Stránka 3 z 3

Napsal: stř 08.06.2011 19:31
od beny-maser
a jsi si jistý že ti nefouká motor do vody?není normální aby ti furt něco rupalo.Jak jsou tvrdý hadice po nastartování?

Napsal: čtv 09.06.2011 00:05
od soukupadam
když jsem vyměnil expanzku asi před 2 měsícema, tak jsem zkoušel hadice pořád, po startu měkký a po důkladným prohřátí tvrdý ale šly v pohodě zmáčknout

Napsal: pon 13.06.2011 19:49
od soukupadam
nezkoušel někdo tyhle plasty svařovat?

Napsal: pon 13.06.2011 21:56
od jumbo
Můžeš definovat tvrdý hadice, který jdou v pohodě zmáčknout?
Jakej plast myslíš? Myslím, že vzhledem k tomu, že tam působí tlaky a velká teplota, tak je to blbost a stejně to povolí...

Napsal: pon 13.06.2011 22:57
od soukupadam
jumbo píše:Můžeš definovat tvrdý hadice, který jdou v pohodě zmáčknout?
Jakej plast myslíš? Myslím, že vzhledem k tomu, že tam působí tlaky a velká teplota, tak je to blbost a stejně to povolí...


je to ten plast na boku chladiče

no prostě po ohřátí ty hadice ztvrdnou ale nejsou jako kámen, daj se rukou trochu zmáčknout

Napsal: úte 14.06.2011 07:07
od berkelay
jestli máš po ohřátí tvrdší hadice, tak to není dobře (teda trochu mě mateš s tím "tvrdé hadice co jdou v pohodě zmáčknout" :-) Asi by to chtělo možná video, určitě v mobilu něco máš, dej to na youtube ať vidíme, jak moc to jde zmáčknout. Včera jsem jen tak ze zvědavosti zkoušel na úplně ohřátém motoru zmáčknout hadice od chladiče a byly měkké úplně stejně jako na studeném motoru po nastartování. Někde jsem se dočetl, že pokud zahřeješ motor, pak ho necháš vychladnout a pak otevřeš víčko expanzky, tak pokud ti z toho vyjede bublina nebo dokonce voda, tak ti to tlakuje moc.

Napsal: úte 14.06.2011 08:30
od beny-maser
pokud po zahřátí ztvrdnou,ale jdou v pohodě zmáčknout rukou tak je to OK. Pokud jsou furt stejně tvrdý tak je špatný víčko a je potřeba ho vyměnit nebo se vyvaří voda! Proto tam to víčko je! Chladící okruh je papiňák a trochu tlak se tam musí vytvořit. A jestli ti po vystydnutí, když povolíš víčko trochu pšoukne tak je to taky OK,je to důkaz, že víčko dobře těsní. Gejzír je špatně :!: :D
Jak to tu popisuješ tak je možný že tam někdo nalil nějakej sráč nemrzku a ta reagovala s plasty a ty jsou teď křehký,jinak si to neumím vysvětlit.

Napsal: úte 14.06.2011 08:45
od soukupadam
beny-maser píše:pokud po zahřátí ztvrdnou,ale jdou v pohodě zmáčknout rukou tak je to OK. Pokud jsou furt stejně tvrdý tak je špatný víčko a je potřeba ho vyměnit nebo se vyvaří voda! Proto tam to víčko je! Chladící okruh je papiňák a trochu tlak se tam musí vytvořit. A jestli ti po vystydnutí, když povolíš víčko trochu pšoukne tak je to taky OK,je to důkaz, že víčko dobře těsní. Gejzír je špatně :!: :D
Jak to tu popisuješ tak je možný že tam někdo nalil nějakej sráč nemrzku a ta reagovala s plasty a ty jsou teď křehký,jinak si to neumím vysvětlit.


víčko je tam nový a dělá to přesně co popisuješ takže všechno dobře, asi budu muset veřit tomu že je to náhoda no,

Napsal: úte 14.06.2011 15:02
od beny-maser
ještě až to budeš mít příště rozdělaný tak se koukni dovnitř do hadice a zmačkni jí, jestli se uvnitř nebudou dělat trhlinky pokud ano je to jasný a jsou všechny hadice na výměnu
jednou jsem to viděl na š105 potom co tam někdo nalil čistej glykol s vodou prasklaly hadice jedna za druhou.

Napsal: úte 14.06.2011 21:39
od soukupadam
no ale mě nepraskaj hadice ale plasty, to musí prostě bejt opravdu náhoda, protože přece víčko nedovolí aby se tam vytvořil nějakej extrémní tlak. jinak při výměně expanzky jsem tam nalil jenom destilku bez G48 (s tim že na podzim to vyměnim půl na půl) takže doufam že se dozvim že jsem to posral tim i když to je přece blbost, ještě jsem neviděl že by voda oddělala chladič

Napsal: úte 14.06.2011 22:03
od beny-maser
podobně jako praskaj hadice tak praskaj i plasty,je možný že je to náhoda a ní potřeba to řešit.
s tou destilkou jsi tomu moc nepomohl, chladič to nezničí, ale koroduje vnitřek motoru, v nemrzce jsou inhibitory koroze a taky posouvá bod varu.

Napsal: pát 19.08.2011 10:36
od Lucas87
Ahoj... ja se připojím s dotazem

Je normální když otevřu nádobku chladiče třeba po 14 dnech ježdění (cca 2000 km) nebo po xxxx km nahlásí že mám zkotrolovat hladinu a nádobka si odfoukne a pak v motoru zabublá voda a pomalu mi vyjede ta tyčka na plováku až na hodnotu vody která tam má být? Díky