Stránka 3 z 6

Napsal: sob 02.05.2009 21:53
od eric
Stejně,cca 3000kč :lol:

Napsal: pon 04.05.2009 20:23
od KALDA
Hola,chlapi kamos koupil e39 530d a ma taky mensi problem. Na kazdou rychlost kdyz od spodu da plny tak jak se chytne turbo a vystreli to ale jen na malinkou chvily,pak to polevi a tah je znatelne jiny,jako by to ubralo 30 koniku. Turbo je fungl nove,najeto cca 400 km. Diagnostika nic nehlasi. Potkal se nekdo s necim podobnym? Jo a filtry jsou taky vsechny new.

Napsal: čtv 07.05.2009 10:32
od swed
lidi mam podobnej problem....v nizkych otackach mi auto vubec nechce jet...dokonce mam i problem se v prudsim kopci rozjet a na jednicku !! ho vyjet....vsechno ale jen v nizkych otackach pak od tri tisic uz to je lepsi,ale furt si myslim ze to neni jako driv...byl jsem na diagnostice a jen to hlasilo chybu polohy vacky tak se cidlo vacky vymenilo za nove, ale furt to nejede a navic to hlasi stale stejnou chybu..nesetkal jste se s tim uz nekdo?

Napsal: pon 11.05.2009 07:12
od SEJLY
já měla stejný problém, dokonce mi to i chcípalo a přehazovalo na getreibe program a nemělo to výkon a pak to vystřelilo, chtěla jsem to hodit ze skály, vyměnila svíčky, cívky, válce, kapaliny a je to ok...sice tomu moc nerozumím, ale závada se už neukázala, teď to jezdí jako drak... :twisted:

Napsal: úte 12.05.2009 20:21
od hajdulak
zdar,mam ten samy problem,dovezl jsem E39 530 D,2001,142kw, predtim jsem mel 2x to same, ale tohle nema vubec tah...mam steptronic a kdyz za jizdy pridam plyn tak to ma velkou prodlevu,pak to sice vystreli,ale po chvilce to zase ubere a vubec se to nechce rozjet... a kdyz je tahly dlouhy
kopec tak to vubec nejde rozjet, NEMATE NEKDO ZKUSENOST???? DIKY

Napsal: stř 13.05.2009 15:29
od Thomeeno23
zdravim vsechny jsem tu novy a mel bych dotaz koupil jsem cerstve e34 525 tds je to klenot na to v jakym jsou dneska stavu akorat kdyz tomu slapnu zacne trochu coudit a tak od tech 1900 - 2000 otacek jak se sepne turbo zacne to turbo pistet.....nebo spis svistet neni to nic hroznyho a me to prijde docela i normalni ale docetl jsem se ze to nema vydavat zadnej zvuk predem dekuji

Napsal: stř 13.05.2009 21:00
od hajdulak
tak dnes jsem byl na dignostice,vyjelo mi tam par zavad,vse vymazal,projel jsem to znovu napojil a zadna zavada!!!! ale porad to nema tah,jen chvilema
ale hned to zase zpomali.. nemohlo by to delat turbo?? motor bezi jak hodinky,na volnobeh, vubec nehuli,ani za jizdy??? do kopce to rozjedu max
na 140 ale je citit,ze to nema silu!! 530 D 142kw. DIKY ZA KAZDOU RADU.

Napsal: čtv 14.05.2009 17:17
od Tiff_needel
Mám 525 benzín a začlo mi to dělat taky,rozsvítila se kontrloka (eletrkonika motoru) a jel jsem ke Stratos auto v Hradci,a 14 dní s v tom hrabou a nevědí,vyměnili svíčky(přitom tam byli nový),dali si tam svoje :D ,jinak zkoušeli vyměnit cívky a furt to dělá,vyjedou a po chvíli se rozsvítí kontrolka znovu,hned nastoupí nouzový režim... a nejede to.Dnes mi volali, že je tam porušená izolace kabeláže motoru,tak obědnali celej svazek tak snad to bude ono.Ale jestli někdo má zkušenost nebo by někdo mohl vědět co by to mohlo dělat ,napiš te,prosím Poraď te jim :( ,a přitom tam je každej druhej s vysokou školou...zatím díky...

Sice nejmodernější servis BMW v čechách,ale na nic, Měli jsme tam "sedmičku" s automatem ten si řadil jak se mu zachtělo(že jste šli i na čelní sklo) hnus a museli to odvíst do Vysokýho mýta a tam řekli že tý převodovce ještě uškodili... :( ,co je to prosím za servis....Teďka tam mám svoji milovanou E39 .chyba.

Napsal: pon 18.05.2009 17:39
od zapo
Tak dalsi s podobnym probleme... mam 3.0d 135kw. Najednou auto nema vykon vubec. V celym spektru otacek je strasne liny. Pri plnym plynu jde na prvni dva rychlostni stupne ukazatel okamzite spotreby az na doraz, na 3 uz jen max. na 20 a od 4ky to nepreleze 12litru. na diagnostice to hlasi, ze do motoru jde 0baru paliva, takze mi mechanik rekl, ze je to asi cerpadlo co je pod sedackou. Jenze pak sme s jinym mechanikem zjjistili, ze pri otoceni klicku to cerpadlo normalne sepne, takze to nevypada na to. Nevite nekdo? Treba vaha vzduchu?

Napsal: pon 18.05.2009 19:18
od hajdulak
cau,mohla by to byt take vaha, uz ji mam objednanou,tak az to vymenim tak dam vedet,ve stredu.
ale jinak si nech zmerit i tu pumpu,ona muze davat,ale malo a pak odejde uplne,ja to mel na E34.

Napsal: pon 18.05.2009 19:24
od zapo
To mi normalne zmeri v bmw?

Napsal: úte 19.05.2009 18:03
od Tiff_needel
A jakej servis by jste mi v okolí Hradce K. doporučili ? :) .

Napsal: úte 19.05.2009 19:01
od dave155
... Bosh za Jaroměří hledej:-)

Napsal: stř 20.05.2009 14:59
od DanielM
...mohl by to být filtr pevných částic.
D.

Napsal: čtv 21.05.2009 13:02
od hajdulak
zdar,tak mam zavadu odstranenou,VAHA VZDUCHU !!!!

Napsal: čtv 21.05.2009 18:46
od KamilAC
Kde to má vůbec váhu vzduchu? Zkusím na ní taky mrknout
Edit Admin Pavel H:
Nekopírujte poslední příspěvky. Prosím, dodržujte pravidla této sekce.

Napsal: čtv 21.05.2009 19:57
od hajdulak
vahu mas,jak je vzduchovy filtr a zepredu do toho vede takova ovalna plastova roura.je to takovej plastovej oval a vede do toho stekr. sundej ten podlouhlej kryt jak vede od vicka serva a uvidis ji...
jestli nevis jiste jestli ji mas v haji tak zkus jen odpojit ten stekr a projed to...

Napsal: pát 22.05.2009 16:43
od Spatty
mel bych taky problem na my e36 316i (na trojku sem podobny tema nenasel) kdyz postupne pridavam plyn tak obcas ucitim padani otacek ( nedavno to skoro az cuklo) cim by to mohlo byt? taky tou vahou vzduchu?

Napsal: pát 22.05.2009 18:14
od hajdulak
u benzinu to nevim,ale zkus ji odpojit a projet a uvidis...

Napsal: ned 24.05.2009 17:56
od KamilAC
hajdulak píše:vahu mas,jak je vzduchovy filtr a zepredu do toho vede takova ovalna plastova roura.je to takovej plastovej oval a vede do toho stekr. sundej ten podlouhlej kryt jak vede od vicka serva a uvidis ji...
jestli nevis jiste jestli ji mas v haji tak zkus jen odpojit ten stekr a projed to...


Tak jsem udělal přesně to co jsi mi poradil, a žádná změna. Ať byla váha zapojená nebo odpojená, jede to uplně stejně mizerně, do 3.000ot/min jakžtakž normálně a od 3.000ot/min to nechce táhnout a jak jsem zjistil, ani nejde motor vytočit do vyšších otáček než zhruba 3.300ot/min. Prostě strop, ani na místě když auto stojí a není tedy v zátahu.
Znamená to tedy, že váha vzduchu bude špatná, když jí odpojím a žádná změna? :?: