Francis píše:Zainvestoval jsem do LPG před necelými třemi lety a po najetí 130 tisíc km už je zaplacené celé auto, srovnám-li spotřebu 10,5 ltr/100km u E34 525iA a nyní 9,5 ltr/100km LPG u E36 323ti.
A bývývaly doby, někdy předloni, kdy bylo LPG pod 11 Kč za litr.
Spoléhat na stát a na dotace, tím na cenu E85, je riziko. Už dnes se veřejně mluví/píše o tom, že na výrobu jednoho litru biopaliva je spotřebován víc než jeden litr nafty v zemědělství + další náklady, takže je jen otázka času, kdy budou biopaliva dražší než klasická, podobně jako jsou "bio"potraviny cenově jinde než "běžné" potraviny. Úlevy na dani a dotace jen pokřivují tržní podmínky a jednou se to vymstí.
Máme podobné zkušenosti u mé 525i 24v s LPG jsem najel šílené kilometry a to pamatuji cenu 10-11kč za litr to byly časy ...
Dneska 17-19kč to už nění tak super ale stále se to dá oproti benzínu kolem 33-36kč takže za mě LPG vede.
Člověk by nevěřil kolik za 4roky projezdí v palivu .... skoro 200tis kč uspora na palivu - prostě mazec.
Ted už to takové porno není ale stále cca polovina pěněz to je .
A kdo najezdí ročně 60tis km ,tak hned má každej rok 60tis kč uspořené.
Už jsem viděl nové Volvo na lpg dokonce i BMW 530i E60 v LPG.
Takže to není záležitost starých aut, už to berou i podnikatelé co mají prachy na nové auto ale chtěji ušetřit nemalé peníze.