Stránka 3 z 3
Napsal: sob 13.03.2004 18:09
od Martinéz
No je fakt, ze kdyz mi nejdriv volali, tak prej tlumice za 5,2k jeden. To me trochu rozhazelo a druhej den volam, ze ty samy sachsy jim tam prinesu za 3,2k. On rikal, ze uz sou na aute a ze delaj geosku..no a nakonec se radsi umoudrili a sly tam za 3,8k. Tech 30byla ofiko cena, trochu se to pak snizilo
..ze to tahne mi rikali hnedka a ze by museli zkouset menit XY dalsich veci a ze by to nebyla mala investice taky. No projel sem to a moc se mi to nelibilo, ale nalital sem tak 100km a celkem si to sedlo, volant ma uz jen mirnou tendenci se stacet pri dlouhym brzdeni bez drzeni...
to RuDoSh...no byla to takova mensi prazska kalamita-proste to dost klouzalo..byl sem prasit na parkaci a cestou zpet za mnou jel kamos a ja krypl nevyblblej sem na trojku parkrat proslapl plyn abych si jako rozhodil prdel. No a bylo to pak mirne z kopecka a ta prdel me jaksi z prava zacala predjizdet..v tu chvili uz sem vedel, kam zamirim...

Podelal sem to a moje svedomi se v tom topi doted...
Napsal: sob 13.03.2004 19:03
od bpytlik
Toz to ja chvilku skoda 120L po dedovi (totalka, kdyz mi mamlas s vectrou nedal prednost), fileta od taty, pak 320i od taty (nez to rozbil-totalka), moje 735i nez mi ji ukradli a rozbili (totalka), 735iA nerozbite prodano:), no a ted uz dva roky 525tds,takze se chysta zmena

Napsal: sob 13.03.2004 19:08
od RedBaron
1. Trabant 601 (na lítání na koupačky o prázdninách před vojnou)
2. Opel Monza 3.0 1983 (moc jsem si nezalítal, spálili jsme spojku a šel jsem na vojnu, během vojny jsem ji prodal, zvláštní kupé, sametově jdoucí R6 (kam se hrabe BMW) a po sklopení sedaček se 2 lidi pohodlně vyspali)
3. BMW 635CSi 1981 (Žralok, vždycky jsem ho chtěl, ale v běžném provozu trpí a zimu nesnáší absolutně. Než bych ho nechal shnít a prožrat, radši jsem koupil E34, šestka je na vyvonění u karosáře a lakýry a bude na prodej)
4. BMW 540iA 93 (E34 snad vůbec nestárne, jezdí líp jak většina nových aut co tu jezdí kolem nás, navíc ta exkluzívní motorizace, to je mňaminka. Je to spousta auta za minimum peněz)
Napsal: ned 14.03.2004 10:23
od beemwex
ŠKODA 100
ŠKODA 120
AUDI 80
LADA 2105
FORD ESCORT 1,3 4 kvalt
FORD ESCORT 1,3 5 kvalt
CITROEN BX 1.6
MAZDA 323F 1.8
FELICIE 1,3
BMW E 36 1.6
FORD SIERRA 2.9 4X4
DODAVKY:FIAT
PEUGEOT J5
FORD TRANZIT
Napsal: ned 14.03.2004 16:38
od Fido
1. Dacia 1310 (zděděný rodinný vůz, bohužel stav těsně před rozpadnutím, měl jsem jí asi měsíc, ještě jsem jí stihl prodat

)
2. Škoda 120L (na tý jsem se naučil hodně a dodnes zastávám názor, že kdo umí jezdit se schade, umí jezdit se vším)
3. BMW 320i E30 (údiv na "samozřejmostmi" typu check control, el. zrcátka, dvoupolohovej šíbr a tak. Začíná moje BMW závislost)
4. BMW 325iXA (jiná dimenze E30, ve spojení s automatem a plnou náloží to byl fakt požitek, zvláš? v zimě

. Závislost se prohlubuje.
5. BMW 635CSiA (splněný sen, opět jiná dimenze svezení, pro mě ideální kombinace "sportovního" auta a pohodlný limuzíny, totální závislost)
Všechno za svý, rumunskej mercedes nepočítám.
Napsal: ned 14.03.2004 19:33
od sumo
Fiat 125p 1,6, Fiat 128 1,1, Ford taunus 1,6, Ford escort 1,6D, Lancia prisma 1,9TD, Ford siera 2,3D, Peugeot 305 1,9D, Peugeot 309 1,9D, Audi 80 1,8i, Bmw 320 E 36. A k tomu auto rodičů Bmw 524TD E 34 a bráchy 525i E 34. Mimo Bmw mi většina aut vydržela tak půl roku a poslal sem je dál. S 524TD sem najezdil asi 250 000Km a furt šlapalo jak hodinky, teď místo toho Peugeot 406 2,0 SDTD a nedá se srovnat, zlaté BMW!!!
Napsal: ned 14.03.2004 23:00
od Pavel
sumo píše:Fiat 125p 1,6, Fiat 128 1,1, Ford taunus 1,6, Ford escort 1,6D, Lancia prisma 1,9TD, Ford siera 2,3D, Peugeot 305 1,9D, Peugeot 309 1,9D, Audi 80 1,8i, Bmw 320 E 36. A k tomu auto rodičů Bmw 524TD E 34 a bráchy 525i E 34. Mimo Bmw mi většina aut vydržela tak půl roku a poslal sem je dál. S 524TD sem najezdil asi 250 000Km a furt šlapalo jak hodinky, teď místo toho Peugeot 406 2,0 SDTD a nedá se srovnat, zlaté BMW!!!
Ještě jsi tam zapoměl napsat škoda 120 (šeďa)...
