Stránka 3 z 4
Napsal: úte 01.02.2011 11:43
od ThatsMe
Sundal jsem to normálním 11 nebo 12 mm ořechem...
Napsal: úte 01.02.2011 12:53
od ViktorDDD
to som už skúšal tuším tam ide 10 či 11 ale ide to dosť ťažko povoliť a nechcem aby mi ten orech na tej šrube preskočil tak chcem na to kúpiť orech ktorý tam patrí
Napsal: úte 01.02.2011 13:11
od ThatsMe
Určitě je to jistější, ten šroub je hrozně dotažený, já jsem na něm ukroutil prodloužení ráčny.

Ale i přesto jsem ho pak tím ořechem povolil bez nejmenšího poškození.
Napsal: úte 01.02.2011 22:41
od beny-maser
oldaf píše:Se sundaným čerpadlem jsem taky jednou motorem nechtíc otočil a rozvody se mi přeskočily. Takže už si na to bávám bacha

To že ti nejde motorem protočit je určitě tím že se ti to opírá o ventily. Stačí aby vačka byla oproti spodku o kousek vedle a opře se to. Jinak přípravek je opravdu lepší podložit, motor táhne líp od spodu, spousta lidí nadává že TDSo od spodu nejede ale rozvody si pořádně nenastavěj.
za to že tds netáhne od spodu může velké turbo,které potřebuje hodně vzduchu aby plnilo,jednou jsem zkušebně měřil tlak turba a je to tak, dokud nemá motor nafoukáno 1bar tak nechce táhnout a chová se jak diesl,jakmile se začne zvedat tlak auto začne táhnout
Napsal: úte 01.02.2011 22:54
od oldaf
To bych netvrdil. Bude to spíš takhle naprogramovaný. Já jezdím TDSo s mechanickým čerpadlem a sériovým turbem a zátah to má od 900ot/min.
Napsal: úte 01.02.2011 22:56
od beny-maser
oldaf píše:To bych netvrdil. Bude to spíš takhle naprogramovaný. Já jezdím TDSo s mechanickým čerpadlem a sériovým turbem a zátah to má od 900ot/min.
fakt jo? to bych teda neřek,jako že lanko?a to čerpadlo už není upravený na větší dávku?
Napsal: úte 01.02.2011 23:03
od oldaf
Čerpadlo z 2,4td z E28, rozdělovací hlava z TDS, upravenej přidavač v čerpadle, a trysky z mercedesu

A neřeším už žádný problémy s řídícíma vstřikama, váhama vzduchu, smímače vzduchu, a další elektrický nespolehlivý blbosti.
Napsal: úte 01.02.2011 23:07
od beny-maser
aha a když si za tebe stounu na křižovatce tak si mám rovnou pustit mlhovky až se budeš rozjíždět?

Napsal: úte 01.02.2011 23:08
od oldaf
To jenom když tomu naložím. Na asfaltu musej zůstávat tři čáry, dvě od gum a jedna od vejfuku
Napsal: úte 01.02.2011 23:16
od beny-maser
a to ti to fak táhne jako táhne od 900ot? to mi drží PD volnoběh.
Napsal: úte 01.02.2011 23:21
od oldaf
Od volnoběhu mi to bere i čtyřka. Teď řeším rychejší diferák z 530d abych to memusel furt tak točit, protože skoro všude jezdím jen na pětku, takže potřebuju trochu zrychlit.
Napsal: úte 01.02.2011 23:26
od beny-maser
pokud ti to táhne od volnoběhu tak se nedivím že jezdíš jenom na pětku,já jezdím na čtyřku abych to neměl mezi vesnicema podtočený,na tah potřebuju o tisíc víc

Napsal: úte 01.02.2011 23:45
od bibikuba
když už tady řešíte to zrychlování tak já mám 36 325 tds touring rok 98 a ukrutně mi vadí ta krátká jednička!!Nevím jestli to je u káždý nafty u BMW ale to se nedá nějak pořešit???Ty rozjezdy sou fakt hrozný...
Napsal: úte 01.02.2011 23:48
od oldaf
Ta jednička je jen na takový cuknutí a hned řadit výš. Soudruzi v NSR to nezpřevodovaly zrovna nejlíp
Napsal: úte 01.02.2011 23:59
od bibikuba
oldaf píše:Ta jednička je jen na takový cuknutí a hned řadit výš. Soudruzi v NSR to nezpřevodovaly zrovna nejlíp
A soudruzi z ČR si s tím neporadí???Nejde to nějak vyřešit

Když to mám studený a nechci tomu nakládat tak mám pocit že mi jí někdo vždycky nandá zezadu-je to fakt otřes když mám za zadkem třeba hatapku myslím tím Fábii a mám pocit že ho brzdim

Napsal: stř 02.02.2011 00:01
od oldaf
bibikuba píše:oldaf píše:Ta jednička je jen na takový cuknutí a hned řadit výš. Soudruzi v NSR to nezpřevodovaly zrovna nejlíp
A soudruzi z ČR si s tím neporadí???Nejde to nějak vyřešit

Když to mám studený a nechci tomu nakládat tak mám pocit že mi jí někdo vždycky nandá zezadu-je to fakt otřes když mám za zadkem třeba hatapku myslím tím Fábii a mám pocit že ho brzdim

Převodovku přeskládat se asi moc nevyplatí. Zrychlím to celkově diferákem.
Napsal: stř 02.02.2011 00:11
od bibikuba
oldaf píše:bibikuba píše:oldaf píše:Ta jednička je jen na takový cuknutí a hned řadit výš. Soudruzi v NSR to nezpřevodovaly zrovna nejlíp
A soudruzi z ČR si s tím neporadí???Nejde to nějak vyřešit

Když to mám studený a nechci tomu nakládat tak mám pocit že mi jí někdo vždycky nandá zezadu-je to fakt otřes když mám za zadkem třeba hatapku myslím tím Fábii a mám pocit že ho brzdim

Převodovku přeskládat se asi moc nevyplatí. Zrychlím to celkově diferákem.
A to tam pásne třeba z 530D jak jsi psal bez nějakejch jinejch úprav nebo je to složitější??
Napsal: stř 02.02.2011 00:15
od oldaf
Nepásne, upravil jsem nápravnici, zavěšení diferáku, kardan a poloosy z 535 i s unašečema u kol.
Napsal: stř 02.02.2011 00:22
od bibikuba
oldaf píše:Nepásne, upravil jsem nápravnici, zavěšení diferáku, kardan a poloosy z 535 i s unašečema u kol.
A jakej čekáš výsledek???Je to pokus nebo to klapne na sto procent

Já teda budu radši čekat než se to hne než takovou úpravu..Ale docela mě to zajímá..Nejde tam třeba dát jen jiná skřín aby to malinko prodloužilo kvalty?
Napsal: stř 02.02.2011 00:29
od oldaf
V příštím týdnu to namontuju, už to mám všechno připravený. Na pětku by to mělo jet podle GPS při 3000ot/min 152km/h