Stránka 3 z 3
Napsal: úte 21.11.2006 10:23
od Kuba
Mě je jasný, že E39 např. 525d (tušim 163 PS ) nebo 530d (nad 180 PS ) jede jako kráva a že je to moderní motor........ nejde mi ani primárně o cenu auta, to jsem si ochotnej i připlatit, jde mi spíš o to, že 525td je eště starej komůrkáč, kde - jak už jsem psal - seženu díly za babku v porovnání s Common-Railem...... totiž nalítám strašnejch km a auťák si vždycky tak 300.000 - 500.000 km nechám

.... to už se vždycky nějáký opravy naskytnou, i u BMWáka...... kámoš u Common-Railu měnil nějákou vysokotlakou pumpou - tragédie

, stála ho desítky tisíc.... druhovýroba bez šance ( se nedělá v druhovýrobě ) a ty špony z tý původní pokažený pumpy mu oddělaly vstřikovače a nějáký ventily... další desítky tisíc...... toho se bojim...... motor s 525tds se dá v německu sehnat relativně levně, 525d nebo 530d vůbec

.
Kdo najede s autem do 100.000 km nebo do 200.000 KM, TAK je mu to fuk, riziko poruchy CR je nízký, což je většina tady na fóru ....... známej dělá v servisu v Norimberku, sou tam na dvoře mraky odstavenejch Bawošů nad 250.000 km se zničenejma common.railama.......

Napsal: úte 21.11.2006 10:40
od wojta
nevim, ja mel to samy 525td 98 e 39 a spatny to nebylo. mel jsem i 525tds e39 97, bylo to rychlejsi, ale jinak nic.
myslim, ze to neni spatny, hlavne tyhle motory si kupovali lidi, ktery to auto nijak asi nehonili, takze je predpoklad, ze by melo bejt docela v poradku.
pokud to mas pro sebe na delsi dobu a nejsi zadnej zavodnik, myslim, ze to neni spatny. akorat budes mit potom mozna problem to prodat - v konkurenci s tds bude X lidi resit to samy, co resis ty ted. v tom bych videl jedinej problem
stejne dneska nemuzes nijak moc litat, pokud nechces prijit o ridicak, a dynamika se 116ps mi neprijde ani u takhle tezkyho auta nijak zvlast spatna.
Napsal: úte 21.11.2006 13:43
od gyrous
Kuba píše:Mě je jasný, že E39 např. 525d (tušim 163 PS ) nebo 530d (nad 180 PS ) jede jako kráva a že je to moderní motor........ nejde mi ani primárně o cenu auta, to jsem si ochotnej i připlatit, jde mi spíš o to, že 525td je eště starej komůrkáč, kde - jak už jsem psal - seženu díly za babku v porovnání s Common-Railem...... totiž nalítám strašnejch km a auťák si vždycky tak 300.000 - 500.000 km nechám

.... to už se vždycky nějáký opravy naskytnou, i u BMWáka...... kámoš u Common-Railu měnil nějákou vysokotlakou pumpou - tragédie

, stála ho desítky tisíc.... druhovýroba bez šance ( se nedělá v druhovýrobě ) a ty špony z tý původní pokažený pumpy mu oddělaly vstřikovače a nějáký ventily... další desítky tisíc...... toho se bojim...... motor s 525tds se dá v německu sehnat relativně levně, 525d nebo 530d vůbec

.
Kdo najede s autem do 100.000 km nebo do 200.000 KM, TAK je mu to fuk, riziko poruchy CR je nízký, což je většina tady na fóru ....... známej dělá v servisu v Norimberku, sou tam na dvoře mraky odstavenejch Bawošů nad 250.000 km se zničenejma common.railama.......

Jako taxikarsky auto, ideal.

Napsal: úte 21.11.2006 21:39
od matal
Není to ten v AZ Servis na Kulkové v Židenicích? Vyděl jsem ho na tipcars a vypadá dobře..
řekl bych, že pokud nejsi závodník, tak by to mohlo stačit,taky by se to dalo vylepšit chipem..

Napsal: stř 22.11.2006 00:36
od Kuba
Ne. je to v Brně. Auto je to pěkný, ale co teď lustruju tak zas tak levný taky neni, za ty peaníze se myslim už dá sehnat 525tds se servisní knížkou a jasnym původem vč. nestočenýho tachometru.....takže jsem fakt zmatenej........ tady na fóru mi stejně i u 525tds budnete řikat, že je to "slabý" .... tak nevim.
Za bolševika bych tohle neřešil, měl bych žigulika nebo wartburga a šetřil na volhu

Napsal: stř 22.11.2006 00:44
od Martinéz
Kuba píše:Ne. je to v Brně. Auto je to pěkný, ale co teď lustruju tak zas tak levný taky neni, za ty peaníze se myslim už dá sehnat 525tds se servisní knížkou a jasnym původem vč. nestočenýho tachometru.....takže jsem fakt zmatenej........ tady na fóru mi stejně i u 525tds budnete řikat, že je to "slabý" .... tak nevim.
Za bolševika bych tohle neřešil, měl bych žigulika nebo wartburga a šetřil na volhu

to co kdo rika na netu ti muze bejt u kadule, ne? vybirej tak abys byl spokojen.. napr ja at si rika kdo chce kdybych mel stejny financi moznosti a pred sebou opet tds a td top, vemu td top..
Napsal: čtv 23.11.2006 12:21
od Kuba
Tak sem se stou 525td projel. To jsem neměl dělat, protože jsem očekával, že mne to od toho auta odradí....sem toiž zvyklej jezdil leta s auty do 80 PS a teď tohle. Na rozjezd, když je auto v klidu, to raketa neni, ale když se to trochu rozjede a točí, tak mi to připadá živý jako kráva......... se mi hlavně líbí, že to de točit víc než ty VW TDIčka, který končej ( vadnou ) kolem 4000 ot/min ...,.,,, ta 525tds teda pak ve srovnání s timhle musí jet jako blázen, o 525d vůbec nemluvim ........

Napsal: čtv 23.11.2006 15:27
od error-motohanz

jojo je to o tom cim jsi taky jezdil predtim....

jinak nezapomen ze to je sestival to s VW 1,9 nemuzes srovnavat....
Napsal: čtv 23.11.2006 18:41
od Lukáš
Kuba píše:Pánové, sám sem nevěřil vlastním očím, poohlížim se po turbodieselu E39. Je mi nabízenej krásnej 525td r.v. 1999 . Prodejci povidám, že někdo musel strhnout to "s" na "tds[" vzadu, on řiká že ne. Koukám do papírů, má to napsáno 85 kW (= 116 PS). Povidám prodejci, že to musí mít přece kolem 140 PS a on že ne, že to bylo původně z Belgie.
Je tohle vůbec možný ? Co je to za model ? Vypadá to úplně stejně jako 525 tds - koukal jsem do motoru, ale intercooler jsem nikde neviděl. Poradíte ? Má to smysl kupovat, když je to v supr stavu a laciný ? Co spotřeba a výkon nebo maximálka v běžnym provozu ??? Díky !!!!!
Jinak je mi divný, že by BMW seriově tohle montovala do svejch modelů. Auťák má servisní knížku a prodejce se dušuje, že to neni přestavba. Sem si původně myslel, že je tam motor ze starýho modelu E34, kterej byl před E39, že si to tam nekdo dal, ale v papírech by to muselo bejt vyznačený. A kdyby to byla neotypovaná přestavba na černo, pak by zas v papírech nebylo 85 KW. Je tohle taky možný ? Že by BMW dával do tak těžkýho auta jen 116 PS se mi nezdá, proč by to dělali , jen by si kazili image, ne ?
EDIT: jedná se o dovoz a jen doplním ž k belgii a holandsku i Francii kam se též tento motor dodával.
Napsal: pon 27.11.2006 10:10
od medvidekpu
Kolik z vás to řídilo, že to hned odsuzujete??? Mám ho doma a jede to podle mě docela slušně. Co ti brání tomu se v tom svést a udělat si názor na to sám

Napsal: čtv 07.12.2006 22:43
od bmwfil
Kuba píše:Tak sem se stou 525td projel. To jsem neměl dělat, protože jsem očekával, že mne to od toho auta odradí....sem toiž zvyklej jezdil leta s auty do 80 PS a teď tohle. Na rozjezd, když je auto v klidu, to raketa neni, ale když se to trochu rozjede a točí, tak mi to připadá živý jako kráva......... se mi hlavně líbí, že to de točit víc než ty VW TDIčka, který končej ( vadnou ) kolem 4000 ot/min ...,.,,, ta 525tds teda pak ve srovnání s timhle musí jet jako blázen, o 525d vůbec nemluvim ........

Hele nenech se ovlivnit. To co tu bylo řečeno ber jako postřehy více, či méně zaujatých lidí kteří ale s tebou v tom autě jezdit nebudou, takže se rozhodni podle svého názoru a pokud je auto v dobrým stavu a nejsi závodník. Tak se celkem nemáš ceho bát. Jinak jak tu někdo kecal o 20tis za repas čerpadla, nebo turba, tak to je mimo, za ty peníze máš repas obou těchto věcí, se zárukou. No hlavně to netoč za studena a jinak se toho neboj. Při rozumné jizdě se budeš pohybovat mezi 6,5-9L na 100.
Napsal: stř 13.12.2006 12:27
od delawega
caf kubo podla mna ak potrebujes karu len ako priblizovadlo...neni problem, vyhoda je v tom ze je to V6 a mozes sa pohrat a zvisit mu vykon bez toho aby si vazne skratil zivotnost motora. idealne by bolo TDS ; a mas pokoj no myslim ze tie TD cka mozu byt vo velmi dobrom stave..takze ako priblizovadlo do pohody.
ja mam 39 tds uz poriesene ako olejnicku a ak ti ide hlavne o prestavbu budes spokojny.
sice som nasiel firmu ktora ma prerobenu uplne novu x3 a 530 touring na dvoj nadrzovy system a zatial som nezistil ako okrem el.predohrevu a vymenniku poriesili pomocne cerpadlo, cidla na palivovom systeme a chladic nafty, ale maju to prerobene a zatial to funguje.
ci to obnasa dalsie komplikacie po prestavbe zatial netusim...
bavil som sa s jednym tipkom z nemecka ktory si prerobil x5 na dvoj nadrz a najazdil okolo 40 000 bez komplikacii...okrem 2nadrz.kitu nic ine nemodifikoval len olej bere z pridavnej nadrze a do hlavnej capuje normalnu naftu ... kedze ma miesta v zadu habadej nemal problem tam supnut 60L nadrz...
ja som zatial trocha skeptycky prerabat common rail pokial nebude otestovana niejaka forma kitu pre CR ,ktora riesi dane komplikacie ..
jedine co ta moze dost skoro potesit na TD alebo TDS ze pustia tesnenia. vtedy je najlepsie dat petesnit cele cerpadlo a mas na dlho pokoj.

elsbett rulez a nafte odzvonilo
