Stránka 3 z 4

Napsal: sob 05.09.2009 12:48
od Don
2k mesice neni moc a jeste podalnici na to aby jsi musel volit naftu. kdo chce jezdit na spotrebu at si koupi zeleny domecek tdi

Napsal: sob 05.09.2009 16:22
od MrDeath
No já už mám rozhodnuto, že jdu do benzínu, akorát to bude E46 325i rok 2005. Teď se nějak rozumně zbavit ještě starýho auta a můžu jít do toho. Blbý je, že těch benzínů se prodává strašně málo...

Napsal: sob 05.09.2009 19:20
od jettix
Don píše:2k mesice neni moc a jeste podalnici na to aby jsi musel volit naftu. kdo chce jezdit na spotrebu at si koupi zeleny domecek tdi

tj jak do dubu fakt :D ,ME SPOTREBA NEZAJIMA,ale potrebuju k tomu diesel,tece mi to doma z kohoutku,tak to si mam koupi i tak benzina a platit palivo?

Napsal: ned 06.09.2009 17:14
od milonovo
V tom případě nechápu na co se ptáš?Nicméně dávej velkej pozor odkud a co tam leješ,ono to není o tom,že by to byla samo o sobě mrdka,tyhle díly zkrátka podléhají opotřebení,kvalita nafty u nás všobecně tomu neprospívá a pokud tam naleješ ještě omylem nějakej bordel,mohlo by to bejt nejdražší zadarmo v životě,protože ty díly jsou pekelně drahý,zvlášť v poměru k ceně auta.
Pokud už bych měl naftu zadarmo,volil bych nějakej nenáročnej turbodiesel.

Napsal: ned 06.09.2009 18:25
od mario42
Snejk píše:530D je největši mrdka v ktere sem kdy jel, nejede to, je to hlučne, nespolehlive a poruchove a kdzž to lechtaš tak to nežere ale jak to yačneš hnát (a to začneš protože to je liné) tak u ž to žere skoro jako moje 740 když ji neženu... a to co na te naftě ušetřiš těch par stovek za mesic tak si bud jisty že do servisu toho motoru daš ještě o řád vyšší částku :) fakt bezcenne auto. pokud to nebude top stav s najeto 0km nebo tesne po vymene všeho možneho.. tak je to k vyhozeni


ale no tak to zas přeháníš... 530d jede zhruba plus mínus stejně jako 528, má ale větší pružnost na vyšší stupně. Ale teď to hlavní: Náhodou jsem si dal trochu práci a zalistoval v katalogu pro nějaká čísla:
Akcelerace 80-120 km/h na 4. stupeň: 7,1 (740i 4,4) a 6,9 (530d)...
Takže asi tak to nejede... :lol:

Napsal: ned 06.09.2009 20:04
od milonovo
Číslama se tohle ale moc měřit nedá,pokud je zvyklej na V8,chápu,že se mu to zdá špatný,navíc najít auto,který jede jak má je taky unikum,posledně jsem potkal e60 a ty zvuky co z toho šly...Relativně pěkný auto a zní to jak studená multikára.

Napsal: ned 06.09.2009 20:07
od jettix
milonovo píše:V tom případě nechápu na co se ptáš?Nicméně dávej velkej pozor odkud a co tam leješ,ono to není o tom,že by to byla samo o sobě mrdka,tyhle díly zkrátka podléhají opotřebení,kvalita nafty u nás všobecně tomu neprospívá a pokud tam naleješ ještě omylem nějakej bordel,mohlo by to bejt nejdražší zadarmo v životě,protože ty díly jsou pekelně drahý,zvlášť v poměru k ceně auta.
Pokud už bych měl naftu zadarmo,volil bych nějakej nenáročnej turbodiesel.

jakej je tom rozdil nenarocnej td?ja mam kvalitni naftu a tankuju si ju sam,,no tj jedno,,ja se proste jen ptal na 530d obecne ale tady uz to vzdavam,,ma to par lidi a ti co to nemaji tak na to jen kydaj spinu

Napsal: ned 06.09.2009 20:48
od milonovo
O co Ti jde?Chceš slyšet že je to dobrý,když není?Proč myslíš že už to nemám?Když jsem po 525d skočil do Range Rovera s kterým jsem se po městě těžko vešel do 20ti a celkově do cca 16ti a pořád mi to přišlo slušný proti tomu dieslu kterej jezdil za 10+ostatní náklady-jen namátkou,jeden vstřik 9185,-cca nevím to přesně na korunu,ale +- 50.Já měnil jen 3.Čemuž předcházela diagnostika (1500?) a návštěva Bosch Diesel Servisu (kontrola na stolici cca 7000) Beze změn,váha vzduchu,čidlo tlaku v sání,to už nebyly takový investice,ale stejně to nebylo nic moc a v BMW se jim to zdálo dobrý.Mě ne.nicméně většina lidí se ani nesnaží to nějak ladit,protože ty prachy co do toho spadnou nestojej za to a prodá to.
Nenáročným turbodieslem jsem myslel něco konstrukčně staršího a spolehlivějšího,nicméně pokud si kradeš naftu sám a víš že je dobrá,tak to je bezpředmětná námitka.Každopádně pokud si to nevyzkoušel,jak můžeš říct,že to je kydání špíny,kup si ho a užívej.

Napsal: ned 06.09.2009 21:03
od Filozof
Idealní na tohle je koupit starou 2,5TDS která není prý tolik náročná a navíc oprava by byla v pohodě. Mluvím-li o E34.

Pokud se ti CR u 3litra něco podělá oprava klidne za 30-40tis. u auta co má hodnotu dnes už 150-200k.

Takže bejt tebou koupim 525tds a jezdíš.

Napsal: ned 06.09.2009 21:10
od milonovo
No ono čerpadlo u TDS je podobná rozbuška a taky to není zrovna levný.Ale o tom je toho tady popsáno dost,nemá smysl to opakovat.Chápu když si to někdo pořídí jako nový,třeba nová 740d bude asi famózní motor,ale jako ojetinu bych radši živil 750i

Napsal: ned 06.09.2009 22:19
od petr269
sice jsem neměl naftu...žádnou,ale několik benzínových V6 a přesně ty argumenty co píšou kolegové byli podstatné pro pořízení benzínu. Je krásné platit u benzínky méně,ale následný servis v ročním zúčtování může být hrůza...co jsem měl (e32 735i;e28 535i;e30 325i a 323i;e36 325) tak se jen lil benzín a měnil se olej s filtrem samoszřejmě plná syntetika a nechat zahřát motor než se používalo plné spektrum otáček. Je to taky o tom,když se kupuje auto,poslouchat co to dělá při nastartování a když se zahřeje. Dále se taky musí s BMW umět jezdit aby ta spotřeba nebyla vysoká....kolega s práce jezdil za 14l s 318i a níž to prý nešlo,ale nevím jakým stylem s tím jezdil...
Kolegové radí 2,5tds...to bych nedoporučoval taky,jsou známé tím,že praskají nebo se kroutí hlavy......to už bych radši nějakého MB E220 a 190 D nebo VW s SDI

to MrDeath: v Německu je těch 325i dost (aspoň co jsem koukal na mobile.de a autoscout.de tak by M3maniac něco sehnal

Napsal: pon 07.09.2009 16:46
od MrDeath
Asi máme různý mobile.de a autoscout.de, protože E46 325i Touring 2005 jsem tam našel s cenou do 11.000 Euro jedno a to zrovna neodpovídá požadavkům na výbavu. Minimálně tomu chybí vzadu elektrický stahování okýnek. Ještě jsem tam našel jedno za 12.000 Euro a to už mně připadá jako dost drahý a navíc s mizernýma fotkama.

Napsal: pon 07.09.2009 21:54
od petr269
tak já nevím,teď jsem si to projel a 102 nabídek od cca 6000,- eur do toho limitu 12001,- na 325i kombi s klimou a el.oknama
ale to beru jen jaká je možnost výběru,horší je to s 330i a proto jsem psal o kolegovi M3maniacovi,který by Ti řekl více a je tu na něj spousty chvály ohledně dovozu....možnost většího výběru než jen trh v CZ

Napsal: pon 07.09.2009 22:18
od MrDeath
Tak teď si to zuž na rok 2005 a mladší a ze stovky jich rázem ubude na jednotky. Deset let starýho bavoráka si fakt kupovat nebudu...

Napsal: úte 08.09.2009 21:54
od petr269
no jo vidíš,tenhle parametr jsem zapomněl :( to se omlouvám

Napsal: úte 08.09.2009 22:26
od MrDeath
V pohodě, jenom mě to trošku zarazilo, že jich tam je tolik. Bohužel není, ale já nespěchám, k dispozici mám firemního trhače silnici Fabii 1.2HTP, takže to auto nemusím mít hned teď...

Napsal: stř 09.09.2009 17:56
od Filozof
MrDeath píše:V pohodě, jenom mě to trošku zarazilo, že jich tam je tolik. Bohužel není, ale já nespěchám, k dispozici mám firemního trhače silnici Fabii 1.2HTP, takže to auto nemusím mít hned teď...


Zase pokud najedeš ročně 30tisic km a máš naftu zadara tak už je to taky o zapřemýšlení zda benál kterým projedeš 30 000km x 3kč jest 90 000kč ročně.

Nevim nevim. Zda už se nafta nevyplatí. Defakto za dva roky máš cenu auta.

Počítám 30kč litr benzínu. 10L spotřeba pruměr na sto.

Pokud bys koupil po prvním majiteli a bral kvalitní naftu do auta s aditivem tak by to mohlo vydržet 2roky. Nějakou libovější 530d pokud bys sehnal.

60tis. km jezdit a pak máš zase nové auto za 180tis. cca.

Chce si to spočítat. Záleží na tobě obě varianty mají smysl.

Znám člověka co má 530d a za 65tis. km na ni nedá dopustit. je to fakt o štěstí a naftě kterou bereš a taky aditiva zda přidáváš. Stím že CR je citlivé na tyto věci musíš počítat.

Napsal: stř 09.09.2009 21:43
od petr269
ten co má naftu zadara je kolega "jettix".....

tady MrDeath chce jezdit hlavně po městě a tedy kratší trasy,které tomu motoru moc nesvědčí

Napsal: sob 12.09.2009 10:58
od selkie
MrDeath píše:Mohli by mně prosím majitelé E39 v benzínu napsat spotřeby po městě? Údaj od BMW je jedna věc, reálný zkušenosti věc druhá...

ja mel 540i, manual...po Praze jsem s ni jezdil za 11,2, ale je fakt, ze jsem to nehonil a radil ve dvou tisicich (nebyla nutnost to tocit vic, pokud sem nemel naladu blbnout a honit nejaky tedeicka)...venku jsem jezdil rychleji jak 90 a spotreba se mi hybala kolem deseti

tedko mam 3,0dA...po Praze jezdim do deseti a venku kolem osmi...dlouhodoby prumer mam 9,4 (mimo mesto jezdim tak 110 a dalnice 150+). Momentalne me ceka vymena turba (novy stoji 38tis, parada), vstriky jsou zatim v poho, mam najeto lehce pres 200tis

pokud bych si tedko mel vybirat motor do e39, tak bud 3,0i a nebo 4,4i

Napsal: čtv 24.09.2009 23:02
od selkie
Snejk píše:530D je největši mrdka v ktere sem kdy jel, nejede to, je to hlučne, nespolehlive a poruchove a kdzž to lechtaš tak to nežere ale jak to yačneš hnát (a to začneš protože to je liné) tak u ž to žere skoro jako moje 740 když ji neženu... a to co na te naftě ušetřiš těch par stovek za mesic tak si bud jisty že do servisu toho motoru daš ještě o řád vyšší částku :) fakt bezcenne auto. pokud to nebude top stav s najeto 0km nebo tesne po vymene všeho možneho.. tak je to k vyhozeni

ja mel 540i manual, a na to, ze to melo 210 kW, tak to zase nejelo buhvijak...byl to tank, jelo to furt, o tom zadna, ale mel jsem z toho pocit, ze by ten motor mohl predvest vetsi porno. Tim ale skutecne nechci ani naznacit, ze to nejelo, jenom mi to proste prislo takovy "vlahy", cim jsem byl prekvapeny, tak byla spotreba - prumer jsem mel 11,2

ted mam 530dA, prumernou spotrebu mam 9,4 (prevazne mesto a dalnice, okresky jezdim malo) a nemuzu si stezovat...odeslo mi turbo, ale s tim clovek, kterej si kupuje turbomotor proste pocitat musi...kazdej motor ma nejaky mouchy. A ze je to hlucne? to uz fakt nemuzes myslet vazne :lol: nevim, jak citlivy mas sluch, ale ja v interieru proste typicke "karle-karle" proste neslysim :D