Stránka 3 z 4

Napsal: sob 06.10.2012 20:58
od oldaf
Přitáhni si k bloku čerpadlo jen zlehka jedním šroubem, nastartuj a poklepem kladivem přes třeba dřěvěnej špalík přiklápěj čerpadlo k motoru, jakmile uslyšíš že zvuk motoru jakoby ztvrdnul tak čerpadlo vrať zlehka poklepem trochu zpět, aby ten tvrdší zvuk zmizel. Utáhni čerpadlo a můžeš vyrazit :D Jak píše Beny, i skoro hluchej to naladí

Napsal: ned 07.10.2012 10:40
od JanV
Tak jsem to udělal dneska ráno :) Vzal jsem si delší kovovou tyč, vzepřel jí mezi motor a čerpadlo a lehce s ním pootáčel. Podle hluku a hlavně kouře. Sice nejlíp startovalo čerpadlo hned u motoru, ale byl to kouřovod :) Takže jsem předvstřik ubíral, od motoru. Trošku huř startuje, tak během 2 sekund. ale je tichej a skoro nekouří. Mám to v garáži, takže i malej kouř poznám.

Paráda :)

Napsal: ned 07.10.2012 15:38
od starynovy
no a jak to jede!? :D

Napsal: ned 07.10.2012 16:18
od JanV
Je to v prčicích... :/ Jede to dobře, ale zvuk je špatnej, není pravidelnej.
Zespod z motoru jde pravidelnej zvuk, ale zvršku né.
S většíma otáčkama je tam až kovově tukající zvuk. Vůbec mě nenapadá co s tím.
- čerpadlo je nastavené skoro najmenší předstřik co to šlo. Ještě s ním můžu zpátky, ale pak to kouřilo.
- Rozvody jsou přesně nastavené, v pravo u sání a vstřiků jsem podložil přípravek o 4,5mm
- ještě mě napadá že by nešel některej válec ale jak to poznám ? :)

obávám se že přez 20 hodin práce to půjde nakonec do servisu :/

Napsal: ned 07.10.2012 16:27
od starynovy
to sa mi nezda s tym predvstrekom, cim mensi je tym viac to huli, naopak cim vacsi, tym menej huli, a je tvrdsi chod..

Napsal: ned 07.10.2012 16:50
od JanV
tak jsem to nahrál, ale kvalita je bídná :/
http://www.ulozto.cz/xMjw4h1/video0002-3gp
v půjce videa přidám plyn na cca 1500 otáček a držím ho stále stejně.

Ale myslím že z toho nic nepoznáte :)

Napsal: ned 07.10.2012 17:07
od starynovy
no tak to vazne nie :D:D

Napsal: ned 07.10.2012 18:55
od oldaf
to mělo bejt jinde

Napsal: pon 08.10.2012 14:26
od JanV
Tak dle servisu jsou bouchlé ventily. Přivezl jsem to zase domů, mám sundat hlavu a kouknout jestli budou obtisky na válcích.

Prý 2 přeskočené zuby jsou u BMW už hodně. Jsou naražené a nestíhaj se prej vracet, to dělá ten rámus. A já to chtěl jen zpravit a prodat :/

Napsal: pon 08.10.2012 16:57
od Tumon
A kolik bys za to auto v tomhle stavu chtěl :?:
Jedno TDSo se mi válí na dílně.

Napsal: pon 08.10.2012 18:21
od JanV
No vzhledem k tomu že mu jinak nic není, a cenově jsou ty auta kolem 50-60k tak pod 45 to prodat nemůžu. No ale už je to zas rozebrané :) Už jen šrouby k hlavě a hlava de dolů.

Napsal: pon 08.10.2012 22:44
od JanV
Mám na vás docela zásadní dotaz :)
Jakej je utahovací moment na šroubech hlavy ?

A podařilo se vám někde sehnat tu torx-ovou matici na tyhle šrouby ? 14" je malá, 16" má vůli a 15" se prej nevyrábí... :/ Jako pujde to tou 16" ale je to prasárna...

dík

Napsal: pát 12.10.2012 18:45
od edob
Keď už je tu toľko o tom čerpadle, mám jeden dotaz. Nevie niekto poradiť ako pretesniť holender s káblami na čerpadle? Slzí mi tade nafta. Sú tam 4 skrutky, ktoré sa dali pritiahnuť asi o 1/4 otáčky, ale nepomohlo to. Čerpadlo by som nechcel vyberať, ale neviem ako sú tie káble v čerpadle pripojené, je tam nejaký konektor?

Napsal: sob 13.10.2012 09:14
od beny-maser
počítej s tím ,že budeš muset přetěsnit celé čerpadlo,když přetěsníš pouze tohle tak za 14 dní budeš dělat další,ta guma je tam už tvrdá jak plast.

Napsal: sob 13.10.2012 09:21
od beny-maser
JanV píše:Mám na vás docela zásadní dotaz :)
Jakej je utahovací moment na šroubech hlavy ?

A podařilo se vám někde sehnat tu torx-ovou matici na tyhle šrouby ? 14" je malá, 16" má vůli a 15" se prej nevyrábí... :/ Jako pujde to tou 16" ale je to prasárna...

dík

Když si koupíš nové těsnění tak tam je přímo papír jak to utáhnout,osobně to dotahuju max na 140Nm, protože nové šrouby nekupuju a víc mám strach.
Je tam torx E14-koupíš ho v každém lepším železářství nebo autodílech,normálním ořechem utahovat hlavu je fakt prasárna, ořech 15mm se vyrábí úplně normálně a je v každé lepší i čínské golasadě.Momentálně jsou v nabídce sady,kde jsou ořechy upravené jak na normální šrouby tak na torxy, ale hlavu jsem s tím ještě neutahoval, na ostatní věcy to stačí v pohodě.

Napsal: sob 13.10.2012 10:23
od edob
beny-maser píše:počítej s tím ,že budeš muset přetěsnit celé čerpadlo,když přetěsníš pouze tohle tak za 14 dní budeš dělat další,ta guma je tam už tvrdá jak plast.

Asi to tak bude, ale kým budem musieť pretesniť celé čerpadlo rád by som vyriešil aspoň toto a neviem, či tam niečo nepokazím, keď to budem dávať dole. Preto by som rád vedel ako sú drôty pripojené, je tam konektor, dá sa jednoducho dať dole? Aké je tam tesnenie, nejaký O-krúžok, alebo špeciálny výlisok? Neexistuje k tomu nejaký obrázok zostavy? V ETK-čku som nič nenašiel. Vieš mi s tým pomôcť?

Napsal: sob 13.10.2012 16:22
od Nikolas525
Ahoj. Prosím, jak vypada přípravek na vačku ktery se z jedné strany podkládá kvůli vytahanému řetězu?[/url]

Napsal: sob 13.10.2012 16:42
od ThatsMe
Dával jsem to do technických dotazů asi rok a půl zpátky, hledej tam.

Napsal: sob 13.10.2012 18:18
od oldaf
přípravek

Napsal: ned 14.10.2012 01:02
od ThatsMe
Tady je ten můj, je to včetně rozměrů:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=