Stránka 3 z 3

Napsal: ned 03.02.2008 21:56
od Black-Light
Mno ale čtu tu libůstky typu: den práce a různé hardwarové úpravy :)... Odkud jsi? Leda by se tu našel někdo z okolí Benešova, kdo by si chtěl eventuelně přivydělat nějakou kačku a píchnout mi s tím :)

Napsal: ned 24.02.2008 02:35
od Cepa
miculash píše:takze,
jsou to dva seriove razene vykonove odpory, kazdy 20W, jednotlive odpory byly 4.7 a 2.2 ohmu ... tak, aby vysledny proud, tekouci odporem mel hodnotu cca 1.75A, pak nebude ridici jednotka hlasit chybu a zmizi i slade dychani ledek

miculash: Promin, ale jak jsi prisel na 1.75A?
Kdyz jsem to pocital, tak 1.75A odpovida zarovce 21W / 12V.
V predfaceliftovych lampach jsou zarovky 5W a to odpovida proudu 0,35A pri 12V. Mereni v praxi to potvrdilo.
Neupsal ses?

Napsal: pon 25.02.2008 09:23
od Birkoff
Minimálně pokud vím tak jsou 5W 2x v každým ze světel a kupodivu se každá z nich kontroluje.

Napsal: pon 25.02.2008 14:01
od Cepa
Ano, to bez pochyby, ze se kontroluji. (V tomto ohledu zbytecne chytre auto - dela to neplechu v pripade odchylky :? )
Ale proud 1.75A na zarovku 5W pri 12V je zavadejici. Spravne je 0,35A pri 12V. Vypocet i mereni mi to potvrdilo. (E39 - 528 - 1998) Chtel jsem na to jen upozornit.

Napsal: úte 26.02.2008 13:54
od Black-Light
pravda...