Stránka 3 z 3

Napsal: stř 04.02.2009 22:53
od mari
Ruku na srdce, jak moc je asi ten ostřik světel účinej. To bys musel mít na světlech stěrače a ještě toto aplikovat stejně často jako ostřikuješ a stíráš čelní sklo. Dočet sem se že ostřik a čidla štelování se začal dávat jen proto aby se tenkrát mohla nasadit monstrózní cena na nadstandartní výbavu "xenony" a prodejce mohl říkat podívejte se lidi co všechno za tu cenu máte. Těžko by někdo tenkrát pochopil že dá třebas 50 klacků jen za modrý světýlko. Dnes je to skoro standart u dražších mít xenony tak se do budoucna na lidi zas vymyslí jiná příplatková výbava aby se prosperovalo.

Napsal: stř 04.02.2009 23:01
od Vlasta
mari píše:Ruku na srdce, jak moc je asi ten ostřik světel účinej. To bys musel mít na světlech stěrače a ještě toto aplikovat stejně často jako ostřikuješ a stíráš čelní sklo. Dočet sem se že ostřik a čidla štelování se začal dávat jen proto aby se tenkrát mohla nasadit monstrózní cena na nadstandartní výbavu "xenony" a prodejce mohl říkat podívejte se lidi co všechno za tu cenu máte. Těžko by někdo tenkrát pochopil že dá třebas 50 klacků jen za modrý světýlko. Dnes je to skoro standart u dražších mít xenony tak se do budoucna na lidi zas vymyslí jiná příplatková výbava aby se prosperovalo.

Tak to by mě zajímalo, kde jsi četl takovej blábol. Můžeš uvést zdroj informace?

Napsal: čtv 05.02.2009 07:03
od zet
mari píše:Ruku na srdce, jak moc je asi ten ostřik světel účinej. To bys musel mít na světlech stěrače a ještě toto aplikovat stejně často jako ostřikuješ a stíráš čelní sklo. Dočet sem se že ostřik a čidla štelování se začal dávat jen proto aby se tenkrát mohla nasadit monstrózní cena na nadstandartní výbavu "xenony" a prodejce mohl říkat podívejte se lidi co všechno za tu cenu máte. Těžko by někdo tenkrát pochopil že dá třebas 50 klacků jen za modrý světýlko. Dnes je to skoro standart u dražších mít xenony tak se do budoucna na lidi zas vymyslí jiná příplatková výbava aby se prosperovalo.

Já jsem to nečetl,ale myslím si to také.Už jsem se tu dotazoval - vás erudovanějších - jak spolu souvisí(podle vás) trojkombinace xenon - aut naklápění - ostřik.
Proti naklápění nic rozhodně nemám(naopak) ale jisté je že i naklápěné blbě seřízené klasik světlo oslní dokonale - takže xenon to podle mne už neudělá o mnoho lépe! A ty ostřiky na rozdíl od stěračů - jak psal kolega výše,jsou z mé vlastní zkušenosti opravdu na h... - pokud tedy nepotřebuješ odmočit haubnu před myčkou - pak jo.Tu souvztažnost s xenony beru jako kdyby k ABS byly nutné bzpečnostní šrouby na kolech. Děkuji za relevantní odpověď na mé dotazy.

Napsal: čtv 05.02.2009 07:39
od Vlasta
Xenony na rozdíl od žárovek nehřejou, takže při sněžení se sníh nerozpouští a od toho jsou tam ty ostřikovače.

Napsal: čtv 05.02.2009 08:25
od zet
Vlasta píše:Xenony na rozdíl od žárovek nehřejou, takže při sněžení se sníh nerozpouští a od toho jsou tam ty ostřikovače.

Takže vlastně zimní výbava :D tomuhle snad ani sám nevěříš. A já myslel že jsou primárně určené k(teoretickému)omytí světla a to bez ohledu jestli hřeje či ne.- viz auta s nexenony.

Napsal: čtv 05.02.2009 10:28
od mari
Čet sem to na netu, byl to starší článek o nadstandartní výbavě automobilů, ale kde to bylo to nevim.

Ačkoli se xenonům říká studené světlo, není pravda že neprodukují teplo. To teplo rozhodně stačí k tomu aby nenamrzalo sklo světlometu.

Napsal: čtv 05.02.2009 12:50
od Kruty
Na mem predchozim aute jsem ostrik svetel mel, a musim rict, ze to s toho skla bordel umeje docela dobre, tedy pokud to neni letitej nanos bahna, ale jen takovej ten klasickej bordel ze silnice - v zime sul, a pres leto spina ze silnice, co ti spini po desti predni sklo.

Nevim jak presne je to resene, ale prislo mi, ze ten ostrik svetel ma o dost vetsi tlak kapaliny nez ostrik predniho skla, aby to melo nejakou ucinost.


Co jsem zaslechl argumenty proti ostriku svetel v mem okoli, tak to nebylo ani tak o tom, ze to nemeje, ale spis ze rychleji ubejva voda v nadrzce, a to stoji prachy...