
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Palivova pumpa E34 TDS
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
- Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
starynovy píše:z predu to nevybijes, tam je malo miesta, musis tlacit medzi prirubu cerpadla, a prirubu na motore, tam das hodne pacidlo, a musi to ist, obcas to ide pomerne lahko, obcas to chce brutalnu silu
ono to jakoby pruží, že to vytáhnu tak o půl cm, jdu se s tim sráti ať už jezdim

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
- Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
tak je venku a mohutně teče úplně zespoda jak je stažená pružina z obou stran čerpadla takovejma mosaznejma krytkama, pod nima jsou gumový těsnící kroužky, který jsou omačkaný a absolutně netěsněj, jinak z jedný strany jak je vidět ta pružina, tak je podložená dvěma podložkama, což se mi nezdá moc original, asi aby víc tlačila. Teď ještě sehnat tu sadu těsnění, hodíš radu kde jí nejlíp sehnat? v Tesa auto havlíčkův brod se s tim nějak moc perou a zatim ji nesehnali 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
- Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
tak sada těsnění objednaná, teď udělám reklamu, kvůli supr domluvě a ta byla s http://www.cernikplzen.cz/ ...
Říkal ať tu rozdělovací hlavu radši nesundavám, že se mi to rozskáče, ať jí jen povolím, vydoluju těsnění a nové tam přetáhnu přes tu hlavu
... Zdar a sílu, už se těšim až napíšu že to mám pod kapotou 



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
- Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
čerpadlo vráceno, ale chytnout to nechce a když už to chytlo tak to byl zvuk jak traktor a jak kdyby jelo max 5 válců
a to musí bejt to čerpadlo o hodně víc posunutý od motoru než bylo předtim. Ale při sundavání i nandavání jsem dával hafo pozor aby mi nepřeskočili rozvody a ani jsem žádný proklouznutí kolečka nezaznamenal, povolováno i utahováno s citem 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
- Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
chytne, zahulí se bílej hulán z výfuku a chcípne - když je čerpadlo co nejdál od motoru. Jinak tu rozdělovací hlavu jsem radši nepřetěsňoval (ale bohužel taky pořád trošku teče) a z el. hlavy jsem sundal akorát to horní víčko - tam může bejt něco zle? aaa ty rozvody leda že by přeskočili při hýbání čerpadlem - to asi né ne? při dotahování matky bych to musel přeci cítit...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
tu hlavu si pretesnil ako? len si povolil 4 torxy kym nebolo vidno gumu a tak? Ci ti nieco vo vnutry nevypadlo.. prva vypadne akurat regulacna objimka, ked je mala davka robi to presne toto, dlho toci, potom drapne, vyhodi nejaky dym, a za sekundu skape. Pokial si trafil kluc na cerpadle, do drazky na ozub. kole tak sa to ani inak neda zalozit. Inak ked je motor v HU, kluc na cerpadle ma smerovat priblizne k tomu nalitku na prirube, hore, medzi privodom paliva, a regulatorom tlaku, presnejsie ak bereme ze nalitok je 12 hod. tak kluc ukazuje tak 1-2h
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
- Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
tu el. hlavu jsem povolil ty 4 torxy, sundal to víčko a překontroloval těsnění, vrátil zpátky, tam to předtim neteklo. Klíč na čerpadle - tam jsem si žádný drážky nevšiml, čerpadlo jsem tam dal v tý poloze v jaký jsem ho vyndal a utáhl dvě matky, potom jsem přitáh matku pod tim imbusem, čerpadlo tam sedlo... tam může bejt teda chyba - že jsem to tam narval přes drážku? Co je HU? a klíč na čerpadle je přesněji co - ten klínek co se vráží do rozvodů? a rozvody dostanu do nultý pozice jak?
sorry že na mě musíte jak na debila, ale asi jste pochopily že to mám venku poprvé... Po zkušenostech s místníma servisama toho ale opravdu zjistim víc sám s vaší pomocí, než oni v dílně, který si inkasujou hodiny a hodiny a měněj součástky, který problémy neřeší...

kluc je ten klinek, ked strcis hlavu do motora, uvidis drazku na ozub. koliesku rozvodov, tam to musi zapadnut.. ak si so tam rval nasilu, a tie dve veci boli mimo, klinok sa proste vytlacil, spadol do motora , a mas casovanie uplne mimo.. vyber to cerpadlo von, a pozeraj kde je klinek (ak tam este je) ,a kde drazka na koliesku. Za ziadnu cenu netoc s motorom pokial tam nieje cerpadlo vlozene, HU - horna uvrat, ale kedze sa na to pytas, tak si to cerpadlo proste vybral, a motor je v neurcitej pozicii, nevadi to, ale nehyb snim, lebo budes mat zatracene viac problemov nez nejaky klinek.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
- Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
Ok, zítra to půjde zase ven, jen pro usnadnění - když to budu potom zkoušet, můžu se sundaným sáním, nebo před startovánim nastrojit všechno? Jinak mám i těsnění pod tu rozdělovací hlavu a dloube mě to, že bych to nejradši přetěsnil celý, ale pár lidí už mě strašilo že se to rozsype a složej to už jenom v boschi, ale zas tolik se toho nebojim.... akorát je tam ten trojúhelníkovej klíč...
Ještě co se týče té dávky, tak ta je nejmenší když je čerpadlo nakloněný od motoru a největší když je k motoru?
Sílu jsem se po pročtení místních témat ohledně vstřik. čerpadla a problémů s ním a s demontáží co nejvíc omezil, ale tady to moc poznat nejde, když se tam čerpadlo přitáhne matkama no...
Ještě co se týče té dávky, tak ta je nejmenší když je čerpadlo nakloněný od motoru a největší když je k motoru?
Sílu jsem se po pročtení místních témat ohledně vstřik. čerpadla a problémů s ním a s demontáží co nejvíc omezil, ale tady to moc poznat nejde, když se tam čerpadlo přitáhne matkama no...
pokial si hybal s hyd. hlavou, a to asi ano, kedze si povolil tie 4 TORX, tak to tesnenie vymenit MUSIS, to proste bude tiect, opatne tie sroby povol, cerpadlo maj vo zberaku nosom dole, hlavu nechaj na tych sroboch, ked su pri konci zavitu tesnenie pekne vidis, a nic sa zatial nesype.
hovorime o dvoch rozdielnych veciach, trojuholnikovy srob ma elektronicka hlava, tam sa nieje coho bat, na SK fore som o tom pisal navod, ked si to precitas nemozes mat problem s nastavenim davky.
Zase zle, naklananim cerpadla nastavujes predvstrek, cim blizsie je k hlave tym vacsi > to je najlepsia vychodzia pozicia pre start, smerom od hlavy uberas.
Skusat to samozrejme mozes bez sania, inak sa to ani neda, kedze to budes potrebovat doladit, jedine na co treba davat majzla, aby nieco nespadlo do valca.
hovorime o dvoch rozdielnych veciach, trojuholnikovy srob ma elektronicka hlava, tam sa nieje coho bat, na SK fore som o tom pisal navod, ked si to precitas nemozes mat problem s nastavenim davky.
Zase zle, naklananim cerpadla nastavujes predvstrek, cim blizsie je k hlave tym vacsi > to je najlepsia vychodzia pozicia pre start, smerom od hlavy uberas.
Skusat to samozrejme mozes bez sania, inak sa to ani neda, kedze to budes potrebovat doladit, jedine na co treba davat majzla, aby nieco nespadlo do valca.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
ten šroub s trojúhelníkem doporučuju vyhodit a dát tam normální,pokud jsi s ním ještě nemanipuloval máš dávku ještě správnou. Dá se pak nastavit podle ucha až to poběží. Do kabiny přidáváš ke chladiči ubíráš.
Hú je potřeba přesně dodržet, je na to v setrváku díra,doporučuji vrták 8mm,pod snímačem otáček je skulina se záslepkou s dírou 10mm. Je tu přesnej výkres, pokud ti nebude vrták dost dobrý,stejné je to s vačkou potřebuješ přípravek,který ti jí zafixuje,taky je tu nákres. Oboje není problém doma vyrobit na koleně.
Až povolíš matici na čerpdle a zafixuješ kliku, koukni kam směřuje klínek čerpadla,musí směřovat kolmo nahoru,pokud směřuje lehce na levej bok máš přeskočený rozvody.
Jestli se tak stalo vítám tě v klubu,jednu takovou mrtvici mám před barákem, není to nic neřešitelnýho,ale vzhledem k tomu, že nevíš co je horní úvrať to bude s tebou pěknej porod.
Hú je potřeba přesně dodržet, je na to v setrváku díra,doporučuji vrták 8mm,pod snímačem otáček je skulina se záslepkou s dírou 10mm. Je tu přesnej výkres, pokud ti nebude vrták dost dobrý,stejné je to s vačkou potřebuješ přípravek,který ti jí zafixuje,taky je tu nákres. Oboje není problém doma vyrobit na koleně.
Až povolíš matici na čerpdle a zafixuješ kliku, koukni kam směřuje klínek čerpadla,musí směřovat kolmo nahoru,pokud směřuje lehce na levej bok máš přeskočený rozvody.
Jestli se tak stalo vítám tě v klubu,jednu takovou mrtvici mám před barákem, není to nic neřešitelnýho,ale vzhledem k tomu, že nevíš co je horní úvrať to bude s tebou pěknej porod.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
- Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
sundaval jsem to víko, na které ukazuje číslo 1 ... http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15 ... ale neteče to tam
a co jsem nepřetěsnil je ta hlava, z které vedou výstupy pro vysokotlaké trubičky, tam je jedno těsnění pod tím trojúhelníkovim šroubem a druhý pod celou tou hlavou a tam to pořád trochu teče... to je teda el. hlava jo?! abysme si ujasnili pojmy
tam říkáš když jí povolim abych dostal ven těsnění, tak nic nevyskáče? Dyštak mi pošli link, na tom sk foru nejsem zběhlý, jestli myslíš bmwklub.sk teda?
No a rád si potom udělám výlet a přivezu Ti slivovičku


No a rád si potom udělám výlet a přivezu Ti slivovičku

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
beny> ten klin nikdy nesmeruje uplne kolmo, ale prave trosku na stranu, pretoze kolmo hore je to na spici vacky, takze to vzdy zlezie na stranu, ale poznat ci je to v polohe 1. valca ide poznat bezpecne, pretoze 2. je az o 60° dalej.
Kedze je tam ten klin, a drazka mas stastie ze sa to neda nasadit inak, na TDI sa to da nasadit dle libosti, to by sme uz po nete nedali dokopy ani do vianoc
nasad cerpadlo, utiahni velku maticu, dve male, a natoc ten motor do HU, poznas to podla toho ze vacky 1. valca pozeraju obe dohora, vidno to cez olejove vicko. Potom bude ta drazka na kole smerovat zhruba kolmo hore, rovnako natocis cerpadlo, a trafis to tam, pred utiahnutim (bez velkej matice) skusis citom vruke ci sa ti pri tlaceni do hora to cerpadlo pruzinou vracia, vtedy ten klin zapadol, a je po starostiach.
K tym tesneniam, ako som povedal cokolvek si otvoril, povolil, a pohol, a nedal si nove tesnenie, si ta pocka.. pod hyd. hlavou ho uz vymen, ako som ti radil, tak sa nic nevysipe, pod. el. hlavou ho budes menit az bude motor bezat, pretoze rozkurvit dve vitalne nastavenia uz je moc
Kedze je tam ten klin, a drazka mas stastie ze sa to neda nasadit inak, na TDI sa to da nasadit dle libosti, to by sme uz po nete nedali dokopy ani do vianoc

nasad cerpadlo, utiahni velku maticu, dve male, a natoc ten motor do HU, poznas to podla toho ze vacky 1. valca pozeraju obe dohora, vidno to cez olejove vicko. Potom bude ta drazka na kole smerovat zhruba kolmo hore, rovnako natocis cerpadlo, a trafis to tam, pred utiahnutim (bez velkej matice) skusis citom vruke ci sa ti pri tlaceni do hora to cerpadlo pruzinou vracia, vtedy ten klin zapadol, a je po starostiach.
K tym tesneniam, ako som povedal cokolvek si otvoril, povolil, a pohol, a nedal si nove tesnenie, si ta pocka.. pod hyd. hlavou ho uz vymen, ako som ti radil, tak sa nic nevysipe, pod. el. hlavou ho budes menit az bude motor bezat, pretoze rozkurvit dve vitalne nastavenia uz je moc
