Stránka 3 z 3

Napsal: úte 03.11.2009 08:08
od Birkoff
Než se zvedne teplota mezi 10 a 15 st. C. :D

Napsal: ned 25.07.2010 19:05
od Bobus
Birkoff píše:Než se zvedne teplota mezi 10 a 15 st. C. :D

Tak se s létem teplota zvedla mně nastal další velkej problém!!!! Vedle vynechávání za studena (do cca 30 stupňů na vodě) mně začal motor škubat i zahřátej.
Prvních 14 dnů stačilo ohřátý motor vypnou a znovu nastartovat a všechno bylo OK. Teď už škubání při akceleraci trvá pořád. Při vyšších otáčkách (cca 3000 a více) to skubání motorem tolik "nelomcuje", ale při 2000 sebou auto šube hodně.
Když ho nastartuju studený, tak motor chcípá, auto se klepe, jako když jde motor tak na 3 válce, z výfuku smrdí nespálený benzín.
Další problém je, že v autě je skvenční plyn (všechno co jsem popsal dělá na benzín i na plyn) a nechtějí mně vzít auto do opravy v BMW servisu. Ukecal jsem je alespoň na diagnostiku a ta ukázala špatný spalování na všech 8 válcích a nic jinýho :(
Když jsem si tady přečetl ostatní vlákna na podobné téma, tak to je na bednu. Snad ani není možný, aby auto, který stálo nový ke 2 melounům mohlo takhle trucovat a výrobce na to nemá žádnej ověřenej postup pro opravu.
Dnes jsem auto odvezl k jednomu specialistovi na elektriku, kterej je opravdová "kapacita", ale není specializovanej na BMW, tak uvidím jestli si s tím poradí.

Napsal: ned 25.07.2010 21:33
od Biturb
toho muze byt hodne.. kdyz se jebe do elektriky, tak je to vzdycky blbe, pokud to nedela nekdo kdo to umi a neojebe to..

kdo ti delal lpg? jak tam je dlouho?

Napsal: pon 26.07.2010 22:00
od Bobus
Biturb píše:toho muze byt hodne.. kdyz se jebe do elektriky, tak je to vzdycky blbe, pokud to nedela nekdo kdo to umi a neojebe to..

kdo ti delal lpg? jak tam je dlouho?


LPG mám polský AC Stag 300 a montovali mně ho ve 3/2009 v Liberci. Příloha k TP je od firmy AUTOGEAS CENTRUM Strakonice.

Napsal: pát 20.08.2010 19:45
od Bobus
Tak jsem se odhodlal k poslednímu kroku. Nechám sundat plyn a auto dám do Prahy do BMW Invelt. Kde jinde by to měli umět opravit když ne u oficíálního dovozce :?: Bude to stát ranec peněz, ale jiné řešení už nevidím :!:

Napsal: stř 25.08.2010 21:25
od Bobus
Poslední zjištění před demontáží plynu je, že vůbec nepálí jeden válec (druhý vlevo od předního okna ve směru jízdy) a není to vadná svíčka nebo cívka. K vynechávání se občas přidá i další neidentifikovaný válec.

Napsal: stř 15.09.2010 20:12
od Bobus
Tak se mně dnes bavoráček vrátil z Inveltu ze Stodůlek. Jak se zdá, tak demontáž plynu a zadání opravy přímo k dovozci BMW byl srávný krok.
Podle vyjádření servisního technika byly špatné 4 vstřiky, na což například v BMW v Liberci při diagnostice nepřišli.
Oprava sice nebyla laciná, ale nikdo jiný si s tím neporadil.