Stránka 3 z 4
Napsal: pon 12.07.2010 00:43
od magorcondoria
Podle toho co píšeš ,že po odpojení bat to jede celkem dobře(vymazání adaptačních hodnot)a potom se to zhoršuje,to výpadá na výpadky hoření (nebo přisávání O2 k LS).Jednotká reaguje na O2 ve výfuku obohacováním směsi.A znovu si ukládá nové adaptační hodnoty.Proměření osciloskopem se na to musí přijít.Samozřejmě to může být víc kombinovaných závad.Začal bych identifikováním defektních válců měřením průběhu napětí při hoření.
Napsal: pon 12.07.2010 13:35
od Snejk
a co detonačni čidla? měnil jsi je? pokud je jedno nebo vic vadne (ne v chybě.. ale že dávají nesmyslné udaje) tak to dokaže totalně rozhodit předstih tak, že do pár dnů auto už je prakticky nepojízdné a nenastartovatelné...
po smazani adaptace chvili lepší.. ale de to pak do sraček. a diag neukazuje nic..
lambdy ani vahy tyhle veci neumi tak rozhazet.
Napsal: úte 13.07.2010 00:14
od magorcondoria
Ty NGK jsou pěkný sr... Nekvalitní keramika(a je uplně jedno zda jsou Japan nebo France)Každý výrobce si chrání výrobní postupy a slození.Je to nejnáročnější a nejdůležitější díl svíčky.Přibližně od roku dva tisíce dokonce dávají na obal že je nesmíš použít do letadel a pod. .
Prostě vědí co prodávají za šmejd a chtějí se vyhnou případným odškodným.
Jak je uleješ tak nepálí,výboj běží po izolátoru.Je to i vidět,stopy po výboji jsou světlejší vlasové linie na izolátoru.Na volnoběh OK při větším tlaku ve válci KO! VÝHOĎ JE A KUP SI OPRAVDOVÉ SVÍČKY.Pokud si je tam měl jiné na otestování a nevymazal jsi adaptační hodnoty nemusel jsi poznat rozdíl!
Napsal: pon 19.07.2010 14:31
od bas2
Tak jak pise snejk, muzou to byt i ty cidla, mozna jich staci jen odpojit a natocit motor co to udela.
magorcondoria: prosim te, co jsou podle tebe "opravdove svicky"? (doufam ze ne bosch)

Napsal: pon 19.07.2010 14:35
od pepino5xx
magorcondoria: prosím ?? NGK BKR 6 EK origo svíčky co tam patří, vždy bez problému, nej co tomu motoru můžeš dát.
Napsal: pon 19.07.2010 23:19
od magorcondoria
Na tom co jsem napsal o NGK trvám.Některé motory co dříve bez problému pracovali i s značně opotřebenými svíčkami ,po montáži doporučených NGK vynechávají. A palivo se smývá do klikové skříně.Zvedá se hladina oleje.
Dokonce v jednom případě motor přestal pracovat úplně,smyl se olejový film.V autorizovaném servisu vyhodnotily jako propálené písty a opravu za caa 36tis.(Renault)Po výměně svíček a oleje vše OK.
V dalším případě přijel zákazník s tím že mu v jiném servisu diagnostikovali ,že mu teče guffero pod setrvačníkem.Oleje s benzínem v motoru asi tak 7Cm nad max.Tvrdil nám že nemůže mít vadné svíčky když má nové.Zase po výměně oleje a svíček všechno v pořádku.I únik oleje ustal.
A další a další,proto je již nikomu nemontuji.
Problémi s nimi nastávají jen u některých aut(nemíním tím žádné konkrétní typy motorů ani značky) kde z nějakého důvodu není řízení směsi v některých okamžicích optimální a ty svýčky jsou prostě na to citlivé a neustojí to co jíné a keramika ztrácí izolační vlastnosti.Výboj potom běží po izolátoru a dochází k výpadkům.
Tak proč si zbytečně přidělávát problémy.Reklamují je bez problémú ,ale novou olejovou náplň vám asi při reklamaci nezaplatí.
Napsal: pon 26.07.2010 11:39
od Biturb
kam byste dali auto na nacasovani? ikdyz uz jsem se nejak smiril s tim, ze sezenu druhy motor a vymenim jej cely, ten co mam rozprodam asi na dily, nebo jej necham do zalohy, kdyby neco odeslo...
Napsal: úte 27.07.2010 19:58
od magorcondoria
Kontrolu rozvodů lze udělat nejrychleji osciloskopem.Pokud je větší odchylka píše to diag ,například jako :VANOS mechanická závada.Nebo to vyhodnotí jako chybu snímače.U mého motoru M52 jsem přez Carsoft zjistil odchylku vačkového hřídele od klikového.Inpa by to měla jistě umět také.
Napsal: sob 31.07.2010 01:03
od magorcondoria
Při akceleraci na místě ,potom co jsi přípojil akumulátor, to vynéchává?
Podle zvuku to vynéchává náhodně, nebo pravidelně v určitém "rytmu"?Je třeba z volnoběhu prudce přidat plyn a samozdřejmě v čas pustit.
Vynécháva to hned po nastartování studeného motoru,nebo až po ca 15 až 30 vteřinách?
Napsal: čtv 16.09.2010 21:28
od Bobus
Moje 540 E39 nešla na všechny válce motor vynechával vibroval a škubal za jízdy. V servisu BMW v Liberci diagnostikovali jen "špatné spalování" na všech 8 válcích. Teprve v Inveltu v Praze Stodůlkách zjistili 4 šparné vstřikovače a po jejich výměně je všechno v pohodě a konečně zase jezdím. Možná máš stejný problém.
Napsal: sob 30.10.2010 21:09
od Paavo
u me to samy na R6 M50B25.Cas od casu to takle jak pises bubla a totalne nejede.Tam de to normal jede tak spotreba cca 10-12L ,kdyz "to" dela tak kolem 25L.Problemy jsou pouze za jizdy,volnobeh drzi jak ma,smrdi po nespalenym benzinu.U me meneny svicky, filtry,lambda,vaha,cerpadlo,civky a nic.Problem se stale vraci.Jen me desi, aby nakonec nebyly hodnoty namerene komprese 4,7 na 3 valcich pravdive (to auto jelo v poradku).
Napsal: pát 21.01.2011 21:50
od 540david
Takže po dlouhé době obnovuji toto téma. Koupil jsem vozidlo, které je původně od "biturba" a v současné době je na dílně.
Musím uznat, že ten motor je domr... jako prase. Dva válce bez tlaků. Rozvody jsou OK. Těsnění pod sáním tvrdý jako kámen, a zasraný nějakým "Hermetikem". Utrhaný dráty, sání nekompletní.....
Jinak jako perlička je uříznutá 1/2 části koncovýho tlumiče.... asi tunning
Vůbec se nedivím, že to auto nejelo. Už se těším až se sundají hlavy a uvidí se ta provedená oprava.
Musím ovšem uznat, že interiér je opravdu ve vyjímečném stavu a karoserie s vyjímkou promáčklého prahu je fakt super. Opravdu věřím v těch 230tis. najeto
Dám vědět, jak to dopadlo.
Napsal: sob 22.01.2011 13:35
od eric
540david píše:Takže po dlouhé době obnovuji toto téma. Koupil jsem vozidlo, které je původně od "biturba" a v současné době je na dílně.
Musím uznat, že ten motor je domr... jako prase. Dva válce bez tlaků. Rozvody jsou OK. Těsnění pod sáním tvrdý jako kámen, a zasraný nějakým "Hermetikem". Utrhaný dráty, sání nekompletní.....
Jinak jako perlička je uříznutá 1/2 části koncovýho tlumiče.... asi tunning

Vůbec se nedivím, že to auto nejelo. Už se těším až se sundají hlavy a uvidí se ta provedená oprava.
Musím ovšem uznat, že interiér je opravdu ve vyjímečném stavu a karoserie s vyjímkou promáčklého prahu je fakt super. Opravdu věřím v těch 230tis. najeto
Dám vědět, jak to dopadlo.
Hele a prozraď,co s tím budeš dělat,že by tohle...(sjeď na ty dolní fota:-)) )
http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatf ... pic_Cat=10
Napsal: sob 22.01.2011 15:03
od 540david
Uvidím, ona je opravdu velice pěkná co se týká vzhledu a stavu. Ten motor nějak dopadne....
Velice mě překvapily ty tlaky, když jsem četl co bylo na těch makovicích vše uděláno. Motor jsem sehnal za 20tis. komplet, takže jako poslední možnost půjde výměna. Ale samozřejmě je lepší vrazit 20tis. do motoru o kterém budu vědět, že se nepodfoukne těsnění za pár kiláků...
Až bude ve 100% tech. stavu možná půjde na prodej. Jinak asi jediná úprava budou kotouče Brembo + Ferodo DS3000 a nové letní pneu. V současné době se spíše přikláním k tomu, že zůstane moje a bude to můj mazlíček
Hmm, ty fotky jsou nádhera. Ale investice jako slušná M5

Napsal: sob 22.01.2011 16:05
od eric
540david píše:Uvidím, ona je opravdu velice pěkná co se týká vzhledu a stavu. Ten motor nějak dopadne....
Velice mě překvapily ty tlaky, když jsem četl co bylo na těch makovicích vše uděláno. Motor jsem sehnal za 20tis. komplet, takže jako poslední možnost půjde výměna. Ale samozřejmě je lepší vrazit 20tis. do motoru o kterém budu vědět, že se nepodfoukne těsnění za pár kiláků...
Až bude ve 100% tech. stavu možná půjde na prodej. Jinak asi jediná úprava budou kotouče Brembo + Ferodo DS3000 a nové letní pneu. V současné době se spíše přikláním k tomu, že zůstane moje a bude to můj mazlíček
Hmm, ty fotky jsou nádhera. Ale investice jako slušná M5

No já si jí pamatuju ještě před tím,než jí koupil "biturb",prodávala se původně v M-Packetu a myslím na 19-tkách kolech a docela nevypadal špatně.Já spíš myslel,že si přehodíš motor z tý tvý a budeš mít 6-tikvalt

Ale koukám,že se spíš rýsuje druhé auto na víkendy?!

Napsal: sob 22.01.2011 16:24
od 540david
Já už 540iA nemám. Zhruba před půl rokem jsem jí bohužel prodal. Rozvod.
Ale tahle byla za cenu jaký jsem nedokázal odolat (50tis.). Jj, ten M-Packet tam byl. Má to origo nárazník, ale bez těch plastovejch podběhů(špiček) - jedna velká louže a motor by byl kaput....
Ale teď je v dobrých rukou...

Napsal: sob 22.01.2011 16:33
od Brátn
Napsal: sob 22.01.2011 17:54
od eric
Bratn píše:http://biturb.rajce.idnes.cz/My_540i/
Jj,to je přesně ono

Napsal: sob 22.01.2011 17:56
od eric
540david píše:Já už 540iA nemám. Zhruba před půl rokem jsem jí bohužel prodal. Rozvod.

Ale tahle byla za cenu jaký jsem nedokázal odolat (50tis.). Jj, ten M-Packet tam byl. Má to origo nárazník, ale bez těch plastovejch podběhů(špiček) - jedna velká louže a motor by byl kaput....
Ale teď je v dobrých rukou...

Aháá,tak to je teda smutný!!!Tak snad už tě nenapadne po druhý stejná blbost se ženit!

Tak to je pak jasný,nakonec si jí vymazlíš a budeš mít to samý a vlastně ještě lepší

Tak to držím palce!
Napsal: pon 24.01.2011 00:43
od Biturb
ahoj..
tak to rad slysim ze se dostala k nekomu kdo je od fochu..
dva valce bez tlaku?? to jako uplne? co jsem je nechaval na posledy merit, tak mely vsechny pry stejny tlaky.. tesneni pod sanim myslis to cervene mezi plastovym sanim a motorem? ten lauf byl vecerni tuning s flexou:-D chtel jsem tam davat uplne jiny vyfuk...
kazdopadne moc me zajima duvod proc ten motor nejede, budu netrpelive sledovat toto tema... jeste ji nejaky ten patek budu splacet, a tak me to zajima

)
moc mi 540i chybi..