Stránka 3 z 6

Napsal: úte 28.11.2006 10:06
od krakatit
M3maniac píše:
RSak píše:a kde je tedy tech 35 tisíc, přece to nemůže být jen přirážka origo audi servisu ?


Ano,je to tak...známý má autosalon a prodává audi a vw....lidem dává super slevy ,klidně ma na autě za mega jen 20k vývar ,na servisu na něm za 3roky udělá 10ti násobek :D


RT Torax? :)

Napsal: stř 29.11.2006 18:21
od Kuba
Tak sem byl u BMW BYCHL, mechanik řikal, že je výměna vstřiků u common-railu tak po 200.000 - 300.000 km úplně normální, že to už pak nemá parametry jak má mít. Když má člověk smůlu, tak to přije i dřív, ale neni to pravidlo a spíš vyjímka.... zrovna tam byl chlápěk a platil výměnu 3 vstřiků...... 35.000,-- Kč..... bléééé :bigups: :Slina: ... asi si pořídim komůrkáč, i když nerad :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil:

Napsal: čtv 30.11.2006 00:59
od bpytlik
Kuba píše:Tak sem byl u BMW BYCHL, mechanik řikal, že je výměna vstřiků u common-railu tak po 200.000 - 300.000 km úplně normální, že to už pak nemá parametry jak má mít. Když má člověk smůlu, tak to přije i dřív, ale neni to pravidlo a spíš vyjímka.... zrovna tam byl chlápěk a platil výměnu 3 vstřiků...... 35.000,-- Kč..... bléééé :bigups: :Slina: ... asi si pořídim komůrkáč, i když nerad :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil:


Jakoze nechapu, si furt myslite, ze kdyz si koupite 6 let stare auto s 200k km nalitanyma za 1/6 puvodni ceny, ze bude jak nove a do servisu nedate nic?? Nelibi se ti 70k, za vstriky, tak si kup nove nebo nejakou 2004 s 50k km na tachometru a nebudes takove veci resit tri nebo ctyri roky. Joooo, ze stoji takove auto moooooc, tak to si pak kup koktavku :)

Napsal: čtv 30.11.2006 02:01
od Hyri
Ja som teraz kupoval v elite novy origo bosch a stal ma 10000Sk po zlave inak stoji 13000Sk bez DPH .... takze cena asi sedi.repasy uz nemaju....

Napsal: čtv 30.11.2006 11:26
od Martinéz
RuDoSh píše:
Kuba píše:i když V6 2,5 TDI považuju za slušnej motor :-)


on se delalo i V6 2,5TDI(to davali jen do AUDI?)? Ted jezim s R5 2,5TDI(128kW 400Nm) s sestikvaltem a zadny zazrak to neni.... :)


jj, neznas treba Passata V6 TDi nebo Superba? jinak ja najel asi 400km dalnici v A4 2.5TDi Q se 132kW a opravdu zadny letadlo na ten vykon (vaha byla 1790kg 8O , spotreba nic moc..

Napsal: čtv 30.11.2006 16:05
od Atila
bpytlik píše:
Kuba píše:Jakoze nechapu, si furt myslite, ze kdyz si koupite 6 let stare auto s 200k km nalitanyma za 1/6 puvodni ceny, ze bude jak nove a do servisu nedate nic?? Nelibi se ti 70k, za vstriky, tak si kup nove nebo nejakou 2004 s 50k km na tachometru a nebudes takove veci resit tri nebo ctyri roky. Joooo, ze stoji takove auto moooooc, tak to si pak kup koktavku :)


A nebo koupit benzin a rozpustit tech 70.000Kc za vstriky ve zvysene cene za PHM za nejakych 200.000km, ale to uz ty vstriky opet odejdou. :D

Napsal: čtv 30.11.2006 17:20
od Kuba
bpytlik : "Jakoze nechapu, si furt myslite, ze kdyz si koupite 6 let stare auto s 200k km nalitanyma za 1/6 puvodni ceny, ze bude jak nove a do servisu nedate nic?? Nelibi se ti 70k, za vstriky, tak si kup nove nebo nejakou 2004 s 50k km na tachometru a nebudes takove veci resit tri nebo ctyri roky. Joooo, ze stoji takove auto moooooc, tak to si pak kup koktavku "

To je argument k ničemu - vůbec nepřilehá a nevyvrací ani o píď kritiku, že velká část CR-dieselů BMW má po 150 - 200 nebo 300.000 km v hajzlu vstřiky za skoro 80.000,- Kč. Jistěže počítá každej s tim, že do auta bude vrážet za servis. Odcházej tlumiče, občas čepy, brzdový destičky...... ale oprava za 80.000 Kč u značky BMW za "pouhý" vstřiky už neni "servis" ale díra do rozpočtu v hodnotě třeba 1/3 vozu díky nevyzrálý technologii ( jinými slovy: díky nehoráznýmu požadavku výrobce (BMW) či jeho subdodavatele (BOSCH) ) . I nepoučený laik při použití zdravého rozumu musí dospět k závěru, že tady není něco vpořádku, pokud jde o poměr cena - díly .

Napsal: čtv 30.11.2006 18:02
od Atila
Kuba píše:To je argument k ničemu - vůbec nepřilehá a nevyvrací ani o píď kritiku, že velká část CR-dieselů BMW má po 150 - 200 nebo 300.000 km v hajzlu vstřiky za skoro 80.000,- Kč. Jistěže počítá každej s tim, že do auta bude vrážet za servis. Odcházej tlumiče, občas čepy, brzdový destičky...... ale oprava za 80.000 Kč u značky BMW za "pouhý" vstřiky už neni "servis" ale díra do rozpočtu v hodnotě třeba 1/3 vozu díky nevyzrálý technologii ( jinými slovy: díky nehoráznýmu požadavku výrobce (BMW) či jeho subdodavatele (BOSCH) ) . I nepoučený laik při použití zdravého rozumu musí dospět k závěru, že tady není něco vpořádku, pokud jde o poměr cena - díly .


Ale to preci neni specialita BMW. Vstriky odchazeji u uplne vsech Common Rail dieselu co jezdi. A ty ceny jsou velmi podobne. Naopak bych rekl, ze BMW je nabizi hodne lacino s ohledem na fakt, ze jako premiova znacka ma vstriky za podobnou castku jako "socialni" Ford (vstriky na Mondeo TDCI 45.000Kc za ctyrvalec - tedy jenom 2/3 sestivalce).

Napsal: čtv 30.11.2006 19:24
od bpytlik
Kuba píše:bpytlik : "Jakoze nechapu, si furt myslite, ze kdyz si koupite 6 let stare auto s 200k km nalitanyma za 1/6 puvodni ceny, ze bude jak nove a do servisu nedate nic?? Nelibi se ti 70k, za vstriky, tak si kup nove nebo nejakou 2004 s 50k km na tachometru a nebudes takove veci resit tri nebo ctyri roky. Joooo, ze stoji takove auto moooooc, tak to si pak kup koktavku "

To je argument k ničemu - vůbec nepřilehá a nevyvrací ani o píď kritiku, že velká část CR-dieselů BMW má po 150 - 200 nebo 300.000 km v hajzlu vstřiky za skoro 80.000,- Kč. Jistěže počítá každej s tim, že do auta bude vrážet za servis. Odcházej tlumiče, občas čepy, brzdový destičky...... ale oprava za 80.000 Kč u značky BMW za "pouhý" vstřiky už neni "servis" ale díra do rozpočtu v hodnotě třeba 1/3 vozu díky nevyzrálý technologii ( jinými slovy: díky nehoráznýmu požadavku výrobce (BMW) či jeho subdodavatele (BOSCH) ) . I nepoučený laik při použití zdravého rozumu musí dospět k závěru, že tady není něco vpořádku, pokud jde o poměr cena - díly .


Nejsi tak trochu mimo?? Vstriky jsou v podstate jako treba turbo porad jenom spotrebak.... A 80 tisic je zhruba dvacetina auta, nevim proc porad cpes cenu 8 roku stare ojetiny. A kdyz mas el. rizene tlumnice tak te taky vyjdou kolem 80 tisic, to ti nevadi a nestezujes si na to?? Proc? Neco jineho je kdyz ti odejde ridici jednotka nebo posilovac brzd, ale veci jako vstriky, turbo a pod jsou proste porad casti, se kteryma se pocita, ze nemaji zivotnost celeho auta...

Napsal: čtv 30.11.2006 21:10
od milonovo
Sorry ale i když si vezmu že si to někdo koupí nový,tak je to prostě po cca 3-4 letech částka rozhodně větší než by člověk u běžný údržby předpokládal.(nehledě na to že jsou lidi co těch 200k najedou za 2roky)Proč se teda ty diesly nabízej,když provoz vyjde na stejno jako u stejně výkonýho benzínovýho motoru,jehož používání je mnohem příjemnější a dá se říct že při pravidelných výměnách oleje najede v pohodě přes půl mega,přičemž se člověk nemusí klepat kde natankoval.

Napsal: čtv 30.11.2006 21:23
od Vlasta
Protože výrobce nepočítá, že šmejdi u pump budou lejt do nafty vodu nebo MERO, popř. do benzínu technickej benzín nebo špatnej líh. Před několika lety by problém u benzíňáků s katalyzátory, protože zase řezali Natural 95 Specialem 91.

Napsal: čtv 30.11.2006 22:14
od Atila
Vlasta píše:Protože výrobce nepočítá, že šmejdi u pump budou lejt do nafty vodu nebo MERO, popř. do benzínu technickej benzín nebo špatnej líh. Před několika lety by problém u benzíňáků s katalyzátory, protože zase řezali Natural 95 Specialem 91.


On to neni jenom nas nebo polsky problem. Ty vstriky odchazeji i v Nemecku, kde je ta nafta preci jenom lepsi.

Napsal: čtv 30.11.2006 22:25
od RSak
to Kuba: tak kup jedno z těch aut, který stojí v německu odstavený kvůli vadným vstřikům, vstřiky kup nový a máš vystaráno :wink:

Napsal: čtv 30.11.2006 22:26
od bpytlik
milonovo píše:Sorry ale i když si vezmu že si to někdo koupí nový,tak je to prostě po cca 3-4 letech částka rozhodně větší než by člověk u běžný údržby předpokládal.(nehledě na to že jsou lidi co těch 200k najedou za 2roky)Proč se teda ty diesly nabízej,když provoz vyjde na stejno jako u stejně výkonýho benzínovýho motoru,jehož používání je mnohem příjemnější a dá se říct že při pravidelných výměnách oleje najede v pohodě přes půl mega,přičemž se člověk nemusí klepat kde natankoval.


Nejde o to za jak dlouho ty kilometry najedes. Proste u kazdeho auta musis pocitat urcitou castku na opotrebeni a opravy na jeden km. A cim drazsi auto, tim vetsi tahle castka. U takove bezne 530d bych to odhadoval nekde kolem 3-4kc/km. Takze jestli s takovym autem najedes 200k km, mel bys pocitat s opravama za 600-800tisic korun. Ono auto neni jenom o jezdeni a meneni oleje a desticek, ale to si vetsina lidi neuvedomuje....To ja taky duvod, proc lidi, kteri na to maji a hlavne taky v nemecku, sou auta u jednoho majitele nebo firmy max. 3 roky a 150-200k km a pak jdou pryc. Jednak skonci leasing a druhak je levnejsi vzit auto nove a to stare prodat vyhodne do cech, kde uz si s tim mistni poradi napr. starsima vstrikama z bouracky... Napr nekdo psal ze na mondeo stoji vstrik 11k novy, ja ho mam starsi z bouracky (malo najeto) za dvojku.....

Napsal: čtv 30.11.2006 22:28
od krakatit
bpytlik píše:
milonovo píše:Sorry ale i když si vezmu že si to někdo koupí nový,tak je to prostě po cca 3-4 letech částka rozhodně větší než by člověk u běžný údržby předpokládal.(nehledě na to že jsou lidi co těch 200k najedou za 2roky)Proč se teda ty diesly nabízej,když provoz vyjde na stejno jako u stejně výkonýho benzínovýho motoru,jehož používání je mnohem příjemnější a dá se říct že při pravidelných výměnách oleje najede v pohodě přes půl mega,přičemž se člověk nemusí klepat kde natankoval.


Nejde o to za jak dlouho ty kilometry najedes. Proste u kazdeho auta musis pocitat urcitou castku na opotrebeni a opravy na jeden km. A cim drazsi auto, tim vetsi tahle castka. U takove bezne 530d bych to odhadoval nekde kolem 3-4kc/km. Takze jestli s takovym autem najedes 200k km, mel bys pocitat s opravama za 600-800tisic korun. Ono auto neni jenom o jezdeni a meneni oleje a desticek, ale to si vetsina lidi neuvedomuje....To ja taky duvod, proc lidi, kteri na to maji a hlavne taky v nemecku, sou auta u jednoho majitele nebo firmy max. 3 roky a 150-200k km a pak jdou pryc. Jednak skonci leasing a druhak je levnejsi vzit auto nove a to stare prodat vyhodne do cech, kde uz si s tim mistni poradi napr. starsima vstrikama z bouracky... Napr nekdo psal ze na mondeo stoji vstrik 11k novy, ja ho mam starsi z bouracky (malo najeto) za dvojku.....


600-800k kc to je moc ne?

Napsal: čtv 30.11.2006 23:13
od Kuba
milionovo napsal: Takze jestli s takovym autem najedes 200k km, mel bys pocitat s opravama za 600-800tisic korun. Ono auto neni jenom o jezdeni a meneni oleje a desticek, ale to si vetsina lidi neuvedomuje....To ja taky duvod, proc lidi, kteri na to maji a hlavne taky v nemecku, sou auta u jednoho majitele nebo firmy max. 3 roky a 150-200k km a pak jdou pryc

Co ? Jestli jsou vstriky za 80.000 kc spotrebak, tak nam tady automobilky něco hezky namlouvaj ve svejch letácích hlavně o novejch dieselech...... teda nevim, v 90tejch letech jsme měli v rodině Mercedes-Benz W124 250 d a TD, u jednoho vstřiky 300.000 km, u druhýho nevim, ale výměna stála 2000,-- Kč., asi jsme měli štěstí, turbo neodešlo..... ségra GOLF II a pak GOLF III, původní turbo, čerpadlo, jen 1x těsnění pod palicí...... jeden v rodině BMW 324d (88 PS myslim) r.v. 1985.... 450.000 km. (odešla vodní pumpa, myslim že visco-spojka a nějáký blbosti, tenkrát do toho musel najednou vysypat myslim 13.000,- Kč a strašně nadával......)

Kdyby mi někdo řikal, že je normální dát do každýho z těch aut po 2 nebo 3 letech vstřiky za 80.000 Kč nebo že turbo je spotřebák a já bych uvěřil, dal bych ty káry pryč. :twisted: :twisted: :twisted: ....

Argument "ostatní common-rail značky taky odcházej" je pseudoargument, je to de facto doznání toho, že je tedy CR-BMW stejná drahá sRaČka jako ostatní, která sice potěší, ale nesmí se s tim moc nalítat....... jak už sem psal, vývojářské středisko BOSCH k tomu říká v interní zprávě (v tomto smyslu): Problém je kavitace, která při tak vysokejch tlacích na tak malejch ploškách působí destrukčně a poškozuje strukturu jehly a sedla, takže po nějáké době vstřikovač jako celek nedosahuje původních parametrů parametrů. ( zvyšuje se vratné přepadové množství nafty a navíc tryska pak blbě rozprašuje - volnoběh jde do hajzlu, motor se třese apod. )

Napsal: čtv 30.11.2006 23:38
od milonovo
O.k. pokud Tebe baví dávat za opravy 600-800k,mě ne.(upřímně vůbec mě nenapadá za co se takový peníze daj utratit)Je fakt že poslední dieslový auto co jsem měl byla Sierra 2,3D a to už je nějakej pátek.Jinak jsem byl zvyklej dělat obvyklej servis,kterej nijak náročnej není.Předem se omlouvám,že srovnávám sociální Ford s BMW,ale nemyslím že by třeba 528 potřebovala víc péče než Scorpio,nebo Omega.Olej,a podle potřeby další věci,ale nenapadá mě nic co by stálo 70tis. jednou za 200k km ani nic co se tý částce jen vzdáleně blíží.
525D jsem sháněl kvůli tomu že je úspornej a při tom i rozumně jede,protože dost jezdím takže se to mělo vyplatit,pokud mě ale jeho provoz má vycházet stejně jako 528,nebo 530i rád se vrátím k benzínu,toť vše.

Napsal: pát 01.12.2006 07:12
od Baxon
ty částky na údržbu nových dieslů je dan za to, že se snaží vyrovnat benzínům :wink:

Napsal: pát 01.12.2006 07:55
od gyrous
Nejde o to za jak dlouho ty kilometry najedes. Proste u kazdeho auta musis pocitat urcitou castku na opotrebeni a opravy na jeden km. A cim drazsi auto, tim vetsi tahle castka. U takove bezne 530d bych to odhadoval nekde kolem 3-4kc/km. Takze jestli s takovym autem najedes 200k km, mel bys pocitat s opravama za 600-800tisic korun. Ono auto neni jenom o jezdeni a meneni oleje a desticek, ale to si vetsina lidi neuvedomuje....To ja taky duvod, proc lidi, kteri na to maji a hlavne taky v nemecku, sou auta u jednoho majitele nebo firmy max. 3 roky a 150-200k km a pak jdou pryc. Jednak skonci leasing a druhak je levnejsi vzit auto nove a to stare prodat vyhodne do cech, kde uz si s tim mistni poradi napr. starsima vstrikama z bouracky... Napr nekdo psal ze na mondeo stoji vstrik 11k novy, ja ho mam starsi z bouracky (malo najeto) za dvojku.....[/quote]

Ty je tady mystifikuješ, to číslo co jsi napsal 3-4kč/km se počítá i s PHM a jsou to provozní náklady. A to je do pěti let stáří vozidla. Až po pěti letech stáří vozidla, se částka na provozní náklady tohoto dieslu zvyšuje zhruba o dvě až tři koruny za km navíc. 8)
Takže nevím co se tady řeší. :lol:

Napsal: pát 01.12.2006 18:35
od RSak
Kuba píše:milionovo napsal: Takze jestli s takovym autem najedes 200k km, mel bys pocitat s opravama za 600-800tisic korun. Ono auto neni jenom o jezdeni a meneni oleje a desticek, ale to si vetsina lidi neuvedomuje....To ja taky duvod, proc lidi, kteri na to maji a hlavne taky v nemecku, sou auta u jednoho majitele nebo firmy max. 3 roky a 150-200k km a pak jdou pryc

Co ? Jestli jsou vstriky za 80.000 kc spotrebak, tak nam tady automobilky něco hezky namlouvaj ve svejch letácích hlavně o novejch dieselech...... teda nevim, v 90tejch letech jsme měli v rodině Mercedes-Benz W124 250 d a TD, u jednoho vstřiky 300.000 km, u druhýho nevim, ale výměna stála 2000,-- Kč., asi jsme měli štěstí, turbo neodešlo..... ségra GOLF II a pak GOLF III, původní turbo, čerpadlo, jen 1x těsnění pod palicí...... jeden v rodině BMW 324d (88 PS myslim) r.v. 1985.... 450.000 km. (odešla vodní pumpa, myslim že visco-spojka a nějáký blbosti, tenkrát do toho musel najednou vysypat myslim 13.000,- Kč a strašně nadával......)

Kdyby mi někdo řikal, že je normální dát do každýho z těch aut po 2 nebo 3 letech vstřiky za 80.000 Kč nebo že turbo je spotřebák a já bych uvěřil, dal bych ty káry pryč. :twisted: :twisted: :twisted: ....

Argument "ostatní common-rail značky taky odcházej" je pseudoargument, je to de facto doznání toho, že je tedy CR-BMW stejná drahá sRaČka jako ostatní, která sice potěší, ale nesmí se s tim moc nalítat....... jak už sem psal, vývojářské středisko BOSCH k tomu říká v interní zprávě (v tomto smyslu): Problém je kavitace, která při tak vysokejch tlacích na tak malejch ploškách působí destrukčně a poškozuje strukturu jehly a sedla, takže po nějáké době vstřikovač jako celek nedosahuje původních parametrů parametrů. ( zvyšuje se vratné přepadové množství nafty a navíc tryska pak blbě rozprašuje - volnoběh jde do hajzlu, motor se třese apod. )


Taky mě to štve, ale fakt myslím že to vidíš moc černě, turbo lze zrepasovat za 10 tisíc stejně jako u ostatních značek a u vstřiků se dají zrepasovat vršky a i když odejde spodek vstřiku, asi neodejdou všechny najednou.

Fakt když vidím tvoje obavy, proč sis nekoupil E39 s motorem TD?