Stránka 3 z 6
Napsal: čtv 29.09.2011 08:10
od Milaano
Ja mam rv.02 motor M57, 142kw manual a tiez tam tie klapky niesu...
Napsal: čtv 29.09.2011 18:11
od texxx
minulej týden jsem je kamarádovi na 530 DAT 02 dával ven a dneska přišel že mu spadla průměrná spotřeba o litr dolů....)))ale v nízkých otáčkách to krapet víc "duní"...
Napsal: čtv 29.09.2011 22:44
od Huska
včera instalovány záslepky na 530d r.v. 2000 a 330d r.v. 2002 obě manuální převodovky výkon 135kW (v sobotu mám dělat další pětku v manuálu), takže stále platí, co jsem psal na začátku, že na převodovce nezáleží
Majitelovi 530d jsem říkal, aby sem vložil fotky pro gunnera apod, kteří tvrdí, že auta s mauálem je nemají což není pravda
.
Kontrola, že auto klapky má/nemá je otázka otevření kapoty a kouknutí pod sání
Napsal: čtv 29.09.2011 23:34
od jarda
Tady máš seznam všech aut do kterých se dávalo sání na M57 s klapkami...
http://bmwfans.info/parts/catalog/11617789329/
U pětek je tam jenom automatická převodovka... Není možné, že se na ta auta co k vám jezdí to sání dostalo nějakým způsobem až později?
Napsal: pát 30.09.2011 07:21
od chitos
No když mám e46 330D 135Kw 2001 tak klapky mám nebo ne??
Napsal: pát 30.09.2011 08:58
od jarda
Podle ETK ano pokud máš automat a ne pokud manuál.
Napsal: pát 30.09.2011 17:37
od Huska
jarda píše:Tady máš seznam všech aut do kterých se dávalo sání na M57 s klapkami...
http://bmwfans.info/parts/catalog/11617789329/U pětek je tam jenom automatická převodovka... Není možné, že se na ta auta co k vám jezdí to sání dostalo nějakým způsobem až později?
to nemůžu říct s jistotou, ale jelikož se jedná o dovoz z Německa po prvním majiteli a borec jezdí jen k nám tak pochybuji, že by v Německu někdo prvnímu majiteli měnil sání. Nicméně auto které se bude dělat zítra je má taky (dnes dovezl a taky má klapky) - ikdyž tady je chce nechat / vyměnit za nové. Ikdyž v tvém odkazu je to psáno jinak tak realita je jiná. Je jich už moc, aby měly všechny měněná sání nebo náhoda.
PS: v tom odkaze nejsou auta, které je mají ... třeba má 320d v manuálu (s 99% ověřenou historií)
v reálu je lepší si to zkontrolovat a při nějakém servisním intervalu nechat alespoň vyčistit
Napsal: pát 30.09.2011 17:49
od jarda
320d má samozřejmě jiné sání páč je to čtyřválec a ne M57..
Napsal: pát 30.09.2011 18:01
od Huska
jarda píše:320d má samozřejmě jiné sání páč je to čtyřválec a ne M57..
ty klapky jsou shodné pro oba motory (z mého auta již dvě jezdí v jiném), takže jsem myslel, že jsi filtroval dle čísla dílu ... pokud je tam nějaký jiný kod tak OK a beru zpět.
Napsal: pát 30.09.2011 19:14
od jarda
Filtroval jsem sání na M57 s klapkami. Podle klapek by to bylo přesnější, ale bojím se, že nemají vlastní číslo
Napsal: sob 01.10.2011 08:56
od cmelak
A ještě by mě zajímalo jak poznám viditelně na motoru rozdíl mezi 135kW a 142kW, mám to trošku překopané a nejsem si jist svou motorizací, v papírech mám ale 142kw, je ale zvláštní že mě předjede i 525D kombi

Napsal: sob 01.10.2011 10:08
od Sweden
kdyby jste měl někdo na kuryra.66 z E46 mail nebo tel tak mi ho prosím písněte do SZ.Nechce si mi kvůli tomu na fóru E46 zakládat profil.Díky.
Napsal: sob 01.10.2011 16:40
od Sweden
tak to s ním mám domluvené,pánové ještě jedna otázka,velikost klapky na motoru M57 je menší 22 nebo větší 33.Rok 4/2001 ale to je myslím jedno.Díky.

Napsal: ned 02.10.2011 19:33
od Huska
Sweden píše:tak to s ním mám domluvené,pánové ještě jedna otázka,velikost klapky na motoru M57 je menší 22 nebo větší 33.Rok 4/2001 ale to je myslím jedno.Díky.

ty menší 
větší začli dávat až někdy koncem 2004 ( auta 2005 je už mají)
Napsal: ned 02.10.2011 20:08
od Sweden
jasně díky,radši se ptám protože tady není o rozměrech nikde ani zmínka,kluci na E46 to řeší detailněji ale čert ví jestli má M57 v E46 do 04 stejný rozměr klapky jako M57 v E39.Tak snad je to objasněno a mohu v klidu objednat ty menší

Napsal: ned 02.10.2011 22:22
od Huska
Sweden píše:jasně díky,radši se ptám protože tady není o rozměrech nikde ani zmínka,kluci na E46 to řeší detailněji ale čert ví jestli má M57 v E46 do 04 stejný rozměr klapky jako M57 v E39.Tak snad je to objasněno a mohu v klidu objednat ty menší

já myslím že u e39 je nechali až do konce výroby menší ... celkově se v BMW na pětku vykašlali s modernizací, protože některé motory v trojce v 2001 modernizovali (přičemž ji začli vyrábět 98) narozdíl e39 zahájili někde 95/96 a až do posledního okažiku měla diesly slabší (jen 135 a 142kw) nebo starší (2,0d 100kW).
To je ted ale jedno, protože se pořádně nikdo nevyzná co v tom má. Jarda vypsal z ETK nějaké údaje, ale realita je jiná, dnes jsem dostal další SZ kde mi napsal borec, že má manuál s klapkami (taky chce vyčistit sání a kontrolu klapek), ale nenapíše to sem aby někdo neřekl, že má skládané auto.
PS: Jirka je ferovej borec, takže ikdyby jsi měl jiné, tak ti je určitě vymění
Napsal: ned 02.10.2011 23:05
od Sweden
jasný,domluva v pořádku,nabízel že pošle oboje za jednu cenua ty co nebudou sedět mu pošlu zpátky.

Takže kdyby měl někdo zájem klidně se na něj obraťte,6Ks měnších průměr 22mm vyrobené z duralu za 135Kč x 6 + 50kč za poštovný při platbě předem,levnějc se bude asi blbě shánět

Napsal: pon 03.10.2011 12:55
od Sweden
ještě jedna věc,nevíš zda se nechá sehnat zvlášť tahle těsnící podložka,jedna mi tam chybí

Napsal: čtv 10.11.2011 23:06
od rlspraha
Ahoj...mám dotaz....mám bmw E61 530D r.v.11/04 motor 160 kw....koukal jsem, že to mám u sání nějaký poolejovaný, mám řešit odstranění klapek? Je to ten problém co se tady řeší? Jestli ano, dokázal by mi to někdo vyndat, aby vše bylo ok???
Napsal: čtv 10.11.2011 23:43
od StepanMatl
Sweden píše:ještě jedna věc,nevíš zda se nechá sehnat zvlášť tahle těsnící podložka,jedna mi tam chybí

Nejspíš v BMW, ale nechybí ti tam náhodou dvě? Taky mi jedna chyběla a našel jsem ji na plastech pod motorem
