Stránka 3 z 5
Napsal: úte 25.09.2007 23:17
od Bombarder
Boriss23 píše:Bombarder píše:Boriss23 píše:[quote="Bombarder"][quote="Boriss23"]podle grafu vidim ze je tocak posazen nizko..ale nejvetsi vykon ve 4500otacek....
Cituji: "Benzinove turbo uz taha od 1800otacek...nechtej me rozesmat
Prostě tě to zajebe do sedaček a uvolní až bude 323i někde v povzdálí.
Jízda vypadá asi tak, že zařadíte rychlost, sešlápnete plynový pedál a skutečně si užíváte zátah motoru od nejnižších otáček. Je potřeba si chvíli zvykat na záludný spojkový pedál, ale dva, tři dny za volantem vše spraví. Přeplňovaný čtyřválec krásně táhne kolem 2500 otáček a síla narůstá postupně dál. Ručička otáčkoměru mine 3000 otáček a motor přidává na síle. Jste na 3500 otáčkách a začínáte cítit velkou sílu. Tomu však nepředchází žádné nakopnutí, škubnutí ani pískání turbodmychadla.
Trochu citace kde rikaji ze zatah je nejsilnejsim od 3500ot
3500 nebo 4500 to je v podstatě jedno, že?

Nebudem tu řešit hovadiny, každý kdo jel s autem s turbínou ví, že zátah jde cítit už od daleko nižších otáček než uvádíš. Nepleteš si to s normálním autmosférickým motorem?[/quote]
Ja ti nerikam nic takoveho...jen jsem napsal ze netaha hned od spoda...a nejvetsi silu ma nekde od 35OOtisisc otacek.[/quote]
No to bych zrovna netvrdil, do tolika netočí ani proudové motory..

Napsal: úte 25.09.2007 23:23
od Boriss23
ty vole....tak 3500ot za minutu...ano?
Napsal: úte 25.09.2007 23:29
od Boriss23
3nge píše:Boriss23 píše:a turba se rozdeluji pro naftu a benzin.....
to me rekni jak , rad se poucim o rozdilnosti techto systemu, diky
turbodieselových motorů:
- teplota dmychadlové skříně: 800 - 850°C
- teplota vzduchu v kompresorové části: 90°C - 130°C
- provozní otáčky svazku: 120 - 135 000 ot./ min.
turbobenzínových motorů:
- teplota dmychadlové skříně: 850 - 950°C
- teplota vzduchu v kompresorové části: 110°C - 150°C
- provozní otáčky svazku: 160 - 180 000 ot./ min., u soutěžních speciálů až 210 000 ot./ min.
Benzinove turbo funguje ve vyssich otackach a teplotach nez DIESLOVE TURBO
Napsal: úte 25.09.2007 23:43
od Bombarder
Boriss23 píše:ty vole....tak 3500ot za minutu...ano?
Ne ne, do 35OOot..
Napsal: úte 25.09.2007 23:48
od Player1
S oktávkou jsem měl tu "čest" asi před 3 dny. Pocit z motoru jsem měl celkem dobrej. Turbo pěkně táhlo od spodu, ale motor se nenechal moc točit, na to že je to benzín. Ani nemá smysl ho točit někam na 5k. Největší sílu má právě kolem 3k. (jako ten můj traktůrek). Zvuk hnusnej...

Dál jsem si nemohl zvyknout na ten divnej posaz za volantem...palubka jaksi divně dole a daleko. Ve výbavě měla malej koženej paket...ale ta kůže byla odporná (jak psal Castro). Byla to spíš jakási divná kožená guma

Řazení hrůza...dlouhý a tvrdý dráhy a z té kulisy jsem měl pocit, že tam snad nejsou žádný pružiny...
Podvozek taky škoda mluvit...oproti BMW. Nalítl jsem s tím trochu rychlej do zatáčky a moc dobrej pocit jsem z toho neměl. Dál se mi nelíbí, že jde cítit motor v řízení...prostě předokolka.
Ujel jsem s tím autem asi 100km a spotřebu jsem měl při první půlce trati, když jsem tomu dával naplno, 10.3 a na druhé půlce, kdy jsem jel pěkně v klídečku- 7.1. Takže spotřeba je podle mě pěkná. Auto mělo najeto 90tkm, rok 04, výbava Rider, parádní stav. Celkovej pocit: Nic moc...když si představím třeba e39 za tuhle cenu (300k)
Napsal: úte 25.09.2007 23:51
od Bombarder
Player1 píše:S oktávkou jsem měl tu "čest" asi před 3 dny. Pocit z motoru jsem měl celkem dobrej. Turbo pěkně táhlo od spodu, ale motor se nenechal moc točit, na to že je to benzín. Ani nemá smysl ho točit někam na 5k. Největší sílu má právě kolem 3k. (jako ten můj traktůrek). Zvuk hnusnej...

Dál jsem si nemohl zvyknout na ten divnej posaz za volantem...palubka jaksi divně dole a daleko. Ve výbavě měla malej koženej paket...ale ta kůže byla odporná (jak psal Castro). Byla to spíš jakási divná kožená guma

Řazení hrůza...dlouhý a tvrdý dráhy a z té kulisy jsem měl pocit, že tam snad nejsou žádný pružiny...
Podvozek taky škoda mluvit...oproti BMW. Nalítl jsem s tím trochu rychlej do zatáčky a moc dobrej pocit jsem z toho neměl. Dál se mi nelíbí, že jde cítit motor v řízení...prostě předokolka.
Ujel jsem s tím autem asi 100km a spotřebu jsem měl při první půlce trati, když jsem tomu dával naplno, 10.3 a na druhé půlce, kdy jsem jel pěkně v klídečku- 7.1. Takže spotřeba je podle mě pěkná. Auto mělo najeto 90tkm, rok 04, výbava Rider, parádní stav. Celkovej pocit: Nic moc...když si představím třeba e39 za tuhle cenu (300k)
Tomu říkám objektivní názor nezaujatého člověka

Napsal: úte 25.09.2007 23:53
od Player1
Napsal: stř 26.09.2007 07:30
od bmwfil
Player1 píše::lol: od člověka, kterej dokáže ve fábii prohnat Mko před sebou to fakt sedí

No co, jsem Mko předjel na kole!!!!!

(na červené na semaforu)

Napsal: stř 26.09.2007 07:46
od tosy
Player1 píše:ale motor se nenechal moc točit, na to že je to benzín. Ani nemá smysl ho točit někam na 5k?
?
http://www.autorevue.cz/images/2437/999 ... 999999.jpg
Napsal: stř 26.09.2007 09:33
od JIP
Jak je vidět, tak od 4700ot. stejně začíná klesat krouťák a výkon už je taky na maximu...
...vlastně 5 kobyl před maximem...ehm..
Napsal: stř 26.09.2007 09:54
od Player1
tosy píše:http://www.autorevue.cz/images/2437/999999999999999999.jpg
Papírově to vypadá pěkně, ale měl jsem z toho takovej pocit, že to stojí za hovno

A ten zvuk...

Napsal: stř 26.09.2007 18:29
od calif
klanuk píše:calif píše:tosy píše:[quote="bmwfil"]Pro tenhle motor je spíš soupeř 320i (110kw)
No 320 souper moc neni .-) Prave pokukuju porad po 323i a bojim abych nebyl pomalejsi nez ted v 1,8 T. Neni tu nekdo s 323 z ČB?
myslím že se bojíš zbytečně, mam 325i to ma o neco vic koni nez 323i ale zas jinde krouták a je treba vic točit, stovku ma papirove za 8 vterin, zjisti si kolik to dela s tim 1,8t v ruznych autech.
ale pokud se tu pise ze by jim byl spis konkurent 320i tak s 323i je das stopro, 320i prášim na letisti už na dvojku

)))
jinak sem z Pacovska na pelrhimovsku.[/quote
tak co byl si o vikendu v kameni na letisti?

nebyl? pročpak?? co to tam nekdo koupil tak tam skoro nejezdim.
Napsal: čtv 27.09.2007 10:14
od dali_b
Takže jako bývalý majitel 1.8T, bych k tomu napsal asi toto:Auto s cca 180-190k (chipoval už původní majitel, takže neznám přesný číslo) a váhou 1200kg smázlo na sprintu vše až po 328i. S 330i e46 jelo rovinu. Výkony v přímce byly velmi slušný, ale projev motoru byl díky plochýmu krouťáku v celým spektru otáček dost nudnej a nezáživnej i když o poznání silnější než v současný 325i. Projev turboefektu až tak nezáleží na křivce momentu, ale když jedete ustálenou rychlostí, tak turbu po sešlápnutí plynu prostě chvíli trvá než natlakuje a je jedno jestli točíte 2 nebo 3,5 rpm. No a když se nadechne, tak to opravdu zatlačí téměř v jakýchkoliv otáčkách. Dlouhodobá spotřeba mi vycházela okolo 9,5l/100km, s 325i mám spotřebu o cca 1l vyšší.
Prodal jsem to a stal se antifans VW group, protože se mi nelíbilo plno jiných věcí, ale motor považuji za velmi povedený. Jak podávanými výkony tak spotřebou.
Napsal: čtv 27.09.2007 14:14
od petr327
souhlasím s dali_b
a přikládam odkaz na video Golfa 4 GTi s motorem 1,8T mého kámoše na naší cestě do brna (jeli sme ve třech) na jarní Renocar + video na okruhu.
http://www.hermel.cz/golf
PS: motor je po brutal upravě softwaru řídící jednotky.....
Napsal: čtv 27.09.2007 20:21
od tosy
dali_b píše:Takže jako bývalý majitel 1.8T, bych k tomu napsal asi toto:Auto s cca 180-190k (chipoval už původní majitel, takže neznám přesný číslo) a váhou 1200kg smázlo na sprintu vše až po 328i. S 330i e46 jelo rovinu. Výkony v přímce byly velmi slušný, ale projev motoru byl díky plochýmu krouťáku v celým spektru otáček dost nudnej a nezáživnej i když o poznání silnější než v současný 325i. Projev turboefektu až tak nezáleží na křivce momentu, ale když jedete ustálenou rychlostí, tak turbu po sešlápnutí plynu prostě chvíli trvá než natlakuje a je jedno jestli točíte 2 nebo 3,5 rpm. No a když se nadechne, tak to opravdu zatlačí téměř v jakýchkoliv otáčkách. Dlouhodobá spotřeba mi vycházela okolo 9,5l/100km, s 325i mám spotřebu o cca 1l vyšší.
Prodal jsem to a stal se antifans VW group, protože se mi nelíbilo plno jiných věcí, ale motor považuji za velmi povedený. Jak podávanými výkony tak spotřebou.
Tak koukam, diskuze uz ulitava nekam jinam:), 1,8T ochipovana na 190PS. Myslel jsem porovnani tech 2 motoru v serii, ale i tak diky za nezaujaty:) prispevek, moc jich nebylo..
Napsal: pát 28.09.2007 00:17
od JanK
me hlavne prijde,už z toho videa golf gti,že těm koncernovejm autum pekne promeřujou tachometry...co myslite???
Napsal: pon 01.10.2007 09:35
od Toydolls
Mel sem moznost jet na 400m se svym proti Octavii 1,8T a da se (jede pekne "mrska"), jak to ma upraveny nemate sanci.
Vemte to tak - prumerne BMW 320i,323i ci 325i to dela tak 15,5-16,5s (lepsi casy) a Octa 1.8T je totez.
Napsal: pon 01.10.2007 12:48
od vavrekj
ja som mal moznost pred par tyzdnami ist sprint v mojej upravenej E46 325i s novou OCTAVIU RS (2.0 TFSI 147kW ) a nechal som ho o cca 2 dlzky auta , vysledny cas v cieli 14.88s
Napsal: pon 01.10.2007 13:51
od Kadlik
vavrekj píše:ja som mal moznost pred par tyzdnami ist sprint v mojej upravenej E46 325i s novou OCTAVIU RS (2.0 TFSI 147kW ) a nechal som ho o cca 2 dlzky auta , vysledny cas v cieli 14.88s
Nechal si ho znamená, že si ho předjel nebo on tebe?
Napsal: pon 01.10.2007 16:03
od vavrekj
to znamena ze som ho nechal za sebou, takze som vyhral