nějak tak bych to taky viděl. Že je možná nějaká tolerance.. ale spíš bych to viděl, že se možná něco blbě přečetlo nebo pochopilo. To by chtělo přímo ten text vidět. A další věcí je, že ty překlady bývají občas taky dost zajímavé... já prostě všechny TDS co mi přijdou pod ruce budu nastavovat přesně bez jakýchkoli podložek pod žehličkou, ať má motor najeto vzácných 100tis nebo 500tis km:)fafejta píše:tds píše:Protože vačku předepneš doprotisměru právě kvůli natáhnutému řetězu aby sedělo časování.ty samozřejmě u nového řetězu nic nepodkládáš.kde jsi vzal tu kotvu na vačku?
Počkej to chceš říci,že vačku pootočíš do protisměru jako zpět,to snad né.To by byla ještě více uhlá než je u vytáhlýho řetězu samotnýho.
Nemám knihu od Kopa,takže nevím jak je to tam interpretováno,možná tak,že se pootočí vačkové kolo do protisměru vůči vačce,ale i tak mi to přijde divný.
Přeci,když to nastavím kliku na kolík a vačku na žehličku,utáhnu kolo na vačce u odjištěného řetězu(napnutého)tak to sedí jak má,a je jedno jak hodně je vytáhlý řetěz.Přeci nemůže existovat nějaká ta hodnota 4,61mm jak tady píšete na všechny různě vytáhlý řetězy.
Nebo je to tak,což mi také připadá divné,že při nastavení klika kolík a žehlička na vačku tak je přijatelná vůle pod žehličkou na straně sacího potrubí do max 4,61mm.Rád se nechám poučit.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
ROZVODY TDS
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2
- Registrován: pon 12.10.2009 00:00
ohol by som aj ja poprosit na E34- 524td. dakujem. markus525525@azet.sk
markus525525 píše:ohol by som aj ja poprosit na E34- 524td. dakujem. markus525525@azet.sk
24TD je trošku jiná na rozvody... vačku a dolejšek je stejnej jako u TDS - vačku sešteluješ žehličkou co je na tom obrázku nebo nějakýma pravítkama - já to dělam dvěma šuplerama, do setrvačníku dáš středící kolík. Jen to čerpadlo je jiné - ale je jednodušší než u TDS - dává se tam taky středící kolík - najdeš jednu díru v rozvodovym kole čerpadla a druhá díra je v tom hliníkovym držáku pod kolem... tak snad jsi to nějak pochopil...