Stránka 3 z 6
Napsal: čtv 13.03.2003 10:32
od vir2l
neee, 17ky jsou jeste porad vpohode, akorat to chce dobre pneu.. me to plave na zimnich 15kach podstatne vic, protoze tam mam nejake smejdy ktere nemaji zpevnene boky a jakmile trochu fouka tak se to neda nad 130 ridit
ale na 17kach to je parada
Napsal: čtv 13.03.2003 10:37
od RostaO
...co se adheze tyka, souhlasim....to je parada, kdyz tam mas 225

ale kostitras to teda je....na nasich silnicich dat na Bawo tak R13 a obrovsky pneu, aby to tak nemlatilo. I kdyz ten muj milacek uz nema podvozek co to byvalo, ale je vse v poradku, tlumice dobry, cepy vymeneny...ale asi by to chtelo hodit tam nejaky sportovnejsi naradi....akorat nejsou prachy :shit: :shit: :shit:
Napsal: čtv 13.03.2003 10:42
od vir2l
ja si nemuzu pomoct, ale zadny kostitras z toho nemam, paradne to sedi a pneu mam 234/45.. snad neni sedma o moc jina nez petka
a ani na 235/40 to nebylo tvrde.. jenom to hodne smirovalo na vymolech.. mozna to u tebe fakt neni kolama ale necim v pruzeni
Napsal: čtv 13.03.2003 10:47
od vir2l
me jenom vadi jak mi v interieru zacina vsechno praskat, lupat, skripat.. neco u zadni sedacky a ve dverich... neresili ste nekdo co je potreba vymenit aby se to zklidnilo? me prijde jako by ty veci byly zpuchrele nebo tak neco.. proste jak jezdim po hrbolech tak si to uvnitr vsechno seda a lupe pri tom
Napsal: čtv 13.03.2003 11:14
od RostaO
...me to zaclo asi pred dvema mesici skripat - jak kdyby se uvolnil tapecir a trochu se to hybalo, ale nemuzu rict, za by se mi to chtelo cely rozdelat a zjistit, co tomu je....protoze bych ty dvere chtel rovnou vytlumit a kdyz bych to mel venku, tak bych tam chtek implantovat pordny reproduktory a nakonec by me to stalo ranec penez.
PS: Mate nekdo zkusenosti s vymenou pruzin??? Muze to tomu podvozku pomoct. Tlumice by totiz mely byt jeste dobry a cepy jsou udelany asi pred 20tisicama.
Napsal: čtv 13.03.2003 11:26
od vir2l
no ja menil pruziny az kdyz byly fakt maximalne unavene a zadny rozdil jsem nepoznal.. jenom to proste muzu nalozit 5ti lidma a nebat se ze nekde chytnu
Napsal: čtv 13.03.2003 11:28
od vir2l
to utesneni si myslel tu gumu co je po obvode dveri, nebo se to da odhlucnit i nejak jinak?
Napsal: čtv 13.03.2003 11:40
od RostaO
...no tedka totiz budu menit zadni pruziny, protoze mi to vzadu sedi, jak kdybych vezl 5pytlu cementu a to je to prazdny.
To tlumeni - no mel jsem na mysli jednak zkontrolovat uchyceni tapeciru a za druhe pomoci tlumicich desek vytlumit dvere - dela se to pro autohifi, aby se tam nechytaly nejaky rezonance atd.

Napsal: čtv 13.03.2003 23:40
od Martinéz
ja myslim, ze 7 neni kostitras proto, ze je vyrazne mekci a komfortnejsi podvozek, kdezto 5 je odost sportovneji zalozena.
Napsal: čtv 13.03.2003 23:53
od Pivson
úplně jsem něják zapoměl na tuhle diskuzku :walk:
Napsal: sob 15.03.2003 02:33
od HEERY
tohle je cool na E34 -
http://www.lamino.cz/galerie/bmw/b17.jpg
To chci taky sakra,a jeste 18 kola ajeste...
Napsal: pon 17.03.2003 10:37
od RostaO
...ty zrcatka by asi nebyli tak velkej problem vyrobit, ale ty 18 kola by staly ranec penez....ale na 5ce vypadaj fakt luxusne...:ucta: ...ale ja mit M5, tak jdu do poradnejch kol a nejaky fousaty upravy interieru a asi by me to ke stesti stacilo...
Napsal: pon 17.03.2003 13:08
od darmon
Originál zaslal Martinéz
[B]ja myslim, ze 7 neni kostitras proto, ze je vyrazne mekci a komfortnejsi podvozek, kdezto 5 je odost sportovneji zalozena.
by mne teda zajimalo co je na petce odost sportovnejsiho nez na sedmicce, jestli se teda nebavime o M5
Napsal: pon 17.03.2003 13:17
od bpytlik
No ja mel 7,5 a i tri a rekni ti ze sedma uz je moc velka na to aby se s tim dalo jezdit dost sportovne.Uz to tak nejni citit...Zato v petce je jak pohodli tak se s tim da jezdit i sportovne...ale chtelo by to m5 nebo aspon 540 6 speed

Napsal: pon 17.03.2003 13:54
od RostaO
...ja ja M5 oder 540 ....to bych MOHL

Napsal: pon 17.03.2003 23:05
od Martinéz
proste podvozek a celkove to kompaktni pojeti auta...zkus presednout z petky do Eckovyho MB nebo starsi Audi A6-proti petce jsou nepohyblivy. Sedmicka je velka luxusni kara, kde je podvozek naladenej komfortne..
Napsal: úte 18.03.2003 11:06
od darmon
for Bpytlik> no ja mam sedmu teprv druhou

ale to vis anzto jsem K_S z magea
Nicmene, je logicky ze 535 s M30 a 735 s M30 bude rozdil protoze ty rozmery a kila tam proste jsou. Ale co jsem porovnaval treba bentleyho kniky tak podvozek je proste totoznej. Management motoru a prevodovky taky. Takze co je teda na petce sportovnejsiho ?
Napsal: úte 18.03.2003 17:49
od bpytlik
No proste ten pocit.....Se sedmou taky projedes zatacku rychle...Ale zkus si stejnou zatacku projet stejne rychle v petce a v sedme....V petce budes podstatne vic citet jak se to auto chova a jak reaguje,kdyzto v sedme to proste projedes a pocity veskere zadne....
Napsal: úte 18.03.2003 17:51
od bpytlik
I kdyz e34 jsem nemel......ale zase sem neco najel i v e38 a pocitam ze to co plati pro e38/e39 bude platit i pro e32/e34...
Napsal: úte 18.03.2003 19:47
od darmon
Originál zaslal bpytlik
[B]No proste ten pocit.....Se sedmou taky projedes zatacku rychle...Ale zkus si stejnou zatacku projet stejne rychle v petce a v sedme....V petce budes podstatne vic citet jak se to auto chova a jak reaguje,kdyzto v sedme to proste projedes a pocity veskere zadne....
ale to je pocit danej jen stejnym vykonem a nizsi hmotnosti, neni tam nic o cem bys moh rict ze to je sportovnejsi oproti sedme.