Stránka 3 z 3
Napsal: sob 04.06.2005 08:24
od Pyrrus99
Nazdarek lidi,
dlouho jsem tu nebyl....
Mozna o tom vite ale na palubni desku je 5 let zaruka !!!!!
Nakonec mi ji v Autecu vymnenili za dara!!!!!!!!
Podminka je aby auto bylo servisovany v servisu a to je cely...
Trochu jsem to nasvindloval a vyslo to.
Palubku mam novou a jsem spokojenej parchant

Napsal: ned 05.06.2005 00:41
od bas
kral: akym cisticom na kontakty si to robil ty?
Napsal: pát 29.07.2005 10:45
od Hitman
kral píše:Tak jsem nevydrzel a vrhnul jsem se na opravu nezobrazujicich bodu u sve E39 a musím se pochvalit dopadlo to na 99.95% úspěšně.
Postup.
1. Vyndat přístrojovku a rozebrat ji až po ručičky to neni větší problém
2. Pokoušet se sundat ručičky = koledovat si o průser a hlavně to není nutné
3. Vyšroubujem všechny šrouby které drží folii s budiky a přední bílý plast (ziskame tim trochu prostoru nad LCD).
4. Dále se soustředíme na plechový rámeček, který kryje bod našeho zájmu a to LCD, nadzdvihneme ho (drzi na dvou "perkach" ze spudu přístrojovky). Meli by jsme videt tělo LCD a pod nim oranžovou transparentní folii, která vlastně dělá červeno oranžovou barvu toho co se na LCD zobrazuje. Zdroj všech problemů je páskový vodič, který od horní hrany LCD vede někam do vnitřku přístrojovky, kde končí v konektoru .
5. Potřebujeme kvalitní čistič na kontakty, který neleptá plasty a neobsahuje olej, ve spreji.
6. Dukladne prostříkáme z obou stran celou plochu paskoveho vodiče tak aby co nejvice čističe po tomto pasku zteklo do konektoru.
7. Počkame cca 20 min než se čistič odpaří
8. Vyzkoušíme a pokud ještě některé body nezobrazuji prostříkáme příslušné místo znovu
V mém případě po prvnim prostříkani nešly asi 3 body uprostřed , po druhem makalo vše na 100%, ale po té co jsem vše zkompletoval jsem si všiml, že mi zbyl jeden sšroub, ten který drží onen bilý plast uvnitř přístrojovky.
Potřebné vybavení
- křízový šroubovák
- sroubovak torx 10
- při pulení přistrojovky se šikne plochy šroubovák a špičaté kleště
- kvalitni čistič kontaktu bez oleje
- kvalitní hadr, který nepoušti chlupy na zavěrečné přeleštění LCD
rad bych to taky udelal, ale jaky cistic jsi pouzil ? a jak jsi se dostal pres tech sest zahnutejch plastovejch "krizku" neprisel jsem na to jak je vsechny najednou otocit a podrzet v poloze pri ktere zapadnou do der a palubka pujde zezadu otevrit.
Napsal: pát 29.07.2005 10:46
od Hitman
btw nemate nekdo kontakt na Krale ? rad bych par rad jak to udelat, docela mi ten display blbne a sere mne to.
Napsal: ned 31.07.2005 20:47
od Maxiczech
Pokud jezdíš občas do Prahy, tak Krotil BMW má nějakého maníka, který dává dohromady tyhle displaye. Možná ti na něj dá kontakt.

Celé auto bych mu asi nesvěřil..

Napsal: úte 13.09.2005 11:22
od kral
Po delši odmlce si dovolím několik poznatku k mnou popisované opravě.
Po cca 2 měsících se problém častečně vrátil, pokud je vlhko a autem se nějakou dobu nejezdí tak se některé body po nasednutí do studeného auta nezobrazuji zcela korektně. Je pravdou, že během 20-30 min je vše OK, ale i tak mě to s....
Zkrátka je pravdou to co píší
http://www.vdorepair.com/ je to zavisle od počasí.
Zkrátka pro dokonalou opravu je nutne mechanicky vyčistit konektory a idealne ještě povrchove ošetřit přivodni páskový vodič.
Volal jsem Krotilovy, kontakt na opravaře z poukazem na ohrožení zdroje příjmů sice nedal (docela to chápu), ale připustil, že dotyčný sundavá při opravě ručičky.
Vidím tu dva problémy
1. Jak ručičky sundat
2. Jak je nasadit zpet do stejné polohy
Nicméně pokud bude o vikendu čas tak to zkusím rozhodit a případně sem dám nějaké foto.
Napsal: úte 13.09.2005 12:12
od Hanz
rucicky jsou bud nasazene-trenim fixovane nebo zajistene mechanicky-neni nic videt?
do spravne polohy to neni tak velky problem, staci nasadit do poloh, kam padaji raficky samovolne a pak napr. teplotu doladit pri zahratem motoru pootocenim, stejne tak volnobeh a rychlomer (zkalibrovat na dalnici)...
Napsal: úte 13.09.2005 14:05
od Hitman
kral píše:Po delši odmlce si dovolím několik poznatku k mnou popisované opravě.
Po cca 2 měsících se problém častečně vrátil, pokud je vlhko a autem se nějakou dobu nejezdí tak se některé body po nasednutí do studeného auta nezobrazuji zcela korektně. Je pravdou, že během 20-30 min je vše OK, ale i tak mě to s....
Zkrátka je pravdou to co píší
http://www.vdorepair.com/ je to zavisle od počasí.
Zkrátka pro dokonalou opravu je nutne mechanicky vyčistit konektory a idealne ještě povrchove ošetřit přivodni páskový vodič.
Volal jsem Krotilovy, kontakt na opravaře z poukazem na ohrožení zdroje příjmů sice nedal (docela to chápu), ale připustil, že dotyčný sundavá při opravě ručičky.
Vidím tu dva problémy
1. Jak ručičky sundat
2. Jak je nasadit zpet do stejné polohy
Nicméně pokud bude o vikendu čas tak to zkusím rozhodit a případně sem dám nějaké foto.
potreboval bych to taky, nechces se o vikendu nekde stuknout ?:)
Napsal: čtv 02.11.2006 15:05
od AdaM5
Tak to vypada ze tyhlety displeje bmw nevymyslelo moc dobre, mam totiz stejny problem a jak to z tohodle tema vypliva tak nejsem zdaleka jediny.Taky mi to pri nejake teplote ukazuje uplne krasne a jindy je tech bodu polovina.A taky mi v ACR auto rekli ze musi vymenit celou tu vec za 20tis.Takze kdyby ste nekdo mel 100% jistotu na nakyho manika ,kterej se tim zivi(a ze by se urcite uzivil ,protoze to nefunguje hodne lidem)tak to sem prosim napiste a ja mu to dam taky opravit.diky a cauky
Napsal: pát 03.11.2006 09:23
od Birkoff
Taky jsem se o to pokoušel a skončil jsem u těch ručiček. Podle mého názoru celý problém spočívá ve vyčištění konektoru na přístrojové desce a to nejde jen tak, protože šrouby na povolení toho přítlačnýho bazmektu jsou z opačné strany (tedy myslím, že to tak je). Mně se ještě povedlo poškodit ten pásek na jednom místě, když mi seskočil šroubovák při odklápění toho plechu nad displayem. Taky jsem nastříkal čistič na desku. Částečně se to zlepšilo ale jen při teplotách mezi +5 a +20 a ještě při stání v garáži při teplotě cca +15. Jinak stejné. Takže vzhledem k poškození pásku a nezlepšení stavu, opravu hodnotím spíš jako zhoršení než zlepšení.
Jinak nestčilo by vyměnit jen přístrojovku za stejnou bez to "počítače" vzadu? Jsou tam jen žárovky, kontrolky, budíky a LCD a je to připojený tím širokým konektorem do toho "počítače".
Napsal: úte 12.06.2007 21:16
od balino
ja mam taky isty problem...svieti mi polka displeja a obcas nabehne...som zistil ze ked zatlacim reset km tak nabehne ako keby bol zly spoj na doske...aj ked pohybam konektorom vzadu...teraz neviem ci je to konektor alebo zle spoje na doske...kamos to rozobral ale nemohol to spravit lebo sa nedal ten displej odsat...zevraj nato musi byt specialna kompresorova odsavacka...a este ktomu njekto nalepil zozadu penu aby tlacila na konektor aby bol dobre spoj heh
Napsal: úte 12.06.2007 23:26
od airbone
Chlapi, blbol mi displej aj na passate, blbne mi aj na mojom BMW530 co som kupil nedavno (11/2002). Tie pixely mi zacali vypadat asi mesiac dozadu, najprv len v riadku kde sa zobrazuje text a dnes rano uz aj v najazdenych km. Cely problem spociva v tom, ze vo vodiacej folii, ktora to spaja su nanesene tenke spoje z kovu, ktore casom popraskaju a jednoducho prerusuju podla toho, ako sa im chce. Zistil som aj firmy v nemecku, co sa ciste nato specializuju - teda mam na mysli opravy tychto displejov. Napriklad tu:
http://www.rickimauto.de/ Takato oprava aj zo zarukou u nich vyjde na 130 EUR, takze ak by niekto mal zaujem, moze ich kontaktovat. Ja osobne sa tam radsej zastavim sam ak budem mat cas (byvam odtial par desiatok km). Trochu ma ale prekvapil prispevok o par stran dozadu, ze na pristrojovku je 5 rokov zaruka... Vie niekto o tom nieco viac ci je to pravda? V tom pripade zbehnem do BMW a budu mi ju musiet vymenit zadara, kedze auto bude mat pat rokov az v novembri....
Napsal: stř 13.06.2007 11:26
od dan16
Mam ten samy problem s tim displejem,je to proste problem 90% e39.Brzo se do toho pustim,pak dam vedet,jak to dopadlo.
Napsal: stř 13.06.2007 11:51
od airbone
dan16 píše:Mam ten samy problem s tim displejem,je to proste problem 90% e39.Brzo se do toho pustim,pak dam vedet,jak to dopadlo.
Neboj, nie len e39 ale aj eXX..... A tak isto VW PASSAT, AUDI A4/A6 ....... Rozpraval som s chlapom priamo od VDO SIEMENS kde vyrabaju budiky a displeje pre VW - problem je ze sa ta folia casom vytrasie, popraskaju spoje a jednoducho neide.....