Tak to je přesné.Mě to vrže úplně stejně.Mám E60 530d rok 2004 a mám ho teprve měsíc a docela jsem si na to zvykl a nevadí mi to. Trochu mě ale sere to, že mám ještě E39 tour rok 2001 a ten je naprosto potichu.Ani jeden zvuk. Člověk si pak pořídí novější model a pak zjistí, že tam něco vrže a o to více je pak člověk nasranej.
no já uvidím, dneska jsem chvíli zkoušel to s tím ohřátím oleje, nevím na kolik jsem ho ohřál.. nebylo moc času.. pokud se to časem nezlepší, zkusím to ještě jednou..
na německém bmw foru psali něco i o nějakm original bmw aditivu pro servo olej a jeho následném ohřátí na 110°C..
Jendix: To co jsi si přečetl na německym serveru je ale řešení pro vrzání serva jako takovýho, to nemá s vrzánim volantu o kterým je tu řeč nic společnýho. Na tohle kvičení pomůže jen výměna toho silonovýho bazmeku. Zahřejvání servooleje otáčením volantu z rejdu do rejdu do zblbnutí nejlépe na zvedlym autě aby se neservaly gumy, aby se dosáhlo určitý teploty která se měří přímo v nádobce je proti vrzání serva, a k oleji se může přidat aditivum. Němci maj jako nejosvědčenější to od Wynn's. Bohužel toto ale tento problém nevyřeší.
aha.. no zdálo se mi to malinko divný.. ale doposud jsem nenašel žádné jiné řešení.. víš kde se to silonový pouzdro nachází, případně kde a jak to namazat?
Nevim jak to tam přesně funguje, ale každopádně se to musí točit v tom plastovym pouzdře pod volantem, tam se to tře a kvičí to, ale jestli pomůže to namazat to nevim a jestli je to vůbec vhodný to mazat, přece jen by to pak chytalo prach atd. Každopádně by to asi bylo na chvilku. Tenhle úlet by měli měnit zadara stejně jako pár dalších pitomin.
Couloo píše:Tak dnes jsem se malinko uklidnil. Jezdil jsem dnes celý den s Audi A6 rok 2006 a tam ten volant vrzal úplně stejně.
ani bych se nedivil kdyby to bylo konstrukčně identické řízení.. ono to totiž vw s bmw u některých modelů docela pěkně zkouleli dohromady.. na f10 je totožná část zadní nápravy s a6..
Tak mi na E60 taky zacal vrzat volant Pri tom vrzani jde ale trochu citit ze se volant nepatrne chveje.Nevim jestli je to servo (hladina a cistota oleje je v pohode) nebo opravdu jen nejaka guma ci plast.Jeste mi tak trochu lupe ve volantu kdyz stojim a zatacim (ramena apod je vse ok),byvaly majitel me upozornil,ze je treba vymenit horni ulozeni tlumicu.Ted ale nevim jestli to vrzani nemuze byt zpusobeno tim ulozenim.
Tak mi na E60 taky zacal vrzat volant Pri tom vrzani jde ale trochu citit ze se volant nepatrne chveje.Nevim jestli je to servo (hladina a cistota oleje je v pohode) nebo opravdu jen nejaka guma ci plast.Jeste mi tak trochu lupe ve volantu kdyz stojim a zatacim (ramena apod je vse ok),byvaly majitel me upozornil,ze je treba vymenit horni ulozeni tlumicu.Ted ale nevim jestli to vrzani nemuze byt zpusobeno tim ulozenim.
Tak mi na E60 taky zacal vrzat volant Pri tom vrzani jde ale trochu citit ze se volant nepatrne chveje.Nevim jestli je to servo (hladina a cistota oleje je v pohode) nebo opravdu jen nejaka guma ci plast.Jeste mi tak trochu lupe ve volantu kdyz stojim a zatacim (ramena apod je vse ok),byvaly majitel me upozornil,ze je treba vymenit horni ulozeni tlumicu.Ted ale nevim jestli to vrzani nemuze byt zpusobeno tim ulozenim.
Tak mi na E60 taky zacal vrzat volant Pri tom vrzani jde ale trochu citit ze se volant nepatrne chveje.Nevim jestli je to servo (hladina a cistota oleje je v pohode) nebo opravdu jen nejaka guma ci plast.Jeste mi tak trochu lupe ve volantu kdyz stojim a zatacim (ramena apod je vse ok),byvaly majitel me upozornil,ze je treba vymenit horni ulozeni tlumicu.Ted ale nevim jestli to vrzani nemuze byt zpusobeno tim ulozenim.
jj to je pravda, po zaplynování to žere tak 13 plynu, to je jak 6 nafty. teda vlastně asi jako 5 nafty, protože to nechce turba, čerpadla, vstřiky apod
to JaraX: chlape, proč furt píšeš v 5er fóru když tak ty pětky nesnášíš, mazej zpět do 7er a tam všem odhaluj další geniální a jedinečné vlastnosti sedmiček, tady není na sedmy nikdo zvědavý 7er fórum ti svými komentáři nezasírá žádný pětkař, tak to prosím opětuj také...
Ahoj mam doma dvě E61 jednu 530d M-paket 231ps a vrže,druhá 525d facelift sport volant a nevrže.Předtím jsem měl před facelift sportovní volant a nevrzal,co jsem slyšel tak všem vrzaly M-volanty spraví to olej ale je to nachvíli
me vzdy pomohlo zlaty dobry Wedecko, hadicku zastrcit pod volant a prostrikat. Nekdy to pomohlo na rok, nekdy na dva, nekdy naporad...))
resil jsem to trikrat...)) ale kuli tomu se na svojho mazla nezlobim..