Stránka 3 z 4

Napsal: čtv 02.10.2008 22:30
od Fazeey
Speedy20V píše:Však já bych šel do chipu od nějakýho renomovaného výrobce, např. Hartge.
Ale nebavme se jenom o chipu, to tu nikdo nemá sportovní sání, intercooler, uprávu na výfukovém potrubí (jako třeba oddělaný kat, nebo střední tlumič, ani nevím jestli tam je :) ), vstřiky atd. ? :)


asi nemá :D než jsem auto koupil tak jsem chtěl vejfuk vykuchat, ale pak se mi zalíbilo to ticho, sportovní sání na 530d asi nedělaj a asi by to stejně nebyl moc dobrej kauf vzhledem k ceně/výkon, vsřiky stačej, IC by to chělo větší ale neni tam moc místa a spousta lidí podle mě na tom autě nechce dělat nějaký bastly

Napsal: ned 05.10.2008 14:48
od Speedy20V
Tak to asi budu průkopník :) určitě si s tím budu postupně nějak hrát. To není ono koupit si auto a nechat ho celou dobu takový jaký je :)

Napsal: ned 05.10.2008 15:07
od Player1
Speedy20V píše:Tak to asi budu průkopník :) určitě si s tím budu postupně nějak hrát. To není ono koupit si auto a nechat ho celou dobu takový jaký je :)


Tak si musíš koupit takový, u kterýho nebudeš mít potřebu vymýšlet hovadiny :lol:

Napsal: ned 05.10.2008 15:08
od Hanz
můžeš dát KN vložku, výfuk pokud nechceš brikety za autem leda vyměnit konec za větší průchozí tlumič... samo můžeš dát větší IC, ale musíš ho dobře napojit a udělat vedení vzduchu k a od něj, což je problém... všechny hadice vyměnit za trubky... jedinej smysl má ten čip při poměru cena/výkon...

Napsal: pát 10.10.2008 10:29
od Speedy20V
Player1: Takový auto neznám :lol:

Napsal: pát 10.10.2008 10:32
od Speedy20V
Hanz: Říkal jsem si zatím jit do chipu a sání, možná ten výfuk. Ale jinak máš pravdu, že všechno ostatní je náročný.

Napsal: pát 10.10.2008 15:16
od Player1
Speedy20V píše:Player1: Takový auto neznám :lol:


Já jo :twisted: :lol:

Napsal: pát 10.10.2008 15:41
od Fazeey
kolik na to stojí ten filtr? protože sám o sobě ti přidá maximálně dobrej pocit. Pokud by ale byl třeba cenově kolem 1500 tak se vyplatí, obyč stojí kolem litru

Napsal: pát 10.05.2013 22:18
od DaweTDS
530d z 183ps na 248ps a 575Nm 8)

Napsal: sob 11.05.2013 10:24
od kubito
ten chip taky neumi zazraky ;) a jak bylo receno zabiji automaty.....


jinak udelas chip,turbo,sani,vyfuk,FMIC a troufam si rict ze se dostanes k 280 HP....

Napsal: ned 12.05.2013 18:31
od djpepo
DaweTDS píše:530d z 183ps na 248ps a 575Nm 8)

nějaké bližší info by nebylo? kde a co?
taky to ve mně škube dopřát si víc :lol:

Napsal: ned 12.05.2013 18:37
od kubito
ze by to nachipovali i 60 koni?? :?: bylo to na brzde nebo to je jen udaj od firmy?

jinak chip je sice pekna vec ale automatu se to moc nelibi ;)

Napsal: ned 12.05.2013 18:54
od djpepo
chci to právě zkusit teď,dokuď je hydroměnič v záruce :idea:

Napsal: ned 12.05.2013 22:30
od DaweTDS
djpepo píše:chci to právě zkusit teď,dokuď je hydroměnič v záruce :idea:


Jen výměna turba z novějšího E60 GT2260V (podtlaková regulace) + čip.
Čísla jsou odbržděná.
Ještě půjdou zbylý 2 katy + oba středy ven a budu dávat větší IC + doladění jednotky.
Těch 248PS je totiž už v 3300 ot a do 3900ot se výkon už nezvedá a potom lehce klesá. Vršek by se právě měl zlepšit tím IC.

Napsal: úte 02.07.2013 11:11
od cmana2
Taky se chystám na takovou úpravu, jen by mě zajímalo jakej olej? Zůstat u 5W40 nebo 10W60? Mezichladič taky z e60 vejde se tam? nebo jinej? To turbo GT2260V má stejný připojení na příruby nebo se musí nějak doladit? Lambda je i za katem?

Díky

Napsal: úte 02.07.2013 11:43
od DaweTDS
cmana2 píše:Taky se chystám na takovou úpravu, jen by mě zajímalo jakej olej? Zůstat u 5W40 nebo 10W60? Mezichladič taky z e60 vejde se tam? nebo jinej? To turbo GT2260V má stejný připojení na příruby nebo se musí nějak doladit? Lambda je i za katem?

Díky


Olej měnit nebudu.Jako někdy jo,ale značka Cartol 5W40 zůstane.
Slyšel jsem,že se tam vleze mezichladič z 740d,ale já dal tenhle http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... sc&start=0
Pokud vezmeš turbo z E60 co má ještě podtlakové ovládání lopatek (je to tady tohle http://en.turbolader.net/Turbocharger-C ... 5021S.aspx ) tak se tam vleze celkem dobře. Jen budeš muset sehnat ještě ten hliníkový bajonet ,aby jsi mohl na turbo napojit hadici a nebo si nechat udělat takovej mezikus.
Jo a ještě to turbo musíš sehnat i s přívodní hadicí na mazání a přepadovou trubkou na olej do vany.Turb je jinak natočené a původní nepasují.

Napsal: úte 02.07.2013 14:23
od cmana2
Pěkný, pěkný už víš jak moc pomohl ic a kat off? Jak tak na to koukam tak dát tam ic není žádná sranda. Možná bych tam nechal původní a vyměnil jen turbo, trubku místo catu, KN vložku a čip...

čidlo tlaku si tam dával jaký?

díky

Napsal: úte 02.07.2013 14:31
od DaweTDS
cmana2 píše:Pěkný, pěkný už víš jak moc pomohl ic a kat off? Jak tak na to koukam tak dát tam ic není žádná sranda. Možná bych tam nechal původní a vyměnil jen turbo, trubku místo catu, KN vložku a čip...

čidlo tlaku si tam dával jaký?

díky


Čidlo tlaku zatím origo a tak to i zůstane...asi.
Měl jsem jet na brzdu + doladění softu před 14ti dny,ale nevyšlo to a tak jedu asi na 90% teť v pátek a tak uvidím jak moc pomohl IC a průchozí roura 70mm.Nechal jsem jen zadní tlumič.

Napsal: úte 02.07.2013 20:24
od cmana2
Tak pak dej vědět jak to dopadlo...

Napsal: stř 03.07.2013 18:33
od DaweTDS
cmana2 píše:Tak pak dej vědět jak to dopadlo...


Jasně 8)