Stránka 3 z 7
Napsal: ned 10.03.2013 14:10
od beckham-
Spotřebu řeším, ptž bydlím na kopci a tím se spotřeba zvyšuje, město tudíž mám stále 15-16litrů...když jsem jel jak s 1.2 HTP, tak stále 14,5-15l dolů ani o deci.
Okresky a dálnice jezdím méně a samo, že spotřeba klesne někde k průměru 13,5L ... Ale tento průměr dolů nedám (město 80%).
A když se autu naloží, tak radši vypínám palubák
Auto stále mám, takže koupit nic jiného stejně nemůžu, ale jinak jsem tak nějak rozhodnutý k 650i s co nejvyšší výbavou.
Asi budu muset přidat další brigádku a toho mazla uživit...
Děkuji Marda a janbrasna za názory a popis, vážím si toho.
Napsal: ned 10.03.2013 14:27
od janbrasna
Ta spotreba je podezrele vysoka, to pocitej s sestkou tak 18L mesto na benzin coz bude nejakych 22-24L plynu… (a neusetris skoro ani halir). Jestli nebude lepsi se poptat PoldyV6 na jeho zkusenost s JB4, to by pro tebe mohlo byt reseni, protoze ty jeho hodnoty jsou nadherny.
Napsal: ned 10.03.2013 14:40
od beckham-
janbrasna píše:Ta spotreba je podezrele vysoka, to pocitej s sestkou tak 18L mesto na benzin coz bude nejakych 22-24L plynu… (a neusetris skoro ani halir). Jestli nebude lepsi se poptat PoldyV6 na jeho zkusenost s JB4, to by pro tebe mohlo byt reseni, protoze ty jeho hodnoty jsou nadherny.
Už jsem ho pro jistotu kontaktoval...
Jinak ten plyn by to mělo brát méně ... Uvidíme, co se dalšího dozvím.
Napsal: ned 10.03.2013 15:08
od Poldav6
Jak jsem psal v sz, jestli nebudou problémem lambda sondy..
Jednotku mám zapnutou na lehké zvýšení výkonu, vliv na spotřebu nepozoruju. Navíc ta jednotka umí v jednom režimu i vypnout turba a ještě víc snížit spotřebu, ale taky masochista nejsem
Dá se tady na fóru dohledat víc, ale myslím že normální kombinovaná spotřeba by měla být max. 12l, spíš 11l. Při jízdě na tempomat ale letí dolů fakt rychle. Stejně tak letí nahoru s každou akcelerací

Myslím že kdybych 335 půjčil svoji ex na cestu domů do Třeboně, pojede hluboko pod 8l.
Napsal: ned 10.03.2013 19:39
od JaraX
jak mužeš vypnout turba? maximálně mužeš přece snižit jejch výkon, ale těžko to překlene směr výfukových plynů nebo je to zabrzdí.
Napsal: ned 10.03.2013 19:47
od Poldav6
JaraX píše:jak mužeš vypnout turba? maximálně mužeš přece snižit jejch výkon, ale těžko to překlene směr výfukových plynů nebo je to zabrzdí.
Nezkoušel jsem to, ale jb4 vyvolá nějakou chybovou hlášku, díky které to jede bez turba. Je to snad něco jako nouzový režim. Mne se to nechce zkoušet, co kdyby to zůstalo
Údajně to pak jede jak x25i. Stejne tak jde aktivovat omezovač na 4500ot. Nalít do nádrže E85.. Atd. Atd. Jb4 je hustá krabička co udělá spoustu radosti.
Napsal: ned 10.03.2013 19:53
od JaraX
ale to přece nejde udělat takovej stav, leda bys do něj strčil klacek

Napsal: ned 10.03.2013 19:57
od Poldav6
JaraX píše:ale to přece nejde udělat takovej stav, leda bys do něj strčil klacek

Vsadíme se?

Napsal: ned 10.03.2013 20:03
od JaraX
tak mi řekni jak, nedovedu si to představit. motor 3,5i jsem kuchlej neměl, ale nemyslím si že tam bude nějakej velkej rozdil proti jinym motorum.
Napsal: ned 10.03.2013 20:17
od Poldav6
JaraX píše:tak mi řekni jak, nedovedu si to představit. motor 3,5i jsem kuchlej neměl, ale nemyslím si že tam bude nějakej velkej rozdil proti jinym motorum.
To netuším, jsem jen uživatel co mačká čudlíky a šlape na pedály

Na youtube se to dá najít (jb4 map 8 ). Tomu autu tam svítí nouzový režim a řidič si pochvaluje, že mu trošku klesla spotřeba.
Napsal: ned 10.03.2013 22:28
od Meda
Jen k ty spotrebe 650i ve meste, dejme tomu, ze tech 18L na BA uz je dost, ale na plyn to vezme max 2 litry navic, 22L to nemuze zrat ani ve smrti..
Zdejsi clen ma 550i na LPG, sice v manualu, ale ma dlouhodoby dalnicni prumer kolem 12L, mesto samozrejme vice, ale ne o 10L
A pro priklad ja s M5 mam najeto 98% Prahu a s kratkym diferakem 15-17L prumer, s origem difem 14L bez problemu.. 50i uz je zase novejsi motor, "vice kultivovany", takze by to melo byt +/- stejne, ci nizsi..
Se omlouvam za muj vylev, jen jsem chtel tyhle informace priblizit vice realite

Napsal: ned 10.03.2013 23:24
od Poldav6
Na německém sprintmotor.de je průměr 650i 12,6l (11,3 - 16,7l), ale je to jenom 9 aut. Takže na plyn bych to viděl kolem 16l, pokud se bude jezdit ve městě, asi i víc.
335i má průměr 11l (7,8 - 14,9l), je tam 115 aut.
Ať si to každý propočítá, co se mu vyplatí

Napsal: ned 10.03.2013 23:30
od Filozof
Poldav6 píše:Na německém sprintmotor.de je průměr 650i 12,6l (11,3 - 16,7l), ale je to jenom 9 aut. Takže na plyn bych to viděl kolem 16l, pokud se bude jezdit ve městě, asi i víc.
335i má průměr 11l (7,8 - 14,9l), je tam 115 aut.
Ať si to každý propočítá, co se mu vyplatí

ale 335i nejde na LPG. kdyby šla asi by to neřešil.
proto řeší jakej silnej motor v BMW kde pujde lehce dodělat LPG.
o tom celém je tato diskuze
pokud bude mít 645i nebo 650i a bude jezdit v pruměru za 14-15L LPG tak to bude jistě lepší jak s 335i za 11-13l benzínu
pak už záleží kolik najezdí ...čím více tím větší úspora s LPG.
Napsal: pon 11.03.2013 00:14
od beckham-
Přesně jak píše filozof ...kdyby kdyby...
Pokud by šla na lpg, tak tu tato diskuze ani není :/
Bohužel nejde a tak řeším možná řešení v podobě prodeji a koupi 650i, která už by šla předělat a pokud "meda" myslel průměr 12L LPG dálnici, tak město bude kolem 16L LPG a při ceně 18,50Kč to už je velký rozdíl oproti 15L ve městě za 39-40Kč/l benzínu.
Je možné, že mi něco zjisti na diagnostice a spotřeba půjde dolů, ptž je opravdu vysoká...
Díky za další infa, komentáře a rady, aspoň mám nad čím přemýšlet.
Napsal: pon 11.03.2013 00:15
od Poldav6
Filozof píše: ale 335i nejde na LPG. kdyby šla asi by to neřešil.
proto řeší jakej silnej motor v BMW kde pujde lehce dodělat LPG.
o tom celém je tato diskuze

pokud bude mít 645i nebo 650i a bude jezdit v pruměru za 14-15L LPG tak to bude jistě lepší jak s 335i za 11-13l benzínu
pak už záleží kolik najezdí ...čím více tím větší úspora s LPG.
Ono se tady řešilo spousta věcí. Třeba ta, že jemu pravděpodobně žere 335 o dost víc než by měla. Takže by bylo fajn dat do auto do kupy a pak se rozhodnout. Protože ta výsledná úspora by taky mohla být dost mizerná. Je jasné, že s 80% nájezdem ve městě nepojede V8 za 15l LPG

Rozumíme si?
Napsal: pon 11.03.2013 10:16
od Filozof
Poldav6: v pořádku.
Jen nechápu proč někdo jezdí po městě a chce velkej tank co je ideální na okresky a dálnice ... jsme se nějak zamotali...
Já neřešit prachy vemu 120d do města a na dlouhé štreky po republice a víkendy tu 650i.
přijde mi velký objem celkově do města ... uplně špatně ...
kdyby to bylo aspon 50/50 neřeknu ale kličkovat ve městě s 6er ... nebo 7er ... nevim nevim...
měl jsem za to že jezdí hodně a štreky ... po městě tak 1er nebo 3er ....
to je dilema ...
Jezdím s 5er a občas nadávám že mi chybí pul metru na zaparkování....
nakonec ti doporučíme 120d do města ne ?
proto lidi co mají prachy mají aspon 2 auta ... jedno ideálně do města a další na cesty...
Lítat s V8 jen po městě mi přijde děsivé.
Napsal: pon 11.03.2013 12:13
od beckham-
Filozof píše:Poldav6: v pořádku.
Jen nechápu proč někdo jezdí po městě a chce velkej tank co je ideální na okresky a dálnice ... jsme se nějak zamotali...
Já neřešit prachy vemu 120d do města a na dlouhé štreky po republice a víkendy tu 650i.
přijde mi velký objem celkově do města ... uplně špatně ...
kdyby to bylo aspon 50/50 neřeknu ale kličkovat ve městě s 6er ... nebo 7er ... nevim nevim...
měl jsem za to že jezdí hodně a štreky ... po městě tak 1er nebo 3er ....
to je dilema ...
Jezdím s 5er a občas nadávám že mi chybí pul metru na zaparkování....
nakonec ti doporučíme 120d do města ne ?

proto lidi co mají prachy mají aspon 2 auta ... jedno ideálně do města a další na cesty...
Lítat s V8 jen po městě mi přijde děsivé.
No, tak to jsem úplně zamotanej

máš pravdu ... když tak nad tím přemýšlím, pořizovat si 6er převážně do města, i když samo bych ji vyvezl i mimo - je dost divné :/ četl jsem nějaké recenze na 130i (195Kw) a zatím vše klady a pecka ... hlavně jde předělat a je to malé a rychlé, ideální do města ... a taky o dost levnější.
Asi jsem zapomněl zmínit, že máme s bráchou na dlouhé cesty starou dobrou oktávku 1.9 TDI 66Kw, a tak proto chci auto hlavně do města a na okresky...takže ta 6er je dost velká na to

Chci pořádný výkon za málo peněz - proto to LPG, kdybych neřešil benzín za 40Kč diskuze tu žádná není.
Ta moje 335ka papá oproti jiným o pár litrů více, proto mi doporučili jít na diagnostiku a celé to zkontrolovat a třeba nakonec budu spokojenej a nechám si ji...
Na druhou stranu by se mi jezdilo podstatně lépe na LPG o skoro za půl méně...otázka je jaké auto

Je to už k zbláznění...ale aspoň se tu nenudíte, ne?
Už jsem vždycky rozhodnutý a přijde někdo s názorem, který mi to vyvrátí

Takže stále nejsem ...
Napsal: pon 11.03.2013 13:14
od Filozof
¨do města 130i s LPG je jistě zajimavější volba.
Hlavně na okreskách to musí bejt masírka a lítat jak stará M3 e30 když to přeženu.... nevim z hlavy jak je těžká 130i ale bude to jistě hodně zábavné auto.
Jak psal Brasna
Navíc levnější na údržbu 6kvalt a 130i bude dělat jen úsměv a nebudou ho lidi tak závidět a ani čekat že jim dá naprdel ...
Je pravda že 6er je jiná liga ale je to auto hlavně ven .... dlouhé cesty dálnice a okresky ...
takže je to na zvážení....
kolik ti žere ta 335i ?
Napsal: pon 11.03.2013 13:25
od Poldav6
beckham- píše:No, tak to jsem úplně zamotanej

máš pravdu ... když tak nad tím přemýšlím, pořizovat si 6er převážně do města, i když samo bych ji vyvezl i mimo - je dost divné :/ četl jsem nějaké recenze na 130i (195Kw) a zatím vše klady a pecka ... hlavně jde předělat a je to malé a rychlé, ideální do města ... a taky o dost levnější.
Asi jsem zapomněl zmínit, že máme s bráchou na dlouhé cesty starou dobrou oktávku 1.9 TDI 66Kw, a tak proto chci auto hlavně do města a na okresky...takže ta 6er je dost velká na to

Chci pořádný výkon za málo peněz - proto to LPG, kdybych neřešil benzín za 40Kč diskuze tu žádná není.
Ta moje 335ka papá oproti jiným o pár litrů více, proto mi doporučili jít na diagnostiku a celé to zkontrolovat a třeba nakonec budu spokojenej a nechám si ji...
Na druhou stranu by se mi jezdilo podstatně lépe na LPG o skoro za půl méně...otázka je jaké auto

Je to už k zbláznění...ale aspoň se tu nenudíte, ne?
Už jsem vždycky rozhodnutý a přijde někdo s názorem, který mi to vyvrátí

Takže stále nejsem ...
Takhle, tohle je každého věc.. Asi víš, proč a nač to auto chceš, ale přemýšlet o osmiválci na popojíždění a mít Octavku 66kW na dlouhé trasy..? To by mě asi neuspokojilo. Každého věc.
Kolik najedeš km ročně s tou 335i?
Na ježdění krátkých tras hodně po městě.. bude možná ta filosofova 120d fakt ideální

Takový skromný daily car.. Jen bych chtěl co nemíň najetých km, prý moc nevydrží (jedničky obecně) - ale to mám jen z doslechu.
Obecně, jakýkoliv silnější benzín se dostává na normální spotřebu až ustálenou jízdou, navíc LPG technologii nerozumím, ale není to tak, že prvních několik km auto stejně jede na benzín? tak aby se to vůbec vyplatilo, třeba u té 130i.. Takže ta 120d bude z tohohle pohledu zlatá

Napsal: pon 11.03.2013 13:34
od Poldav6
Filozof píše:¨do města 130i s LPG je jistě zajimavější volba.
Hlavně na okreskách to musí bejt masírka a lítat jak stará M3 e30 když to přeženu.... nevim z hlavy jak je těžká 130i ale bude to jistě hodně zábavné auto.
Jak psal Brasna
Navíc levnější na údržbu 6kvalt a 130i bude dělat jen úsměv a nebudou ho lidi tak závidět a ani čekat že jim dá naprdel ...
Je pravda že 6er je jiná liga ale je to auto hlavně ven .... dlouhé cesty dálnice a okresky ...
takže je to na zvážení....
kolik ti žere ta 335i ?
Já bych řekl, že se dostáváme k otázce, jaký účel by to auto mělo splňovat.
Být nejrychlejší v běžném provozu se slušnou spotřebou?
Dát do kupy 335i, poladit ji a užívat si
Dělat masírku a udržet spotřebu někde "rozumně"?
650i + LPG
Užít si na okreskách a udržet rozumně spotřebu?
130i + LPG
Mít příjemné auto se super spotřebou?
120d
Takhle bych to viděl já
