Stránka 3 z 4
Napsal: stř 15.10.2008 11:01
od Petullinka
ta "harmonika" od váhy je ok, už jse jí měla venku...
bohužel nikoho s 316kou tu kolem sebe nemám abych to vyzkoušela, taky už mě to napadlo..
Napsal: stř 15.10.2008 11:39
od CZAirwolf
Petullinka píše:ta "harmonika" od váhy je ok, už jse jí měla venku...
bohužel nikoho s 316kou tu kolem sebe nemám abych to vyzkoušela, taky už mě to napadlo..
Nekoho ti tu sezenem

Jinak, vahu vzduchu by ti nekdo na test pujcit mohl snaz, nez tu lambdu
Napsal: stř 15.10.2008 11:40
od Francis
Diagnostika špatnou lambud odhalí, když diagnostik bude umět číst údaje.
Napsal: stř 15.10.2008 12:03
od Oldman
Francis píše:Diagnostika špatnou lambud odhalí, když diagnostik bude umět číst údaje.
Špatnou lambdu poznáš i podle těžce černě zanesených svíček.Podle kolísání otáček může být špatné čidlo teploty motoru pro RJ.
Napsal: stř 15.10.2008 13:09
od Petullinka
Oldman píše:Francis píše:Diagnostika špatnou lambud odhalí, když diagnostik bude umět číst údaje.
Špatnou lambdu poznáš i podle těžce černě zanesených svíček.Podle kolísání otáček může být špatné čidlo teploty motoru pro RJ.
myslíš čidlo teploty chladící kapaliny ? jiný totiž nemůžu najít (na webu) (jen abych měla představu o ceně)
Napsal: stř 15.10.2008 13:11
od Francis
Čidla teploty budou dvě, jedno pro ECU motoru a druhé pro palubní teploměr.
Napsal: stř 15.10.2008 13:18
od Petullinka
hm a kdyby to čistě náhodou byla ta váha, kde ji sehnat nejelvněji? 25000 se mi za ni fakt dávat nechce (vzhledem k ceně auta) z jinýho modelu tam asi nejde dát co (třeba 318?? ... vim blbá otázka ale co kdyby

)
Napsal: stř 15.10.2008 13:30
od michal09
Petullinka píše:hm a kdyby to čistě náhodou byla ta váha, kde ji sehnat nejelvněji? 25000 se mi za ni fakt dávat nechce (vzhledem k ceně auta) z jinýho modelu tam asi nejde dát co (třeba 318?? ... vim blbá otázka ale co kdyby

)
Prosimtě...

Váhu seženeš mnohem, mnohem levněji a když už né novou, tak použitou ale pěknou a plně funkční... Myslím že váha na M43ku neni nesehnatelné zboží... Stačí víc hledat. Třeba Dentista má všechno
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=45133 , rád poradí a je s ním výborná domluva
Jinak co se těch čidel týče (stojí pár stovek), tak krásně popsal výměnu Hanzlík.... Bohužel je to moc veliký aby se to sem vešlo, jestli chceš, můžu Ti to poslat mailem...
Napsal: stř 15.10.2008 13:31
od surfis
Francis píše:Čidla teploty budou dvě, jedno pro ECU motoru a druhé pro palubní teploměr.
Nevím přesně od kdy se dávalo, ale já mám jedno čidlo dvojité...

Napsal: čtv 16.10.2008 11:13
od Petullinka
tak už mám po diagnostice (a víměně světel a AE) a už vim v čem je problém.. je to ta Lambda sonda.. takže ji mažu objednat.. jen technickej dotaz, stačí od Boshe za 1900? je to myslim universální typ.. dík
Napsal: čtv 16.10.2008 13:57
od michal09
Petullinka píše:tak už mám po diagnostice (a víměně světel a AE) a už vim v čem je problém.. je to ta Lambda sonda.. takže ji mažu objednat.. jen technickej dotaz, stačí od Boshe za 1900? je to myslim universální typ.. dík
No univerzální typ bych nedával, do tvýho motoru by měl patřit typ SEB124 nebo SEB368, důležitý je jakou dýlku potřebuješ, nemůže být moc krátká a ani né moc dlouhá, chtělo by to jí přímo na autě změřit... Viz...
http://www.lucaselectrical.co.uk/catalo ... 2_Full.pdf
na str. 19 máš jakou labdu potřebuješ a str. 61 a 74 máš konkrétní info o těch dvou typech (SEB124 a 368)... Ono si nemysli, neni lambda jako lambda, hodně se lišej a je jich stovky typů a druhů...

Napsal: čtv 16.10.2008 15:46
od Francis
Objednával jsem teď dvě lambdy z USA a vyšly na polovinu proti cenám v BMW. Takže akce 2 za cenu 1

Napsal: čtv 16.10.2008 15:50
od Petullinka
asi jsme si nerozuměli, nechci tam dávat nějkou uni co můžeš strčit do více aut či motorů.. prostě tu levnější co jsem našla v nabídce na svoje auto.. /nehledě na to že už 4 mechanici nezávisle na sobě řekli že pokud by to měnili tak by tam dali tuhle resp. mluvili o týhle ceně../
mám na mysli tuhle tu
http://www.maximizeronline.com/?action= ... 0258986503
Napsal: čtv 16.10.2008 18:59
od Francis
Přijde mi to podezřele levné, vypadá to spíš na nějkou universální. Který rok výroby je tvůj Compact? Motor 1,6 nebo 1,9?
Napsal: pát 17.10.2008 00:58
od Petullinka
1,6 r.94, 102k.. no v tom meteoru nic nepíšou že by to bylo uni nebo ne, ale v kelly je za tuhle cenu univerzální..
Jak velkej nebo podstatnej rozdíl v tom podle vás je? kdyby to na to auto nebylo tak to přece nenabízej ne?
Napsal: pát 17.10.2008 07:16
od michal09
Petullinka píše:1,6 r.94, 102k.. no v tom meteoru nic nepíšou že by to bylo uni nebo ne, ale v kelly je za tuhle cenu univerzální..
Jak velkej nebo podstatnej rozdíl v tom podle vás je? kdyby to na to auto nebylo tak to přece nenabízej ne?
Je fakt že ta cenovka je nějaká nízká na to že je to Boschka... Jako podle odkazu vypadá úplně stějně jako ta, co tam mám já (na motoru M43B18), ale je mi divný že tam neuvádějí žádný informace a parametry o tý lambdě... A jak říkám, nezapoměň si zjistit jakou délku potřebuješ, ono je rozdíl 20 nebo 50cm....
Kdyby to na to auto nebylo, tak to přece nenabízej? Klidně nabízej, neřikám že všichni a všude a občas v tom mají trošku bordel v těhle složitějších věcech...
Napsal: pát 17.10.2008 09:43
od Francis
Compact 316i M43 1,6 roku 1994 má mít lambdu s kabelem délky 570mm, orig. BMW číslo 11 78 1 734 393, Bosch číslo 13231.
Universální lambda nemá potřebný regulační rozsah a nefunguje tak jak by měla.
Originální u BMW stojí 4647 Kč, takže tvoje replikářská nabídka je na 99% universál. Nekupuj to. Za tu správnou budou chtít kolem 4000 Kč, ale vyplatí se to na spotřebě.
Na ebay.com ji mají kolem 80€ i s poštovným, což je na naše těsně pod dva tísíce korun. Kupoval jsem tam dvě lambdy na svůj 323ti a mám dvě za cenu jedné
Máš-li zítra čas, připoj se k
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=56083
Napsal: pát 17.10.2008 09:50
od Francis
michal09 píše:Petullinka píše:... kdyby to na to auto nebylo tak to přece nenabízej ne?
... Klidně nabízej, neřikám že všichni a všude a občas v tom mají trošku bordel v těhle složitějších věcech...
Nemají v tom bordel, je to kšeft. Koupíš levnou uni-sondu, kvůli užšímu a nevhodnému regulačnímu pásmu brzy přestane fungovat a přijdeš pro další, přijdeš víckrát místo jednou. Vydělají víc na několika "aušusech" než na jedné dražší a té správné sondě. Lidi budou chodit tam, protože je to levnější. A to se vyplatí!
Je to stejné jako s podvozkovýni díly Starline vs. Moog nebo Lemförder.
Koupil jsem si v aci.cz plastové přední podběhy. Byly za půlku proti originálům, ale byly bez pryžové lišty na vnější hraně. Originál lišta je přibalena k originál plastovým podběhům, ale samostatně stojí jako replikovaný podběh. Až lištu dokoupím, budu na stejné ceně jako s originálním podběhem, ale mám nepasující dodělávaný šmejd.
Napsal: čtv 30.10.2008 17:30
od Petullinka
tak lambda vyměněna..
pokud to zase neni jen placebo tak bych řekla že je to trochu živější.. ALE, za strudena stejně pořád kolísají otáčky a auto chcípá... a řekla bych že ta spotřeba taky nebude menší (tankovala jsem 20l a zatim najela 105km, ale podle polohy ručičky jestli najedu ještě 50 tak to bude moc), takže jsem pořád tam kde jsem byla... já už fakt nevim..

Napsal: pát 31.10.2008 14:28
od calif
prodej to kup sestivalec s poradnym vykonem, spotrebou na tom budes stejne a pocitove a zazitkove uplne nekde jinde. 1,6 nema do bmw vyznam,žere to taky jak protrzeny a vykon nikde.......