Stránka 3 z 3

Napsal: ned 07.01.2007 12:29
od milonovo
Abysme si rozuměli,já nepochybuju o tom že Dunlop je lepší než Wanli,ale taky je něco jinýho test a normální provoz.Jak říkám,já jsem nezaznamenal rozdíl,asi proto že se nijak sportovně u nás jezdit většinou nedá.Jedinej rychlejší pohyb prožívám na noční dálnici dejme tomu 180 permanentně a v tom taky nebyl problém.Takže pro mě otázka stojí,jestli má smysl si připlácet.Je fakt že poslední dobou se mi vždy povedlo na netu sehnat značkovou gumu za cenu těhle levnejch,takže jezdím na značkovejch,ale dobrej pocit mám spíš z toho že jsem je pořídil levně.Např. nedávno šla sada Dunlop SP 9000 225/55/16 na ebay za 302Euro DOT 4406

Napsal: ned 07.01.2007 13:45
od Chaotik
Tak jako především fakt záleží na tom, kde a jak s tím člověk jezdí... na tom je závislá i výdrž gumy. Já sem mimo jiný (bylo hodně jinejch faktorů:-) ) kvůli gumám odložil koupi bmw. Ono sice se dají koupit gumy 245/45 R18 za 3500, ale když má člověk bmw na to, aby si zařídil AUTO, tak to není to pravý a chce to gumy, který se pohybují okolo 7000 a výš. A to ty gumy vydrží kolikkrát míň jak ty levnější, ale vlastnostma se nedají srovnat. Když bych kupoval bmw 5 kombajna, tak bych to asi nebral moc jako sportovní nástroj a kupovat na to levnější gumy s větší výdrží bych strach neměl. A když tady píšou lidi vesměs kladný hodnocení, tak bych do toho asi šel.

Napsal: pon 08.01.2007 07:55
od Maca
GG píše:Já mám nové Falken/FK451 a drží na silnici bezva, ale hrozně hučí a po ujetí 10tisíc km na předku -2mm a na zadku -4mm :( a to jsem s nima zrovna nezávodil :biggrin:


Měl jsem FK451 na E39 528 a vydrželi necelou sezonu, asi 16 tis. km a byly sjetý dohola. A to jsem s nima taky nezávodil :)

Napsal: pon 08.01.2007 08:42
od Marty_
Mno konkretne Nankang vs Dunlop je rozdil znatelny v beznem provozu, mel jsem na alfe obe sady (225/45/17) a rozdil to byl opravdu vyraznej - hlavne na mokru na nankangach jsem zazil par ku*va krizovek, na dunlopech pohodka.

Napsal: pon 08.01.2007 09:00
od Birkoff
GG píše:Já mám nové Falken/FK451 a drží na silnici bezva, ale hrozně hučí a po ujetí 10tisíc km na předku -2mm a na zadku -4mm :( a to jsem s nima zrovna nezávodil :biggrin:

Maca píše:Měl jsem FK451 na E39 528 a vydrželi necelou sezonu, asi 16 tis. km a byly sjetý dohola. A to jsem s nima taky nezávodil :)

Mám stejnou zkušenost, hučely a extrémně ubývaly i při naprosto obyčejné jízdě.

Jinak je třeba zajímavé že Korejské Kumho s pneumatikou s asymetrickým dezénem předstihlo top výrobce a i podle několika renomovaných německých testů. Jeden příklad za všechny Semperit Speed Grip - zimák vyroben "západní" technologií a v testech 1. a 2. místo.

Já osobně, protože nejsem závodník (ač mám 300k V8 ) volím gumy podle poměru cena/výkon, ale pravdou je že ty z nejdražších evropskejch (Michelin,Pirelli,Dunlop,Bridgestone) jsou vlastnostma někde jinde, bohužel i cenou. :D

Napsal: pon 08.01.2007 13:13
od Marten
Atila: zřejmě budeš v těchto ohledech znalec, když nevíš, že firma Nankang vyrábí pneumatiky od roku 1940, má také fabriku v kanadě a zaměstnává 30 tis. lidí.
Navíc několik desítek let spadá do koncernu Yokohama. :wink:

Jinak děkuji všem za užitečné a přínosné přízpěvky.

Napsal: pon 08.01.2007 16:19
od martyn_1
hallo, mám nankangy fungl nový, je na nich asi 500km najeto a lituju to že jsem si je kdy pořídil.jsou měkký jak ten pašík a když mi omylem sjede noha ze spojky tak neni slyšet absolutně žádnej pískot ale ubývání vzorku...

Napsal: pon 08.01.2007 19:42
od error-motohanz
to je nejaky divny ne.....

Napsal: pon 08.01.2007 20:13
od Vena
Francis píše:
Fugo píše:... vemte si do jedné ruky třeba Dunlop a do druhé Wanli či Nankang a hned ucítíte ten rozdíl ve váze ...

Tak na tom něco bude, měl jsem kdysi na E30 pneu Roadstone v rozměru 205/55x15 a samotné pneu bylo těžší než Dunlop obutý na hliníkovém ráfku 7x15 "pavučina". To nebyly pneumatiky ale setrvačníky :-D

Co se divíš? Vždyť ty Roadstone to maj už v názvu, že budou těžký jak šutr :lol:

Napsal: pon 08.01.2007 22:39
od DAVe_1
:lol: