Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E61-2005 NIVO !!!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4
- Registrován: stř 30.01.2008 01:00
Zdravím pánové!
Měl bych dotaz. Když nechám auto přes noc stát, tak ráno je pravá strana úplně vyfouklá. Po otevření dveří kompresor sice dofoukne auto do správné výšky, ale vzduch z měchů musí prostě někde unikat. Dal jsem tam jiný použitý a i když se předchozí majitel dušoval že je v pořádku, tak ráno bylo auto zas pokleslé. Nevíte jestli je to tím měchem, nebo jestli nemůže vzduch unikat ještě jinou částí?
Díky za info
Měl bych dotaz. Když nechám auto přes noc stát, tak ráno je pravá strana úplně vyfouklá. Po otevření dveří kompresor sice dofoukne auto do správné výšky, ale vzduch z měchů musí prostě někde unikat. Dal jsem tam jiný použitý a i když se předchozí majitel dušoval že je v pořádku, tak ráno bylo auto zas pokleslé. Nevíte jestli je to tím měchem, nebo jestli nemůže vzduch unikat ještě jinou částí?
Díky za info

- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Kontaktovat uživatele:
Po přečtení tohohle tematu a předešlou zkušeností s A8 ke byl kompresor před předním kolem,,tak u e60-61 je za zadním kolem(fak blbý nápad)
,, Tak jsem sundal zadní nadkolí a zkontroloval stav filtru.
Můžu řict že tam byl neskutečný bordel,,filtr total ucpaný prachem...podotýkám že jsem to dělal pouze s preventivních důvodů!! Nemá cenu to sání nechávat nad tím nadkolím,,v podběhu je gumová pruchodka a tou jsem celé sání umístil do vnítř vozu nad baterku,,myslím že by tak měl učinit každý kdo chce prodloužit život svého kompresoru..

Můžu řict že tam byl neskutečný bordel,,filtr total ucpaný prachem...podotýkám že jsem to dělal pouze s preventivních důvodů!! Nemá cenu to sání nechávat nad tím nadkolím,,v podběhu je gumová pruchodka a tou jsem celé sání umístil do vnítř vozu nad baterku,,myslím že by tak měl učinit každý kdo chce prodloužit život svého kompresoru..

Jak psal par postu zpet ,,Dave_Payed,, tak podobny problem. Po cca 2h stani je levy zadni mech spadly az ke kolu. Po odemceni a otevreni dveri kompresor dofoukne a vse bez problemu, zadna hlaska ani spatne jizdni vlastnosti a pri jizde vse ok. Pouze po stani 2h a dele levy mech vyfoukne. Pravy je v poradku. Co jsem tu procital tak netesnort vedeni hadic nebo samotneho mechu. Samozrejme nejspise by vyresila vymena mechu ale .. Moje prosba o radu nez by byla vymena za novy mech, jak nejlepe zjistit unik hadicema, kam se prsne zamerit, jak zjistit kde a jak mech uchazi a zda je vubec realna nejaka moznost jak ho zkusit opravit nebo zalepit? Nebo tato moznost neni a rovnou vymena? Dale pak i na co si dat pozor a nejaka rada k demontazi tlumice s mechem, a co po vymene. Zda je pak nutna diagnostika a geometrie?
Dekuji mnohokrat predem pratele..
Dekuji mnohokrat predem pratele..
Zjistena netesnost a unik vzduchu z leveho mechu. Uz mam novy a v blizke dobe budu menit. Opravdu nikdo nema zkusenost s vymenou? Vymenu zvladnu o to nejde, spis na co si mam dat pozor a urcite body postupu co a jak. Zde jsem nasel ze by se mela vytahnout pojistka a po montazi diagnostika. Je tomu tak nebo diagnostika neni nutnost, a pod..s vymenou mechu nivoregulace nemam zkusenost tak zjistuji info pred bojem
Chlapi predem diky !
-E61,rv.06
http://translate.googleusercontent.com/ ... AasBiOavdQ

-E61,rv.06
http://translate.googleusercontent.com/ ... AasBiOavdQ
Tak jsem po vymene mechu. Samozrejme jde bez dia a vytahovani pojistek nebo relatek. Odpojil jsem baterii, u kompresoru jsem povolil jak levy tak pravy okruh, cca behem 5min vypusteno, vymenil nove orig. mechy (vymena celkem jednoducha, kdyby nekdo cokoliv potreboval za dotaz tak do SZ), po pripojeni baterie kompresor dofoukl, auto jsem premeril a na obou stranach stejne. Hotovo. Zadek konecne drzi. Od stredu kola po blatnik mam 38cm, nevim kolik tam ma byt standardne nastaveno, ale myslim co jsem nekde cetl ze je to ok. Me to po vymene zadne brekule zatim nedela takze vse ok, samozrejme pak by musela prijit na radu dia.
Cao

Cao


Ahoj mel bych dotaz jak nejjednoduseji poznat kde uchazi vzduch na podvozku?Mel jsem to v servisu a mechy pry ok ale cerpadlo KO tak jsem dal novy kompresor ale kompresor dofukuje kazdy den kdyz do nej sednu vzdy na zacatku jizdy vysku drzi podle oka ale presto si myslim ze by nemel dofukovat kazdy den nebo???Jakoukoliv radu uvitam..
Chlapaci zatim jsem oddekloval nastrikal jarovou vodu ale unik neni nikde znat..jedine jeste jestli neni unik v miste kde vstupuje hadicka do mechu ale tam ani okem od spodu nevidim jde nejak ten vstup zkontrolovat aniz bych rozdelal pulku auta?nebo musi jit mech ven coz tedy delat nebudu..jinak auto dofukuje kazdou jizdu ne jen rano ale i presto okem neni znat ze by blatniky poklesly...muze to byt i tim ze jsem s novym cerpadlem nevymenil i relatko?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 39
- Registrován: ned 17.08.2008 00:00
- Bydliště: piestany
pozrite toto http://www.airmatic-shop.de/shop-luftfe ... or-32.html kupoval som mechy na e 39a spokojenost!