Stránka 3 z 3
Napsal: čtv 25.11.2010 02:19
od Konaa
Napsal: čtv 25.11.2010 22:07
od phitr
Ahoj, taky bych se rád podělil o zkušenost, i když je tenhle toppic už kousek jinde. Jsem novým majitelem E39 v automatu (135kW) a dostal jsem od strejdy spoustu rad

asi tu už jsou, ale opakování matka moudrosti.
K tomu malému výkonu a kouření. Říkal mi, že na tom mém autě odešel RG ventil, že to není nijak drahá záležitost, a že to věc kvůli emisím, laicky řečeno. Nicméně mě varoval, že až to začne kouřit a přestane jet, tak to mám nechat vyměnit, že jinak do té doby neřešit. A právě že se to ukáže jen když se auto napíchne na diagnostiku, na přístrojovce ne.
snad to někomu pomůže, tyhle moudra má od člověka, který už dlouho dělá jen bavoráky. Já ho neznám, tak ho nechci ani chválit ani hanit.

Napsal: pon 29.11.2010 20:26
od Konaa
Tak závada byla odstraněna.Bylo to plastové prasklé sání bylo K.o. Sání použité s prací 3900kč.Auto jede jako fík.Taková věc muže udělat tolik neplechy zajímavé

Napsal: čtv 03.05.2012 21:41
od nuhla
Někdo tu ze začátku diskuse psal o tom, že by to kouření mohlo být kvůli špatnému separátoru oleje. Dneska jsem ho nechal v BMW v německu vyměnit (separátor) a cestou po dálnici zpět jsem zkusil kickdown a bouchly mi saze jako vždy... Prostě v tu chvíli, kdy to automat podrazí to zahulí černym kouřem a pak čisto. Auto jede i řadí jak nový... Mam to nějak řešit? Třeba vyčistit nebo vyhodit EGR??
Napsal: čtv 03.05.2012 23:39
od nuhla
Někdo tu ze začátku diskuse psal o tom, že by to kouření mohlo být kvůli špatnému separátoru oleje. Dneska jsem ho nechal v BMW v německu vyměnit (separátor) a cestou po dálnici zpět jsem zkusil kickdown a bouchly mi saze jako vždy... Prostě v tu chvíli, kdy to automat podrazí to zahulí černym kouřem a pak čisto. Auto jede i řadí jak nový... Mam to nějak řešit? Třeba vyčistit nebo vyhodit EGR??