou imitace všech možnej pikačovin. Málem bych zapomněl na nejdůležitější věc, tj. rádio - minimálně 1 000 watt, samozřejmě čím víc tím líp, výšky a středy nejsou důležitý - hlavně basy!!! Kdo po půhodině cesty vyleze z auta a nemá hlavu jako meloun neni prostě in!!!


ja mam rad funkcni tuning, proto zadny megasiroky kola, a plasty ale kobyly do motoru, lepsi brzdy a podvozek a tak. Ale tohle mne proste opticky zaujalo, jak bylo poznamenano autor je Koenig

Napsal: pát 23.01.2004 17:54
od adam
vally píše:Už ale nemusim, když někdo tahá z nízkejch obsahu mega výkony a pak takzvaný opticky tuning, neboli, jak jsem se dozvěděl na jednom tuning serveru = auto 40 - 50 koní, spojlery všude kam se podíváš - čím větší tím lepší, polepy ( nesmí chybět nike, tuning, remus a hlavně NO FEAR ), výfuk - roura jak od kamen a samozřejmě šílenej řev, velmi důležité jsou imitace všech možnej pikačovin. Málem bych zapomněl na nejdůležitější věc, tj. rádio - minimálně 1 000 watt, samozřejmě čím víc tím líp, výšky a středy nejsou důležitý - hlavně basy!!! Kdo po půhodině cesty vyleze z auta a nemá hlavu jako meloun neni prostě in!!!


Stejne jako tobe se mi libi "tuning" - vetsi kola + pekny vyfuk, ale ten zbytek trochu moc skatulkujes nemyslis? Nechci se hadat, ale kazde vytunene auto (vic nez jen kola + vyfuk) nemusi byt stromecek neco 45kW kara s tunou plastu extra... nebo stary vrak s radiem, 2 zesilovaci a 2x 30cm subwoofery. Me prijde ze trochu zapominas na auta (kterych u nas myslim neni moc), ktera jsou opravdu vypiplana (ne preplacana!). Tak treba - vypilovany motor s velkym vykonem, podvozek, brzdy, kriklava barva a velke vyfuky s velkym kravalem... ja vim ze to neni nejlepsi priklad, ale kazdy videl F&F. Proti tuningu jaky delaji v tomhle filmu fakt nic nemam a kdybych mel hodne cashu tak do toho sam jdu. A ted abych nebyl za blbce - je mi jasne, ze je to film tak mi prosim vas nerikejte jaka je realita. Nejsem z tech co se ridi tim co videli ve filmu (to bude mozna tim, ze se moc nedivam na tv).
Vim ze je to tvuj nazor a ten respektuji, ale neskatulkuj TUNING - neni tuning jako tuning - kdyz nekdo rika stromecku tuning tak to je spatne :(

(sorry ze jsem se trochu rozepsal :wink:

Napsal: pát 23.01.2004 19:35
od abdul
toz me se trebas na ni libi ty plasty dole na dverich, ale to vytazeni tech zadnich blatniku to mi prijde postaveny na hlavu... s trojkou at si dela kdo chce co chce, ale pro upravy sedmy je treba mit cit, alespon podle me... tohle mi prijde skaredy...

Napsal: pon 26.01.2004 01:17
od JFK
vally píše:Neni tuning, jako tuning. Když si dá někdo na káru pořádný kola, nějaký ten decentní spojler ( žádný WRC ), dozadu pěkný vejfály ( tím nemyslím okapový roury a řev jak závoďák ), tak tomu říkám pěknej tuning.

Už ale nemusim, když někdo tahá z nízkejch obsahu mega výkony a pak takzvaný opticky tuning, neboli, jak jsem se dozvěděl na jednom tuning serveru = auto 40 - 50 koní, spojlery všude kam se podíváš - čím větší tím lepší, polepy ( nesmí chybět nike, tuning, remus a hlavně NO FEAR ), výfuk - roura jak od kamen a samozřejmě šílenej řev, velmi důležité jsou imitace všech možnej pikačovin. Málem bych zapomněl na nejdůležitější věc, tj. rádio - minimálně 1 000 watt, samozřejmě čím víc tím líp, výšky a středy nejsou důležitý - hlavně basy!!! Kdo po půhodině cesty vyleze z auta a nemá hlavu jako meloun neni prostě in!!!


pěkně si odporuješ: říkáš že když si dá někdo na auto kola, spoiler, vejfál -tak to je podle tebe tuning (a proč to tam má dávat?, proč spoiler a výfuk, aby to jelo pomalejc?:))
A na druhou stranu neuznáváš zvyšování výkonu? I třeba z 1.2 litru, to je jedno:) na sprintech je nejlepší ve své kategorii a o to mu asi šlo.:)

Napsal: pon 26.01.2004 01:20
od JFK
adam píše:
vally píše:Už ale nemusim, když někdo tahá z nízkejch obsahu mega výkony a pak takzvaný opticky tuning, neboli, jak jsem se dozvěděl na jednom tuning serveru = auto 40 - 50 koní, spojlery všude kam se podíváš - čím větší tím lepší, polepy ( nesmí chybět nike, tuning, remus a hlavně NO FEAR ), výfuk - roura jak od kamen a samozřejmě šílenej řev, velmi důležité jsou imitace všech možnej pikačovin. Málem bych zapomněl na nejdůležitější věc, tj. rádio - minimálně 1 000 watt, samozřejmě čím víc tím líp, výšky a středy nejsou důležitý - hlavně basy!!! Kdo po půhodině cesty vyleze z auta a nemá hlavu jako meloun neni prostě in!!!


Stejne jako tobe se mi libi "tuning" - vetsi kola + pekny vyfuk, ale ten zbytek trochu moc skatulkujes nemyslis? Nechci se hadat, ale kazde vytunene auto (vic nez jen kola + vyfuk) nemusi byt stromecek neco 45kW kara s tunou plastu extra... nebo stary vrak s radiem, 2 zesilovaci a 2x 30cm subwoofery. Me prijde ze trochu zapominas na auta (kterych u nas myslim neni moc), ktera jsou opravdu vypiplana (ne preplacana!). Tak treba - vypilovany motor s velkym vykonem, podvozek, brzdy, kriklava barva a velke vyfuky s velkym kravalem... ja vim ze to neni nejlepsi priklad, ale kazdy videl F&F. Proti tuningu jaky delaji v tomhle filmu fakt nic nemam a kdybych mel hodne cashu tak do toho sam jdu. A ted abych nebyl za blbce - je mi jasne, ze je to film tak mi prosim vas nerikejte jaka je realita. Nejsem z tech co se ridi tim co videli ve filmu (to bude mozna tim, ze se moc nedivam na tv).
Vim ze je to tvuj nazor a ten respektuji, ale neskatulkuj TUNING - neni tuning jako tuning - kdyz nekdo rika stromecku tuning tak to je spatne :(

(sorry ze jsem se trochu rozepsal :wink:


Tuning ala F&F je tak trochu realita ale ne v Evropě, stačí mrknout na káry z Japonska.

Napsal: pon 26.01.2004 09:55
od adam
JFK píše:
adam píše:Stejne jako tobe se mi libi "tuning" - vetsi kola + pekny vyfuk, ale ten zbytek trochu moc skatulkujes nemyslis? Nechci se hadat, ale kazde vytunene auto (vic nez jen kola + vyfuk) nemusi byt stromecek neco 45kW kara s tunou plastu extra... nebo stary vrak s radiem, 2 zesilovaci a 2x 30cm subwoofery. Me prijde ze trochu zapominas na auta (kterych u nas myslim neni moc), ktera jsou opravdu vypiplana (ne preplacana!). Tak treba - vypilovany motor s velkym vykonem, podvozek, brzdy, kriklava barva a velke vyfuky s velkym kravalem... ja vim ze to neni nejlepsi priklad, ale kazdy videl F&F. Proti tuningu jaky delaji v tomhle filmu fakt nic nemam a kdybych mel hodne cashu tak do toho sam jdu. A ted abych nebyl za blbce - je mi jasne, ze je to film tak mi prosim vas nerikejte jaka je realita. Nejsem z tech co se ridi tim co videli ve filmu (to bude mozna tim, ze se moc nedivam na tv).
Vim ze je to tvuj nazor a ten respektuji, ale neskatulkuj TUNING - neni tuning jako tuning - kdyz nekdo rika stromecku tuning tak to je spatne :(

(sorry ze jsem se trochu rozepsal :wink:


Tuning ala F&F je tak trochu realita ale ne v Evropě, stačí mrknout na káry z Japonska.


Jasne, vim, jen jsem to psal aby nekdo nerypal ze jako u nas takove kary ne-e

Napsal: úte 27.01.2004 17:35
od vally
To Darmon: pořádnýma kolama jsem nemyslel mega-široký, prostě nejaký pěkný disky s odpovídajícím rozměrem a nízkoprofilový pneu. Lepší brzdy a podvozek - absolutní souhlas!

To Adam: ten příspěvek byl narážka na některý tuningáře, který z pěkných aut udělaji jezdící tuny plastu, máš pravdu, že jsou i pěkně udělaný auta, ale spíš převažuje první skupina. Je to přesně jak píšeš - není tuning jako tuning.

To JFK: nevím, proč bych si měl "pěkně odporovat". Když má někdo pěkný auto a dá si tam nějaký ten decentní spojler ( kterej mu mimochodem na rychlosti asi moc nepřidá :lol: ), pěknej vejfál, kterej nebude řvát přes tři bloky, ale bude mít decentní zvouček a nasadí nějaký pěkný kola, tak tím podpoří vzhled auta. Už ale nemusim tuny plastu, imitace, polepy atd. Co se výkonů týče nemám rád, když si někdo koupí 1,3 ( třeba kvůli pojistce ) a pak chce mít výkon jak 2,5 litr, a? si raději ušetří prachy za vačky, chipy, filtry atd. a koupí káru se silnějším motorem. To jestli si někdo staví speciál na sprint, je úplně o něčem jiném. Ale jestli je tvůj idol 1,2 - nejlepší ve své třídě s hromadou plastů, tak se asi nikdy neshodnem :lol:

Napsal: úte 27.01.2004 17:54
od darmon
vally píše:To Darmon: pořádnýma kolama jsem nemyslel mega-široký, prostě nejaký pěkný disky s odpovídajícím rozměrem a nízkoprofilový pneu. Lepší brzdy a podvozek - absolutní souhlas!

no jiste, a uz je to tady naprosto zbytecne tam cpat naky megavelky prumery a misto 16tek 18ky a proto se tam nic jinyho nez nejaky "okruhovy" nizkoprofily nevejdou a vypada to jak zeleznicni vagon. Co se tyce lepsiho podvozku a brzd, to u 99,999% zkonci nesmyslem typu snizeny pera a stavitelny tlumice (hehe koni urcite :)) a jinejma kotoucema :)

Napsal: úte 27.01.2004 18:23
od Fido
2 Vally: s těma 4 vejfukama je to OK a 7mě to sluší, ačkoliv podle těch vejfuků by člověk čekal alespoň V8 nebo spíš V12. No, zdání klame :-)

Napsal: úte 27.01.2004 19:15
od JFK
vally píše:To Darmon: pořádnýma kolama jsem nemyslel mega-široký, prostě nejaký pěkný disky s odpovídajícím rozměrem a nízkoprofilový pneu. Lepší brzdy a podvozek - absolutní souhlas!

To Adam: ten příspěvek byl narážka na některý tuningáře, který z pěkných aut udělaji jezdící tuny plastu, máš pravdu, že jsou i pěkně udělaný auta, ale spíš převažuje první skupina. Je to přesně jak píšeš - není tuning jako tuning.

To JFK: nevím, proč bych si měl "pěkně odporovat". Když má někdo pěkný auto a dá si tam nějaký ten decentní spojler ( kterej mu mimochodem na rychlosti asi moc nepřidá :lol: ), pěknej vejfál, kterej nebude řvát přes tři bloky, ale bude mít decentní zvouček a nasadí nějaký pěkný kola, tak tím podpoří vzhled auta. Už ale nemusim tuny plastu, imitace, polepy atd. Co se výkonů týče nemám rád, když si někdo koupí 1,3 ( třeba kvůli pojistce ) a pak chce mít výkon jak 2,5 litr, a? si raději ušetří prachy za vačky, chipy, filtry atd. a koupí káru se silnějším motorem. To jestli si někdo staví speciál na sprint, je úplně o něčem jiném. Ale jestli je tvůj idol 1,2 - nejlepší ve své třídě s hromadou plastů, tak se asi nikdy neshodnem :lol:

me se u tebe hrozne libi ten pojem hromada plastů, to mluviš o seriovem aute, ktere ma hromadu plastu taky + listy apod???:)
Tvuj decentni spoiler muze take znamenat serii, jde o to, co cim mas namysli, protoze si pod tim kazdy muze predstavit neco uplne jineho. Jak pises o tom, ze kdyz ma nekdo pekne auto (co to znamena?:) je good si tam dat ten "decentni" spoiler (takze aby neslo vlastne poznat, ze tam je jiny nez serie?:), peknej vejfal (k cemu peknej, kdyz je pod autem a k cemu vlastne vejfal, kdyz nesahnes na motor:):) a decentni kola (to je nejaka znacka ty decentni?:). Tak efekt je nulovy. Pojede to pomaleji (spoiler, nevyladeny vyfuk, a tezká kola -i kdyz budou vlastne decentni, takze skoro stejna, takze kola jsou ok:):):):) Jde o to co si pod tema pojmama kdo predstavuje. A jestli suplovat vyrobce aut tim, ze si vlastne predelavas karu jakoby na novejsi face-lift, tak to jo, ale otazka je, jestli je to to prave. Pro me je idealni kompromis mezi vyssim vykonem, designem a funkcnosti a nebo uplny brutal: jenom vykon, vaha, jizdni vlastnosti...:) Ale nejake ty decentni pikacoviny, to je lepsi koupit rovnou auto s vybavou, nebo?:)))) Ale kazdy ma na to uplne jiny nazor a o tom to je, ze neni kara, ktera by se libila vsem...

Napsal: úte 27.01.2004 19:21
od abdul
darmon píše:
vally píše:To Darmon: pořádnýma kolama jsem nemyslel mega-široký, prostě nejaký pěkný disky s odpovídajícím rozměrem a nízkoprofilový pneu. Lepší brzdy a podvozek - absolutní souhlas!

no jiste, a uz je to tady naprosto zbytecne tam cpat naky megavelky prumery a misto 16tek 18ky a proto se tam nic jinyho nez nejaky "okruhovy" nizkoprofily nevejdou a vypada to jak zeleznicni vagon. Co se tyce lepsiho podvozku a brzd, to u 99,999% zkonci nesmyslem typu snizeny pera a stavitelny tlumice (hehe koni urcite :)) a jinejma kotoucema :)


vzhled typu "zelznicni vagon" me dostal..:) starousi nepis tu tak hanlive o stelovatelnych tlumicich koni a jinyk kotoucich nebo se bpytlik urazi:)

Napsal: úte 27.01.2004 19:23
od abdul
darmon píše:
vally píše:To Darmon: pořádnýma kolama jsem nemyslel mega-široký, prostě nejaký pěkný disky s odpovídajícím rozměrem a nízkoprofilový pneu. Lepší brzdy a podvozek - absolutní souhlas!

Co se tyce lepsiho podvozku a brzd, to u 99,999% zkonci nesmyslem typu snizeny pera a stavitelny tlumice (hehe koni urcite :)) a jinejma kotoucema :)


P.S. kolega by mel mit na prodej prave jednu "nesmyslnou" sadu
"nesmyslne" snizenych pruzin od HR na e46... tak kdyby mel nekdo zajem:)

Napsal: úte 27.01.2004 23:53
od darmon
abdul píše:
vzhled typu "zelznicni vagon" me dostal..:) starousi nepis tu tak hanlive o stelovatelnych tlumicich koni a jinyk kotoucich nebo se bpytlik urazi:)

ale je to tak, ja za sebou mam proste jinou skolu, trochu jinejch lidi, kterejm jde o to dosahnout z auta na silnici maximum a to nejde tak ze na nej budes cpat veci co ti budou naobtiz :D a vim ze stelovatelny tlumice ti dokazou akorat to ze se kastle na samonosnym podvozku nebude tolik hejbat ale bez vymen minimalne tehlic a stabilizatoru nikam dal nepujdes a ty vicepistovy brzdy taky nejsou jen tak pro srandu :)

Napsal: stř 28.01.2004 18:36
od vally
To JFK: OK zkusim to vysvětlit víc polopaticky - :D :D :D

hromada plastu = spojler na kufru velikosti lavičky a větší, polepy, stromečky a imitace chrom. víčka nádrže atd. ( nemyslím tim plastové nárazníky, ochrané lišty na dveřích atd. )

decentní spojler = spojler, jehož velikost je úměrná velikosti a charakteru vozu. Např. na Subaru impreza WRX bude větší - třeba styl WRC, naopak na BMW 3 bude menší a třeba na pětku bych asi nedával žádný.

pěknej vejfál = máš pravdu, že velká část výfuku není vidět, ale jeho zakončení většinou ano a když třeba na M5 E39 koukaji vzadu čtyři laufy, vypadá to velmi pěkně. O tom, že výfuk nemůže být laděný jsem nic nepsal - pozor neplést s úpravami šroubovákem a výsledným nesnesitelným řevem.

slovo decentní = nepříliš výrazný - ono nikdy méně bývá více. Mimochodem jsem ho použil pouze u velikosti spojlerů a zvuku výfuku.

Pro názornost - vrchol toho jak může vypadat auto, je pro mě seriové BMW M5 E-39. Pěkný kola, laufy a spojler tak "decentní", že to snad ani neni spojler, spíš jen taková hranka na kufru.
- vrchol toho jak by auto nemělo vypadat - BMW 316i, na kufru spojler ze Subaru WRC, na okně nápis NO FEAR a výfuk velikosti malé popelnice s neuvěřitelným zvukem startujícího raketoplánu.

Tím nechci nikoho urážet je to věc mého osobního a subjektivního vkusu.

Jak to napsal JFK, " každej na to má úplně jiný názor a o tom to je " !!!

Napsal: stř 28.01.2004 20:03
od abdul
darmon píše:
abdul píše:
vzhled typu "zelznicni vagon" me dostal..:) starousi nepis tu tak hanlive o stelovatelnych tlumicich koni a jinyk kotoucich nebo se bpytlik urazi:)

ale je to tak, ja za sebou mam proste jinou skolu, trochu jinejch lidi, kterejm jde o to dosahnout z auta na silnici maximum a to nejde tak ze na nej budes cpat veci co ti budou naobtiz :D a vim ze stelovatelny tlumice ti dokazou akorat to ze se kastle na samonosnym podvozku nebude tolik hejbat ale bez vymen minimalne tehlic a stabilizatoru nikam dal nepujdes a ty vicepistovy brzdy taky nejsou jen tak pro srandu :)


me to je jasny doktore:) ono je to potom ale financne narocnejsi sranda... :)

Napsal: stř 28.01.2004 21:01
od Salo
Podle mě at se podíváš do jakýhokoliv časáku a na net tak soutěže o tuningu sou o plastech,kolech a super barvě a třeba i doladěnym interieru už si někdy viděl výtěze soutěže kterej přijel rovnou z továrny se základem na autě?Já ještě nikdy a mám na autě sportovní podvozek i tlumiče a myslim,že prujezd zatáček je fak o něčem jinym než bez toho a čirý blinkry mám taky a suo určitě hezčí než ten oranžovej na 500 m viditelnej plast.