Stránka 3 z 3

Napsal: čtv 25.11.2010 02:19
od Konaa
zítra to vezu k chlápkovi co dělá Bmw,tak jsem zvedavej,jak dlouho to tam bude.Každopádne určitě napíšu co to bylo a kolik to stálo :) :) ale u Bmw na cenu koukat nemužeš to je koníček :) :) :) zatim BMW FOREVER!!

Napsal: čtv 25.11.2010 22:07
od phitr
Ahoj, taky bych se rád podělil o zkušenost, i když je tenhle toppic už kousek jinde. Jsem novým majitelem E39 v automatu (135kW) a dostal jsem od strejdy spoustu rad :-) asi tu už jsou, ale opakování matka moudrosti.

K tomu malému výkonu a kouření. Říkal mi, že na tom mém autě odešel RG ventil, že to není nijak drahá záležitost, a že to věc kvůli emisím, laicky řečeno. Nicméně mě varoval, že až to začne kouřit a přestane jet, tak to mám nechat vyměnit, že jinak do té doby neřešit. A právě že se to ukáže jen když se auto napíchne na diagnostiku, na přístrojovce ne. :-)

snad to někomu pomůže, tyhle moudra má od člověka, který už dlouho dělá jen bavoráky. Já ho neznám, tak ho nechci ani chválit ani hanit. :-)

Napsal: pon 29.11.2010 20:26
od Konaa
Tak závada byla odstraněna.Bylo to plastové prasklé sání bylo K.o. Sání použité s prací 3900kč.Auto jede jako fík.Taková věc muže udělat tolik neplechy zajímavé :)

Napsal: čtv 03.05.2012 21:41
od nuhla
Někdo tu ze začátku diskuse psal o tom, že by to kouření mohlo být kvůli špatnému separátoru oleje. Dneska jsem ho nechal v BMW v německu vyměnit (separátor) a cestou po dálnici zpět jsem zkusil kickdown a bouchly mi saze jako vždy... Prostě v tu chvíli, kdy to automat podrazí to zahulí černym kouřem a pak čisto. Auto jede i řadí jak nový... Mam to nějak řešit? Třeba vyčistit nebo vyhodit EGR??

Napsal: čtv 03.05.2012 23:39
od nuhla
Někdo tu ze začátku diskuse psal o tom, že by to kouření mohlo být kvůli špatnému separátoru oleje. Dneska jsem ho nechal v BMW v německu vyměnit (separátor) a cestou po dálnici zpět jsem zkusil kickdown a bouchly mi saze jako vždy... Prostě v tu chvíli, kdy to automat podrazí to zahulí černym kouřem a pak čisto. Auto jede i řadí jak nový... Mam to nějak řešit? Třeba vyčistit nebo vyhodit EGR??