Stránka 3 z 7
Napsal: čtv 01.02.2007 08:02
od Vlasta
Pokud bych počítal s tím, že s jedním autem najedu 500k km, tak si zřejmě koupím auto nový a ne ojetinu.
Napsal: čtv 01.02.2007 11:02
od Dani34el
Vlasta píše:Pokud bych počítal s tím, že s jedním autem najedu 500k km, tak si zřejmě koupím auto nový a ne ojetinu.
Ne ! Pokud se chovám racionálně a ekonomicky a prioritou mého rozhodování není dobrý pocit z toho, že mám novej auťák nebo sousedova závist, pak je při ročním projezdu 50.000 km ekonomicky výhodnější koupit zachovalý vůz mírně ojetý než nový.
Důvod: Nový vůz ztrácí zejména v prvních dnech, týdnech, měsících enormě na hodnotě. Dle německého institutu SCHWACKE v průměru prvý týden 10% !! Za 4 roky je to v průměru 50 % i u vozi, který má prokazatelně najeto 50.000 km !!! Což najedu za 1 rok !!!! Za 3 roky bude mít moje auto třeba 150.000 km navíc. Raději bude mít tedy 150.000 km navíc za 3 roky auto za 250.000 Kč (nebo klidně i za 350.000 Kč atd. ) než tentýž model o 4 roky mladší za dejme tomu 1000.000,- . Za slovíčka ani za nepřesnosti ve výpočtu mě nechtej, co jsem chtěl říci, je jasný .
Takže je to úplně obráceně než píšeš.
Napsal: čtv 01.02.2007 11:08
od gyrous
hmm, a teď si to chce vytáhnout provozní náklady nového auta a ojetého auta. včetně pohonných hmot. Klidně i s tou cenou pořizovací. Pokud chceš tabulkovat. Jasně ti vyjde. že při najetí 500tkm ať už během jednoho roku, či deseti, ti vyjde jasná volba...NOVÉ AUTO!!!

Napsal: čtv 01.02.2007 12:21
od RSak
Pochybuju, že dnes existuje auto, který bez větších investic najede půl mega km, ať už nové nebo ojeté, takovéto úvahy jsem měl někdy ve 25 letech, dnes si auto koupím a jezdím a až začnu mít počit že se už moc sype, ale většinou mě přestane bavit, tak ho prodám a koupím jiné, kromě toho když čas věnovaný meditací nad cenou vstřiků, věnuješ práci, nebudeš to muset řešit
Napsal: čtv 01.02.2007 14:25
od Kuba
No já nevim, když koupim nový 530d za třeba 1.300.000 a pak ho prodám za 6 let za 250.000,-, tak tratim přes milion. Tolik nevydělávám a nikdo koho znám nevydělává, i kdyby o cenách vstřiků nemeditoval a makal......
Měli jsme v rodině 324d z roku 1986 a najel 500.000 km, proč ne ? Největší oprava krom běžný udržby bylo těsnění pod hlavou, výměna vstřikovačů ( ty stály myslim 3 nebo 4 000 nějak tak ). Soused má W 124 300D a má taky kolem 400.000 km najeto tak nevim co je na tý úvaze jezdit co nejvíc km špatný - koneckonců proto si kupuji diesela aby co nejvíc vydržel při nejmenších nákladech na palivo a údržbu ..... jen mi to právě u toho 530d taky nějak nevychází !!!!
Napsal: čtv 01.02.2007 14:29
od mrzolt
Z toho ,co sem precetl to mam chápat tak ,ze u kazde 530d odejdou po 150tis. vstřikovace?Je to pravidlo?

Napsal: čtv 01.02.2007 14:39
od Atila
mrzolt píše:Z toho ,co sem precetl to mam chápat tak ,ze u kazde 530d odejdou po 150tis. vstřikovace?Je to pravidlo?

Pravidlo to v podstate je, ale neni to tak hrozne, rekl bych ze stredni doba smrti vstriku je tak tech 200 - 250.000km. Samozrejme pokud budes jezdit na nejakou sracku buhvi odkud tak muze umrit podstatne drive.
Napsal: čtv 01.02.2007 14:46
od AdaM5
530D je bozi auto.a za to poteseni z jizdy ty vstriky stoji.tot muj nazor
Napsal: čtv 01.02.2007 14:56
od mrzolt
O tom ,ze je to skvele auto nepochybuji.Ale stejne me to zarazi ,ze sou ty vstriky pravidlem.

Napsal: čtv 01.02.2007 15:07
od RSak
no spíše je pravidlem, že nad těmi vstřiky brečí ti kteří to auto nemají

Napsal: čtv 01.02.2007 15:24
od Hyri
jj rsak ma pravdu.. ja som to elegantne vyresil.... ale je fakt ze to odchadza ale ja som mak len spatnu koncovku na regulatore tlaku na raily... takze vstriky ok.
Napsal: čtv 01.02.2007 15:44
od Kuba
AdaM5 píše:530D je bozi auto.a za to poteseni z jizdy ty vstriky stoji.tot muj nazor
Prosim Tě pošli mi na Soukromou Zprávu kolik vyděláváš ročně, stačí zaokrouhlit na statisíce a čim se živíš.
Napsal: čtv 01.02.2007 15:47
od Deli
AdaM5 píše:530D je bozi auto.a za to poteseni z jizdy ty vstriky stoji.tot muj nazor
Ale 530i bude víc boží

Napsal: čtv 01.02.2007 16:21
od Hyri
Jo a potom M5 bude co ... neres to...

Napsal: pát 02.02.2007 22:23
od bmw5
Mám pocit, že většina zůčastněných jsou buď 100% fandové nebo se poohlíží (nebo už koupili) po špatném autě....

Pokud na to nemáte tak to neřešte a kupte si něco přiměřenýho vlastní kapse...
Napsal: sob 03.02.2007 15:32
od m.deejay
...tak tak, zas tak špatný auto to nebude, je jasný, že jak má jakýkoliv auto najeto kolem 200 tis km, tak se hold do toho auta bude muset něco nasypat...a kdo nechce řešit vstřiky a pod. ať se poohlídne po benzinu...a je to
Napsal: sob 03.02.2007 15:52
od Hyri
Presne tak ... kdo riesi ze do starisieho auta dva roky nic nenasype tak to vazne nema cenu..... a taky je skoro kazdy druhy.....tak takym staci potom 316I ...alebo proste benzin.....nie 530D kde ja 50 na 50 ci neco odide po 200 Km ked nevies kdo stym jak jazdit...ja som isiel do 530D a som spokojny.

Napsal: sob 03.02.2007 18:07
od milonovo
Hyri píše:Presne tak ... kdo riesi ze do starisieho auta dva roky nic nenasype tak to vazne nema cenu..... a taky je skoro kazdy druhy.....tak takym staci potom 316I ...alebo proste benzin.....nie 530D kde ja 50 na 50 ci neco odide po 200 Km ked nevies kdo stym jak jazdit...ja som isiel do 530D a som spokojny.

Proč hned 316?Např. Pro Mercedes se dělá výměna přímo od BOSCH za cca 6tis. kus(myslím že to je maloobchod s daní,takže se dá jistě sehnat levnějc),přičemž si nemusíš kupovat šestiválec.Prostě je to celkem vydřidušská obchodní politika BMW.Já to teda neřeším,protože si myslím že nikdo nemusí jet nutně do BMW a vysolit tam 70,řešit to budu až to přijde.
Napsal: sob 03.02.2007 18:55
od M3maniac
vy tu řešíte jestli jít do 530d r.v.2000 bez faceliftu za 270 a dnes po mě chtěl ďábel 530d touring facelift r.v.01-2002 do 280

Napsal: sob 03.02.2007 20:07
od Fazeey
M3maniac píše:vy tu řešíte jestli jít do 530d r.v.2000 bez faceliftu za 270 a dnes po mě chtěl ďábel 530d touring facelift r.v.01-2002 do 280

nejlépe v m-packetu
